home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:08:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 184366 gange)
Elne
Førsteholdsspiller

Sv: 64# Aserbajdsjan – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
« Svar #480: 01 Dec 2008, 08:44 »

Hvorfor kalder du den 64# Aserbajdsjan – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)  og ikke 64# Frankrig – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile) ?

Blev lidt skuffet over, at du havde valgt Frankrig, da det første jeg tænkte på "wow, han er landstræner for miniput nationen Aserbajdsjan".. Det var også noget nyt for dig. Synes, at vi ser dig i mange storklubber.. Så havde glædet mig til, at se dig prøve noget "nyt" f.eks med ovennævnte.. Menser utrolig godt ud, både skriftligt og opstillingsmæssigt. Fortsæt endelig!

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Berendt
Manager

« Svar #481: 01 Dec 2008, 09:49 »

Hvorfor kalder du den 64# Aserbajdsjan – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)  og ikke 64# Frankrig – Valencia (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile) ?

Blev lidt skuffet over, at du havde valgt Frankrig, da det første jeg tænkte på "wow, han er landstræner for miniput nationen Aserbajdsjan".. Det var også noget nyt for dig. Synes, at vi ser dig i mange storklubber.. Så havde glædet mig til, at se dig prøve noget "nyt" f.eks med ovennævnte.. Menser utrolig godt ud, både skriftligt og opstillingsmæssigt. Fortsæt endelig!

Uden at du må hænge mig op på det, så har hele bloggen været haft små overskrifter, og da landskampen var mod Aserbajdsjan var det kærkommen at kalde de seneste opdate det. Omvendt burde bloggen vel hede Valencia/Frankrig (tidl. Leeds, Chelsea & Marseille)?

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #482: 01 Dec 2008, 09:54 »

Uden at du må hænge mig op på det, så har hele bloggen været haft små overskrifter, og da landskampen var mod Aserbajdsjan var det kærkommen at kalde de seneste opdate det. Omvendt burde bloggen vel hede Valencia/Frankrig (tidl. Leeds, Chelsea & Marseille)?

Netop, men ja,- den kan forståes på 2 forskellige måder. Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

JimmyGP
Manager

« Svar #483: 01 Dec 2008, 18:20 »

Har længe flugt denne blog med et halvt øje, og jeg må nok indrømme at det ser utrolig godt ud... Smiley den er sat flot op, og skriftligt er niveauet også højt... Vil helt sikkert forsøge at følge mere med i fremtiden!

Mange tak for de flotte ord.. Er jeg glad for at høre Thumbs Up

Fordi den omhandler kampen mod Aserbadsjan-kampen.. Såvidt jeg ved kan du ikke blive landstræner for et så lidt hold som Aserbajdsjan.. desværre Skuffet Nu startede bloggen jo i Leeds, som vel ikke er en storklub - men jeg vil da give dig ret.. Men jeg vælger ikke klub efter hvor stort holdet er, men om spillertruppen tiltaler mig..  Wink

Mange tak for de flotte ord.. det vil jeg gøre Thumbs Up

Det burde den og jeg laver det om, hvis det kan stå der..  Thumbs Up

Netop, men ja,- den kan forståes på 2 forskellige måder. Smiley

Smiley

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: 64# Aserbajdsjan – Valencia/Frankrig (tidl. Leeds, Chelsea & Marseiile)
« Svar #484: 03 Dec 2008, 17:51 »

Har jeg nogensinde fortalt jer at jeg hader FM08??? ticked off

I får at vide senere hvorfor Shockeret

- Veni, vidi, vici -

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #485: 03 Dec 2008, 17:54 »

Hmh, crash? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #486: 03 Dec 2008, 17:56 »

Hmh, crash? Smiley

Nej nej.. bloggen skulle gerne fortsætte..

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

65# Det utænkelige – Frankrig (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #487: 03 Dec 2008, 18:47 »

65# Det utænkelige – Frankrig (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)

Solen er gået endnu engang gået ned over Valencia og over min trænerkarriere. Det ser sort ud igen, efter at Valencia er blevet overtaget af en flok forrentningsmænd, der ønsker nye boller på suppen. Min korte tid i Valencia har ellers været succesfuld med kvalifikation til UEFA cuppens gruppespil efter sejre over Viborg og Dnipro, men jeg nåede aldrig at tage hul på gruppen. Gruppen bestod ellers af spændende hold fra Frankrig, Italien, Holland og Rusland, idet at Valencia skal op imod Montpellier, Genoa, Ajax og Rubin Kazan. I Primera Dívision nåede jeg at spille otte kampe, hvor det blev til fem sejre, to uafgjorte, et enkelt nederlag og en godkendt andenplads med sytten point.

Jeg tænkte ”Fuck”, da jeg læste om Antonio Méndez’s visioner og hans ideer om at overtage Valencia samt Juan Solers job som bestyrelsesformand for klubben. Et par uger efter tænkte jeg ”Deja-vu”, da jeg modtog min fyreseddel sort på hvidt og pludseligt stod jeg uden job eller næsten da. Jeg er stadig fransk landstræner og det kan jeg nu fordybe mig 100 % i. Men jeg leder alligevel efter en klub, hvor jeg kan fortsætte min klubkarriere og denne gang overvejer jeg seriøst at vende snuden hjem til de danske fodboldstadions. Jeg er et stort navn i udlandet, men jeg har aldrig bevidst mit værd i en dansk klub. Men hvis det ikke kan blive en dansk klub søger jeg en rigtig udfordring, hvor mesterskaber og pokaler ikke ligger lige til højrebenet. Men det er ikke det jeg tænker på for nu gælder det Frankrig og EM-kvalifikationen, men hvem ved hvad tiden bringer for en garvet rotte som mig?

Men nu vil jeg pakke min taske og rejse mod Paris, inden turen går videre til Bukarest hvor jeg sammen med resten af det franske landshold skal møde et stærkt rumænsk hjemmehold. Truppen er udtaget, men jeg mangler stadig at vælge de bedste elleve, som skal forsøge at sætte yderligere tre point på kontoen. Fire dage efter går det løs på OL Land, hvilket er Lyons hjemmebane mod Litauen og det bør udløse tre point foran vores trofaste hjemmepublikum.

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst

Sv: 65# Det utænkelige – Frankrig (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
« Svar #488: 03 Dec 2008, 18:49 »

Klasse, Klasse og endnu mere klasse.. Ser rigtig fint ud her Jimmy. Fortsæt endelig!

-LFC-
Manager

« Svar #489: 03 Dec 2008, 18:53 »

Har du ikke fået mit banner til Frankrig med pb? Ellers god update og ærgeligt med fyresedlen. Ubeslutsom

JimmyGP
Manager

« Svar #490: 03 Dec 2008, 19:03 »

Klasse, Klasse og endnu mere klasse.. Ser rigtig fint ud her Jimmy. Fortsæt endelig!

Tak, tak og mere tak.. mange tak dasm.... AFC.. Det vil jeg gøre.. Thumbs Up

Har du ikke fået mit banner til Frankrig med pb? Ellers god update og ærgeligt med fyresedlen. Ubeslutsom

Jo jeg har og mange tak.. Den kommer med i næste update..  Wink Tak og ja meget.. det er sgu unfair.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #491: 03 Dec 2008, 19:06 »

Ufatteligt du blev fyret igen  Shockeret

Håber ikke du tager til Danmark, men til en anden knap så stor liga f.eks. Tyrkiet.

Det skriftlige er på et højt niveau og det er altid dejligt at læse en update af denne blog. Håber den fortsætter lang tid endnu.  Wink

former zoesuckins

JimmyGP
Manager

« Svar #492: 03 Dec 2008, 19:10 »

Ufatteligt du blev fyret igen  Shockeret

Håber ikke du tager til Danmark, men til en anden knap så stor liga f.eks. Tyrkiet.

Det skriftlige er på et højt niveau og det er altid dejligt at læse en update af denne blog. Håber den fortsætter lang tid endnu.  Wink

Ja jeg føler mig ret forfulgt.. Græder

Det vides ikke endnu, hvor jeg tager hen, men det er kun muligt at få job i Danmark, England, Frankrig, Tyskland, Holland, Italien, Portugal, Skotland og Spanien.. Thumbs Up

Mange tak for de flotte ord - det håber jeg også at den gør.. Wink Peace Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #493: 03 Dec 2008, 19:12 »

Det vides ikke endnu, hvor jeg tager hen, men det er kun muligt at få job i Danmark, England, Frankrig, Tyskland, Holland, Italien, Portugal, Skotland og Spanien.. Thumbs Up

Ville helt klart helst se dig i en stor klub i Holland eller en mindre klub i England så  Smiley

former zoesuckins

JimmyGP
Manager

« Svar #494: 03 Dec 2008, 19:49 »

Ville helt klart helst se dig i en stor klub i Holland eller en mindre klub i England så  Smiley

Det vil tiden vise.. har ikke fået tilbudt noget endnu.. og der er ikke noget at få i hverken Holland eller England pt.. Peace

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 39 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010