home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Okt 2025, 21:01 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
08 Okt 2025, 18:11 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  5 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 204084 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: 56# Back - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #435: 25 Nov 2008, 14:50 »

God update nok engang.

Bloggen kører på skinner, og resultaterne er jo også gode.

Han hedder dog Djibril ikke Dribril Cisse Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #436: 25 Nov 2008, 14:59 »

Sikke det kører i Marseille! Lækkert at se. Forhåbenlig slutter det ikke allerede til sommer, det vil være noget bæ!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #437: 25 Nov 2008, 15:56 »

Klasse. Intet mindre. Klasse du formår at holde det høje niveau endnu. Super godt!
Godt Hunt lige scorede til sidst mod Udinese Peace

Mange tak.. tak for den flotte ros.. Thumbs Up

4-3 er langt fra det revisende resultat.. 6 eller 7-2 havde nok været et mere fair resultat..  Men jep.. dejligt at han scorer afgørende mål.. Thumbs Up

God update nok engang.

Bloggen kører på skinner, og resultaterne er jo også gode.

Han hedder dog Djibril ikke Dribril Cisse Smiley

Mange tak  Peace

Tak & tak Peace

Ja det ved jeg ikke helt hvorfor jeg har skrevet.. men det er rettet.. Det var godt at du gjorde mig opmærksom på det Peace

Sikke det kører i Marseille! Lækkert at se. Forhåbenlig slutter det ikke allerede til sommer, det vil være noget bæ!

Men det er jo Marseille og det skal jo køre på skinner Wink Nej det håber jeg ikke nu heller ikke på at det gør - vil meget gerne fortsætte i Marseille..  Thumbs Up

Tak for jeres kommentare Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #438: 25 Nov 2008, 18:47 »

Jeg regner med at der kommer en update hver gang vi afslutter en turnering.. Så der er nok fire updates tilbage i denne sæson.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #439: 25 Nov 2008, 21:32 »

endelig en update fra dig igen Jimmy Smiley
det har jeg sku set frem til.
Super update, det går fremragende og spændende køb af Menez og leje af Balotelli Smiley
Kan ikke sige andet end, skide godt og KIU! Thumbs Up

JimmyGP
Manager

57# Coupe de la Ligue - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #440: 26 Nov 2008, 21:33 »

Tak til Brandborg for banner Thumbs Up

57# Coupe de la Ligue - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)

Olympique Lyon og Marseille tørnede i aften sammen i den franske liga cup, hvor specielt Marseille var plaget af skader. Marseille dominerede dog fra start til slut og havde masser af chancer til at sikre sig sejren, men de måtte alligevel vente til kampens døende minutter før de slog sejren fat.

Stade de France i Saint-Denis lagde græs til den tyvende udgave af Liga cuppen, hvor de regerende mestre fra Lyon tog imod danskerklubben Marseille. Marseille havde blot en gang tidligere deltaget i finalen og det var i 2010, hvor det blev til en sejr på straffespark mod netop Lyon. Lyon har derimod deltaget seks gange tidligere og det er blevet til tre sejre samt tre nederlag. Lyon var som regerende mestre storfavoritter til at vinde over Marseille, der måtte undvære Jacques Faty, Samir Nasri, Lucas Biglia og Djibril Cissé, som alle var ude med skader. Marseille var dog alligevel optimistiske inden kampen, da de har haft en del skader igennem hele sæsonen, hvilket ikke har påvirket deres spil.

Lyon formåede dog ikke at leve op til favoritværdigheden og i store dele af kampen var Lyons forsvar ikke eksisterende. Marseilles velsmurte offensive forsøgte igennem 90 minutter at prikke bolden ind bag målmand Fraga, der var sit holds bedste med flere flotte redninger. Han blev flere gange testet af dagens Marseille-kaptajn Lorik Cana, der ramte stolpen to gange, mens overliggeren var i vejen en enkelt gang. Kaptajnen blev dog noteret for en assist, da han i dommerens overtid sendte Guilherme afsted alene mod mål. Brasilianeren løb fra forsvaret og selvom Fraga kom godt ud kunne han ikke forhindre Guilherme i at lobbe mål i mål til slutresultatet 1-0 til Marseille. Det var i øvrigt Guilhermes femte mål i turneringen, hvilket gør ham til delt topscorer sammen med holdkammeraten og angrebskollegaen Mario Balotelli.

Marseille-træner Jimmy Poulsen havde denne kommentar efter kampen: ”Tilskuerne leverer en fantastisk kulisse, hvilket tydeligt motiverede mine spillere til at yde en ekstra indsats og set over hele kampen er det fuldt fortjent, at vi står med trofæet. Lyon formåede ikke at spille op til dans og jeg er faktisk ret skuffet over, at de kun havde en afslutning indenfor rammen igennem 90 minutter. Men det betyder jo bare at vores forsvar har stået rigtig kompakt. Stor ros til Fraga, som stod en vanvittig flot kamp og til Guilherme, der igen formåede at komme på måltavlen.

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

Sv: 57# Coupe de la Ligue - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #441: 26 Nov 2008, 21:39 »

Sådan, det var den første pokal!

Som altid super læsning!

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #442: 26 Nov 2008, 21:46 »

SÅDAN Marseille 4 LIFE!

JimmyGP
Manager

« Svar #443: 26 Nov 2008, 22:02 »

Sådan, det var den første pokal!

Som altid super læsning!

Anden pokal crazy

Mange tak.. og tlk med pladsen som prospect.. Thumbs Up

SÅDAN Marseille 4 LIFE!

Mange tak.. hehe Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

« Svar #444: 26 Nov 2008, 22:08 »

Anden pokal crazy

Mange tak.. og tlk med pladsen som prospect.. Thumbs Up

Min fejl - Jeg er jo en travl mand crazy

Og jo mange tak  Thumbs Up Skal nok sørge for at have tid til din og min blog imens Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #445: 26 Nov 2008, 22:30 »

Min fejl - Jeg er jo en travl mand crazy

Og jo mange tak  Thumbs Up Skal nok sørge for at have tid til din og min blog imens Wink

Hehe det er jo det..  Peace

Så lidt.. Thumbs Up Det lyder godt.. og i lige måde Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

58# Champions League - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #446: 26 Nov 2008, 23:57 »

58# Champions League- Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)

1/8-finale

Ajax - Marseille 2-1
0-0 Biglia missed penalty '15
0-0 Benatia sent off '19
1-0 Schaap '50
2-0 Manucharyan '64
2-1 Guilherme '78

Marseille - Ajax 3-0
1-0 Guilherme '11
2-0 Cissé '49
3-0 Cissé '68
3-0 Faty sent off '82

Kvartfinale

Marseille - Manchester United 1-3
0-1 Ronaldo '4
0-2 Bodmer '8
0-2 Balotelli sent off '19
0-3 Malul own goal '53
1-3 Cissé '60

Manchester United - Marseille 2-1
1-0 Anderson '9
2-0 Ronaldo '47
2-1 Yao '78
Marseilles flotte stime med seks sejre på stribe i Champions League blev brudt på Amsterdam ArenA, da hjemmeholdets Ajax sikrede sig en noget ufortjent 2-1 sejr. De franske gæster dominerede fra start til slut, men de formåede ikke at udnytte deres spilovertag og de mange chancer, som de fik produceret. Marseille var kampens bedste hold, men med et brændt straffespark og et rødt kort tidligt i kampen er det svært at vinde kampe, men franskmændene viste stor moral ved at kæmpe ufortrødent videre. Desværre blev det til et ufortjent nederlag, men hjemme på Stade Vélodrome generobrede Marseille håneretten, da Ajax blev kørt over med 3-0. Cissé, som ikke var med i det første opgør og holdt legestue med det hollandske forsvar, der forsøgte at stoppe angriberen med både lovlige og ulovlige midler.

Det tog veteranen dog ikke sig af og efter kampen kunne han kalde sig matchvinder med to scoringer og en assist. I kvartfinalen trak man Poulsens onde ånd fra Manchester United, som flere gange har sendt de hold Poulsen har stået i spidsen for ud af diverse turneringer. Derfor var det også skrækmodstanderen, men Marseille fik dog den fordel at starte hjemme på Stade Vélodrome.

Det skulle dog vise sig, at Cristiano Ronaldo benyttede sig af gæstfriheden ved at afdrible tre forsvarer inden han resolut hamrede bolden ind bag en sprællende Mandanda. Blot fire minutter senere kunne Bodmer hamrer et frispark i kassen, der mindende om noget man tidligere kun har set hos Lyon-legenden Juninho Pernambucano og det sendte et gys igennem hjemmepublikummet. Et endnu større gys kom dog efter nitten minutter, da dommeren fejlagtigt sendte Balotelli i bad efter en ganske ordinær tackling.

De ti Marseille-spillere forsøgte dog desperat at komme tilbage i kampen, men United-maskinen arbejdede stenhårdt videre og kom på 3-0 i anden halvleg, da Malul uheldigt sendte en bold i eget net. Cissé nægtede dog at give op og efter en times spil headede han en reducering ind bag landsmanden Lloris i United-målet. De to skulle også vise sig at få flere gode dueller på Old Trafford, men her blev Lloris blev den store og Cissé blev den store sorteper. Anderson og Ronaldo holdt legestue i det franske forsvar og efter to flotte dribleture kunne de to troldmænd sende United i front med samlet 5-1. Tolv minutter før tid overskyggede Martial Yao dog begge troldmænd med et fabelagtigt frispark fra 30 meter, da han scorede årets mål på Old Trafford. United er sikkert videre til semifinalen med samlet 5-2 og begge franske hold er nu ude af årets Champions League, da Lyon blev sendt ud af Juventus der sikrede sig en fortjent 2-1 sejr.

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

59# Coupe de France - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #447: 27 Nov 2008, 17:58 »

59# Coupe de France - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)

At genvinde Coupe de France var ikke just noget som jeg havde i kikkerten, men man vil selvfølgelig altid gerne vinde så mange trofæer så muligt. Vi lagde ud med at besejre Sochaux, Angers og Nice med 4-2, 4-1 og 2-1 i niende, tiende og ellevte spillerunde. Marseille-holdet var domineret af reserver og ungdomsspillere, der gang på gang viste deres værd ved at hive sikre sejre hjem i pokalturneringen. I kvartfinalen stod vi over for vores hidtidige største udfordring, da vi stod overfor Paris Saint-Germain på Parc des Princes. Jeg indså at vi var blot to kampe fra en finale og derfor blev der stillet med stærkeste opstilling i den svære udekamp. Den store midterforsvarer Ronald Zubar headede et enkelt mål i kassen, mens Guilherme blev dobbelt målscorer og det blev til en fortjent 3-2 sejr.

Lens, Monaco og Montpellier var de hold vi kunne trække i semifinalen, men vi løb med Montpellier fra den næstbedste række. En drømmelodtrækning når man, som Marseille satser på en finaleplads og Lens tog imod Monaco på Stade Félix Bollaert. Lens sikrede sig den ene finaleplads ved at vinde med flotte 3-1 over et tamt Monaco-hold, hvor kun topscorer David Gigliotti bed fra sig. Angriberen reducerede til 1-3 med otte minutter igen og han tillod sig sågar et straffespark i dommerens overtid. Vi rejste derimod til Stade de La Mosson, hvor Montpellier inviterede os indenfor til en forrygende fodboldfest. Det blev dog kun til en fest, hvis man holdt med hjemmeholdet Montpellier, der dominerede fra start til slut. Jeg gav nemlig reserverne fra 1. holdet samt Jérémy Ménez og Lorik Cana chancen for at vise deres værd. Jeg sågar debut til tre unge u18-spillere, men lige lidt hjalp det, da tunesiske Maher Ameur formåede at hamre bolden ind bag Cédric Carrasso to gange i første halvleg.

Jeg talte med store ord i pausen og det så ud til at have effekt eftersom at syttenårige Ludwig Favler scorede sit første officielle Marseille-mål til reducering 1-2. Men så døde kampen fuldstændig og det samme gjorde vores pokaldrømme, da Aurélien Collin lukkede og slukkede i dommerens overtid. Den 28-årige midterforsvarer steg højest efter et hjørnespark og med et velplaceret hovedstød scorede han til kampens skuffende resultat 3-1 til hjemmeblik.

Marseille – Sochaux 4-2
Angers – Marseille 1-4
Nice – Marseille 1-2
PSG – Marseille 2-3
Montpellier – Marseille 3-1

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager

Sv: 59# Coupe de France - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #448: 27 Nov 2008, 18:12 »

Igen en klasse update. Du kan bare ikke lave det dårligt Peace? Billedet ser dog underligt ud, når det er så småt. Men kiu Jimmy, du er jo en fantastisk skribent Peace

JimmyGP
Manager

Sv: 59# Coupe de France - Marseille (tidl. Leeds & Chelsea)
« Svar #449: 27 Nov 2008, 20:25 »

Igen en klasse update. Du kan bare ikke lave det dårligt Peace? Billedet ser dog underligt ud, når det er så småt. Men kiu Jimmy, du er jo en fantastisk skribent Peace

Mange tak og jo det kan jeg.. bare se på billedet..

Det vil jeg gøre og tak for den flotte ros.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010