Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
24 Aug 2025, 20:37
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23607
1 Bruger, 711 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
39
Forfatter
Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia) (Læst 201246 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: 30# Truppen 2010/2011 – Leeds United
«
Svar #180:
18 Okt 2008, 05:33 »
Citat af: Dasmessi 17 Okt 2008, 19:01
Bar ok Jimmy!
. Glæder mig til næste update.
Det er bare i orden du gamle..
Glæder mig også til at lave den
- Veni, vidi, vici -
kasperbp12
Manager
«
Svar #181:
18 Okt 2008, 11:07 »
Rigtig gode updates Jimmy!! Dit hold er simpelthen for godt til at være sandt! De spillere som du har på de forskellige hold er i en klasse for sig og virkelig flot du har kunnet hente dem til klubben!! Til selve bloggen er der heller ikke så meget at sige end fantastisk! Dit skriflige er helt eminent da det bare kan læses rent og forståeligt! Elsker denne blog!
KIU
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #182:
18 Okt 2008, 11:44 »
Ja Jimmy hvad er der at sige? Det er simpelthen klasse det du har fået dig lavet her. Det er en utrolig flot blog du har sammensat dig, og forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke har kommenteret den noget før.
Jeg har lige læst de sidste par updates igennem og gang på gang holder du virkelig niveauet på et højt niveau.
Det skriftlige:
Dette er virkelig det punkt jeg synes gør dig til den fantastiske blog skriver du nu en gang er. Du skriver i et simpelt og letlæseligt sprog hvilket er med til at man bliver helt fanget i din tekst. Dette tror jeg ikke at jeg den eneste der synes. Du holder højt skriftligt niveau gang på gang hvilket er en helt igennem fantastisk præstation i mine øjne. Respekt for det.
Udfra det jeg har læst har jeg egentlig ikke noget at kritisere da alt hvad du har skrevet er rigtig godt så bare bliv ved på den måde. Har desværre ikke læst alle dine blogs, men ud fra denne og din Mallorca blog synes jeg at det er fuldt ud fortjent at du blev blogmester 2008.
Layout og grafik:
Dette er i mine øjne det punkt der betyder mindst i en blog, men det kan alligevel være med til at hæve niveauet en smule.
Din opsætning er dejlig enkel og simpel hvilket medvirker til at din blog er nem at overskue og dejlig for øjnene at læse.
Det grafiske er også udmærket. Billederne er relavante til teksten hvilket er rigtig godt. Har dog set andre blogs hvor grafikken var en smule bedre men hvad betyder det når det skriftlige nu engang er på sådan et højt niveau som det er for dette er virkelig en af de bedste blogs jeg har læst i lang tid.
Historien:
Historien er godt fortalt og virkelig fangene. En rigtig succes historie, og din vej gennem de engelske rækker har virkelig været spændene at følge. Jeg synes at det er dejligt realistisk og spændene at en tidligere storklub har haft så stor en nedtur som Leeds hvilket du nu har rettet op på. Rigtig rigtig godt! Derud over er det også nogle rigtig gode indkøb du har fået gjort dig! Det bliver spændene at følge.
Helhed:
Alt i alt er det lidt af et mesterværk du har fået sammensat dig. Alt fra det skriftlige til layout og historie er i top og medvirker til at denne fantastiske blog er så fantastisk som den er. At du holder højt niveau gang på gang er helt utroligt. Alt respekt herfra, og fortsæt endelig det gode arbejde Jimmy! Glæder mig til at følge din næste sæson.
JimmyGP
Manager
31# En godkendt start – Leeds United
«
Svar #183:
18 Okt 2008, 20:35 »
31# En godkendt start - Leeds United
Manchester United har vundet seks ud af de første otte kampe, mens de sidste to er endt uafgjort. Leeds var første hold til at få ørene i maskinen og til trods for en meget lige kamp endte Manchester United med at vinde med 3-0 på mål af Rooney og to gange Carlos Tévez. Leeds fik syv point i de næste tre kampe mod Reading, Ipswich og Portsmouth, inde Leyton Orient blev sendt ud af Carling Cuppen med et 3-1 nederlag på eget græs.
Leeds var fulde af selvtillid inden turen gik til JJB Stadium, hvor Shola Ameobi holdt legestue og med to mål var han stærkt medvirkende til at Wigan vandt ”heldigt” med 3-2. Leeds blev slået ud af kurs og i de efterfølgende kampe mod Blackburn, Arsenal og Preston viste Leeds store svaghedstegn. Leeds kom foran mod både Blackburn & Arsenal, men begge hold fik i kampens slutminutter udlignet til 1-1. Sæsonens hidtidige største nedtur kom mod Preston fra den næstbedste række, der sikkert ekspederede Leeds ud af Carling Cuppen med en fortjent 2-1 sejr hjemme på Deepdale.
Det rækker dog alligevel til en 9. plads efter otte runder, eftersom at man i 8. spillerunde besejrede Everton med 2-1 på Goodison Park. Leeds har til tider spillet yderst fornem fodbold og målet om at slutte i top10 er helt klart inden for rækkevidde. Arturo Vidal, Vincenzo Iaquinta & Dorin Goian har været blandt de bærende kræfter og alle tre har vist vejen frem for resten af holdet. Goian har været en solid klippe i forsvaret og med tre scoringer er han én af Leeds mest drabelige folk på både frispark og hjørnespark. Den tårnhøje rumæner nærmer sig 50 optrædener i Premier League for Leeds, hvor han er en af klubbens vigtigste brikker overhovedet. Så mange kampe har Vidal og Iaquinta langt fra, men de to har startet rigtig flot i deres nye klub. Vidal har fået chancen på midtbanen og han udgør en yderst velspillende duo sammen med viceanfører Luci. Det chilensk-italienske samarbejde kører virkelig på skinner, men det ville næsten være synd, hvis han ikke skulle have chancen i midterforsvaret på et tidspunkt.
30-årige Iaquinta blev skubbet ud i kulden i Juventus efter ankomsten af Giuseppe Rossi og Carlos Vela og det blev kun til sølle ni kampe i Serie A, heraf fire som indskifter. Leeds har lejet ham for hele sæsonen og den 187 centimeter høje forward virker nærmest genfødt. Han nyder livet i Leeds, på banen og han har flere gange fortalt til pressen, at han nyder at spille sammen med Kevin Doyle. Iaquinta har ligeledes fortalt at han overvejer en trænerkarriere, når han lægger støvlerne på hylden. Han har dog stadig 1½ år tilbage af kontrakten med Juventus, hvor han ikke er ønsket. Mon han skifter permanent til Leeds?
5. Dorin Goian
-
14. Vincenzo Iaquinta
-
33. Arturo Vidal
Premier League
Player Stats
Team Stats
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #184:
18 Okt 2008, 20:46 »
Citat af: kasperbp12 18 Okt 2008, 11:07
Rigtig gode updates Jimmy!! Dit hold er simpelthen for godt til at være sandt! De spillere som du har på de forskellige hold er i en klasse for sig og virkelig flot du har kunnet hente dem til klubben!! Til selve bloggen er der heller ikke så meget at sige end fantastisk! Dit skriflige er helt eminent da det bare kan læses rent og forståeligt! Elsker denne blog!
KIU
Mange tak kasper x 2.. Jeg er glad for at du er vild med det hele
Citat af: -RVM- 18 Okt 2008, 11:44
Ja Jimmy hvad er der at sige? Det er simpelthen klasse det du har fået dig lavet her. Det er en utrolig flot blog du har sammensat dig, og forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke har kommenteret den noget før.
Jeg har lige læst de sidste par updates igennem og gang på gang holder du virkelig niveauet på et højt niveau.
Det skriftlige:
Dette er virkelig det punkt jeg synes gør dig til den fantastiske blog skriver du nu en gang er. Du skriver i et simpelt og letlæseligt sprog hvilket er med til at man bliver helt fanget i din tekst. Dette tror jeg ikke at jeg den eneste der synes. Du holder højt skriftligt niveau gang på gang hvilket er en helt igennem fantastisk præstation i mine øjne. Respekt for det.
Udfra det jeg har læst har jeg egentlig ikke noget at kritisere da alt hvad du har skrevet er rigtig godt så bare bliv ved på den måde. Har desværre ikke læst alle dine blogs, men ud fra denne og din Mallorca blog synes jeg at det er fuldt ud fortjent at du blev blogmester 2008.
Layout og grafik:
Dette er i mine øjne det punkt der betyder mindst i en blog, men det kan alligevel være med til at hæve niveauet en smule.
Din opsætning er dejlig enkel og simpel hvilket medvirker til at din blog er nem at overskue og dejlig for øjnene at læse.
Det grafiske er også udmærket. Billederne er relavante til teksten hvilket er rigtig godt. Har dog set andre blogs hvor grafikken var en smule bedre men hvad betyder det når det skriftlige nu engang er på sådan et højt niveau som det er for dette er virkelig en af de bedste blogs jeg har læst i lang tid.
Historien:
Historien er godt fortalt og virkelig fangene. En rigtig succes historie, og din vej gennem de engelske rækker har virkelig været spændene at følge. Jeg synes at det er dejligt realistisk og spændene at en tidligere storklub har haft så stor en nedtur som Leeds hvilket du nu har rettet op på. Rigtig rigtig godt! Derud over er det også nogle rigtig gode indkøb du har fået gjort dig! Det bliver spændene at følge.
Helhed:
Alt i alt er det lidt af et mesterværk du har fået sammensat dig. Alt fra det skriftlige til layout og historie er i top og medvirker til at denne fantastiske blog er så fantastisk som den er. At du holder højt niveau gang på gang er helt utroligt. Alt respekt herfra, og fortsæt endelig det gode arbejde Jimmy! Glæder mig til at følge din næste sæson.
Tak for en super-kommentar..
Det skriftlige & Historien
: Tak for de flotte ord
Layout og grafik
: Dejligt at du vægter det skriftlige frem for det grafiske..
Helhed
: Hvad kan jeg sige? Jeg er bare superglad for at du læser med og er vild med det hele.. Tak for de rosende ord.. det hjælper meget på lysten
«
Seneste Redigering: 18 Okt 2008, 21:52 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
Sv: 31# En godkendt start – Leeds United
«
Svar #185:
18 Okt 2008, 20:48 »
Dit niveau er stadig i top, Jimmy. Det er godt nok nogen gode updates, der kommer fra dit tastatur. KIU!
Rigtig gode resultater og flot placering. Du er kun 8 point fra. Det er pisse fedt. Håber virkelig du måske kan komme i Uefa Cup eller Champions League!! Det kunne være fedt.
Det eneste minus ved updaten, er, at istedet for at du har 2 forskellige facepacks, kunne det måske godt have set bedre ud med ens facepacks.
Newton Heath
Manager
«
Svar #186:
18 Okt 2008, 20:55 »
Ja, igen fik du for alvor skrevet en god update og du har såmænd også spillemæssigt fået en udmærket start på sæsonen. Mht denne update, var lidt trist at du tabte til Preston, men også rigtig dejligt med sejrene over Portsmouth og Everton blandt andet. Nu videre til en lidt mere dybdegående kommentar, set over hele din blog. Håber du vil tage den til dig:
Det skriftlige:
Grunden til at du er blevet så fandens populær på den store blogscene er vel dit eminente talent for at formulere dig og skrive en god blog. Du formår gang på gang, at få mig til at savle over din flotte måde at skrive på. Det er virkelig godt det her. Du overdriver ikke og kommer med lange, fyldige ord, men derimod formår du at gøre dt meget læselig for sitets også yngre brugrere. Det er jo heller ikke for sjovt at du blev kåret som Blogmester 2008, og det siger vel det hele i sig selv. Så skrifligt er det blandt toppen af sitet, og du kan bestemt være stolt over dine skrivmæssige evner.
Layout og grafik:
Det er selvfølgelige irrelevant hvis indholdet er godt, men opsætningen får også altid en til at kigge en ekstra gang inde i ens blog, så det er selvfølgelig vigtigt. Efter hvad jeg har forstået står Benja for det meste af din grafik, men han er jo også en glimrende grafiker. Jeg er selvfølgelig ikke helt sikker, men ved at han har stået bag nogle af dine tidligere bannere. Mht opsætningen er der ikke andet et andet ord end fantastisk, der beskriver det. Du sætter det smukt op, og man kan altid regne med en god opsætning, hvis man læser dine blogs. Derudover er der en ekstra lille godbid, i at du hver eneste gang sætter screenshots op, så vi andre der ikke har speiclt meget tid, kan følge med i hvad der er sket. Så opsætningsmæssigt er det også helt i top, og det samme kan man roligt sige om grafikken, uanset om den er lavet af dig eller Benja.
Historien:
Denne historie er faktisk en af mine absolutte favoritter. Jeg elsker historien om at du føre et hold fra de lave rækker op i toppen af engelsk, og samtidig er det godt at høre, at du heller ikke har det for nemt i dit spil. Alt i alt virker det som om du har et godt save bygget op her. Indkøbene er ikke direkte urealistiske så også der skal du have stor ros for ikke at købe alt for urealistisk, da det til tider er mange spilleres problemer. Jeg håber at du vil blive i Leeds mange år endnu, og sikre dem det savnede mesterskab, inden du rejser videre ud i Europa, for at prøve krafter med de øvrige storklubber og nationer.
Helhed:
Som helhed kan man godt kalde dette for et stykke fuldendt arbejde. Hver eneste gang leverer du og med dig bag tastaturet, bliver man aldrig skuffet. Alle dine blogs er gode, og denne er ingen undtagelse. Jeg glæder mig til at følge denne blog i fremtiden, og håber du fører Leeds til tops før noget andet. Held og lykke Jimmy !
kasperbp12
Manager
«
Svar #187:
18 Okt 2008, 21:06 »
Virkelig god blog du har igang her! Elsker især at du skriver så godt som du nu gør, for det er virkeligt det bedste ved denne blog! Og så bliver det heller ikke dårligere når grafikken også er vildt god! Resultaterne er meget svingende som man kan se, men håber da stadigt at drømmen går i oplevelse og du får en top 10 placering! Også håber jeg da at Iaquinta bliver så begejstret for England at han skifter permanent! Men det er ihvertfald en af mine yndlingsblogs det her for du gør det vildt godt! KIU
JimmyGP
Manager
«
Svar #188:
19 Okt 2008, 01:09 »
Citat af: Dasmessi 18 Okt 2008, 20:48
Dit niveau er stadig i top, Jimmy. Det er godt nok nogen gode updates, der kommer fra dit tastatur. KIU!
Rigtig gode resultater og flot placering. Du er kun 8 point fra. Det er pisse fedt. Håber virkelig du måske kan komme i Uefa Cup eller Champions League!! Det kunne være fedt.
Det eneste minus ved updaten, er, at istedet for at du har 2 forskellige facepacks, kunne det måske godt have set bedre ud med ens facepacks.
Mange tak Das.. Det er jeg da glad for.. tastaturet gløder også når jeg først kommer igen.. he he
Europæisk ville være fedt.. jeg går efter liga cuppen og en 8 plads..
Ja, men det er da lige meget.. nu har FMF jo ikke lavet en facepack til Rumænien og så må jeg jo have to.. he he..
Citat af: Newton Heath 18 Okt 2008, 20:55
Ja, igen fik du for alvor skrevet en god update og du har såmænd også spillemæssigt fået en udmærket start på sæsonen. Mht denne update, var lidt trist at du tabte til Preston, men også rigtig dejligt med sejrene over Portsmouth og Everton blandt andet. Nu videre til en lidt mere dybdegående kommentar, set over hele din blog. Håber du vil tage den til dig:
Det skriftlige:
Grunden til at du er blevet så fandens populær på den store blogscene er vel dit eminente talent for at formulere dig og skrive en god blog. Du formår gang på gang, at få mig til at savle over din flotte måde at skrive på. Det er virkelig godt det her. Du overdriver ikke og kommer med lange, fyldige ord, men derimod formår du at gøre dt meget læselig for sitets også yngre brugrere. Det er jo heller ikke for sjovt at du blev kåret som Blogmester 2008, og det siger vel det hele i sig selv. Så skrifligt er det blandt toppen af sitet, og du kan bestemt være stolt over dine skrivmæssige evner.
Layout og grafik:
Det er selvfølgelige irrelevant hvis indholdet er godt, men opsætningen får også altid en til at kigge en ekstra gang inde i ens blog, så det er selvfølgelig vigtigt. Efter hvad jeg har forstået står Benja for det meste af din grafik, men han er jo også en glimrende grafiker. Jeg er selvfølgelig ikke helt sikker, men ved at han har stået bag nogle af dine tidligere bannere. Mht opsætningen er der ikke andet et andet ord end fantastisk, der beskriver det. Du sætter det smukt op, og man kan altid regne med en god opsætning, hvis man læser dine blogs. Derudover er der en ekstra lille godbid, i at du hver eneste gang sætter screenshots op, så vi andre der ikke har speiclt meget tid, kan følge med i hvad der er sket. Så opsætningsmæssigt er det også helt i top, og det samme kan man roligt sige om grafikken, uanset om den er lavet af dig eller Benja.
Historien:
Denne historie er faktisk en af mine absolutte favoritter. Jeg elsker historien om at du føre et hold fra de lave rækker op i toppen af engelsk, og samtidig er det godt at høre, at du heller ikke har det for nemt i dit spil. Alt i alt virker det som om du har et godt save bygget op her. Indkøbene er ikke direkte urealistiske så også der skal du have stor ros for ikke at købe alt for urealistisk, da det til tider er mange spilleres problemer. Jeg håber at du vil blive i Leeds mange år endnu, og sikre dem det savnede mesterskab, inden du rejser videre ud i Europa, for at prøve krafter med de øvrige storklubber og nationer.
Helhed:
Som helhed kan man godt kalde dette for et stykke fuldendt arbejde. Hver eneste gang leverer du og med dig bag tastaturet, bliver man aldrig skuffet. Alle dine blogs er gode, og denne er ingen undtagelse. Jeg glæder mig til at følge denne blog i fremtiden, og håber du fører Leeds til tops før noget andet. Held og lykke Jimmy !
Hej Newton.. jeg vil selvf. tage din kommentar til mig.. Det gør jeg da altid..
Det skriftlige:
Mange tak for de flotte ord – er glad for at du kan lide det og glad for at du fremhæver at sprog, som letlæseligt. Jeg synes nemlig også at jeg skriver sådan at alle kan være med.
Layout og grafik:
Benja har stået for størstedelen af mine bannere og han lavede også stort set alt grafik til Arsenal – Heerenveen – Barcelona bloggen. Men i den her har han lavet 50% af mine bannere, mens Cesc har de sidste 50%. Billederne der bliver sat ind finder jeg selv, smider en ramme om i paint og det er så det jeg kan rent grafisk.. he he.. Jeg har altid ment at vores blogs omhandler FM og derfor skal der også være Screen shots med. Det skal sgu handle om FM og det hjælper faktisk de ”dovne”, der ikke gider læse det hele hver gang.
Historien:
Jeg må jo nok indrømme at det her er en af mine bedste saves overhovedet og jeg nyder den store realisme i spillet til trods for to hurtige oprykninger. Jeg kan tabe og mit hold behøves ikke at vinde hver gang. Jeg nyder at sidde på det yderste af stolen, hver gang jeg spiller en kamp med Leeds og at jeg faktisk føler mig lidt med i spillet. Det er sgu lidt skræmmende. Jeg er glad for at du synes at indkøbene ”passer” og at de virker realistiske. Medmindre der kommer et tilbud, der ikke kan afslåes bliver jeg i Leeds til enten at vi nupper mesterskabet eller at jeg bliver fyret – LEEDS UNITED FTW!!!!
Helhed:
Mange mange tak Newton.. Super glad for at du kan lide det og det er kommentare, som den her der er med til at øge lysten til sit Leeds-spil og til at blogge endnu mere..
Citat af: kasperbp12 18 Okt 2008, 21:06
Virkelig god blog du har igang her! Elsker især at du skriver så godt som du nu gør, for det er virkeligt det bedste ved denne blog! Og så bliver det heller ikke dårligere når grafikken også er vildt god! Resultaterne er meget svingende som man kan se, men håber da stadigt at drømmen går i oplevelse og du får en top 10 placering! Også håber jeg da at Iaquinta bliver så begejstret for England at han skifter permanent! Men det er ihvertfald en af mine yndlingsblogs det her for du gør det vildt godt! KIU
Mange tak kasper.. superfedt at du er så vild med det.. Glad for at du kan lide grafikken.. Jeg satser på 8 pladsen.. Iaquinta er bestemt en mulighed, men nu er en utilfreds Søren Larsen også en mulighed..
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #189:
19 Okt 2008, 12:12 »
Det er også bare iorden, Jimmy. Sagde det bare, så du ved det til næste gang. Som kasper siger. Håber Iaquinta tilpasser sig i England, men hvis han ikke gør, kunne du jo hente Søren Larsen som du hentyder til.
JimmyGP
Manager
«
Svar #190:
19 Okt 2008, 13:41 »
Citat af: Dasmessi 19 Okt 2008, 12:12
Det er også bare iorden, Jimmy. Sagde det bare, så du ved det til næste gang. Som kasper siger. Håber Iaquinta tilpasser sig i England, men hvis han ikke gør, kunne du jo hente Søren Larsen som du hentyder til.
He he.. Det er bare i orden
Det håber jeg også.. Ved dog ikke helt om jeg vil helst have Iaquinta & Larsen.. De er sgu ret gode begge to, men det vil tiden jo vise..
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #191:
19 Okt 2008, 13:41 »
Citat af: JimmyGP 19 Okt 2008, 13:41
He he.. Det er bare i orden
Det håber jeg også.. Ved dog ikke helt om jeg vil helst have Iaquinta & Larsen.. De er sgu ret gode begge to, men det vil tiden jo vise..
I så fald, glæder jeg mig bare til næste update
JimmyGP
Manager
«
Svar #192:
19 Okt 2008, 14:33 »
Citat af: Dasmessi 19 Okt 2008, 13:41
I så fald, glæder jeg mig bare til næste update
Det er jeg da glad for at høre - den kommer vist alt går vel i aften engang.. he he
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
32# Nummer Otte – Leeds United
«
Svar #193:
19 Okt 2008, 17:41 »
32# Nummer Otte - Leeds United
Tak til Cesc for banner
08-01-2011
Julefreden har for længst forladt det nordengelske, hvor Yorkshires fodboldstolthed fortsat imponerer i den sjove ende af Premier League. Kalenderen siger 2011 og Leeds befinder sig stadig i top10, hvor man i øjeblikket er placeret på 8. pladsen med en kamp til gode i forhold til Sunderland på 7. pladsen. Da Manchester United, Chelsea & Liverpool alle har spillet sig frem til semifinalen i Carling Cuppen kan man jo altid håbe på at én af de tre hold ender med at vinde turneringen, da det ville betyde at 7. pladsen får lov til at deltage i Inter-Toto Cuppen. Leeds har dog også en anden mulighed for at komme ud at spille europæisk fodbold i den kommende sæson og det kræver ”bare”, at man går hele vejen i FA Cuppen. Her er Leeds startet rigtig godt og i 3. runde blev Watford fra den næstbedste række besejret på Vicarage Road med hele 4-0 på mål af Etuhu, Gonzaléz, Matteini & Goian. I 4. runde venter enten Sheffield United eller West Bromwich Albion, der begge ligger og roder i The Championship. Sheffield er skuffende placeret på en 23. plads, mens West Brom er nummer 11. Kampen spilles sidst i januar på Elland Road og Leeds er storfavoritter til at gå videre til 5. runde.
Leeds ser endnu engang ud til at blive Premier Leagues positive overraskelse, da man igen spiller langt bedre end hvad der blev forventet før sæsonen. Engelske medier skød Leeds til at slutte på 17. pladsen, men de evige underdogs er pt. blandt Englands bedst spillende hold. Leeds-spillere virker upåvirkede af om de spiller på Anfield eller på The Madejski Stadium, da de er 100 % fokuserede på selve kampen. Det er også derfor at det kun er Manchester United af ”The Big Four”, der har præsteret at vinde over Leeds i denne sæson, mens Arsenal, Liverpool og senest Chelsea har, måtte nøjes med 1-1, 1-1 og 2-2. Leeds-spillere har en fabelagtig evne til at spille op til deres bedste i disse kampe, men det er endnu ikke lykkes Poulsens drenge at vinde over én ”Big Four” klubberne i ligasammenhæng. Det er kun Liverpool, der har prøvet at tabe til Leeds under Poulsens ledelse og nederlaget kom for to et halvt år siden, da Leeds sendte Liverpool ud af Carling Cuppen efter straffesparkskonkur
rence.
Transfervinduet er igen åbent og selvom Leeds har flere spillere i kikkerten bliver det nok kun ved ”kiggeriet.” Transferspengene blev brugt i sommers og Leeds kæmper stadig med et underskud efter de mange dyre handler fra dengang. Leeds har dog ingen grund til at råbe vagt i gevær, da man stod i præcis samme situation sidste år. Her blev de røde tal i løbet af sæsonen erstattet af de flotte grønne tal, som mon ikke det går. Leeds har næsten fuldt hus hver gang på Elland Road og det er selvfølgeligt noget, der gør økonomien lidt grønnere. Kilder tæt på klubben har løfter sløret for at Leeds skulle yderst langt i forhandlingerne med både Aston Villa & West Brom om at leje Søren Larsen & Sinan Bolat for resten af sæsonen. Leeds har dog allerede fået tilgang af en enkelt spiller og det drejer sig om det brasilianske stortalent Éderson de Paula eller bare Éderson. Han er hentet i Brasilien hos Fluminense for 3.500.000 kroner, men det er over 1½ år siden at Leeds skrev kontrakt med den centrale midtbanespiller. Leeds ventet på at den unge brasilianer skulle fylde 18, hvilket han er nu og via et italiensk pas er han nu klar til at optræde i Premier League. Men før han kommer så langt skal lige repræsentere Brasilien i de sydamerikanske u20 mesterskaber for landshold.
Det er utroligt fedt at se at de nye faktisk har været blandt de bedste overhovedet på Leeds-holdet. De fire der er SS af her får også masser af kampe til at vise det i, men den ene flotte optræden efter den anden, viser jo hvorfor de spiller fast hver gang. Goian er én af de ”gamle”, der bliver ved med at levere på et højt niveau og Goian har efterhånden rundet 55 kampe med imponerende 10 scoringer til følge for en tårnhøj midterforsvarer.
Premier League
-
Player Stats
-
Team Stats
31. Èderson
5. Dorin Goian
-
14. Vincenzo Iaquinta
-
20. Nordin Amrabat
-
23. Mark González
-
33. Arturo Vidal
Kampe siden sidst
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
Sv: 32# Nummer Otte – Leeds United
«
Svar #194:
19 Okt 2008, 17:45 »
Endnu en rigtig god update fra dig, Jimmy. Du skriver jo smukt. Glæder mig meget til at se FA Cup kampen mod Bromvich eller Sheffield. Jeg tror du går hele vejen og får europæisk deltagelse.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
39
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »