Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 749 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
39
Forfatter
Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia) (Læst 184496 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: AFSTEMNING - 28# Tvivl – Leeds United
«
Svar #165:
14 Okt 2008, 21:16 »
Citat af: jemil 14 Okt 2008, 17:46
Jeg er også enig med Gerrarden. At vælge et sotrhoold nu ville ødelægge lidt af bloggen
Så kan du jo læse hvad jeg har skrevet til ham.. he he
Citat af: Sej007 14 Okt 2008, 17:46
Jeg er fuldkommen enig! At tage til england som landstræner ville være skrækkeligt for denne fantastiske blog. Jeg synes du skulle tage til Irland, og se om du kan bygge holdet op
ja vi må jo se hvad det bliver til.. he he
Citat af: kasperbp12 14 Okt 2008, 17:59
Synes du bare skal blive i Leeds United og så først rejse senere til udlandet
Det tror jeg også det bliver til..
Citat af: Metsu1 14 Okt 2008, 18:14
Allerførst STORT tillykke med den flotte placering
Jeg kan godt forstå, hvis du trænger til luftforandring, tre år i samme klub er lang tid, så et nyt eventyr trækker naturligvis.
Jeg synes, du skal tage til Skotland og/eller forsøge at få England til tops ved EM og VM
Mange tak Metsu
Nah.. jeg har faktisk fået fornyet lyst til Leeds efter mine indkøb.. he he
Det bliver afsløret inden for en time hvad der sker.. glæd jer
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
29# Transfers – Leeds United
«
Svar #166:
14 Okt 2008, 21:57 »
29# Transfers - Leeds United
Tak til Cesc for banner
Sommerens VM Slutrunde er ovre og Inters David Villa kan kalde sig verdensmester sammen med resten af det spanske landshold og topscorer. Villa scorede tolv mål i sine syv kampe og Spanien har været VM’s bedste og mest underholdende hold. I 1/16-delsfinalen blev det sågar til en vanvittigt 6-4 sejr over Portugal, hvor Villa scorede hattrick, mens Cristiano Ronaldo scorede hele fire gange. De to har været ren verdensklasse under hele turneringen og i finalen vandt Spanien sikkert med 2-0 over Frankrig på mål af Villa. Det betyder at Spanien er både regerende Europa- & Verdensmester, men Leeds har noget der er bedre. Eller?
De råder nemlig over en verdensklasse manager, der i løbet af sommeren takkede nej til både Celtic, Manchester United og Liverpool. Poulsen søgte dog alligevel jobbet hos Argentina, Irland, England & Italien, men alle fire nationer valgte en anden da fodboldforbundene ikke ville imødekomme Poulsens krav om fortsat ansættelse hos Leeds. Det får de uden tvivl glæde af hos Leeds United, der hen over sommeren har brugt 295.000.000 kroner på fire nye navne. Leeds har derimod sagt farvel til hele sytten spillere, der alle har haft kontraktudløb og spillere, som Ankergren, Elding, Hughes og Zenden er ikke længere på lønningslisten hos Leeds.
Nordin Amrabat
er hollandsk statsborger med marokkanske rødder er hentet på fri transfer i den italienske hovedstadsklub Roma. Den 23-årige midtbanespiller slog aldrig igennem i Serie A, hvor det blot blev til seks optrædener med et mål til følge. Han blev derfor udlejet til PSV Eindhoven, hvor han med 11 mål i 29 kampe var en grundene til at PSV endnu en gang kunne fejre det hollandske mesterskab. Amrabat beskrives som målfarlig midtbanespiller med en helt speciel evne til at til at spille sig selv og sine holdkammerater fri foran mål. Amrabat glæder sig meget til at trække den hvide trøje over hovedet og han har underskrevet en 5-årig kontrakt, hvilket indebærer trøjenummer 20.
Mickaél Chrétien
er marokkansk landsholdsspiller med fransk pas og han er hentet hos de portugisiske bronzevindere fra Porto for en overgangssum på 135.000.000 kroner samt 15 % af et eventuelt salg. Chrétien er Leeds’ nye højreback og han er uden tvivl længder bedre end Richardson, hvilket betyder at Richardson endnu engang må indfinde sig med rollen, som andetvalg. Chrétien har spillet 175 ligakampe i fransk fodbold for Nancy og med både sølv & bronze i portugisisk fodbold samt international rutine fra både landsholdet og Champions League er det noget af et scoop Leeds har gjort. Backen har underskrevet en 5-årig kontrakt med Leeds og han er den nye ejer af trøjenummer 16.
Mark González
formåede ikke at holde West Bromwich i Premier League til trods for lækre driblinger, mål og assists. Leeds har derfor betalt 85.000.000 kroner for venstrekanten, der udover har West Brom har optrådt for Liverpool, Betis og Real Soceidad. Den 25-årige landsholdspiller fra Chile har optrådt 53 gange for sit hjemland og han gjorde god reklame for sig selv under sommerens VM selvom Chile tabte alle tre kampe i det indledende gruppespil. González har fået en 5-årig kontrakt sammen med trøjenummer 23 og han er i første omgang nyt førstevalg frem for Stephen Hunt.
Arturo Vidal
er også chilensk landsholdsspiller og den 23-årige allround-spiller er hentet for 75.000.000 kroner i tyske Leverkusen. Den 23-åriger spiller styrker både bredden i forsvaret og på midtbanen, men Vidal skal nok regne med at spille flest kampe i midterforsvaret. Vidal har været under Poulsens lup det sidste års tid, men han har også været jaget vildt af klubber, som Everton, Werder Bremen, Fiorentina & Manchester City. Leeds kunne dog i sidste ende trække sig sejrrigt ud af kampen og flere Leeds-fans har allerede været på banen og kalde Vidal for årets køb. Der hviler et stort pres på unge Vidals skuldre, men har fået fem år til at indfri de tårnhøje forventninger samt trøjenummer 33.
- Veni, vidi, vici -
andersvilster
Gæst
Sv: 29# Transfers – Leeds United
«
Svar #167:
14 Okt 2008, 22:01 »
Gode indkøb og godt skrevet.
Glæder mig især til at følge Vidal
JimmyGP
Manager
30# Truppen 2010/2011 – Leeds United
«
Svar #168:
15 Okt 2008, 00:49 »
30# Truppen 2010/2011 - Leeds United
Tak til Cesc for banner
Mersin I.Y. - Leeds 1-10
0-1 Matteini '6
0-2 Doyle '8
0-3 Huntington '26
1-3 Sinan '29
1-4 Doyle '33
1-5 Matteini '37
1-6 Doyle '39
1-7 Vidal '47
1-8 Matteini '
1-9 Stancu '77
1-10 Vidal '86
Inegölspor - Leeds 0-4
0-1 González '12
0-2 Stancu '49
0-3 Kilkenny '59
0-4 Svensson '65
Kayseri - Leeds 0-3
0-1 Stancu '26
0-2 Vidal '71
0-3 Mehmet own goal '86
Leeds - Dinamo Bukarest 4-2
1-0 Amrabat '7
2-0 Doyle '11
3-0 González '33
3-1 Ivanciu '54
4-1 Oghinciuc own goal '66
4-2 Lupu '78
Leeds - CFR Cluj 7-5
1-0 Iaquinta '2
2-0 Doyle '9
2-1 Fredy '13
3-1 Iaquinta '24
3-2 Radu '26
3-3 Fredy '32
3-4 Popa '36
3-5 Popa '38
4-5 Doyle '50
5-5 Iaquinta '53
6-5 Doyle '54
7-5 Doyle '66
Leeds Steaua Bukarest 5-1
1-0 González '12
2-0 Vidal '15
3-0 Iaquinta'45
4-0 Goian '52
5-0 Matteini penalty '78
5-1 Ilie '90
Så blev der fløjtet for sidste gang på Elland Road inden det om få dage går løs på Old Trafford, hvor de regerende mestre byder op til dans. Manchester United er eneste ”Big Four”-klub, der ikke har mistet point til Leeds endnu og en gang skal jo være den første. Leeds har spillet seks venskabskampe mod tre tyrkiske hold i Tyrkiet, mens tre rumænske storhold har ydet god modstand på engelsk græs.
Leeds startede op på udebane mod Mersin og det blev en kamp, som ingen af holdene glemmer lige foreløbigt. Hele elleve gange blev der scoret i kamp med masser af envejstrafik og hele to målmænd på overarbejde. Mersin skiftede nemlig målmand undervejs og begge blev kanonføde for et velspillende Leeds-hold, hvor alt bare kørte som smurt i olie rent offensivt. Reduceringen var et rigtig trøstemål, hvor ingen gik til Sinan og så kunne han lidt heldigt trille bolden for Jarstein, der ellers fik den ene lap på.
Leeds spillede endnu en kamp mod gæstfri tyrkere og igen blev det til en ventet storsejr med fire overskydende mål. Leeds pressede upåagtede Inegölspor helt i bund igennem hele kampen og de havde faktisk kun et skud langt over mål. Leeds brændte derimod tonsvis af chancer og spillere skal i gang med skudtræning når man igen er i England. Sidste kamp i Tyrkiet var mod SuperLiga holdet Kayseri, men også her blev alt modstand fejet af banen og Leeds vandt en sikker 3-0 sejr. Chancer var der ellers nok af til Leeds, men igen formåede man ikke at omsætte de mange chancer til mål. Jarstein stod en fornuftig kamp og med tre gode indgreb holdt han tyrkerne fra at score.
Jarstein forsatte de gode takter i første halvleg mod Dinamo Bukarest på Elland Road, men rumænerne fik lidt heldigt overlistet nordmanden i anden halvleg af to omgange, men det lykkes alligevel Leeds at vinde sikkert med 4-2. Sejren blev fulgt op med en af de mærkeligste Leeds-kampe til dato, hvor der i en meget lige kamp blev scoret hele tolv mål. Rumænske Cluj gik friskt til opgaven og selv de hurtigt kom bagud med 3-1 fik de vendt kampen til deres fordel og 5-3 føring ved pausen. Der blev talt med meget store ord i pausen og det var tydeligt, at Kevin Doyle m.fl. følte sig inspireret. Tre mål samt en assist var hvad det blev til for Doyle i anden halvleg og Leeds vendte fuldstændig en vanvittig kamp til det vanvittige resultat 7-5.
Lejesvenden Iaquinta fik en vaskeægte drømmedebut med et hattrick samt en assist, hvilket tegner godt for den 30-årige angriber, der er lejet i Juventus. Iaquinta fortsatte de flotte takter mod Steaua Bukarest, hvor det blev til endnu en scoring og ikke mindst endnu en storsejr. Leeds har været helt uovertrufne i opstartsfasen og der er blevet tanket masser af selvtillid, hvilket der også bliver brug for når man satser hårdt på både Premier League, Carling Cuppen og FA Cuppen.
Det blev altså til seks sikre sejre i seks opgør, hvor Leeds United var storfavorit i samtlige opgør. Der er mange spillere, der vist gode takter og det er uden tvivl ikke blevet lettere for Jimmy Poulsen at vælge de startende elleve. Poulsen har dog kun tre dage før det går løs på Old Trafford i Ole Gunnar Solskjærs Premier League-debut, som den nye manager for mægtige Manchester United. Solskjær håber dog på at en dårlig generalprøve giver en god premiere, eftersom at Chelsea slog United med hele 3-0 i Community Shield kampen. Det bliver årets første skandinavske dyst og de to trænere glæder sig meget til at stå overfor hinanden.
Hvilket af de to United-hold hepper
du
på?
Leeds United anno 2010/2011
Målmand
1
. Rune Almenning
Jarstein
76
. Kasper
Schmeichel
Forsvar
2
. Frazer
Richardson
3
. Paul
Huntington
5
. Dorin
Goian
12
. Erminio
Rullo
15
. Damir
Coric
16
. Mickaël
Chrétien
19
. Nikolaj
Hansen
24
. Karl
Svensson
26
. Ben
Parker
33
. Arturo
Vidal
Midtbane
4
. Jonathan
Douglas
6
. Andrea
Luci
7
. David
Prutton
8
. Stephen
Hunt
11
. Bãnel
Nicolitã
17
. Davide
Matteini
20
. Nordin
Amrabat
23
. Mark
González
37
. Neil
Kilkenny
Angreb
9
. Kevin
Doyle
10
. Bogdan
Stancu
14
. Vincenzo
Iaquinta
(
leje
)
- Veni, vidi, vici -
superpew
Landsholdsspiller
Sv: 30# Truppen 2010/2011 – Leeds United
«
Svar #169:
15 Okt 2008, 01:13 »
Spændende spændende
.. Kanon hold du har fået dig Jimmy..
Dorin Goian er skræmmende.
Lad os ikke håbe der bliver for mange skader. Anden række i midtbanen med Neil og David, ser ikke alt for skarpt.
EDIT: Vidal er lige så skræmmende, tja hvis ikke meget mere. Han har fået min stemme i hvert fald
«
Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 01:17 af superpew
»
Zone 43
Manager
«
Svar #170:
15 Okt 2008, 01:22 »
Endnu et fornuftigt transfervindue fra din side, med en masse kanon gode indkøb. Dog undrer det mig en smule, at Schmeichel Jr. og Vidal er på bænken..
Alt andet end top 10 denne sæson er utilgiveligt
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JimmyGP
Manager
«
Svar #171:
15 Okt 2008, 17:17 »
Citat af: superpew 15 Okt 2008, 01:13
Spændende spændende
.. Kanon hold du har fået dig Jimmy..
Dorin Goian er skræmmende.
Lad os ikke håbe der bliver for mange skader. Anden række i midtbanen med Neil og David, ser ikke alt for skarpt.
EDIT: Vidal er lige så skræmmende, tja hvis ikke meget mere. Han har fået min stemme i hvert fald
Mange tak superpew..
Jeg vil nødig løbe ind i ham en mørk gyde.. he he
He he.. ja men nu skal han jo lige spille sig på holdet først..
Citat af: Zone 43 15 Okt 2008, 01:22
Endnu et fornuftigt transfervindue fra din side, med en masse kanon gode indkøb. Dog undrer det mig en smule, at Schmeichel Jr. og Vidal er på bænken..
Alt andet end top 10 denne sæson er utilgiveligt
Mange tak Zone
Grunden til at Schmeichel & Vidal er på bænken er at de skal spille sig på holdet først.. Jarstein & Svensson/Goian er pt. førstevalg, men det er så tæt.. Vidal har i øvrigt kontrakt som rotationsspiller så mon ikke at han overlever.. he he..
Helt enig det sidste.. men der skal arbejdes stenhårdt igen.. men truppen er der til det..
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #172:
17 Okt 2008, 01:05 »
2 rigtige gode updates. Syg trup du har, og rigtig gode indkøb. Glæder mig til at se Gonzalez og Vidal. Btw: Hvorfor bruger du ikke Vidal? Er han ikke god nok?
Super angreb du har også. Med de forstærkninger, er jeg ikke i tvivl om, at du holder dig oppe de næste 2 sæsoner. Men nu vil jeg lige give dig et karakterflow over dine ting i bloggen her
Sprog
10
En blogskriver skal jo kunne skrive bla. for at få læsere. Dit sprog er nemt at forstå og det er helt i top. Sproget er flydende og det fanger en, når man læser om det. Der er ingen stave eller grammatik fejl, så det er helt i top. Man forstår godt hvorfor du er blogmester anno 2008, Jimmy.
Grafik
10
En blog omkræver grafik, eller måske alligevel ikke. Det er jo op til en bruger selv der skriver bloggen. Kan se du har fået banners fra Benja og Cesc, og det er fornuftige valg, for disse 2 brugere er bestemt nogle af de bedste på det punkt. Havde nu set dig selv lave noget, men det er jo op til dig selv.
Opsætning
10
Opsætningen i en blog er også vigtig. Det nytter ikke noget man bare centrerer det hele i midten. Så bliver det uoverskueligt at læse, til trods for man bare floater det. Det er nemmere og læse, så man kan gå fra venstre og hen ad. Du har sat din opsætning som den skal gøres.
Til sidst er der bare at sige Jimmy, at denne blog håber jeg varer ved, og håber du bliver ved med at skrive så fantastiske blogs!
«
Seneste Redigering: 17 Okt 2008, 18:50 af Dasmessi
»
alek9000
Manager
«
Svar #173:
17 Okt 2008, 02:37 »
Enig med Messi. Helt fantastisk
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
JimmyGP
Manager
«
Svar #174:
17 Okt 2008, 18:45 »
Citat af: Dasmessi 17 Okt 2008, 01:05
2 rigtige gode updates. Syg trup du har, og rigtig gode indkøb. Glæder mig til at se Gonzalez og Vidal. Btw: Hvorfor bruger du ikke Vidal? Er han ikke god nok?
Super angreb du har også. Med de forstærkninger, er jeg ikke i tvivl om, at du holder dig oppe de næste 2 sæsoner. Men nu vil jeg lige give dig et karakterflow over dine ting i bloggen her
Sprog
10
En blogskriver skal jo kunne skrive bla. for at få læsere. Dit sprog er nemt at forstå og det er helt i top. Sproget er flydende og det fanger en, når man læser om det. Der er ingen stave eller grammatik fejl, så det er helt i top. Man forstår godt hvorfor du er blogmester anno 2008, Jimmy.
Grafik
10
En blog omkræver grafik, eller måske alligevel ikke. Det er jo op til en bruger selv der skriver bloggen. Kan se du har fået banners fra Benja og Cesc, og det er fornuftige valg, for disse 2 brugere er bestemt nogle af de bedste på det punkt. Havde nu set dig selv lave noget, men det er jo op til dig selv.
Opsætning
9
Opsætningen i en blog er også vigtig. Det nytter ikke noget man bare centrerer det hele i midten. Så bliver det uoverskueligt at læse, til trods for man bare floater det. Det er nemmere og læse, så man kan gå fra venstre og hen ad. Du har sat din opsætning som den skal gøres, men lidt bedre kunne den godt have været sat.
Til sidst er der bare at sige Jimmy, at denne blog håber jeg varer ved, og håber du bliver ved med at skrive så fantastiske blogs!
Tak for en helt igennem fantastisk kommentar
Som jeg skriver til Zone starter Vidal ude fordi jeg vil have ham til at spille sig på holdet først.. en uventet skade har dog givet ham masser af spilletid på midten, hvor han har gjort det rigtig rigtig godt..
Sprog
: Tak.. Det er bare fedt at du kan lide det..
Grafik
: Ja jeg har så folk til den slags fordi jeg selv er en dør til sådan noget.. jeg ville gerne lave mine egne bannere osv, men jeg har sgu ikke evnerne til det..
Opsætning
: Hvad vil du gøre anderledes?
Citat af: alek9000 17 Okt 2008, 02:37
Enig med Messi. Helt fantastisk
Mange tak alex.. er bare glad og stolt over at i kan lide det
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #175:
17 Okt 2008, 18:50 »
Citat af: JimmyGP 17 Okt 2008, 18:45
Tak for en helt igennem fantastisk kommentar
Som jeg skriver til Zone starter Vidal ude fordi jeg vil have ham til at spille sig på holdet først.. en uventet skade har dog givet ham masser af spilletid på midten, hvor han har gjort det rigtig rigtig godt..
Sprog
: Tak.. Det er bare fedt at du kan lide det..
Grafik
: Ja jeg har så folk til den slags fordi jeg selv er en dør til sådan noget.. jeg ville gerne lave mine egne bannere osv, men jeg har sgu ikke evnerne til det..
Opsætning
:
Hvad vil du gøre anderledes?
Mange tak alex.. er bare glad og stolt over at i kan lide det
Ved du hvad? Det lyder dumt, men jeg har faktisk alligevel intet at have du skal ændre. Undskyld Jimmy. Jeg ændrer lige indlægget fra tidligere. Bar fortsæt Jimmy! Beklager fejlen.
JimmyGP
Manager
«
Svar #176:
17 Okt 2008, 18:51 »
Citat af: Dasmessi 17 Okt 2008, 18:50
Ved du hvad? Det lyder dumt, men jeg har faktisk alligevel intet at have du skal ændre. Undskyld Jimmy. Jeg ændrer lige indlægget fra tidligere. Bar fortsæt Jimmy! Beklager fejlen.
Der er ikke noget der er perfekt - heldigvis..
Du skal ikke undskylde.. hvis du har et forslag vil jeg da gerne høre det.. Man kan altid bruge konstruktiv kritik til noget.. he he
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #177:
17 Okt 2008, 18:54 »
Citat af: JimmyGP 17 Okt 2008, 18:51
Der er ikke noget der er perfekt - heldigvis..
Du skal ikke undskylde.. hvis du har et forslag vil jeg da gerne høre det.. Man kan altid bruge konstruktiv kritik til noget.. he he
Hehe, det er jo rigtigt. Jeg vil gerne kigge på et nyt banner, hvis du mangler?
JimmyGP
Manager
«
Svar #178:
17 Okt 2008, 18:59 »
Citat af: Dasmessi 17 Okt 2008, 18:54
Hehe, det er jo rigtigt. Jeg vil gerne kigge på et nyt banner, hvis du mangler?
Nej jeg mangler ikke rigtig noget.. har tre forskellige, så jeg kan skifte lidt..
Men ellers tak
- Veni, vidi, vici -
Dasmessi
Gæst
«
Svar #179:
17 Okt 2008, 19:01 »
Citat af: JimmyGP 17 Okt 2008, 18:59
Nej jeg mangler ikke rigtig noget.. har tre forskellige, så jeg kan skifte lidt..
Men ellers tak
Bar ok Jimmy!
. Glæder mig til næste update.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
39
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »