home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: R.I.P. - Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia)  (Læst 184426 gange)
Zone 43
Manager

Sv: 27# Wayne Rooney – Leeds United
« Svar #150: 12 Okt 2008, 23:54 »

Mere end godkendt sæson. Nu skal truppen lige rettes lidt til, da du, som du skriver, mister et par spillere. Jeg er sikker på, at du har et par gutter i kikkerten, som skal sparke Leeds i Europa. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #151: 12 Okt 2008, 23:59 »

Dejlig sikker midterplacering! Godt at se! Thumbs Up

Nu skal de rette spillere til og så skal Leeds i Europa som Zone skriver. Tunge Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #152: 13 Okt 2008, 17:06 »

Jeg troede satmer at du havde hentet Wayne Rooney til Leeds med den overskrift Opstemt
Men han har da godt nok spillet vildt 0o

He he.. så virkede overskiften efter hensigten..

Han er spillet sygt godt - ham ville jeg gerne have på holdkortet i Leeds.. Thumbs Up

Godkendt.. Opstemt Mega klasse..

Mange tak Wink Det er jeg glad for at du synes - men det sagde du jo også på MSN.. he he Peace Thumbs Up

Troede sku du havde hentet Rooney! Shockeret Shockeret
Hehe, ej, Jimmy. Flot update. Det var da smart at poste sådan en update om ham. Fortsæt endelig.

Som før nævnt virkede overskiften efter hensigten så.. he he..

Smart og smart - det var mere for at gøre opmærksom på hans vilde sæson.. det vil jeg gøre Thumbs Up

Mere end godkendt sæson. Nu skal truppen lige rettes lidt til, da du, som du skriver, mister et par spillere. Jeg er sikker på, at du har et par gutter i kikkerten, som skal sparke Leeds i Europa. Thumbs Up

Mange tak zone Thumbs Up Den skal op på et højere PL niveau for ellers bliver det en bundsæson.. vil meget gerne i top10 og ud i europa via Carling eller FA cuppen.. Jeghar et par navne, der skal kigges nærmere på under VM Slutrunden..  Thumbs Up

Dejlig sikker midterplacering! Godt at se! Thumbs Up

Nu skal de rette spillere til og så skal Leeds i Europa som Zone skriver. Tunge Thumbs Up

Mange tak LFC..

Jep jep Thumbs Up

Tak for kommentarene alle sammen Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager

« Svar #153: 13 Okt 2008, 17:30 »

Der fangede du sgu nogens opmærksomhed og min. Jeg har ikke rigtig læst med før, men det gør jeg helt sikket nu for du skriver helt vildt godt!! Og det er i hvert fald ikke for ingenting du er blogmester!! KIU Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #154: 13 Okt 2008, 19:06 »

Der fangede du sgu nogens opmærksomhed og min. Jeg har ikke rigtig læst med før, men det gør jeg helt sikket nu for du skriver helt vildt godt!! Og det er i hvert fald ikke for ingenting du er blogmester!! KIU Thumbs Up

He he.. Det var godt.. det er jeg da glad for at høre at du synes.. Mange tak..  Thumbs Up

Nej jeg håber da der er en grund til at jeg er blogmesteren.. Peace

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: 28# Tvivl – Leeds United
« Svar #155: 14 Okt 2008, 00:05 »

28# Tvivl - Leeds United

England - Angola 0-1
0-1 Mantorras '18

Sydkorea - England 4-4
1-0 Jung-Ki '13
1-1 Gerrard '40
2-1 Jung-Ki '45
2-2 Gerrard '52
3-2 Chun Soo '55
3-3 Lampard (pen) '70
3-4 Owen '86
4-4 Ki-Hyeon '90

England - Rusland 0-2
0-1 Bystrov '7
0-2 Dzyuba '87
Efter en skuffende VM Slutrunde med choknederlag til Angola og et heldigt point mod Sydkorea er Fabio Capello blevet fyret som engelsk landstræner. Capello var ellers udset til at være den store redningsmand, men den 64-årige italieners bedste resultat var EM Kvartfinalen tilbage i 2008. Landstrænersædet er derfor ledigt og det engelske fodboldforbund skulle være meget interesserede i at få enten Rafa Benítez, Thomas Schaaf eller Jimmy Poulsen, som ny landstræner. Poulsen er dog ikke kun sat i forbindelse med England, men også storholdene Liverpool, Celtic og Manchester United har snøren ude efter trænerkometen, der holder kortene tæt på kroppen. Irland er sidste hold, der ønsker at få glæde af Poulsens evner, men hvad fremtiden bringer vides ikke.

Jeg er selvfølgelig smigret over den store interesse, men jeg må da indrømme at jeg ikke har hørt noget konkret fra nogen af de mange hold, som I konstant sætter mig i forbindelse. Jeg har lyst til at snakke mere om det – jeg har kontrakt med Leeds frem til juni 2012. Det er det jeg forholder mig til og det synes i skal. Jeg vil gerne fortsætte her i Leeds, men et tilbud kan jo blive for godt til at afslå.

- Veni, vidi, vici -

Dasmessi
Gæst

Sv: AFSTEMNING - 28# Tvivl – Leeds United
« Svar #156: 14 Okt 2008, 00:08 »

Har stemt England. Og igen rigtig god update. Du skriver godt.

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #157: 14 Okt 2008, 00:12 »

England.!

fordi hvis du får jobbet hos england kan du jo stadig være træner i leeds

Lavet Af GadeFM

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #158: 14 Okt 2008, 00:16 »

Jeg har stemt Irland. Jeg kan og vil overhovedet ikke se dig som landstræner for England endnu, det vil ødelægge det hele ved bloggen i mine øjne. Enten skal du tage til Irland og bygge noget stort op, ellers skal du blive i Leeds og føre dem til mesterskabet. Alt andet vil være en katastrofe i mine øjne.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #159: 14 Okt 2008, 11:49 »

Var jeg i dine sko, ville jeg vælge de to 'miniputter' Leeds og Irland, da der så fortsat vil være masser spænding i kampene, hvilket der næppe vil være så meget af med de øvrige hold.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #160: 14 Okt 2008, 17:41 »

Har stemt England. Og igen rigtig god update. Du skriver godt.

Mange tak.. det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

England.!

fordi hvis du får jobbet hos england kan du jo stadig være træner i leeds

Det kan jeg jo også med Irland-jobbet? Opstemt

Jeg har stemt Irland. Jeg kan og vil overhovedet ikke se dig som landstræner for England endnu, det vil ødelægge det hele ved bloggen i mine øjne. Enten skal du tage til Irland og bygge noget stort op, ellers skal du blive i Leeds og føre dem til mesterskabet. Alt andet vil være en katastrofe i mine øjne.

Hmm.. Det lyder jo faktisk meget fornuftigt..  Shockeret Peace

Var jeg i dine sko, ville jeg vælge de to 'miniputter' Leeds og Irland, da der så fortsat vil være masser spænding i kampene, hvilket der næppe vil være så meget af med de øvrige hold.

LFC & Three Lions frister rigtig rigtig meget, men jeg tror sgu dig & Gerrarden har ret..   Peace Thumbs Up Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #161: 14 Okt 2008, 17:46 »

Jeg er også enig med Gerrarden. At vælge et sotrhoold nu ville ødelægge lidt af bloggen  Peace Shockeret Shockeret

19-18!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #162: 14 Okt 2008, 17:46 »

Jeg er fuldkommen enig! At tage til england som landstræner ville være skrækkeligt for denne fantastiske blog. Jeg synes du skulle tage til Irland, og se om du kan bygge holdet op  Thumbs Up

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

kasperbp12
Manager

« Svar #163: 14 Okt 2008, 17:59 »

Synes du bare skal blive i Leeds United og så først rejse senere til udlandet Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #164: 14 Okt 2008, 18:14 »

Allerførst STORT tillykke med den flotte placering  Thumbs Up

Jeg kan godt forstå, hvis du trænger til luftforandring, tre år i samme klub er lang tid, så et nyt eventyr trækker naturligvis.

Jeg synes, du skal tage til Skotland og/eller forsøge at få England til tops ved EM og VM  Peace

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 39 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010