home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102073 gange)
Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #15: 04 Jan 2009, 15:11 »

Så er vi kommet på den anden side af nytår, hvilket også betyder der er kommet gang i Cirkus Manchester City.

Wayne Bridge er blevet hentet som første mand til den nette sum af ca. 80 mio. kr.

Nu er spørgsmålet så hvem den næste er som bider på, Senna, Arshavin, Ribery, Buffon? Der er rigtig mange navne i spil, så os City fans går en spændende måned i møde.

Personligt er jeg dog ked af, at se det hold man har fulgt i tykt og tyndt er blevet en købeklub som Chelsea, men som gamle fan håber man selvfølgelig altid det bedste for klubben. Mit ønske var at man udnyttede det talent klubben har for at lave egne talenter, for blot fx at nævne Shaun Wright-Phillips, Micah Richards, Stephen Ireland og Daniel Sturridge

Mission 1 må dog være at få hevet nogle flere point ind på kontoen, og komme væk fra nedrykningsstregen, lykkes det ikke kan resten så vidt være lige meget. Så sendt som i går så City skræmmende dårlige ud i mod elendige Nottingham Forest i FA Cuppen, så overlevelsen i Premier League ser ikke så let ud, som den burde.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #16: 04 Jan 2009, 15:52 »

Personligt er jeg dog ked af, at se det hold man har fulgt i tykt og tyndt er blevet en købeklub som Chelsea, men som gamle fan håber man selvfølgelig altid det bedste for klubben. Mit ønske var at man udnyttede det talent klubben har for at lave egne talenter, for blot fx at nævne Shaun Wright-Phillips, Micah Richards, Stephen Ireland og Daniel Sturridge
Du ser for negativt på det. Abu Dhabi kan jo godt vælge at købe en masse stjerner, og samtidigt invistere en masse penge i ungdoms afdelingen, så man ikke behøver at købe så meget ude i fremtiden.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #17: 07 Jan 2009, 14:52 »


Personligt er jeg dog ked af, at se det hold man har fulgt i tykt og tyndt er blevet en købeklub som Chelsea, men som gamle fan håber man selvfølgelig altid det bedste for klubben. Mit ønske var at man udnyttede det talent klubben har for at lave egne talenter, for blot fx at nævne Shaun Wright-Phillips, Micah Richards, Stephen Ireland og Daniel Sturridge

/Yakushin


Hvilken klub i PL er ikke en købeklub?? Nu har Man C bare fået lidt flere midler og kan derfor købe nogle bedre spillere, men før dette skete købte de da også masser af spillere...
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #18: 17 Jan 2009, 13:39 »

Så er der endnu en spændende kamp på programmet for vores allesammens favoritdrenge, når der i eftermiddag fløjtes op til bal på City of Manchester Stadium sammen med Wigan. For City´s vedkommen er ekstrem vigtig kamp, da en sejr vil give lidt tiltrængt luft til nedrykningsstregen, men det bliver uden tvivl svært mod Wigan, som har vundet 6 af de seneste 7 kampe, mens City vanen tro spiller som dag og nat.

Nu er City´s kampe kende for at være meget målrige, så jeg håber og tror på en 3-1 sejr til de lyseblå efter 1-1 ved pausen!

Hvordan vurdere i derude denne kamp?

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #19: 17 Jan 2009, 14:01 »

Det bedste sted at smide den er nok her...:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2142031.ece

Scolari said: “I know many managers and assistants are calling the players saying this or that. Now is the time for ALL of my players — call and buy.”
He is offering £15million plus FOUR players, Nicolas Anelka, Florent Malouda, Salomon Kalou and a centre-back, for Robinho.

The Sun - altid god for et grin!  funny
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #20: 17 Jan 2009, 14:11 »

Det bedste sted at smide den er nok her...:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2142031.ece

Scolari said: “I know many managers and assistants are calling the players saying this or that. Now is the time for ALL of my players — call and buy.”
He is offering £15million plus FOUR players, Nicolas Anelka, Florent Malouda, Salomon Kalou and a centre-back, for Robinho.

The Sun - altid god for et grin!  funny

Ha ha... Ja, hvorfor ikke...

The Sun er bare en fantastisk avis...  crazy

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #21: 17 Jan 2009, 14:13 »

Det er så til grin, lissom City. Ingen spiller er 100 mio £ værd heller ikke Kaka. City er så desperate at jeg fryder mig ved alle rygterne - man ved bare det ikke hjælper holdet.

Hvad vil City overhovedet med Kaka? De har i forvejen to brasillianere af den type, Elano og Robinho, som har nok kvalitet til Premier League. De mangler ikke offensive kræfter.

Vil vædde med at Abu Dhabi-tåberne har taget et kig på hvem der er blevet verdens bedste fodboldspiller, konkluderet at Ronaldo er umulig at signe og derfor gået efter det næstbedste - sidst års bedste fodboldspiller. Det er så tydeligt, at de ikke aner noget som helst om fodbold eller deres hold. De skulle tage at lade Mark Hughes bestemme transfermålene og blande sig uden om.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #22: 17 Jan 2009, 14:27 »

Søde ven, hvis de gik efter verdens bedste fodboldspiller, havde de forsøgt sig med Messi Smiley

De tosser som sidder på magten i Man City er da komplet ligeglade med om spillerne passer ind. De ved at han er en af verdens bedste spillere, ergo køber de ham. Som sagt så mange gange før, så er det jo bare et spil for milliardærerne.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #23: 17 Jan 2009, 14:34 »

Søde ven, hvis de gik efter verdens bedste fodboldspiller, havde de forsøgt sig med Messi Smiley

De tosser som sidder på magten i Man City er da komplet ligeglade med om spillerne passer ind. De ved at han er en af verdens bedste spillere, ergo køber de ham. Som sagt så mange gange før, så er det jo bare et spil for milliardærerne.

Tror du misforstår mig. Mente at de kun kigger på hvem der bliver kåret til verdens bedste og det var Kaka sidste år. "Så må han være god, ham napper vi" tænker klovnene.
Logged


Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #24: 17 Jan 2009, 14:35 »

Søde ven, hvis de gik efter verdens bedste fodboldspiller, havde de forsøgt sig med Messi Smiley

De tosser som sidder på magten i Man City er da komplet ligeglade med om spillerne passer ind. De ved at han er en af verdens bedste spillere, ergo køber de ham. Som sagt så mange gange før, så er det jo bare et spil for milliardærerne.

Ja, lige præcis... Hans navn lyder godt i klubben, så selvfølgelig skal de da hente ham.. Hvis de fx havde 10 angribere i forvejen af høj klasse, og fik muligheden for at hente Torres, jamen så gjorde de helt sikkert også dette. De arabere hygger sig med at købe lidt ind og ser spænding i hvilke spillere de kan hente. Det er stortset helt på samme måde, som den spænding vi søger i at oddse, bare i meget større omfang...  Opstemt

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #25: 17 Jan 2009, 14:40 »

Hvis de idioter havde nogen som helst form for interesse i den klub ville de nøjes med at skyde en masse penge i den, og så ellers overlade til sportslige til manageren og sportchefen i klubben. De er en flok børn, Man City er deres legetøj og når de ikke gider det længere dropper de da bare - kan ikke vente til det sker.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #26: 17 Jan 2009, 15:15 »

Alligevel, hvilken klub ville ikke have Kaka?
Jeg er dog også enig i, at det er defensivt de mangler spillere, men alligevel. Kaka er sgu en klassespiller!
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #27: 17 Jan 2009, 17:59 »

Sådan 1-0 sejr til drengene på mål af Zabaleta... Håber det bliver et positivt vendepunkt, så der kommer nogle point på tavlen nu... Der er ihvertfald lidt luft til bunden nu, skønt!  Thumbs Up

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #28: 17 Jan 2009, 18:02 »

Tror i andre forresten, at Kaka skifter til City?
Altså, han skal jo til England og se på tingene, og høre tilbud og sådan.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #29: 17 Jan 2009, 18:42 »

Hvis pengene er rigtige kan jeg godt forestille mig, at det skulle blive en realitet.. Mon Man City vil blive det nye galaticos(stav) \o/

Men i har bare at holde lapperne fra Bellamy Sur
« Seneste Redigering: 17 Jan 2009, 19:03 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010