home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 225 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102068 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #165: 18 Feb 2014, 16:44 »

Jeg kan forestille mig, at Messi laver et hattrick i aften. Bare lige for at vise hele verden at han faktisk er den bedste. Ballon d'Or eller ej.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #166: 18 Feb 2014, 16:52 »

Kære Jakob,

Jeg tror, du er gået forkert i byen. Du skulle nok have været i Barcelona-tråden, hvor dit indlæg ville passe meget bedre ind.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #167: 18 Feb 2014, 17:00 »

slap af det var jo bare for sjov Wink selfølgelig kan City vinde det ved jeg da godt Smiley

Jeg griner stadigvæk!
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #168: 18 Feb 2014, 17:01 »

Kære Jakob,

Jeg tror, du er gået forkert i byen. Du skulle nok have været i Barcelona-tråden, hvor dit indlæg ville passe meget bedre ind.
Nej, det er jeg ikke. Vi snakker om kampens udfald, og jeg tror, at det går således. Det er jo ikke at nedgøre eller håne Manchester City eller deres tilhængere på nogen som helst måde.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #169: 18 Feb 2014, 17:07 »

Nej, det er jeg ikke. Vi snakker om kampens udfald, og jeg tror, at det går således. Det er jo ikke at nedgøre eller håne Manchester City eller deres tilhængere på nogen som helst måde.

Jeg ville ikke synes, det var særlig fedt, hvis en eller anden skrev i Chelsea-tråden, at Yilmaz ville lave hattrick mod Chelsea i 1/8-finalen. Dét ville jeg finde hånende. Men sådan er jeg måske bare. Jeg er fan af, at man bidrager til en debat. Det mener jeg ikke, du gør.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #170: 18 Feb 2014, 17:10 »

Jeg ville ikke synes, det var særlig fedt, hvis en eller anden skrev i Chelsea-tråden, at Yilmaz ville lave hattrick mod Chelsea i 1/8-finalen. Dét ville jeg finde hånende. Men sådan er jeg måske bare. Jeg er fan af, at man bidrager til en debat. Det mener jeg ikke, du gør.
Hvis vi snakkede om kampen udvikling, så ville jeg ikke finde det hånende på nogen som helst måde. Heldigvis er det udelukkede mig, der bestemmer, hvad jeg vil skrive, og om jeg synes, det er at bidrage. Så kan du være af en anden mening, men der er ikke så meget at gøre ved det.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #171: 18 Feb 2014, 17:12 »

Hvis vi snakkede om kampen udvikling, så ville jeg ikke finde det hånende på nogen som helst måde. Heldigvis er det udelukkede mig, der bestemmer, hvad jeg vil skrive, og om jeg synes, det er at bidrage. Så kan du være af en anden mening, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Der har vi så forskellige meninger. Fred være med det.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #172: 18 Feb 2014, 18:32 »

Synes, det bliver spændende at se, om Pellegrini ændrer taktisk eller, om han tør spille den normale 4-2-2-2. Håber han har balls og bevarer den normale formation Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #173: 18 Feb 2014, 19:47 »

Det blev så med kun én angriber og endda med Kolarov på kanten  Ubeslutsom

Hart, Zabaleta, Kompany (c), Demichelis, Clichy, Navas, Toure, Fernandinho, Kolarov, Silva, Negredo
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #174: 18 Feb 2014, 19:52 »

Det blev så med kun én angriber og endda med Kolarov på kanten  Ubeslutsom

Hart, Zabaleta, Kompany (c), Demichelis, Clichy, Navas, Toure, Fernandinho, Kolarov, Silva, Negredo
Hvorfor stiller han med Demichelis? Er han ikke helt elendig?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #175: 18 Feb 2014, 20:20 »

hvor kan jeg se livestream af kampen?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #176: 18 Feb 2014, 20:22 »

hvor kan jeg se livestream af kampen?
Tror ikke man må dele ulovlige streams her på forummet. Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #177: 18 Feb 2014, 20:36 »

Tror ikke man må dele ulovlige streams her på forummet. Smiley
pis!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #178: 08 Mar 2014, 08:14 »

Så vandt vi Capital One Cuppen, som vi også skulle vinde. Alt andet ville være en kæmpe fiasko. I morgen skal vi spille FA cup mod Wigan, så nu kommer vi tre kampe bagud i forhold til de andre hold i ligaen. Det ser dog ud til, at vi ryger ud af CL, så der skal vi nok ikke spille flere kampe udover den sidste mod Barca. Selvom vi har en fin trup, der er bred nok, tror jeg vores deltagelse i så mange turneringer kommer til at koste, da vi får et meget tætpakket program, og stjernespillerne ikke kan spille alle kampe.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #179: 14 Mar 2014, 18:38 »

Nu er vi ude af FA Cuppen og Champions League, så der er fuld fokus på ligaen. I morgen venter Hull, og der skal vi simpelthen hive en sejr hjem. Alt andet vil være uacceptabelt. Jovetic, Agüero og Nastasic er ude med skader, så i angrebet må vi sætte vores lid til Negredo og Dzeko, men de bør altså også kunne score mod Hull og Fulham. Det bliver dejligt når Nastasic kommer tilbage, så vi kan få ham i midterforsvaret med Kompany. Det tyder dog ikke på, at nogle af dem bliver klar til kampen mod United om halvanden uges tid.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010