home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 2009- Demo
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: FM 2009- Demo  (Læst 90532 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: FM 2009- Demo
« Svar #255: 02 Nov 2008, 13:13 »

Når jeg downloader demoen når jeg kommer hjem tror jeg næsten kun jeg skal scoute talenter osv. Peace. Gider ikke spille kampe, hvis de alle bare bliver skadet.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #256: 02 Nov 2008, 13:13 »

Er det kun hos mig, at det hakker utrolig meget når man spiller kampe?

ManUtd83
Manager

« Svar #257: 02 Nov 2008, 13:14 »

Godt lavet at målmændene nu har Stats som First Touch osv. også. Gør det mere realistisk.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #258: 02 Nov 2008, 13:23 »

Utroligt at SIgames kan tillade at en så ringe demo kommer på gaden, hvor intet virker som det skal. Amatører!
Nu ligger jeg demoen på hylden. Det kan ikke passe den skal crashe i hver anden kamp jeg spiller.

Enig.. er også utrolig skuffet over at man kan tillade sig at lægge sådan en demo op, meningen er vel at man skal kunne hente en demo for at vise hvad det er at de vil sælge til deres kunder. Dette her kan vel ikke være nogen god reklame for dem.
Som nævnt tidligere skaderne vælter ind, har lige spillet 6 kampe med BIF og skaderne er:
Marek Sapara,Jon Jønsson,Stephan Andersen,Daniel Wass,Samuel Holmen,Kasper Lorentzen,Morten Duncan Rasmussen,Martin Ericsson... Sådaaan...
Desuden er det da også en fejl at når man score i 3D-delen så blinker den jo "lang" tid før at bolden er inde i nettet..
ak ja.. lad os nu se om det bliver bedre i selv udgivelsen.

Mesipo
Lilleputspiller
*

« Svar #259: 02 Nov 2008, 13:25 »

Min den kører smooth, ingen problemer her

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #260: 02 Nov 2008, 13:26 »

Det hakker nu ikke hos mig, måske er din computer ikke hurtig nok?

alek9000
Manager

« Svar #261: 02 Nov 2008, 13:30 »

Jeg må ærligt indrømme, at jeg også er en smule skuffet. 3D funktionen havde jeg højere forventninger til. Det minder mere om bordfodbold end et 3D show.
Den har heller ikke virket optimalt hos mig. Altså demoen. Først kunne jeg ikke skrive noget i søgefeltet uden at jeg skrev dobbelt bogstav, og nu har spillet også crashed! Ikke nogen god demo.

Men når det så er sagt er spillerne blevet gjort mere realistiske. En mand som Arturo Vidal er blevet betydeligt dårligere. Marcos Senne er også blevet en hel del bedre, hvis ikke for meget.

Men jeg håber virkelig at SI tager sig sammen til selve udgivelsen! Demoen er ikke i orden!

EDIT: Det var det! Nu frøs den igen.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2008, 13:32 af alek9000 » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #262: 02 Nov 2008, 13:36 »

De laver vidst ikke flere ændringer før udgivelsen. Demoen er sådan som det rigtige spil bliver. Men de kan vel forbedrede en patch udfra fejlene i demoen. En patch der helst skulle komme på samme dag som udgivelsen, tak.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #263: 02 Nov 2008, 13:43 »

Enig.. er også utrolig skuffet over at man kan tillade sig at lægge sådan en demo op, meningen er vel at man skal kunne hente en demo for at vise hvad det er at de vil sælge til deres kunder. Dette her kan vel ikke være nogen god reklame for dem.
Som nævnt tidligere skaderne vælter ind, har lige spillet 6 kampe med BIF og skaderne er:
Marek Sapara,Jon Jønsson,Stephan Andersen,Daniel Wass,Samuel Holmen,Kasper Lorentzen,Morten Duncan Rasmussen,Martin Ericsson... Sådaaan...
Desuden er det da også en fejl at når man score i 3D-delen så blinker den jo "lang" tid før at bolden er inde i nettet..
ak ja.. lad os nu se om det bliver bedre i selv udgivelsen.

Skift træningsskema

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #264: 02 Nov 2008, 13:52 »

Så er jeg lige startet med Manchester United. Jeg har hentet Guiseppe Rossi og Angel Di Maria.
Jeg kan godt lide pressemøde-delen. Jeg synes det er ret sjovt at svare på spørgsmålene.
Jeg kan også godt lide at få afvide, hvad mit hold gør dårligt, og hvad de gør godt.

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #265: 02 Nov 2008, 14:02 »

Pressemøde delen er fed - men det er jo bare det samme man svarer hver gang næsten. Ærgeligt.
3D delen er sku en no go.
Skader, skader og skader. Og jeg har ikke engang lavet træningsprogram endnu.
Danske spillere ALT for dyre imo, kæft de koster knapper nu!
God kamp om Thomas Gravesen hver gang, det er fedt Opstemt Godt jeg fik ham til EfB!

Alt i alt, 7 ud af 10. Mangler nogle ting.

Hala Madrid

DeBuur
Manager

« Svar #266: 02 Nov 2008, 14:05 »

Utroligt at SIgames kan tillade at en så ringe demo kommer på gaden, hvor intet virker som det skal. Amatører!
Nu ligger jeg demoen på hylden. Det kan ikke passe den skal crashe i hver anden kamp jeg spiller.

Skuffet ja det er sgu sur røv..... har oplevet at spillet fryser fast ...... ind imellem kommer spillet igang igen... især nå man skal bekræftige holdet har jeg oplevet problemer..... jeg giver det en chanche mere og ellers venter jeg til spillet kommer til at fungere 100 %
Indtil nu er jeg glad for 3d delen, den tilfører spillet lidt lir..... så kom igang SI........ der er plads til forbedring  ticked off

YNWA

Kvitte
Lilleputspiller
*

« Svar #267: 02 Nov 2008, 14:07 »

3D delen... tjaeh, den bliver god til at finpudse taktikker med, for at se hvor det halter. Men vil køre med 2D fremover. Pressedelen er sku allerede for triviel! Skader er der også massere af. Og ja, som mogf skriver så er de danske spillere alt alt for dyre (efter min mening)!

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #268: 02 Nov 2008, 14:14 »

Alle jer der syntes det hakker eller går meget langsomt prøv at sætte prioriteten på det højst muligt det har jeg gjordt og nu kører det bare...... Undtagen nogle af kampene når jeg skal skifte ud.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #269: 02 Nov 2008, 14:14 »

Demoen fylder 1GB Shockeret - de andre spil i fuld udgave fyldte ca. 800mb Grin

Men det er også blevet meget større.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010