home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 86342 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: At blive far....!
« Svar #165: 01 Aug 2011, 23:14 »

Problemet opstår jo kun i den hvor der senest har været aktivitet.

Værre er det heller ikke at gå ind i kategorierne og/eller subkategorierne?
Jeg vil mene at tingene er mere end godt delt op herinde.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #166: 01 Aug 2011, 23:16 »

blomvikings, lad nu være...

JKJ
Gæst

« Svar #167: 01 Aug 2011, 23:17 »

Ja præcis der findes for mange af disse ligegyldige tråde.

Forstår ikke hvorfor man ikke bare holder sig til FM-Fodbold-Sport-emner.
Jeg kommer ind på denne her hjemmeside for at diskutere/få råd/give råd omkring Sport og FM. Så synes jeg bare det er irriterende at nærmest skulle lede efter disse emner nogle gange, fordi siden er fyldt op med Far-tråde og Hiphop-tråde

Dvs alle de tråde i Børnehaven, Baren osv skal slettes?

Jeg synes da også det er underligt at der skal diskuteres feks Cykling og Håndbold herinde.
Men på den anden side vil det dælme også blive kedeligt hvis man kun måtte snakke fodbold og FM herinde. FIFA spillerne burde iøvrigt heller ikke have lov til at diskutere herinde, det er trods alt en FM site - eller??

Som sagt er der jo ingen der tvinger dig til noget, du kan da hoppe forbi de tråde du ikke synes er relevante for dig. Som vel stort 99% af brugerne gør allerede.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #168: 01 Aug 2011, 23:22 »

Synes det er fedt at vi har sådanne tråde som den her, det giver virkelig mulighed for at vi lærer hinanden at kende på gode og dårlige måder. Og hvis man ikke ønsker at læse om hvem der skal være far eller er blevet, så overse tråden. Det er godt for siden at vi var har Baren og Børnehaven, da de andre grupper ville bliver fuldstændig ødelagt, hvis der ikke var andre grupper man kunne skrive i. Det er vigtigt for denne side at vi har andre ting at snakke om end FM og fodbold. Det ville blive kedeligt ellers, som JKJ skriver.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #169: 01 Aug 2011, 23:38 »

Så synes jeg bare det er irriterende at nærmest skulle lede efter disse emner nogle gange, fordi siden er fyldt op med Far-tråde og Hiphop-tråde

Hehe, damn, lede ligefrem? Det er vel ikke så svært at klikke på 'Forum' og så gå ind i den FM-underkategori du ønsker - som trods alt ligger øverst i forumlisten?

JKJ
Gæst

« Svar #170: 03 Nov 2011, 22:08 »

Så hiver jeg lige denne tråd frem igen  Smiley

Hvis alt går efter planen, og hvorfor skulle det ikke gøre det, skal jeg være far igen den 9. maj til næste år.

Det er jo helt fantastisk og vi glæder os helt vildt.
Vi har idag prøvet at fortælle den kommende storebror at der ligger en baby inde i mors mave, men det er nu ikke så nemt at forstå når man kun er 2 år og 7 mdr Wink

Han gik mest op i om babyen lå inde i maven som han også havde gjort og om den kom ud nu, eller nu, eller nu, eller nu osv osv   Grin

Om det bliver en dreng eller pige er ligegyldigt. Rent økonomisk ville det være dejligst med en dreng men en af hver ville bestemt heller ikke være tosset. Så kan moren også få hendes ønske opfyldt og få lov til at gå amok med pige tøjet  Rullende Øjne
Bare den bette har det godt tager jeg hvad der kommer og vil elske den lige så meget som hvis det er det ene eller andet køn  Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #171: 03 Nov 2011, 22:10 »

Fantastisk for jer JKJ. Mange gange tillykke med det Smiley

Håber dog ikke at det bliver en dreng, for så vil der bare være endnu en Liverpool fan i verden Wink

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #172: 03 Nov 2011, 22:10 »

Det lyder da fantastisk, JKJ. Stort tillykke med den kommende familieforøgelse!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #173: 03 Nov 2011, 22:11 »

Årh hvad, jeg har slet ikke pralet i denne tråd endnu. Jeg blev far for knap 5 måneder siden - 9. juni.

Og tillykke med endnu et afkom, JKJ Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #174: 03 Nov 2011, 22:13 »

Mange gange tillykke JKJ, det lyder som sagt fantastisk!

Og tillykke til dig også g00n.  Tunge

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #175: 03 Nov 2011, 22:15 »

Stort tillykke til jer begge! Smiley
JKJ: Rent økonomisk? Er det dét med pigetøj eller? Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Skipper
Gæst

« Svar #176: 03 Nov 2011, 22:18 »

Tillykke med jer begge 2! Thumbs Up
Har du nogen ideer til navne? Steven eller Kenny måske? Grin Pige Luis Wink

JKJ
Gæst

« Svar #177: 03 Nov 2011, 22:23 »

Stort tillykke til jer begge! Smiley
JKJ: Rent økonomisk? Er det dét med pigetøj eller? Opstemt

Hehe har jo en masse tøj der kan genbruges hvis det bliver en dreng.
Hvis det bliver en pige skulle jeg kende moren meget dårligt his der ikke skal vildshoppes pigetøj, og det er ikke billigt skal jeg hilse at sige Wink

Tillykke med jer begge 2! Thumbs Up
Har du nogen ideer til navne? Steven eller Kenny måske? Grin Pige Luis Wink

Så langt er vi ikke kommet endnu, men jeg regner ikke med jeg får lov til at opkalde dem efter nogen som helst Wink

Årh hvad, jeg har slet ikke pralet i denne tråd endnu. Jeg blev far for knap 5 måneder siden - 9. juni.

Tillykke med det g00n. En dreng eller pige?

Og til resten, tak for lykkeønskningerne  Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #178: 03 Nov 2011, 22:24 »

Jon Nørregaard, Michael J. Fox, Natalie Portman, Anders And, Peter Skov-Jensen - og naturligvis JG7! - deler alle denne dag med dit barrn. Og tillykke med det crazy

Tillykke til JKJ også! Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #179: 03 Nov 2011, 22:25 »

Så hiver jeg lige denne tråd frem igen  Smiley

Hvis alt går efter planen, og hvorfor skulle det ikke gøre det, skal jeg være far igen den 9. maj til næste år.

Det er jo helt fantastisk og vi glæder os helt vildt.
Vi har idag prøvet at fortælle den kommende storebror at der ligger en baby inde i mors mave, men det er nu ikke så nemt at forstå når man kun er 2 år og 7 mdr Wink

Han gik mest op i om babyen lå inde i maven som han også havde gjort og om den kom ud nu, eller nu, eller nu, eller nu osv osv   Grin

Om det bliver en dreng eller pige er ligegyldigt. Rent økonomisk ville det være dejligst med en dreng men en af hver ville bestemt heller ikke være tosset. Så kan moren også få hendes ønske opfyldt og få lov til at gå amok med pige tøjet  Rullende Øjne
Bare den bette har det godt tager jeg hvad der kommer og vil elske den lige så meget som hvis det er det ene eller andet køn  Smiley

Du er sgu en god mand JKJ. Tillykke endnu en gang!

Også et kæmpe tillykke til gåååån! Thumbs Up

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010