home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Universet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Universet  (Læst 13226 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #15: 22 Sep 2008, 12:32 »

Går ud fra, at folk herninde (desværre) ikke interesserer sig for såkaldte "konspirationsteorie r", ord som disclosure, cover up og så videre, så jeg holder mig bare til debatten og siger, at jeg er helt enig i, at emnet er utroligt spændende.
Mere spændende end nogle aner..og nåja. jeg "tror" også at der er andet liv derude. Masser!  Smiley

Hvis du kan fortælle om disse konspirationsteorie r, vil jeg da gerne høre det Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #16: 22 Sep 2008, 12:54 »

Hvis du kan fortælle om disse konspirationsteorie r, vil jeg da gerne høre det Smiley

Tjae, det kan jeg da godt. Er bare før blevet mødt med skepsis herinde, da der var en debat om, om man troede på UFO'er (uidentificerede flyvende objekter), de gjorde grin med det og var dybt useriøse, og det gad jeg ikk.

Konspirationsteorie r.. Der er flere, men her er nogle.

- Diskutionen om, om vi overhovedet var på månen, i hvertfald sådan som et blev fremlagt for offentligheden. Jeg har selv set stærke beviser på både at Apollo missionerne var faket, og de gange amerikanerne var deroppe (hvis de var), foregik der noget som man her på jorden ikke skulle vide, i form af kontakt. Har hørt og læst de samtaler der er mellem Armstrong osv. og Houston, og andre astronauter, og de er mildest talt underlige og mistænksomme. Endvidere har jeg også set beviser på, at "vi" har været deroppe før det blev fortalt til offentligheden, og måske stadig er deroppe. Og når så astronauterne nu, når de er pensioneret, udtaler sig om at de mødte "noget eller nogen" deroppe, at vi ikke er alene, sammen med så ufatteligt meget information/beviser man kan finde om det (spørg, så vil jeg gerne give links hvis det er muligt Smiley), så finder jeg det ret overbevisende.

- Hele spørgsmålet om, om vi er alene. - Personligt føler jeg mig overbevidst om, at vi ikke er. OVERHOVEDET.
Logged

It's all, part of the plan.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Universet
« Svar #17: 22 Sep 2008, 21:37 »

Det må du meget gerne fortælle noget mere om, makker!
Hvis du kan finde nogle links eller noget ville det være great.. Lyder meget spændende.. Det med at der stadig er folk deroppe, er da vildt, hvis det passer..

EDIT: Fandt selv dette: http://da.wikipedia.org/wiki/Konspirationsteorier_om_månelandingen
Btw. Kender/kendte halvt ham Melvang som omtales.. Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Sep 2008, 21:40 af BenMusalho » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Universet
« Svar #18: 22 Sep 2008, 21:41 »

Det må du meget gerne fortælle noget mere om, makker!
Hvis du kan finde nogle links eller noget ville det være great.. Lyder meget spændende.. Det med at der stadig er folk deroppe, er da vildt, hvis det passer..

EDIT: Fandt selv dette: http://da.wikipedia.org/wiki/Konspirationsteorier_om_månelandingen
Btw. Kender/kendte halvt ham Melvang som omtales.. Opstemt
Enig! Konspirations teorier er noget af det fedeste der findes!  Djævel
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #19: 22 Sep 2008, 21:41 »

- Diskutionen om, om vi overhovedet var på månen, i hvertfald sådan som et blev fremlagt for offentligheden. Jeg har selv set stærke beviser på både at Apollo missionerne var faket, og de gange amerikanerne var deroppe (hvis de var), foregik der noget som man her på jorden ikke skulle vide, i form af kontakt. Har hørt og læst de samtaler der er mellem Armstrong osv. og Houston, og andre astronauter, og de er mildest talt underlige og mistænksomme. Endvidere har jeg også set beviser på, at "vi" har været deroppe før det blev fortalt til offentligheden, og måske stadig er deroppe. Og når så astronauterne nu, når de er pensioneret, udtaler sig om at de mødte "noget eller nogen" deroppe, at vi ikke er alene, sammen med så ufatteligt meget information/beviser man kan finde om det (spørg, så vil jeg gerne give links hvis det er muligt Smiley), så finder jeg det ret overbevisende.

Well, alle de såkaldte beviser som jeg har læst fremsat om at månelandingen i 1969 var fup, er vist blevet eftertrykkeligt tilbagevist - og jeg føler mig da også 100% overbevist om at det var rigtigt nok.

Det er dog altid spændende at læse om konspirationsteorie r, og har da også et par småbøger om en masse af dem. Jeg er dog også overbevist om at der ikke findes intelligent liv andre steder i rummet - i hvert fald indtil det modsatte er blevet bevist beyond any doubt. Smiley
Logged



BenMusalho
Gæst
 
Sv: Universet
« Svar #20: 22 Sep 2008, 21:55 »

Well, alle de såkaldte beviser som jeg har læst fremsat om at månelandingen i 1969 var fup, er vist blevet eftertrykkeligt tilbagevist - og jeg føler mig da også 100% overbevist om at det var rigtigt nok.

Det er dog altid spændende at læse om konspirationsteorie r, og har da også et par småbøger om en masse af dem. Jeg er dog også overbevist om at der ikke findes intelligent liv andre steder i rummet - i hvert fald indtil det modsatte er blevet bevist beyond any doubt. Smiley
Snakker du om Mælkevejen her eller hele Universet? For hvis du snakker om hele Universet, så synes jeg næsten ikke der kan være tvivl om at der er intelligent liv et andet sted. Det fortsætter i en uendelighed, og Jorden er så lille.. Hvis der er liv her, hvorfor skulle der så ikke være andre steder? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #21: 22 Sep 2008, 22:40 »

Jeg snakker om hele universet. Der er ufatteligt mange faktorer der skal passe sammen helt perfekt, for at der kan være basis for intelligent liv - og som sagt tror jeg ikke det er tilfældet andre steder før det modsatte er bevist. Og her snakker jeg ikke om diverse småskøre folk der påstår at være bortført og den slags, jeg snakker håndfaste uigenkaldelige beviser.

At der skulle findes levende mikroorganismer, bakterier osv. eller bare beviser for at der HAR været den slags små levende mikrober andre steder end her på Jorden, finder jeg langt mere sandsynligt.
Logged



mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #22: 22 Sep 2008, 23:38 »

Jeg snakker om hele universet. Der er ufatteligt mange faktorer der skal passe sammen helt perfekt, for at der kan være basis for intelligent liv - og som sagt tror jeg ikke det er tilfældet andre steder før det modsatte er bevist. Og her snakker jeg ikke om diverse småskøre folk der påstår at være bortført og den slags, jeg snakker håndfaste uigenkaldelige beviser.

At der skulle findes levende mikroorganismer, bakterier osv. eller bare beviser for at der HAR været den slags små levende mikrober andre steder end her på Jorden, finder jeg langt mere sandsynligt.

Her må jeg så holde med Musalho. Jeg kan ikke forestille mig at denne lille ubetydelige planet i hele Universet skulle være den eneste med nogenlunde udviklet liv... Det ville simpelthen ikke give mening andet end at der må være andet form for udviklet liv...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #23: 22 Sep 2008, 23:52 »

Et af dine spørsmål var: Hvordan kan universet være uendeligt. Svar: Det er det heller ikke. Vores univers fødes ved Big Bang for ca 13 mia år siden og udvider sig efter dette. Da intet kan bevæge sig hurtigere end lyset jvf relativitetsteorien er universet altså "kun" 13 mia lysår til yderste grænse.

Det vides endnu ikke hvilken form universet har, hvad der er uden for universets grænser og hvad der var før Big Bang. Men dele af disse spørgsmål er ved at blive undersøgt i LHC.

Men må sige at, eftersom der er opdaget flere planeter, der ligner vores i opbygning, så er det meget usandsynligt, at der ikke skulle være liv på en af disse.
« Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 00:01 af -KNM- » Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #24: 23 Sep 2008, 02:53 »

Et af dine spørsmål var: Hvordan kan universet være uendeligt. Svar: Det er det heller ikke. Vores univers fødes ved Big Bang for ca 13 mia år siden og udvider sig efter dette.
Det vides endnu ikke hvilken form universet har, hvad der er uden for universets grænser og hvad der var før Big Bang. Men dele af disse spørgsmål er ved at blive undersøgt i LHC.

Hvordan kan universet blive født ved Big Bang, hvis der var tomt før? Altså, der jo ikke komme nogle accellerede partikler ud af ingenting?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #25: 23 Sep 2008, 10:47 »

Det må du meget gerne fortælle noget mere om, makker!
Hvis du kan finde nogle links eller noget ville det være great.. Lyder meget spændende.. Det med at der stadig er folk deroppe, er da vildt, hvis det passer..

EDIT: Fandt selv dette: http://da.wikipedia.org/wiki/Konspirationsteorier_om_månelandingen
Btw. Kender/kendte halvt ham Melvang som omtales.. Opstemt

Som sagt er det "konspirationsteorie r", BenM, så jeg har desværre nok ikke det/de beviser, som mange søger og kræver for at være overbevist, blandt andre go0n som udfra hvad jeg kan læse mig til, mener at de faktorer der skal være for liv på Jorden, også gælder i samtlige andre galakser i universet. Dette synes jeg er ret naivt.. Men fair nok, hver sin mening.
Jeg har "kun" de "beviser" som JEG og mange andre finder overbevisende, foretaget af folk der virkelig går op i emnet, analyserer og studerer billeder af månen i massevis, her kan henvises til siden www.abovetopsecret. com som jeg synes er god. Måske lyder det nørdet og wierd, men jeg har, bogstaveligt talt brugt timevis på at undersøge dette emne, årevis, det har altid været interessant for mig og derfor er jeg self. også kritisk i det materiale (billeder, video, debatter) jeg læser og ser. Det ikke sådan jeg bare "hopper med på vognen".. jeg er sku dybt seriøs, og ja, de beviser der er for at vi ikke er alene, både i universet eller her på jorden, er for mig, overvældende.

Nogle af de ting jeg synes er de største beviser på at vi ikke er alene, er..

Bibelen.
Mængden af rapporter og billeder af UFOer der ikke kan forklares. 
Samtalerne mellem NASA/Houston og astronauterne.
The Tether incident.
Korncirkler.

seriously, tror ikke der er nogen herinde der har læst og set ligeså meget om emnet som mig, så spørg endelig,
så giver jeg gerne links og svar Rullende Øjne Smiley
« Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 10:48 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #26: 23 Sep 2008, 12:58 »

blandt andre go0n som udfra hvad jeg kan læse mig til, mener at de faktorer der skal være for liv på Jorden, også gælder i samtlige andre galakser i universet. Dette synes jeg er ret naivt.. Men fair nok, hver sin mening.

Jeg forestiller mig bare at når nu der er så mange kriterier der skal være 100% rigtige for at vi overhovedet kan leve her - alene småting såsom Solens afstand, Jordens rotation, aksens skævhed osv. er afgørende for at vi er her. Den mindste afvigelse, og alt liv ville være umuligt - så virker det naturligt at der skal være lige så mange ting der skal falde i hak for at der kan være INTELLIGENT liv andre steder. Som sagt tidligere, virker det ikke utænkeligt for mig, at der kan findes små-organismer, bakterier, mikrober og den slags der kan leve under andre forhold.


Nogle af de ting jeg synes er de største beviser på at vi ikke er alene, er..

Bibelen.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er i Bibelen, der beviser for dig at der er intelligent liv andre steder?
Logged



makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #27: 23 Sep 2008, 14:57 »

så virker det naturligt at der skal være lige så mange ting der skal falde i hak for at der kan være INTELLIGENT liv andre steder. Som sagt tidligere, virker det ikke utænkeligt for mig, at der kan findes små-organismer, bakterier, mikrober og den slags der kan leve under andre forhold.

her er jeg så uenig.. ´for mig virker det ikke NATURLIGT, at kravene for at der er liv på jorden, også bare automatisk er de samme ALLE andre steder i hele universet, som altså er, ufatteligt stort. det er alt for snæversynet at være, mener jeg, også på baggrund af alt det materiale jeg har været igennem.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er i Bibelen, der beviser for dig at der er intelligent liv andre steder?

http://www.heaven.eu.com/ dette er én side der fortæller lidt om det. i venstre side, er der et menupunkt der hedder bibelen. det skulle sige sig selv hvilken af emnerne du skal trykke på her..
http://www.netscientia.com/orgins.html også en interessant side, synes jeg..
Logged

It's all, part of the plan.

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Universet
« Svar #28: 23 Sep 2008, 15:16 »

det er lidt sygt
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Universet
« Svar #29: 23 Sep 2008, 15:20 »

http://www.heaven.eu.com/ dette er én side der fortæller lidt om det. i venstre side, er der et menupunkt der hedder bibelen. det skulle sige sig selv hvilken af emnerne du skal trykke på her..

Det er jo rent scientology det der!  Wink

Men bestemt nogle interrassante emner at læse om, samt tænke over. Og også meget intterrassant læsning det link, selvom jeg ikke tror på det overhoved. Men det er alligevel sindsygt at man kan udlede så mange antydninger fra biblen.
Logged

Isolation

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010