home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 32035 gange)
dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #30: 09 Sep 2008, 01:11 »

Jeg vil gerne spille hele min formue på, at det ikke går galt, seriøst.
Nogen, der vil være med på en væddemål, hvor jeg holder på, at det ikke går galt?
Kan nemlig ikke lige se, hvordan jeg kan tabe noget der  Smiley

Med mindre det selvfølgelig bliver en uafgjort  crazy
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #31: 09 Sep 2008, 01:23 »

Hehe fik det sgu helt dårligt da jeg så det..... Men er der nogle, som ved hvornår de "tænder" for den i morgen, Onsdag? Jeg tror dog ikke vi skal frygte noget da de sikkert har testet den flere gange, men denne gang er bare den officielle åbning af den.
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #32: 09 Sep 2008, 01:24 »

Jeg vil gerne spille hele min formue på, at det ikke går galt, seriøst.
Nogen, der vil være med på en væddemål, hvor jeg holder på, at det ikke går galt?
Kan nemlig ikke lige se, hvordan jeg kan tabe noget der  Smiley

Med mindre det selvfølgelig bliver en uafgjort  crazy

Hvordan bliver det så en uafgjort er det hvis den snupper Polen og Belgien, men lader alt andet ligge Wink
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #33: 09 Sep 2008, 01:33 »

Hvordan bliver det så en uafgjort er det hvis den snupper Polen og Belgien, men lader alt andet ligge Wink

lidt ønsketænkning er der vel ikke noget galt med Opstemt
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #34: 09 Sep 2008, 01:37 »

Nogen, der vil være med på en væddemål, hvor jeg holder på, at det ikke går galt?
Hvad nu hvis jeg siger at det værst tænkelige sker, og jorden rent faktisk går under. Hvordan vil du så give mig min "præmie"? Something to think about Smiley

Men nej, jeg tror bestemt heller ikke der sker noget. Dog vil man - jeg ved jeg vil - nok lige tænke en ekstra gang over tingene, inden man lukker øjnene tirsdag aften. Helt seriøst.

Og kære freaks, kan vi ikke lige blive enige om, at vi skriver risiko i stedet for chance, når vi taler om det værst tænkelige; nemlig at det går galt. Chance er noget godt, hvorimod risiko noget skidt. Point taken?
Logged

Madrid - 08/09

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #35: 09 Sep 2008, 02:07 »

Øv, nu havde jeg ellers lige lagt planer for fredag...

Anyway, tror ikke en skid på det, hvis der var mere hold i teorien ville den for det første ikke blot være en lille side nyhed tre dage før, men derimod en forside historie af kaliber. Derudover virker det utroværdigt, at et par forskere fra Hawai starter en retssag, når resten af verdens forskere tilsyneladende er enige om, at det er ufarligt.

Det har nu kørt i medierne en del tid rundt over verden. Så det er mere end en lille side nyhed  Wink

Den dårlige nyhed, som da kan være en smule urovækkende er, at de nede på Cern ikke kan svare helt klart på, hvem, der skal tænde for den store kollisionsmaskine…

Der er styr på sagerne må man sige  Peace

Mon ikke det er af sikkerhed for personen der skal tænde, at de ikke siger noget?

Jeg vil gerne spille hele min formue på, at det ikke går galt, seriøst.
Nogen, der vil være med på en væddemål, hvor jeg holder på, at det ikke går galt?
Kan nemlig ikke lige se, hvordan jeg kan tabe noget der  Smiley

Med mindre det selvfølgelig bliver en uafgjort  crazy

Hvis du finder et sted med gode odds siger du lige til. Jeg spiller også gerne min formue op, når jeg alligevel ikke vil være der til at betale, skulle det gå galt  Wink
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 02:11 af Yessir » Logged


dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #36: 09 Sep 2008, 02:28 »

Hvordan bliver det så en uafgjort er det hvis den snupper Polen og Belgien, men lader alt andet ligge Wink

Ja, kunne være. Men også hvis den f.eks. snupper solen, så vi egentligt overlever, men samtidig dør..

Hvad nu hvis jeg siger at det værst tænkelige sker, og jorden rent faktisk går under. Hvordan vil du så give mig min "præmie"? Something to think about Smiley

Ja, det ville jeg ikke kunne gøre, men du ville nok heller ikke kunne komme efter mig i det tilfælde..
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #37: 09 Sep 2008, 03:30 »

Impossible is nothing! Og hvis vi kan blive opslugt af et mystisk sort hul, så kan jeg satme også fange dig når vi har forladt dette univers Smiley
Logged

Madrid - 08/09

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #38: 09 Sep 2008, 08:01 »

Hehe fik det sgu helt dårligt da jeg så det..... Men er der nogle, som ved hvornår de "tænder" for den i morgen, Onsdag? Jeg tror dog ikke vi skal frygte noget da de sikkert har testet den flere gange, men denne gang er bare den officielle åbning af den.

De tænder for maskinen mellem klokken 9 og 10  Peace
Logged

FCK i hjertet.

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #39: 09 Sep 2008, 08:22 »

Yessir: Det har lørt i medierne, men ikke på samme måde, som hvis det var en seriøs mulighed. Så ville aviserne ikke skrive om andet.
Logged

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #40: 09 Sep 2008, 09:54 »

i guess der er en risiko for at lortet går galt. men havde USA ikke bare flippet fuldstændigt skråt hvis de mente risikoen var der. jeg nægter simpelthen at tro på at vi skal dø fordi scwheiz og frankrig er no brainers altså =)

dog er det en rimelig skræmmende ting.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #41: 09 Sep 2008, 10:08 »

Hvad tid og hvor sker det? Har også fulgt lidt med i det :b.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 10:10 af Krellz » Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #42: 09 Sep 2008, 10:10 »

Hvad tid og hvornår sker der? Har også fulgt lidt med i det :b.

I morgen kl. 09:00 Smiley
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #43: 09 Sep 2008, 10:10 »

De tænder for maskinen mellem klokken 9 og 10  Peace

Tja, jeg sidder i sønderjylland, og jeg er ikke blevet suget væk endnu Djævel

Så jeg tillader mig at tvivle Rullende Øjne

EDIT: HOv Forlegen Jeg havde ikke set at det først var i morgen........

Men for fanden...... Vi kunne lige så godt have været døde af radioaktiv stråling fra tomat-fnat-pletten, som visse folk tror giver kræft crazy
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #44: 09 Sep 2008, 10:11 »

Man kan ikke andet end ryste på hovedet af disse absurde dommedagsprofetier. Der kommer vel ca. en om året. Jeg forstår ikke hvorfor folk har så travlt med forudsige jordens undergang. Kom i gang med livet i stedet for at sidde og vente på at dø.

Til gengæld finder jeg det absurd, at projektet koster 22 milliarder. Det er ikke svært at finde bedre ting at bruge de penge på. Det er ærlig talt noget svineri.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010