home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 38162 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: # 31 - FC København
« Svar #120: 04 Okt 2008, 12:48 »

Håber ikke din indkøb flopper. Fedt du vinder over Schalke og der er lidt stavefejl, men det skader ikke. Fortsæt endelig.
bmjkj
Først vil jeg gerne sige velkommen til dig Vennis på siden her. Den kommentar der kommer du ikke langt med. Hvis du har noget fornuftigt at skrive til emnet her, så skriv det istedet for det latterlige der.
Husk det til næste gang.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 31 - FC København
« Svar #121: 04 Okt 2008, 13:03 »

Puhaa.. 2,424 mål per kamp.. det bliver svært.. Synes det er et par meget ambitiøse mål - men det bliver spændende at se hvor mange du kan opfylde.. KIU.. glæder mig til at høre mere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 31 - FC København
« Svar #122: 04 Okt 2008, 14:35 »

Mange tak for kommentarerne. Sæsonen er igang, og der kommer nok et par updates i løbet af dagen Smiley Men 1 1/2 års dagen skal også lige fejres med spisning og bio.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 31 - FC København
« Svar #123: 04 Okt 2008, 22:05 »



FCK – FCM 2-2
FCK tog imod FC Midtjylland i ligaens første kamp. Det var to offensive hold man fik set fra start, det var dog FC Midtjyllands Leon Jessen der fik gang i målscoringen efter blot 7 minutters spil. Det tegnede sig til en målrig kamp. Ken Fagerberg gør det til 2-0 til gæsterne da stadionuret viser 63 minutter. Bagud 0-2 skulle der satses for FCK for ikke at få en dårlig start på sæsonen. FCK lægger presset langt på midtjydernes banehalvdel. Det skulle vise sig, at give pote da Henri får bragt balance i Parken, og kan reducere til 1-2 i det 80. minut. 6 minutter efter får FCK hjørnespark og højest kommer Demidov og kan heade en fortjent uafgjort hjem til FCK, som kom tilbage efter at have været bagud med 2 mål.

FCK – Esbjerg 1-2
Randers FC – FCK 2-3

NK Gorica – FCK 0-6
I 2. runde i kvalen til Champions League skulle man op imod Gorica fra Slovenien. Mange husker FCKs nederlag på hele 0-5 i Parken for nogle år siden. Derfor var der gys i træner, Martin Elnegaard da navnet dukkede op. ”Først da jeg så at vi trak NK Gorica gik der mange tanker igennem mit hoved, men jeg er sikker på at vi går videre.” Kampen forløb da også som forventet i Slovenien. Gorica fik ikke ét ben til jorden, idet at FCK fik scoret alle 6 mål indenfor 33 minutter. Det blev også resultatet. I anden halvdel fik dem som ikke havde spillet så meget i opstarten en Europæisk oplevelse.

Silkeborg – FCK 3-1
FCK – NK Gorica 2-0 FCK går samlet videre til 3. runde i kvalen og modstanderen er PSG fra Frankrig.

FCK – Frem 5-1
Frem boldklub havde taget turen til SAS Ligaen og Parken efter, at have endt på en flot 1. plads i VIASAT divisionen. De fik dog også at mærke, hvordan det er at indtage Parken med lidt over 39.000 tilskuere imod sig. Hele 5-1 blev det til. Målene blev scoret af Nikolaj Hansen og John Carew inden Martin Lund kunne reducere til 1-2 i første halvleg. Anden halvleg er 8 minutter gammel da Christian Eriksen banker den i kassen til FCK føring på 3-1 Eriksen er blevet en del af førsteholdet i FCK, og er blevet sammenlignet med Thomas Gravesen i dansk presse. Petter Bruer Hanssen og Sho Ito lavede 4-1 og 5-1 målene. Sikker sig til Løverne i Parken.

FCK – PSG 3-0
Paris Saint Germain gæstede Danmark og Parken. Der var langt op til Europæisk topbrag og mål fik man at se. Heldigt nok for danskerne fik PSG ikke scoret et vigtigt udebane mål, og dermed kan FCK rejse til Paris om 14 dage med et godt resultat. Kampen var en lige affære, næsten lige mange skudforsøg og boldbesiddelse til hvert hold. De eneste der kunne score var FCKs Emmanuel Acosta og Nordstrand som kronede en god dag for dansk fodbold da han fik scoret de sidste to mål.

Viborg – FCK 1-3
FCK – AaB 4-2

PSG – FCK 2-4
En vigtig kamp var i vente. Hvad ville franskmændene stille op? Ville de storme danskernes mål eller hvordan? De fik sig i hvert fald et chok, da Sho Ito kan score et meget vigtigt udebane mål for FCK. Nu skulle Paris lige pludselig op og score hele 5 mål for, at komme i gruppespillet i dette års Champions League. En meget svær opgave, for ikke at sige næsten umulig. Éverton Santos og Loris Arnaud får dig lavet to mål til en pauseføring på 2-1 til franskmændene. Sho Ito får dog scoret to hurtige mål i de første 8 minutters spil af 2. halvleg og slukker dermed drømmene for PSG, og FCK er i gruppespillet i Champions League. Helt færdige var FCK dog ikke, da Demidov fik slået sejren fast og FCK kunne fejre sejren, billetten til Champions League og omkring 60-90 mio. danske kroner.

Brøndby var også i kamp. De fik slået mægtige Sevilla ud fra Spanien. Klarede 0-0 i en hektisk udekamp. Hjemme på Brøndby stadion bragte Kristian Bak Nielsen danskerne foran i det 53. minut direkte på straffespark. Sevilla fik også tilkæmpet sig et, men Luis Fabiano kiksede fra 11 meters pletten. Dermed er der for første gang i Dansk fodbolds historie hele 2 hold med i Champions League gruppespillet. Til det havde FCKs træner, Martin Elnegaard at sige, ”Dansk fodbold har rykket sig meget de seneste år. Glædeligt at have min tidligere klub med i gruppespillet i Champions League. Vigtigt for dansk fodbold.” 
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

AMRDK
Gæst
 
Sv: # 31 - FC København
« Svar #124: 04 Okt 2008, 22:07 »

Hmmf. Ikke lige min type blogs...
Ikke den fedeste opsætning og grafik.
- Og så fra BIF til FCK ? Wink Hehe

Men fint ellers Smiley
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 31 - FC København
« Svar #125: 04 Okt 2008, 22:10 »

Hmmf. Ikke lige min type blogs...
Ikke den fedeste opsætning og grafik.
- Og så fra BIF til FCK ? Wink Hehe

Men fint ellers Smiley

1. Hvilken type er denne blog?
2. Jeg er og bliver aldrig den største grafiker eller kodenørd.
3. Ja, det er nok lidt urealistisk at jeg er havnet i FCK efter at have styret Brøndby, men ellers synes jeg at jeg holder det meget realistisk.
4. Mange tak Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

AMRDK
Gæst
 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #126: 04 Okt 2008, 22:31 »

Et stort billed og tekst ?
Jeg ikke se at der er gjordt noget specielt ved denne blog og derfor fanger den ikke min interresse.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #127: 04 Okt 2008, 22:54 »

Jeg kan godt lide denne blog.
Den er dejlig simpel og man ser ikke alt den grafik, som ellers ser i de fleste blogs. Opsætningen er noget stille og roligt. Og lækkert at du er i FCK.
Du skal bare fortsætte, Elne
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #128: 04 Okt 2008, 23:01 »

Et stort billed og tekst ?
Jeg ikke se at der er gjordt noget specielt ved denne blog og derfor fanger den ikke min interresse.

Som sagt, hvis du har læst mit seneste indlæg, så ville du vide at jeg ikke er vildt god til at lave grafik. Jeg kan godt lide det enkelte. Men prøver mig hele tiden frem med billeder og opsætning. Variere meget i min opsætning. Af og til når jeg bikser med alle de koder, så ligner det noget vorherre har lavet. Meget rodet osv. Men rart at bloggen da fanger nogles interesse. Der er mange andre blogs som du kan læse herinde Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #129: 04 Okt 2008, 23:02 »

Jeg kan godt lide denne blog.
Den er dejlig simpel og man ser ikke alt den grafik, som ellers ser i de fleste blogs. Opsætningen er noget stille og roligt. Og lækkert at du er i FCK.
Du skal bare fortsætte, Elne


Ja, stilen er ikke anderledes. Havde den været, hvis jeg da bare kunne finde ud af det med at "bygge" en rigtig kode op, men når jeg gør det så er teksten alle vegne. Derfor ser man denne enkle opsætning. Men som jeg har skrevet til AMRDK, så variere det meget.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #130: 04 Okt 2008, 23:06 »



Champions League

Gruppe A
Manchester United – England
At. Madrid – Spanien
Olympiakos – Grækenland
Brøndby IFDanmark

Gruppe B
Inter – Italien
Villarreal – Spanien
Valenciennes – Frankrig
Anderlecht – Belgien

Gruppe C
Liverpool – England
Siena – Italien
CSKA Moskva – Rusland
Dinamo Bukarest – Rumænien

Gruppe D
Celtic – Skotland
Fenerbache – Tyrkiet
Hertha Berlin – Tyskland
Dynamo Kiev – Ukraine

Gruppe E
Chelsea – England
Spartak Moskva – Rusland
Galatasaray – Tyrkiet
Unirea Urziceni -  Rumænien
FCK - NEC 3-1
Everton - FCK 5-1
Lyon - FCK 6-2
FCK - Lyon 2-4
NEC - FCK 0-4
FCK - Everton 3-3

                                                                                   
Gruppe F                                                             
AC Milan – Italien                                                                                                            
Porto - Portugal                                                                                       
Steaua – Rumænien                                                              
                                                 
Gruppe G
Lyon - Frankrig
Everton – England
FC KøbenhavnDanmark
NEC – Holland

Gruppe H
Juventus – Italien
Real Madrid – Spanien
Braga – Portugal
Stuttgart - Tyskland

Stillingen i gruppe G


Stillingen i gruppe A
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #131: 04 Okt 2008, 23:07 »

Ja, stilen er ikke anderledes. Havde den været, hvis jeg da bare kunne finde ud af det med at "bygge" en rigtig kode op, men når jeg gør det så er teksten alle vegne. Derfor ser man denne enkle opsætning. Men som jeg har skrevet til AMRDK, så variere det meget.

Fik vist ikke skrevet det ordentligt:) Jeg mente at opsætningen var stille og roligt i og med at den er enkel. Ikke alle de billeder undervejs osv. Det er dejligt, så jeg venter glædeligt til de næste updates Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #132: 04 Okt 2008, 23:35 »




FCN – FCK 1-4
FCK – Vejle 5-1

BIF – FCK 1-1
The New Firm” som det kaldes mellem Brøndby og FC København mødtes for første gang i denne sæson. Brøndby som vandt ligaen sidste år tog imod sidste års nummer 2, FCK. Kampen var en meget lige affære, men med godt spil fra begge mandskaber. Første halvleg ender dog uden scoringer, man skal helt hen til det 82. minut da Pierre Kanstrup vælter Morten Nordstrand omkuld i straffesparksfeltet . Indskiftet Hjalte Bo Nørregaard tager bolden, da ingen andre tør at tage sparket. 1-0 til gæsterne fra FC København, men Brøndby var ikke tilfreds. De satte alt ind for, at få det udlignende mål. Det kom i det 92. minut, da Lorca gøre det til 1-1. Meget fortjent udligning af Brøndby, FCK kan også været meget tilfredse, da man henter 1 point på udebane til sidste års vindere.

SønderjyskE – FCK 0-3 3. runde i pokalen
FCK – AC Horsens 4-0
Esbjerg – FCK 2-4
FCK – Randers 2-0


FCM – FCK 2-2
Løverne gæster idag SAS Arena I Herning. Kampen er næsten lige fløjtet op, og Midtjyllands Dadu sparker den i kassen fra 24 meters afstand. Sikke en chokstart for FCK. Jo ældre kampen blev, jo mere fik FCK spillet sig mere ind i kampen. Petter Bruer gør det til 1-1, som også er 1. halvlegs sidste mål. FCK kommer foran via Morten Nordstrands straffespark efter en times spil. Ken Fagerberg lukker og slukker kampen og udligner til 2-2.

FCM – FCK 2-1 4. runde i pokalen
FCK – Silkeborg 4-1
FCK – Viborg 5-1
Frem – FCK 0-2


AaB – FCK 2-3
Endnu en tur til det jyske. AaB’s Jeppe Curth skulle man passe på ifølge cheftræner, Martin Elnegaard. ”Jeppe er en mand som kan afgøre en kamp på egen hånd. Han er utrolig hurtig, kropsstærk og ved nøjagtigt hvor modstanderens mål står.”   Elnegaard fik ret. Jeppe var manden som åbnede for målene da han scorede til 1-0 efter godt og vel 15 minutters spil. Carew fik dog sat balance i regnskabet efter at have udlignet til 1-1. Anden halvleg bød på virkelig mange chancer. Der blev brændt på det skamligste. Mål kom der dog ud af nogle af forsøgene. Først bragte Ronnie Schwartz AaB foran, sidst tog Nordstrand sagen i egen hånd og scorede 2 mål på 12 minutter og sikrede FC København en vigtig sejr i det jyske. FCK overvintrer på en fornem 1. plads forfulgt af rivalerne fra Vestegnen som har 40 point, 2 op til FCK.


Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 32 - FC København
« Svar #133: 05 Okt 2008, 00:13 »



Venskabskampe
Næstved - FCK 0-8
FCK - KB 3-0


To kampe blev det til i det danske land inden man planlagde en tur til Cypern, hvor modstanderne blev AE Anorthosis Famagusta, Atromitos og Olympiakos Nicosia. Kampen mod Famagusta endte 2-1 til FCK på mål af Daniel Jensen og John Carew. Atromitis tabte hele 1-4, og her blev målene scoret af Nordstrand, Daniel Jensen, Emmanuel Acosta og Martin Vingaard. I sidste kamp skulle FCK op imod Nicosia og her fik det svenske talent, Jakob Johansson fuld spilletid og takkede for tilliden med et mål. De andre 2 mål blev scoret af de to frontløbere Nordstrand og norske Carew.

AE Anorthosis Famagusta – FCK 1-2
Atromitos – FCK 1-4
Olympiakos Nicosia – FCK 1-3


En ganske vellykket træningsophold i Cyperns varme med 3 sejre i 3 mulige. Talenterne fik spilletid, der blev indøvet dødbolde samt træne under andre forhold end hjemme i det kolde Danmark.

Hjemme igen planlagde vi en turnering. FC Fyn, Herfølge og AB havde sagt ja til at komme. FC Fyn fik smæk, 3-0 blev det i turneringens åbningskamp. Målene blev lavet af Demidov, Carew og Petter Bruer. Nu var FC København i gang. Herfølge fik ikke meget snor. FCK dominerede hele kampen igennem, og vandt sikkert 5-2. Nordstrand, Petter Bruer og Vingaard scorede hver sit mål og gik til pause med 3-0. I anden halvleg fik reserverne fuld spilletid. Det udnyttede den skarpe Henri til 4-0 inden Magne Hoseth som har skuffet, fik scoret til 5-0.
FC København satte nogle af de unge spillere ind, og det fik Herfølge til at lave to hurtige mål i det henholdsvis 82 og 89. minut. AB fra Gladsaxe var de sidste som Løverne skulle æde. Hele 5-0 blev AB sendt hjem med. John Carew åbner ballet i det 14. minut. Gilberto får scoret 2 mål i det 58 og 64. minut. Thomas Christiansen som er en del af ungdommen i KB fik scoret til 4-0 inden et andet talent, svenske Jakob Johansson kunne lukke kampen med hans mål til 5-0. FC Midtjylland skulle også lige en tur til København. Københavnerne ville have revanche efter at midtjyderne fik slået FCK ud ad pokalens 4. runde. Dette var en almindelig venskabskamp, og FCK sejrede med 2-1. Målene blev scoret af Adda Djeziri fra FCM og for FCK blev målene lavet af Morten Nordstrand. Nordstrand havde dog også brændt et straffespark inden målene kom.

FCK havde arrangeret 2 kampe med modstand i op til UEFA Cuppens 1. Knockout runde mod mægtige FC Barcelona fra Spanien. De to modstanderen blev CFR Cluj fra Rumænien som har vist stor styrke, både i den hjemlige række, men også ude i Europa. Det samme har russiske Zenit. Vandt senest UEFA Cuppen i 2007. Siden har de dog ikke formodet at vinde noget. Ikke engang i den hjemlige har de ikke vundet siden 2007. De har mistet mange stjerne, men gav da alligevel FCK kamp til stregen. Den sidste kamp var imod rugeklubben, Søllerød Vedbæk hvor der skulle tankes lidt selvtillid i drengene op til den vigtige udebane kamp i Spanien.

FCK – CFR Cluj 4-1
FCK - Zenit Peterburg 1-1
FCK – Søllerød Vedbæk 4-3


Elnegaards FC København er nu godt rustet til 2 meget vigtige
kampe imod selveste FC Barcelona. Første kamp er i Spanien på Camp Nou.
14 dage går det løs i København, hvor Parken ligger græs til ét af klubbens største kampe.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 00:18 af Elne » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 34 - FC København anno 2012
« Svar #134: 06 Okt 2008, 11:57 »



FC Barcelona – FC København 3-1
FCK gæstede Camp Nou, Barcelonas hjemmebane. Der var langt op til et brag af en kamp. FC København skulle spille ét af klubbens vigtigste kampe i historien. FC Barcelona er ikke et nemt hold at møde, men FC København lod sig ikke opgive uden kamp til stregen. Stortalentet, Bojan fik dog smadret lidt af FCKs drømme da han får scoret til både 1-0 og 2-0 i henholdsvis det 28 og 32. minut. Det bliver dog også pausestillingen. Efter pausen spillede Barcelona bare frit, imens FCK ihærdigt prøvede at skabe noget, dog uden de helt store chancer. Vi skulle helt hen til det 81. minut, da Klose reelt lukker kampen, men bare 2 minutter efter trykkede Dioh Williams reduceringsmålet ind bag Victor Valdés i Barca målet. FCK måtte derfor rejse hjem til København med et 1-3 nederlag, men det vigtige udebane mål kan vise sig, at blive altafgørende i returopgøret om 14 dage.

FC København – FC Barcelona 1-0
FCK skulle forsøge, at hive en 2-0 sejr hjem i Parken og dermed avancere sig til næste runde. Men der skulle spilles taktisk for FCKs vedkommende. De starter med at presse Barca langt tilbage på banen og det giver pote allerede i det 21. minut, da Christian Eriksen i en alder af bare 20 år tager chancen for 25 meters afstand og hamrer den ind bag Valdés som er uden chance for at redde den. 1-0 til FCK, og de var bare ét sølle mål fra at slå mægtige Barcelona ud. Kampen bølgede fra og tilbage, skudstatistikken hed 9 skud og 3 indenfor målrammen til FCK og 13 skud og 6 indenfor målrammen hos Barcelona. FCK pressede ved stillingen 1-0 i de sidste 20 minutter med, at kaste alt frem og få det vigtige 2-0 mål. Men de kunne ikke få bolden ind i spaniolernes mål, og måtte se sig slået ud, men fik en meget flot 1-0 sejr over ét af verdenens bedste fodboldhold.

FCK – FCN 2-1
FCK – BIF 2-1
AC Horsens – FCK 3-2


FCK – Esbjerg 7-5
En historisk kamp, hvor der blev scoret hele 12 mål. To vanvittige comeback fra begge hold. Demidov, Vingaard, Carew og Nordstrand scorede de første 4 mål og gik til pause ved stillingen 4-0. Troels Bech matte have talt med store bogstaver i pausen. Stadionuret sagde 50 minutter i parken og i løbet af 6 minutter havde Esbjerg udlignet FCKs føring på 4-0. Nu stod der 4-4 efter bare 56 minutters spil. Det fik cheftræner, Martin Elnegaard op i det røde felt og dirigerede hans mandskab længere frem på banen for, at skabe noget. John Carew kan så gøre det til 5-4 og 6-4 i det 64 og 72. minut og Demidov kommer frem på et hjørnespark og kan score til 7-4 på et hovedstød. Den tidligere FCK’er Jesper Bech scorer sit 3. mål i det 88. minut og FCK vinder hele 7-5. ”Det er jo helt vanvittigt! Har aldrig prøvet noget lignende på topniveau. Vi skal helt tilbage i ungdomsrækkerne, hvor man kunne vinde med de cifre eller tabe for den sags skyld. Da vi fører 4-0 ved halvleg, så tror jeg selvfølgelig at den er hjemme, men med Esbjergs 4 mål på blot 6 minutter vidner jo bare om, at vi overhovedet ikke er klar i 2. halvleg. Det skal der laves om på, hvis vi skal holde trit med Brøndby.” sagde en lettet, men også kritisk FCK træner”.


FCK – FCM 2-1
Rander FC – FCK 1-2
Silkeborg – FCK 1-2
FCK – Frem 5-1
Viborg – FCK 1-2
FCK – AaB 4-0
FCN – FCK 1-1
FCK – Vejle 2-1


Brøndby – FCK 2-2
Mesterskabskampen mellem de 2 evige rivaler. ”The New Firm” blev spillet på Brøndby Stadion, hvor knapt 29.000 havde mødt op til et brag af en kamp. Brøndby førte med 3 sølle point, og hvis FCK vandt, så skulle FCK bare vinde mod Horsens i Parken et par dage efter. Kampen blev spillet i et meget højt tempo, mange flotte pasninger og virkelig flot spil. Det var to offensive mandskaber, som skulle op og jagte det første mål og dermed få overtaget i kampen. FCK kom foran via ét af Demidovs mange dødbolde mål efter blot 5 minutters spil. Kampen lå og gyngede til begge sider, men i det 39. minut gør Ignacio Piatti det til 1-1 og 2 minutter efter får Lorca scoret til Brøndby føring 2-1 og holdene går til pause. Efter pausen falder der mange chancer i begge ender. FCK satser meget offensivt, fordi at de skal op og scorer 2 mål, helst. Imens satser Brøndby på deres frygtindgydende kontrastød. Først i det 86. minut header indskiftede Henri Bienvenu bolden ind til 2-2. Et resultat FCK godt kan leve med, men så skal de samtidig håbe på, at Randers kan sende Brøndby tilbage til Sjælland med et nederlag. FCK skal dog koncentrere sig om at slå Keld Bordinggaards AC Horsens hjemme.

FCK – AC Horsens 3-1
Randers FC – Brøndby 1-1


SAS Ligaen


Før sæsonen startede havde cheftræner, Martin Elnegaard og hans assistent, Kent Nielsen nogle klare mål, som skulle udføres. Her er lige et resumé.


1. Vinde SAS Ligaen
2. Kvalificere sig til ChL gruppespil
3. Score 80 mål i SAS Ligaen
4. Komme minimum til semifinale i Pokalen
5. Få en rugekasseklub i en liga


Brøndby IF vandt som sagt ligaen, men kun med 1 point ned til FCK. ”Jeg synes, at vi gør en god figur i ligaen. At tabe mesterskabet med 1 point mod rivalerne er selvfølgelig bittert. Men vi får skabt mange chancer i kampene, og vores frontangribere (Carew og Nordstrand, red.) har gjort det fortræffeligt og scoret mange mål. Bare se på Nordstrands 30, men også nyindkøbte Carew fik lavet 16 mål i ligaen. Vi skal nok kigge lidt på spillermarkedet og se om der er en forstærkning derude. Vi skal også have skældt os af med et par stykker uden, at komme ind på konkrete navne. De ved godt, hvem der har ydet og ikke ydet optimalt.” sagde cheftræner, Elnegaard.

FCK fik kvalificeret sig til Champions Leagues gruppespil via en samlet sejr over Paris Saint Germain fra Frankrig. Samlet vandt FCK 7-2 over franskmændene som fik en flot 2. plads efter Bordeaux i den bedste franske række. I FCKs gruppe blev også Manchester United, Olympiakos og At. Madrid placeret, og FCK fik en flot 3. plads og videre til 1. knockout runde, hvor Barcelona gik videre efter 3-2 samlet. FC København vandt som bekendt med flotte 1-0 hjemme i København, blot ét mål for videre avancement.

I ligaen fik FCk scoret hele 95 mål i ligaen imod de 80 mål, som trænerteamet havde som forventning. Imponerende. Jesper Christiansen kom dog også på arbejde, da han måtte hente bolden ud ad målet hele 47 gange i 33 kampe. Ikke vanvittigt imponerende.

Holdet skuffede dog i Pokalen. Røg ud til FC Midtjylland i 4. runde efter et meget spændende opgør som endte med, at FC Midtjylland vandt med 2-1 på SAS Arena. FCK kunne derfor satse alt på, at overtage tronen i ligaen efter Brøndby, men sidstenævnte endte dog med at genvinde ligaen. Flot af Kjetil Rekdal, Brøndbys cheftræner.

Bestyrelsen kunne desværre ikke finde en passende rugekasseklub til klubben, og måtte nøjes med at have 4 middelmådige rugekasseklubber. Søllerrød-Vedbæk er den største af dem, og de har hjemme i 2. division øst og landede på en 6. plads i rækken som vores 2. hold, KB vandt foran Køge.



                           

Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010