home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 689 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 36515 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 37 - FC København / Danmark
« Svar #150: 07 Okt 2008, 21:39 »



Esbjerg – FCK 5-3
Sæsonpremieren bød på en tur i det jyske, nærmere bestemt Esbjerg stadion. Petter Bruer bringer os planmæssigt foran efter små 11 minutters spil, men den tidligere FCK’er Jesper Bech reducerer bare 2 minutter efter. Samme Jesper gør det også til 2-1 inden Luton Shelton kan gøre det til 3-1 efter en forsvareskiks af Demidov. Demidov gør dog lidt af skadet god igen efter at havde reduceret til 2-3 efter 51 minutters spil. Men Jesper Bech øger Esbjergs føring yderligere med 2 mål inden indskiftede Dioh Williams gør det til 3-5 i en kamp som Esbjeg dominerede fra start. ”Jeg er skuffet over resultatet. Men det er nok bare os der aldrig kommet i gang i sæsonpremieren. Vi gjorde det samme sidste år. Vi har en kamp i vente i Parken næste weekend, hvor Vejle kommer på besøg”. sagde FCK assistenten til Bold.dk.

FCK – Vejle 5-0
Timingen var der hos FCK’erne. De viste god moral, og fik spillet Vejle langt ud af banen. Alle 5 mål blev scoret indenfor de første 31 minutter. Nordstrand stod for de første tre mål og Demidov brød ind og fik scoret til 4-0 inden Nordstrand kunne lukke kampen og gå til pause med en fortjent 5-0 sejr. Mere skete der dog ikke i kampen, flere af de unge spillere fra FCK fik chancen for at prøve sig af på SAS Liga niveau.

Silkeborg – FCK 1-2

Første kamp i 2. runde i kvalifikation til Champions League
Grbalj – FCK 0-3

FCK – AGF 0-2
Et smertefuldt nederlag til oprykkerne fra Aarhus. Patrick Gönvall og Pablo Arce blev de eneste målscorere i en kamp, hvor FC København ikke havde noget at byde på. Den eneste der gjorde sig alvorligt bemærket i FCK truppen var nyindkøbte, Lars Jacobsen som er vendt hjem til Parken efter 5 gode år i Everton.

Anden kamp i 2. runde i kvalifikation til Champions League
FCK – Grbalj 0-0

FCK samlet videre til 3. runde med 3-0 og møder Austria Wien fra Østrig. Første kamp er i Østrig.

Brøndby IF – FCK 0-4
Vigtig sejr og en sejr der skulle give en boost hos spillerne. Hele 4-0 tabte Brøndby til rivalerne. Henri, Demidov, og et selvmål af Sergey Kovalchuk. Nordstrand kunne have scoret til 5-0, hvis han havde scoret på et straffespark. ”Denne sejr giver os helt sikkert lidt selvtillid, og vi skal vide at hvis vi ikke arbejder for hinanden, så vinder vi altså ikke. Sejren i dag er en sødme, idet at Brøndby jo tog titlet sidste år for næsen af os. Nu skal vi forberede os på, at slå Austria Wien på tirsdag og få et godt udgangspunkt i Østrig.” sagde anfører Jesper Christiansen.

Første kamp i 3. runde i kvalifikation til Champions League
Austria Wien – FCK 0-3


FCK – FC Vestsjælland 4-0
FCK – AaB 4-2


Anden kamp i 3. runde af kvalifikation til Champions League
FCK – Austria Wien 4-1

FCK videre med 7-1 samlet og er havnet i gruppe med Siena fra Italien, FC Barcelona fra Spanien og portugisiske FC Porto.

Rander FC – FCK 3-1

Randers blev for stor en mundfuld for Løverne


DBU har arrangeret en venskabskamp mod Tyskland
forud for kvalifikationskampe n mod Hviderusland.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 38 - FC København / Danmark
« Svar #151: 07 Okt 2008, 22:28 »



Landstræner, Martin Elnegaard har udtaget en trup på 26 mand der skal møde Tyskland i en venskabskamp i Parken og 4 dage senere ligger Parken ligeledes græs til opgøret mod Hviderusland i kvalifikation til VM i Brasilien i 2014.

Målmænd 

Stephan Andersen – Brøndby IF
Kevin Stuhr Ellegaard – Vitesse
Kasper Schmeichel – Stoke

Forsvarer
Anders Randrup – Valenciennes FC
Michael Jakobsen – Deportivo
Simon Kjær – Wolfsburg
Mathias Zanka Jørgesen – Everton
Winston Reid – Motherwell
Magnus Troest – Parma
Daniel Wass – Panathinaikos
Jesper Juelsgård – Rangers

Midtbane
Leon Andreasen – Fulham
Christian Poulsen – Murcia
Mads Laudrup – FC Barcelona
Rasmus Würtz – Siena
Thomas Kahlenberg – Zaragoza
Jan Kristiansen – Deportivo
Mikkel Thygesen – Udinese
Thomas Enevoldsen  Schalke 04
Johan Absalonsen – Bari
Lasse Schøne – Rimini

Angreb
Martin Bernburg – Nacional da Madeira
Mads Junker – Cardiff
Nicklas Bendtner – Arsenal
Søren Larsen – Schalke 04
Morten Duncan Rasmussen – Brøndby IF


Danmark – Tyskland 1-3
Dette var træner, Martin Elnegaards første landskamp, og holdet han havde valgt at spille imod var Tyskland, som er evige rivaler til Danmark. Tysklands største stjerner må være Lukas Podolski, Kevin Kurányi og Bastian Schweinsteiger. Danmarks stjerner der er udtaget lige pt. må være Nicklas Bendtner, Thomas Kahlenberg og Christian Poulsen. Men skadede Daniel Agger er også helt sikkert en stor profil. Ellers tæller truppen mange unge spillere som skal ind og snuse til landsholdet og få en anden slags træning end den de er vant til i deres respektive klubber. Lukas Podolski lavede et vaskeægte hattrick, da han fik bolden indbag Kasper Schmeichel i det 9, 27 og 36. minut. Leon Andreasen fik reduceret og pyntet en smule på resultatet, men kunne ikke forhindre at Danmark måtte lade sig se besejret af Tyskland. Danmark er i gang med, at udforske en 4-4-2 formation, som Elnegaard udfører i FC København i øjeblikket.

VM kvalifikation
Danmark – Hviderusland 3-0

Et Hviderussisk mandskab som ikke havde store chancer for at slå Danmark i Parken. Man skal dog ikke tage det for givet, de har nemlig Aliaksandr Hleb som spiller i spanske FC Barcelona. Den ubestridte stjerne hos hviderusserne. Magnus Troest bringer dog Danmark foran efter 8 minutters spil, og Søren Larsen øger føringen til 2-0 i det 12. minut. Magnus Troest får også lov til at lave sit andet mål i kampen, tre i hele hans 23 kampe for moderlandet. Der bliver ikke scoret yderligere, men en pligtsejr til Danmark, som også var forventet. Gruppens øvrige kampe flaskede sig således at Frankrig slog Østrig 3-0 og Bulgarien slog Aserbajdsjan med 1-0. Næste kamp er om en måneds tid i Parken, hvor Aserbajdsjan kommer på besøg. 
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 39 - FC København / Danmark
« Svar #152: 07 Okt 2008, 23:18 »

God update, spændende om du kan kapere 2 jobs Tunge

Dog er billedet med de danske Rooligans ikke så flot. Men ellers ser det rigtig godt ud. Fortsæt det gode skriveri  Thumbs Up
Logged


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 39 - FC København / Danmark
« Svar #153: 09 Okt 2008, 14:59 »



SAS Ligaen
FCK – FCM 3-2
OB – FCK 1-3
FCK – ACH 3-1
FCK – Silkeborg 5-1
FCK – Esbjerg 4-2
Vejle – FCK 4-4
AGF – FCK 3-3
FCK – Brøndby 4-2
FC Vestsjælland – FCK 2-1

Champions League
FCK –FCB 3-1
Siena – FCK 2-2
Porto – FCK4-1
FCK – Porto 2-4
FCB – FCK 4-0
FCK – Siena 3-3

Efter det smertefulde nederlag til Randers FC, skulle vi til Farum Park og møde FC Nordsjælland.
Nordstrand kom endelig på scoringslisten efter ikke at have scoret i nogen kampe efterhånden. Nordmanden, Petter Bruer Hanssen fik sat et par mænd af på venstrekanten og kunne let og elegant sparke den ind i Randers’ mål efter et træk ind i banen. 2-0 var stillingen ved pausen, og anden halvleg var kun 14 minutter gammel da Kevin Mensah header bolden ind bag Jesper Christiansen. Med ca. et kvarter inden slutfløjtet brager Henri bolden ind i kassen til resultatet 3-1 til FC København. Champions League åbnede med ét brag i Parken da spanske FC Barcelona med stjerner som Messi, Bojan, Xavi og Klose kom på besøg. Kampen forløber sig i et højt tempo, og allerede i det 7. minut begår John Heitinga straffespark imod lynhurtige Henri Bienvenu. Lars Jacobsen ved hvordan sådan én chance skal udnyttes, og gør det da også til 1-0. God start for de blå hvide løver. Bojan som bare er én af de mange stjerner reducere i det 26. minut, og stillingen er 1-1 efter de første 45 minutter. Anden halvleg er 9 minutter gammel da
Martin Vingaard bringer foran 2-1 og i de sidste minutter af kampen får Nordstrand prikket bolden
ind til en flot 3-1 sejr over mægtige Barcelona.

FCK er videre til 1. knockout runde, hvor holdet er Bursaspor og første kamp spilles i Tyrkiet. Brøndby fik også en fornem 3. plads foran blandt andet Celtic og trak således Dundee United fra Skotland.

Truppen holder ferie, og der købes ikke ind i januars transfervinduet da det nok er Elnegaards sidste sæson i København. Ledelsen er ikke kommet med en kontraktforlængelse . ”Den ser rimelig ud. Vi overvintre på en 2. plads med 1 point op til AaB, fik en fornem 3. plads i vores gruppe i Champions League og er stadig med i pokalen. Det står rigtig fint til, men jeg ved ikke hvor jeg skal være når min kontrakt udløber til sommer. Har ikke hørt noget fra min bestyrelse endnu, så jeg tager det stille og roligt.” lød svaret da en journalist spurgte hvordan situationen var hos Løverne.






Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 41 - FC København er fortid
« Svar #154: 09 Okt 2008, 22:16 »



SAS Ligaen
AaB – FCK 1-4
FCK – Randers 1-1
FCK – FCN 2-1
FCM – FCK 1-3
ACH – FCK 1-3
Esbjerg – FCK 1-1
FCK – Vejle 0-1
Brøndby – FCK 0-1
Silkeborg – FCK 1-1
FCK – AGF 2-2
FCK – FC Vestsj 0-0
FCK – AaB 4-3
Randers – FCK 0-3
FCK – FCM 4-5
FCN – FCK 2-1
FCK – ACH 5-2
Ingen indkøb i dette transfervindue. Cheftræner, Martin Elnegaard har allerede meldt ud til ledelsen, at han kører på sidste led. ”Efter at jeg ikke havde fået en kontraktforlængelse, mente jeg at det var bedst at gå hver til sidst efter 3 år i København. Min hustru, Anja er englænder og jeg kan fortælle at der er nogle engelske klubber som har spurgt om det var en mulighed at jeg kom til England. Der er både tilbud fra mindre, midter- og storklubber. Blandet andet Chelsea. Men intet er sikkert endnu, der er ikke noget konkret på bordet, og jeg vil bare være engageret i mit arbejde i FC København frem til sommer og så må vi se.”
Ferien var næsten ovre os, og vi skulle til at tjekke ind i lufthavnen til Tyrkiet, hvor vi skulle møde Bursaspor i første runde af knockout runden i UEFA Cuppen. Græsset er grønt og det har et skønt underlag. Det tegner sig til smukt bold. Kampens dommer, Marc Watters fløjter kampen i gang, og allerede i det 5. minut kommer vi bagud på et kiks i forsvaret. 13 minutter efter redder Jesper Christiansen os, da han snupper et straffespark. Der blev ikke scoret yderligere i kampen, og det er et okay udgangspunkt at tage med hjem. Bagud 0-1 – ikke umuligt.

Returopgøret i Parken blev set af små 41.000 tilskuere. Bursaspors Sandro bragte gæsterne foran efter et kvarters spil, inden Acosta udlignede, men 4 minutter efter var samme Sandro på spil igen. Nu var vi bagud 1-2 på hjemmebane og der skulle scores minus 3 mål mere. Offensiven skulle i gang, og Andreas Laudrup kom ind på banen i stedet for en dårligt spillende Nordstrand. Angriberen, Henri bragte dog balance i regnskabet i FCK lejren med det udlignende mål 6 minutter før pausen. 2-2 viste stadionuret efter de første 45 minutters spil. Vi satsede stadig meget offensivt og Demidov kom frem på to hjørnespark og det gav to mål og FCK kunne lade sig sejre med 4-2. 4-3 samlet, og i næste runde venter CSKA Moskva fra Rusland.

Vi startede med at spille i Rusland, og efter 54 minutters spil var vi bagud 0-2. Men bare to minutter efter fik Demidov udlignet på ét af hans utallige farlige forsøg på dødbolde. Acosta besidder samme styrke som Demidov, og kan brage bolden ind til 2-2 efter lidt over en times spil med panden. Hjemme i Parken går vi helt ned imod CSKA Moskva og må lade         
sig set besejret af russerne som vinder 4-2 i København og går videre med 6-4 samlet.

Tredje sæson i FC København var nu færdigspillet. Trænerteamet fik ikke det ønsket mesterskab som de havde spået om i denne sæson. ”Når man taber point hver gang man møder FC Vestsjælland, så har man heller ikke fortjent at vinde mesterskabet. Det er dybt skuffende, at vi ikke formår at være mentale klar til sådan en opgave. 0-0 i Parken mod selvsamme FC Vestsjælland vidner om, at det ikke er prangende. Jeg har nydt min tid i FC København, og har lært meget omkring klubben, men også opnået gode resultater ude i Europa. Blandet anden fik vi sendt FC Barcelona hjem fra København med et 1-3 nederlag. Det er noget af det, jeg vil huske min tid for i FCK.” slutter cheftræner, Martin Elnegaard.

Det er tid til nye tider i FC København ifølge Flemming Østergaard. ”Tiden er nok kommet til, at der skal nyt blod ind på trænerfronten. Ikke sagt at Elnegaard og Nielsen ikke har klaret det godt, tværtimod. Bare se tilbage på 3-1 sejren over Barcelona i Champions League i år. Det er bare mesterskabet vi har manglet, og måske én eller to pokaler i Pokalturneringen. Vi har nogle emner til, at overtage posten efter Elnegaard, men mere har jeg ikke at sige omkring det emne.” sagde Flemming Østergaard.

Ifølge pålidelige kilder er det kommet frem, at Ståle Solbakken, Roald Poulsen er inde i overvejningerne som ny træner i FC København. Solbakken blev fyret i Aston Villa, tidligere tog han også over i Fulham.





Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 41 - The Villa
« Svar #155: 09 Okt 2008, 22:46 »



"Da Aston Villa henvendte sig efter bruddet med FC København, kunne jeg ikke sige nej. Det er en vidunderlig klub som tæller mange store stjerner. De har dog været i en stor krise mht. spillet. De kunne ikke undgå nedrykning, og er således at finde det næste år i Coca Cola Championship og så er det min opgave at få os op igen.” var de første ord efter ankomsten af cheftræner Martin Elnegaard.

Formand, Randy Lerner har lovet, at Elnegaard kan hente en assistent og det menes at Kent Nielsen som har fulgt Elnegaard siden tiden i Brøndby tager med til Birmingham. Kent Nielsen har selv været ude og snakke om muligheden om et nyt samarbejde. ”Efter at Martin Elnegaard ikke fik forlænget sin aftale med FC København valgte jeg, at tage springet og tage med til Birmingham og fører Aston Villa op i Premier League igen. Det er en klub med et stort potentiale og har en meget stærk trup.”

Fakta om The Villa anno 2013
Nr. 43 på Europæisk klubrangliste
Stjerner, Rodrigo Palacio og Nigel Reo-Coker
Nr. 19 i PL
Grundlagt i 1874
Stadion, Villa Park
Stadionkapacitet 42.640




Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 42 - The Villa
« Svar #156: 10 Okt 2008, 00:58 »



Aston Villa

Målmænd
1. Vincent Enyeama
13. Elliot Parish

Forsvar
2.  Alan Hutton
6.   Curtis Davies
17. Joleon Lescott
25. Timothée Atouba
30. Joseph Yobo
    . Ciaran Clark
5.   Jan Kromkamp
3.   Nicky Shorey

Midtbane
16. James Milner
28. Zdravko Kuzmanovic
20. Nigel Reo-Coker
23. Yuri Zhirkov
7.   Ashley Young
18. Steven Davis

Angreb
12. Alexandr Kerzhakov
9.   Florent Sinama-Pongolle
15. Rodrigo Palacio
14. Nathan Delfouneso

Transfer

<<
Mergim Hereqi | 33 mio | FCK
Alexander Eira | 36 mio | FCK

>>
Tobias Mikaelsson | Landskrona | fri
Zat Knight | fri transfer
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #157: 10 Okt 2008, 08:51 »

Flot præstation i Europa. Synd du ikke nåede at vinde et mesterskab i FCK, hvilket vel kun kan kaldes skuffende. Smiley Spændende at du nu overtager Aston Villa, der jo har et fantastisk godt hold, så burde også kunne blive til en oprykning i første sæson. Men held og lykke i Aston Villa.. God blog. Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #158: 10 Okt 2008, 08:55 »

Hold da op. Hvordan har det lykkedes Aston Villa at rykke ned med det manskab Shockeret
Kun C. Davies, V. Enyeama og Y. Zhirkov jeg ikke kender. Resten burde og kan minimum spille på et hold der ligger i top 8. Og dejlig bredde allerede.
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #159: 10 Okt 2008, 09:01 »

Lækkert skifte til The Villains  Peace

Må give Shaft ret, den trup er da i hvert fald til en top 10 plads i Pl, men det er jo det, der gør FM så dejligt. Det er ikke noget "federe" end at overtage så stærkt et hold, få en sæson til at få det til at køre optimalt i The Championship, rykke op og gå efter de europæiske pladser som nyoprykker  Thumbs Up

Held og lykke med det britiske eventyr, jeg læser ivrigt med og glæder mig til, sæsonen for alvor går igang  Wink
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #160: 10 Okt 2008, 09:09 »

Flot præstation i Europa. Synd du ikke nåede at vinde et mesterskab i FCK, hvilket vel kun kan kaldes skuffende. Smiley Spændende at du nu overtager Aston Villa, der jo har et fantastisk godt hold, så burde også kunne blive til en oprykning i første sæson. Men held og lykke i Aston Villa.. God blog. Smiley

Ja, jeg er enig i at det er for ringe at jeg ikke fik et par mesterskaber med FCK, men sådan går det når man nogle gange går på ferie Smiley Det er en spændende trup jeg har i Villa, men kan da fortælle at jeg har solgt ét af de store stjerner pga at bestyrelsen sagde ja tak til tilbuddet fordi at klubben mister mange penge ved at spille i Coca Cola Championship i år. har sølle 3 mio..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #161: 10 Okt 2008, 09:10 »

Hold da op. Hvordan har det lykkedes Aston Villa at rykke ned med det manskab Shockeret
Kun C. Davies, V. Enyeama og Y. Zhirkov jeg ikke kender. Resten burde og kan minimum spille på et hold der ligger i top 8. Og dejlig bredde allerede.

Ja, de undre også mig. Ståle kunne åbenbart ikke håndtere det Smiley Men truppen skal storme afsted i år i ligaen, Portsmouth skal vi slås med om at rykke direkte op..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #162: 10 Okt 2008, 09:13 »

Lækkert skifte til The Villains  Peace

Må give Shaft ret, den trup er da i hvert fald til en top 10 plads i Pl, men det er jo det, der gør FM så dejligt. Det er ikke noget "federe" end at overtage så stærkt et hold, få en sæson til at få det til at køre optimalt i The Championship, rykke op og gå efter de europæiske pladser som nyoprykker  Thumbs Up

Held og lykke med det britiske eventyr, jeg læser ivrigt med og glæder mig til, sæsonen for alvor går igang  Wink

I har alle ret i at truppen skal minimum være i den øverste halvdel i PL. Men ja, det scenaria som du beskriver er grunden til, at jeg har overtaget i Aston Villa og så ville jeg ikke vælge en storklub, da jeg vil gøre det realistisk. Men tak fordi at du læser med. Er en stor beundre pga dine velskrevne blogs!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #163: 10 Okt 2008, 09:50 »

Held og lykke i Villa.. Ser frem til opdateringen Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 43 - The Villa | Truppen
« Svar #164: 10 Okt 2008, 09:51 »

Hold da op. Hvordan har det lykkedes Aston Villa at rykke ned med det manskab Shockeret
Kun C. Davies, V. Enyeama og Y. Zhirkov jeg ikke kender. Resten burde og kan minimum spille på et hold der ligger i top 8. Og dejlig bredde allerede.

Kender du ikke Enyeama?

Kan sige at han er en af de bedste målmænd i spillet Smiley - han hører i hvert fald til top 20 af målmænd.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010