home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 36451 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: # 48 - Carling Cup Finalen
« Svar #180: 17 Okt 2008, 21:56 »

Tillykke med Carling Cuppen. Den var fortjent. Og oprykningen. Det var også forventet.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 48 - Carling Cup Finalen
« Svar #181: 21 Okt 2008, 22:01 »


Brasilien – Danmark åbningskampen
Danmark åbnede Verdenssmesterskabe t 2014 i Brasilien imod værterne i en kamp, hvor ikke færre end 91.000 tilskuere så kampen på Maracanä i Rio de Janeiro. Værterne havde noget de skulle vise publikummet og var også storfavoritter imod lille Danmark. Kampen blev fløjtet i gang, og Brasilien satser meget offensivt, men Danmark får afværget hver gang. Danmarks vidunderdreng, Nicklas Bendtner får sat foden på bolden rigtigt, da han bringer danskerne foran efter 40 minutters spil, og de danske fans på lægterne jubler i ekstase, det samme gør landstræner, Martin Elnegaard. Pausefløjtet lyder fra dommer, Federico Capecchi fra Italien. Brasilien kommer mere frem, og jagter det første brasilianske mål, og det kommer frem i det 53. minut, da Breno kommer frem i feltet på et hjørnespark og bolden lander bag en sagesløs Nicolai Jørgensen. 1-1 var et fint resultat for danskerne, men Nicklas Bendtner ville det anderledes og kan igen bringe Danmark foran efter godt en times spil. Landstræner, Elnegaard vælger at satse på defensiven og få de 3 point, som han ikke troede, var mulig mod Brasilien. Resultatet holdt til slut, og Danmark kunne få de første tre point ind på kontoen.

Danmark – Costa Rica
Efter den meget flotte og uventede sejr på 3-1 over værtsnationen skulle Danmark op imod Costa Rica, som på papiret var en lettere modstander end Brasilien. Det skulle vise sig, at holde stik i og med at danskerne kunne sejre 3-0 i en kamp, hvor Danmark styrede spillet fra start til slut. Målene blev lavet af to gange Jeppe Curth og én gang Nicklas Bendtner, alle 3 mål faldt i anden halvleg.

Ghana – Danmark
Danmark var videre fra gruppen, så der blev nok taget lidt for let på opgaven imod Ghana og sparet lidt til den videre deltagelse i turneringen. Danmark kommer dog foran på, Nicklas Bendtner som scorer efter en halv times spil, og den tidligere OB spiller, Emmanuel Clottey står for det sidste mål i det 70. minut. En kamp, som begge mandskaber kan være tilfreds med. Danmark og Brasilien går videre fra gruppen.

Saudi Arabien – Danmark
Anden runde blev Danmark og Saudi Arabien sat sammen, i en kamp hvor landstræner, Martin Elnegaard havde store forventninger imod et mandskab, som han ikke troede, havde det store at byde på. Men han måtte tage sine ord i sig igen. Det var en hård kamp for spillerne, og Saudierne var ikke til at snakke med, og fik lagt et godt pres på danskerne til tider. Simon Kjær kommer dog frem på et hjørnespark, og header Danmark i front i en velspillende kamp. Med 1-0 er Danmark videre og skal op imod naboerne fra Tyskland i kvartfinalen.

Danmark – Tyskland kvartfinale
Dette her er et af de store kampe for danskerne og tyskerne. Der er mange derhjemme i stuerne der har tændt for denne kamp. Det er to rivaler, som skal op imod hinanden i VM’s kvartfinale. Danskerne overrasker alle, selv landstræner, Martin Elnegaard og da Jeppe Curth bringer Danmark foran 1-0 efter godt og vel 10 minutters spil, går stadion op i ren jubel. Nicklas Bendtner lægger ekstra tryk på tyskerne, da han scorer til 2-0 efter en halv times spil, som også er pausefløjtet. Bastian Schweinsteiger og co. kan ikke stille mere op imod et velorganiseret dansk landshold og dermed vinder Danmark og går videre til semifinalen ved dette års VM.

Portugal – Danmark semifinale
Danskerne var ellevilde over at være kommet så langt til Verdensmesterskaber ne. En semifinale var der ikke mange der havde set komme. Danskerne havde også svært ved, at få armene ned og det var til at se på stadion, da Portugal kunne gå til pause med en 3-0 føring. I anden halvleg vælger, Martin Elnegaard at satse hele butikken, og det giver pote efter ca. 8 minutters spil, da Bendtner var reduceret, men blot ét minut senere bringer Ricardo Vaz Te Portugiserne foran 4-1. Miguel Victor laver dog selvmål til Danmarks fordel, men danskerne må tage sig til takke med et 2-4 nederlag.

Danmark – Brasilien bronzekamp
Her kunne Brasilien få revanche imod danskerne. Bendtner brager igennem i dette års turnering, og bringer Danmark foran 1-0 efter et kvarters spil, men Kaka reducere føringen og begge mandskaber kan gå til pause med et udmærket 1-1. I anden halvleg får Brasilien scoret to hurtige mål ved hjælp af Kaka og Pato, imens Morten Nordstrand kan pyntet på resultatet, 2-3 og dermed fik værtsnationen ram på danskerne, da de tabte åbningskampen, men vandt så den 3. plads foran Danmark.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 49 - Danmark til VM
« Svar #182: 21 Okt 2008, 22:15 »


Aston Villas cheftræner tilbudt sit livs kontrakt i en storklub i London


Cheftræner, Martin Elnegaard er blevet tilbudt en gigant løn i en storklub beliggende i London. Klubben vandt senest Premier League for to år tilbage, og fik en 3. plads sidste år. Nu har bestyrelsen i den omtalte klub bragt sig af med sin forhenværende cheftræner, og har derfor tilbud Aston Villas cheftræner et lukrativt tilbud som han lige i øjeblikket tygger på i en uges tid.

Fortsættelse følger…
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 50 - Aston Villa chef tygger på tilbud
« Svar #183: 22 Okt 2008, 11:46 »



Ny boss i The Gunners

Det har længe været rygtet i hele England, at der var bud efter Martin Elnegaard, som senest foldede sine vinger ud for Aston Villa. Der rykkede han op fra Coca Cola Championship og vandt Carling Cuppen, og derefter var der bud efter ham. Klubber som, Atalanta, Lyon, Marseille, Inter, og Arsenal var inde som seriøse bejlere til Martin Elnegaard.

Men et tilbud omkring 3 mio. i ugeløn og et transferbudget på ikke mindre end 1.4 mia. kroner lokkede Elnegaard til at tage over i ”The Gunners”, som er kælenavnet for Arsenal. De har en flot historie, vandt senest Premier League for to år siden (2012) og endte på en 3. plads forrige sæson. Det var dog ikke nok for bestyrelsen, så de valgte at fyre den daværende træner, og spurgte Aston Villa bossen, Martin Elnegaard.

”Det er utrolig stort det her! Dette havde jeg ikke troet, da jeg i sin tid startede som Brøndby IF træner, men meget er sket siden da og har lært meget i de forskellige klubber. At Arsenal tilbyder sig er kun et skulderklap for mig og mit arbejde i de respektive klubber.” sagde en stolt nybagt Gunners boss.

Mål
Vinde Premier League
Vinde UEFA Cuppen
Vinde FA Cuppen
Fostre talenter
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #184: 23 Okt 2008, 19:01 »

Er der noget jeg kan gøre anderledes? Eller er mine updates gode nok?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #185: 23 Okt 2008, 19:03 »

Fin update, men er ikke vild med dine topbannere.
Fortsæt det gode arbejde. Jeg følger med Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #186: 23 Okt 2008, 19:11 »

Fin update, men er ikke vild med dine topbannere.
Fortsæt det gode arbejde. Jeg følger med Smiley

Mangler faktisk også et par topbannere med The Gunners.. Men dejligt at du læser med!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Gungner
Gæst
 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #187: 26 Okt 2008, 09:14 »

Du skifter jo klub som vi andre skifter underbukser!
Hehe, men ellers en rigtig god blog Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: # 50 - Aston Villa chef tygger på tilbud
« Svar #188: 26 Okt 2008, 09:15 »



Ny boss i The Gunners

Det har længe været rygtet i hele England, at der var bud efter Martin Elnegaard, som senest foldede sine vinger ud for Aston Villa. Der rykkede han op fra Coca Cola Championship og vandt Carling Cuppen, og derefter var der bud efter ham. Klubber som, Atalanta, Lyon, Marseille, Inter, og Arsenal var inde som seriøse bejlere til Martin Elnegaard.

Men et tilbud omkring 3 mio. i ugeløn og et transferbudget på ikke mindre end 1.4 mia. kroner lokkede Elnegaard til at tage over i ”The Gunners”, som er kælenavnet for Arsenal. De har en flot historie, vandt senest Premier League for to år siden (2012) og endte på en 3. plads forrige sæson. Det var dog ikke nok for bestyrelsen, så de valgte at fyre den daværende træner, og spurgte Aston Villa bossen, Martin Elnegaard.

”Det er utrolig stort det her! Dette havde jeg ikke troet, da jeg i sin tid startede som Brøndby IF træner, men meget er sket siden da og har lært meget i de forskellige klubber. At Arsenal tilbyder sig er kun et skulderklap for mig og mit arbejde i de respektive klubber.” sagde en stolt nybagt Gunners boss.

Mål
Vinde Premier League
Vinde UEFA Cuppen
Vinde FA Cuppen
Fostre talenter

Opdagede lige en fejl ved dit billede. :-)
Du havde glemt at sætte img ]
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #189: 26 Okt 2008, 09:53 »

Du skifter jo klub som vi andre skifter underbukser!
Hehe, men ellers en rigtig god blog Smiley

Kunne ikke sige nej til Arsenal Smiley Og så bygger jeg bloggen op, sådan at jeg tager nogle klubber som jeg aldrig har været i denne udgave.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #190: 26 Okt 2008, 09:54 »

dasmessi: Så er det jo derfor at det ser sådan ud Smiley tak for rettelsen.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Dasmessi
Gæst
 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #191: 26 Okt 2008, 11:47 »

dasmessi: Så er det jo derfor at det ser sådan ud Smiley tak for rettelsen.
Hvornår får vi update?
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #192: 26 Okt 2008, 11:51 »

Hvornår får vi update?

Nu her skal jeg til mopsetræf med hunden, bagefter venter Brøndby - FC Midtjylland og de afløses af FCK - OB bagefter. Så skal der laves mad, så nok først engang iaften Smiley

- Kan afsløre at jeg skal møde ét af mine tidligere klubber i UEFA Cuppen.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Dasmessi
Gæst
 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #193: 26 Okt 2008, 11:51 »

Nu her skal jeg til mopsetræf med hunden, bagefter venter Brøndby - FC Midtjylland og de afløses af FCK - OB bagefter. Så skal der laves mad, så nok først engang iaften Smiley

- Kan afsløre at jeg skal møde ét af mine tidligere klubber i UEFA Cuppen.
Det er også ok. Håber du bruger mine banners Smiley
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #194: 26 Okt 2008, 11:53 »

Det er også ok. Håber du bruger mine banners Smiley

Det kan du stole på, at jeg gør.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010