home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 899 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 36476 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #60: 16 Sep 2008, 10:11 »

Haha fedt du henter Sionko. Gode indkøb. De skal nok blive gode. Fortsæt endelïg

Jotak. Havde heller ikke hentet Sionko, hvis det ikke havde været fordi han var fri. Ny update er på trapperne..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

dasmessi
Gæst
 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #61: 16 Sep 2008, 10:29 »

Jotak. Havde heller ikke hentet Sionko, hvis det ikke havde været fordi han var fri. Ny update er på trapperne..
Lyder godt.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #62: 16 Sep 2008, 15:07 »



Er krisen vendt tilbage til Vestegnen?

Brøndby kom ind i UEFA Cup 1. kvalrunde som seeded. Modstanderen var TPS fra Finland.

Brøndby IF 5 – TPS 2
1-0   Thomas Rasmussen (str)
2-0   Jon Jönsson
3-0   Stefan Gíslason
4-0   Michael Krohn Dehli
4-1   Michael Mensah
5-1   Ousman Jallow
5-2   Mikko Paatelainen

Stephan Andersen, Daniel Wass, Jon Jönsson, Kristian Bak Nielsen, Michael Krohn Dehli, Stefan Gíslason ©, Alexander Farnerud, Jan Kristiansen, Søren Larsen 45. min, Ousman Jallow

Indskiftere – Peter Madsen 45. min, Azad Corlu 45. min.

Jukka Lehtovaara, Ville Lehtonen, Jarno Heinikangas ©, Erlend Ormbostad, Jesper Westerberg, Mika Ääritalo, Chris Cleaver, Kristian Ystaas, Claus Pedersen, Michael Mensah, Markus Paatelainen

Indskiftere - Mikko Paatelainen 71. minut, Tighe Dombrowski, 53. minut, Kasper Hämäläinen, 53. minut.


I SAS Ligaens første kamp gæstede Brøndbys mandskab Farum Park, og gik hen og tabte 0-2 på mål af Andreas Dahl og Mads Thomsen. Brøndby havde skiftet fra en 4-4-2 opstilling fra sidste sæson til en mere offensiv 4-3-1-2, og det var tydelig at se, at spillerne skulle ind i trænerens formation. Spillet var ikke sprudlende, men derimod meget rodet. Det var på en dag, hvor alle Brøndby spillerne spillede langt under niveau, og så vinder man altså ikke sådan en kamp.

- ”Det var tydeligt at vi ikke havde spillet i den nye formation andet end i de 2 kampe i vores opstart og så lige mod TPS, hvor modstanderne er en anelse dårligere end dette FC Nordsjælland mandskab.” sagde en trykket Brøndby træner.

                                    
- Ikke alt går som det skal i Brøndby IF


SAS Liga

Brøndby 3 – SønderjyskE 0
1-0   Søren Larsen
2-0   Stefan Gíslason
3-0   Alexander Farnerud
Man of the Match – Alexander Farnerud
Tilskuere – Ikke oplyst

Brøndby 1 – Silkeborg 2
0-1   Lars Christiansen
0-2   Casper Henningsen
1-2   Alexander Farnerud
Man of the match – Lars Christiansen
Tilskuere – 15531

FC Midtjylland 3 – Brøndby 2
1-0   Baba Collins
2-0   Baba Collins
3-0   Baba Collins
3-1   Jan Kristiansen
3-2   Ousman Jallow
Man of the match – Baba Collins
Tilskuere – 7456

Brøndby var slet ikke med i den første halve time. Da der stod 26 minutter på storskærmen på SAS Arena, havde Baba lavet et vaskeægte hattrick. Den lynhurtige Baba lavede gang på gang ravage i Brøndby forsvaret. Jan Kristiansen og Ousman Jallow fik sat gang i spændende kamp, da de scorede i henholdsvis det 86. og 90. minut, men det blev til en FC Midtjylland sejr.

Det var en utilfreds Jon Jönsson, Onside.dks udsendte fik et interview med.

- ” Vi er slet ikke klar til denne kamp mentalt. Det ses ved, at Baba får lov til at score efter 58 sekunders spil, og får banket en masse selvtillid ind til ham, og så ender han med at score 3 mål. Det må ikke ske på dette niveau. Vi er inde i en opstartsperiode med 3 nye folk som skal spilles ind, samt at vi har rokeret lidt i formationen. Men Baba er ét af de bedste angribere pt. i ligaen, beviser han i desværre i kampen mod os.”

Brøndby 1 – Esbjerg 1
0-1   Fredrik Björck
1-1   Duncan
Man of the match - Fredrik Björck
Tilskuere – 12847

Fredrik Björck fik bragt Esbjerggenserne foran efter 58. minutters spil, og Esbjerg troede på, at de kunne få de 3 vigtige point med hjem fra Sjælland. Men Brøndby satser hele butikken, og Duncan og Brøndby kan ånde lettet op, da han score til 1-1 i de sidste sekunder af dommer, Emil Laursens tillægstid. Et vigtigt point til Brøndby som ikke har fået den bedste start. Måske en mindre krise? Hvem ved?

AaB 2 – Brøndby 1
1-0           Andreas Johansson
1-1   Ousman Jallow
2-1   Jeppe Curth
Man of the match – Jeppe Curth
Tilskuere – 15874

Jeppe Curth bliver dagens mand, da han score det afgørende mål til 2-1 og dermed vinder AaB og Co. med 2-1 over Brøndby. Det går nedad for Brøndby i tabellen. De har mistet mange værdifulde point pga. den nye formation som skal spilles ind. Er der en trænerfyring forude?

I onside studiet efter kampen på Energi Nord Arena fik Camilla Martin et interview med direktør, Hermann Haraldsson.

Camilla Martin:

- ” Er der en trænerfyring på vej i Brøndby?

Hermann Haraldsson:

- ” Det har jeg ingen kommentarer til..

Camilla Martin:

- ” Men det er rigtigt, at I netop nu er havnet midt i rækken efter en skuffende sæsonstart.? Hvordan ser fremtiden ud og er Martin Elnegaard træner efter næste rundes kamp mod Lyngby, hvis I taber?”


Hermann Haraldsson:

- ” Vi er inde i en dårlig stime. Elnegaard har valgt, at gå over til en mere offensiv formation i forhold til sidste sæson. Jeg håber, at det bærer frugt når formationen er indspillet rigtigt, og når spillerne finder frem til deres roller senere hen. For mig at se, så er Elnegaard stadig i Brøndby uanset udfaldet når Lyngby gæster Brøndby Stadion.”

Status inden kampen mod Lyngby er, at Brøndby har 4 point for sæsonens første 6 kampe.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #63: 16 Sep 2008, 22:50 »




Vinterpause venter
SAS Liga     

Lyngby – Brøndby IF 0-5 (0-4)         
0-1   Duncan (7)
0-2   Duncan (12)
0-3   Søren Larsen (27)
0-4   Kristian Bak Nielsen (44)
0-5   Kristian Bak Nielsen (86)

MOM: Kristian Bak Nielsen, Brøndby IF
Tilskuere: 5.806


Efter kun at have hentet sølle 1 point i 4 kampe, skulle der snakkes med andre ord i omklædningsrummet op til Lyngby kampen. Vi starter meget offensivt, og det giver pote efter 7 minutters spil, hvor Duncan kan heade bolden ind til 1-0. Den samme Duncan øger føringen yderligere 2-0. Nyindkøbte Søren Larsen viser hvorfor man lagde omtrent 50 mio. på bordet og kvittere med 3-0 målet. Søren havde ellers fået en dårlig start, blandt andet blev han skadet efter en lille måned i Brøndby, og måtte derfor se sig selv ude af spillet omkring 2 måneder. En anden nyindkøbt spiller, forsvarsspilleren som er vendt hjem til Danmark efter et par år i Heerenveen. Han kunne scorer de sidste 2 mål i kampen, som endte hele 5-0 til gæsterne




___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______________


Brøndby IF – Randers FC 3-0 (2-0)
1-0   Duncan (1)
2-0   Alexander Farnerud (45)
3-0   Jon Jönsson (55)

MOM: Duncan, Brøndby IF
Tilskuere: 12.896

Man så et mere tændt Brøndby mandskab end i de forrige kampe, på nær kampen mod Lyngby. Brøndby satte sig hurtigt på kampen, da Duncan snedigt lagde bolden ind bad Kevin Stuhr Ellegaard på det første angreb. 1-0 stod der på tavlen indtil de sidste sekunder af første halvlegs tillægstid, i det at Farnerud kom frem til et godt langskudsmål fra 25 meter. 2-0 var pausestillingen. Randers havde ikke meget at komme med, så det var derfor en nem sag for Jon at heade Brøndby foran 3-0 på et hjørnespark. Anden sejr i træk for de blå-gule. Kan de mon få 3 yderligere når de gæster Parken?





___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______________

 

FC København – Brøndby IF 1-3 (0-2)
0-1   Duncan (3)
0-2   Jan Kristiansen (32)
1-2 Marcus Allbäck (53)
1-3 Jan Kristiansen (70)

MOM: Jan Kristiansen, Brøndby IF
Tilskuere: 38.924

Duncan har det med, at score inden for de første 10 minutters spil. Hvilket han også gør i dag mod rivalerne. Han gjorde det også imod Lyngby og Randers FC. Lad os håbe, at han kan gøre det i fremtidens kampe. Jan Kristiansen øgede til 2-0 efter en halvtimes spil og derfor gik Brøndby til pause med en 2-0 føring mod rivalerne i Parken. Et godt udgangspunkt. FCK kom ud til anden halvleg som lyn og torden. Ståle havde talt med store bogstaver i pausen. Hvilket gav pote for FCK, da hjemvendte Marcus gjorde det til 1-2 efter 53. minutters spil. Jan Kristiansen ødelagde FCK`s chancer og grundlagde en lækker 3-1 sejr på en stor dag, både for fans og Brøndby.





___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______________

OB – Brøndby 1-0 (0-0)
1-0   Henrik Hansen (50)

MOM: Stephan Andersen, Brøndby IF
Tilskuere: 7.058

Det var et Brøndby mandskab der ankom til Odense efter 9 point i de 3 seneste kampe. Kampen var en meget lige affære. 0-0 stod der på storskærmen, da dommer Daniel Andersen fløjtede til pause. 2. halvleg virkede ikke så lovende, ovenpå en meget tam første halvleg. Henrik Hansen fik gang i kampen efter, at have scoret til 1-0 til hjemmeholdet. Brøndby pressede på, men lige lidt hjalp det. Det blev kun ved de 1-0, og dermed måtte Brøndby rejse hjem uden point.









___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______________



Brøndby IF – Vejle 0-0 (0-0)
Kristian Bak Nielsen (40) misbrugt straffespark

MOM: Brian Priske, Vejle
Tilskuere: 12.962

Efter nederlaget i Odense, bød Brøndby op til kamp mod Vejle. På papiret burde denne kamp være en overkommelig opgave for Brøndby. Men Vejle ville det anderledes. Især en velspillende Priske og en sidste skanse af Jimmy Nielsen i Vejle målet. Han reddede nemlig det ene point til Vejle, da han fik reddet et straffespark taget af Kristian Bak Nielsen. Endnu en meget kedelig kamp.








___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______________



SønderjyskE – Brøndby IF 4-3 (1-3)
0-1   Ousman Jallow (8)
0-2   Kristian Bak Nielsen (16)
1-2 Henrik Bødker (24)
1-3 Duncan (27)
2-3 Morten Bertolt (81)
3-3 Dennis Bo Mortensen (85)
4-3 Jesper Kristoffersen (90)

MOM: Kasper Lorentzen, Brøndby IF
Tilskuere: 3.082

En god kamp for Brøndby, til at komme tilbage på rette kurs. SønderjyskE ligger sidst, og har endnu ikke vundet én kamp endnu. Brøndby ligger meget offensivt ud. Ousman Jallow gør det til 1-0 inden der er gået 10 minutter. Kristian Bak får hovedet på, på et hjørnespark taget af Kasper Lorentzen. Henrik Bødker reducerer efter 24 minutters spil, på et forsvarskiks af Max. Duncan får dog balance i regnskabet og øger dermed Brøndbys føring til 3-1 og det er også pausestillingen. Det skulle ligne en pligtsejr for de blå-gule. Kampen er ved, at være færdig, Brøndby spiller den stille og roligt hjem. Men i det 81, 85 minut reducerer og udligner først Morten Bertolt og derefter Dennis Bo Mortensen. Nu står det lige pludselig 3-3, i en kamp hvor Brøndby havde alt spillet, og lå til at køre den hjem og dermed sikre de 3 point. Men SønderjyskE pressede på, og indstiftede Jesper Kristoffersen kunne let og elegant prikke bolden ind bag Stephan Andersen til slutresultatet 4-3 til bundproppen. Hvordan kan man smide en ellers sikker føring på 3-1 til nederlag på bare 9 minutter?


Stillingen

http://tinypic.com/view.php?pic=29o4op3&s=4
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #64: 16 Sep 2008, 22:55 »

Ved ikke hvorfor de streger ser sådan ud nu? Gjorde de ikke da jeg "prøvede" den.. Hmm Og kunne ikke finde ud af at gøre "Stillingen" til én link? Vil nogle være søde at fortælle mig det? Jeg variere meget i mine updates, da jeg ikke får så mange kommentarer omkring min blog, så da I ikke kommentere, så prøver jeg noget nyt hver gang..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #65: 16 Sep 2008, 22:58 »

Mht. til stregerne:

Skriv; [hr ] uden mellemrum, der hvor du vil have en streg.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

dasmessi
Gæst
 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #66: 17 Sep 2008, 18:57 »

Dine billeder ser ikke for gode ud. Men Bak header da til. Smiley
Godt købt og gode sejre. Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #67: 17 Sep 2008, 19:05 »

Kode:
[url=www.hjemmesiden.dk]Stilling[/url]
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #68: 19 Sep 2008, 14:17 »

Update kommer op iaften, ved 21 tiden. Sæsonen er færdig. Hvordan vil I have updaten? Det sidste af den halv sæson i én update eller bid for bid?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #69: 19 Sep 2008, 19:34 »



Fortrinligt comeback af Elnegaard og Co

Efter at have skuffet fælt i første halvdel af anden sæson, fik Elnegaards drenge sat tingene på plads. Blandt det der blev rettet, var at Søren Larsen blev spillet ind i den nye 4-3-3 opstilling. Brøndby krøb sig op på en 3. plads efter Nordsjælland og AaB, som løb med henholdsvis 2. og 1. pladsen. Det var blandt andet store høvl, da man slog FC København med hele 6-2 i den sidste kamp, og dermed cementerede 3. pladsen.


Stilling



Der er flere spekulationer på, at træneren Martin Elnegaard føler at ledelsen på Vestegnen ikke tror på hans visioner for fremtiden. Elnegaard underskrev en kontrakt med Brøndby IF til 2012, men allerede nu menes det, at de to parter går hver til sit. Det menes, at Elnegaard vil ud over landets grænser, og er åben overfor næsten alt. Der er mange bud på en fremtidig klub, hvis rygtet på Vestegnen holder stik.


Fortsættelse følger.....
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 16 - Er krisen vendt tilbage?
« Svar #70: 19 Sep 2008, 20:26 »


Brøndby IF træner trækker sig tilbage


Brøndby træner, Martin Elnegaard vælger at forlade Brøndby efter 2 år tro tjeneste. Rygterne har svirret rundt omkring i landet. Der har været skrevet meget om hans privatliv, og hans mangel på mandskabspleje. Sidst nævnte har nok noget på sig, idet at der var flere profiler efter første sæsons 2. plads, ville ud og prøve noget større. Det kunne ikke lade sig gøre, da Elnegaard ville holde på hans profiler og dermed vinde nogle trofæer. Profilerne, Farnerud, Holmén, og anfører Gíslason spillede ikke op til deres bedste, og det fik et Brøndby mandskab til at rode rundt i den nederste halvdel i SAS Ligaen. I de 3 måneder som vinterpausen lød på, fik Elnegaard dog mere styr på spillet, og gik over til en offensiv 4-3-3 formation som gav pote. Man vandt blandt andet 2-1 og 6-2 over rivalerne, FC København. Mens 5-0 og 4-0 på SAS Arena over Midtjylland og 4-2 over AaB hjemme tyder på gode takter. Elnegaard fik også en 3. plads til Vestegnen i hans 2. sæson. Men herefter forlod, Martin Elnegaard pladsen på Brøndbys bænk. Hovedpersonen udtaler sig efter bruddet:

"Jeg står her med blandede følelser, det var mine 2 første sæsoner som cheftræner. Der har været mange opture, men også mange nedture for mig personligt, men også for holdet. Vi har svinget for meget. Det der gik galt var, at halvdelen af holdet ville væk fra Vestegnen efter 1. sæson. De var utilfredse, og så var det svært at få noget godt ud af det, kunne ikke bare stille mig tilfreds med at spille ét helt nyt hold sammen, hvis de forlod Brøndby. Jeg brændte inderligt for, at vinde trofæer. Men det blev kun til Super Cuppen i 1. sæson mod AaB. Det har helt klart været lærerigt, at stå i spidsen for Brøndby, og har lært meget om mandskabspleje samt af min og holdets nedtur. Jeg står styrket nok, til at finde mig en ny klub om nogle ugers tid."'

- Jeg tager med Martin Elnegaard, citat fra Kent Nielsen, Brøndby træner.

Martin Elneaard er ikke den eneste der forlader Brøndby. Den tidligere Horsens træner, som tiltrådte i Brøndby som træner og hjælper for Elnegaard efter 1. sæson følger også Martins færden.

"Martin og jeg har en virkelig god forståelse for hinanden. Jeg har hjulpet ham på vej i hans trænerkarriere, og har fået ophævet min kontrakt med Brøndby IF. Jeg har med mine 7 år i spidsen for Horsens og 1 år  som hjælpetræner i Brøndby fået noget god erfaring, og ser frem til et nyt eventyr sammen med Martin Elnegaard."

Rygterne er hurtigt ude med mulige klubber, som trænerteamet, Elnegaard og Nielsen kan overtage.

Ekstra Bladet skriver, at Las Palmas og Murcia som har hjemme i LIGA BBVA er mulige klubber.

Onside.dk har skrevet, at Ajax var en mulighed, da de ikke havde nogen manager. Men dog en stor overraskelse, hvis de 3 skulle finde sammen. Kalmar FF og Sampdoria har også været nævnt.

BT.dk har været ude i pressen og sige, at Racing fra Spanien har været i kontakt med trænerteamet. Også Lens har været inde i billedet, men trænerteamet vil ikke til Frankrig lige pt.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 19 - Trænerteam forlader Vestegnen
« Svar #71: 19 Sep 2008, 21:09 »


Næste destination:                  Spanien


Trænerteamets nye eventyr er det næste års tid i Spanien. Der har været mange samtaler rundt omkring i verdenen. Klubber som Racing, Kalmar FF, Sampdoria og Murcia har haft trænerteamet, Elnegaard og Nielsen til samtale over de seneste par uger. Klubben som de har overtaget Real Murcia, som rykkede op i La Primera División i år 2008, rykkede ned igen og nu er de at finde i Liga BBVA og er ét af oprykningkanditater ne.

"Jeg er glad for, at vi har handlet en aftale i hus her i Murcia. Vi ville kun have en 1 årig aftale, hvis nu oprykningen glippede. Truppen har enorm potentiale og kan sagtens rykke op, men kræver også at vi får spillet til, at flyde i de fleste kampe. Bomberne Goitom og Baiano er at finde i truppen, som også tæller Mariano Pernia som de største navne." sagde en tilfreds og optimistisk cheftræner, Martin Elnegaard.

Kent Nielsen var også en fortrøstningsfuld mand, som Onside.dk fangede på mobilen kort efter kontrakten med Real Murcia var underskrevet.

"Jeg er meget glad for, at være her i Spanien. Alle omkring klubben virker meget professionelle folk. Vores målsætning er helt klart, at gå efter oprykningen, som nok også sikre at Elnegaard og jeg tager en tørn mere i det spanske. Vi har set truppen an, og truppen ser rigtigt spændende ud, måske 1 eller 2 inversteringer i truppen, men heller ikke mere" lød det fra Elnegaards hjælper, Kent Nielsen.



Trupnyt kommer senere samt træningskampene.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #72: 19 Sep 2008, 21:17 »

Rigtig spændende skifte, bliver spændende at følge bloggen, selvom det er lidt ærgerlidt du forlader gudeholdet Peace
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #73: 19 Sep 2008, 21:20 »

Rigtig spændende skifte, bliver spændende at følge bloggen, selvom det er lidt ærgerlidt du forlader gudeholdet Peace

Ja er også selv ked af det. Det har faktisk været det sværeste save med Brøndby hidtil. Det har svinget utrolig meget. Derfor skulle der ske noget andet. det bliver også en udfordring for mig. har aldrig spillet i den anden bedste række i spanien eller spillet med Murcia. Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #74: 19 Sep 2008, 21:34 »

Jeg glæder mig til at se dig i Murcia.. det har været spændende at følge dig på vestegnen og jeg håber på en hurtig oprykning.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010