home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 36474 gange)
Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #45: 14 Sep 2008, 20:36 »

SS af Christian Eriksen? Helst fuld scouted så man kan se hans stats Wink.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #46: 14 Sep 2008, 20:44 »




Top angriber præsenteret på Vestegnen


1. juli 2008
Det har længe været ventet, at Brøndby skulle ud og forstærke sig efter at guldet glippede i aller aller sidste sekund og måtte se at guldet havnede hos rivalerne, FC København. Diverse fodboldspillere som render rundt og spiller i verden har været oppe og vende i Brøndby managers hoved, som en mulig forstærkning i jagten på en topplacering igen i år. Det største navn der har været nævnt i pressen skal findes i fransk fodbold, nærmere Toulouse. Det er landsholdsangribere n, Søren Larsen som også har en fortid som Brøndby angriber. Dengang troede daværende manager, Michael Laudrup ikke på den unge Køge dreng. Der har også været gang i rygterne fra Brøndbys allerstørste profiler, heriblandt Alexander Farnerud, Samuel Holmén og forsvarsdirigenten, Jon Jönsson.

Søren Larsen er landet på Vestegnen og skrev under på en kontrakt der løber frem til 2012.

Hovedpersonen havde dette at sige om skiftet:

- ”Skiftet til Brøndby IF kom nok for et chok for mange fodboldfans. Grunden ligger i, at jeg ville starte på en frisk i hjemlandet. Nu har jeg været i Sverige, Tyskland og så senest Frankrig. Jeg er utrolig glad for, at Martin Elnegaard vil satse på mig, min karriere har ikke forløbet sig som jeg havde, turde håbet på. Med skiftet til Brøndby håber jeg, at tilspille mig en fast plads på det danske landshold, men det bliver svært.”Brøndby manageren var tydeligvis stolt af hans signing.

- ”At vi kan tiltrække en kaliber af Sørens siger meget om Brøndby og historien. Vi er kendt for ét af nordens største klubber. Jeg troede ganske enkelt ikke på, at vi kunne hente ham til Danmark på nuværende tidspunkt selvom han ikke fik så mange kampe i Toulouse fra start. Vi forventer meget fra Søren og håber at han kan hjælpe os med at hjemføre mesterskabet, og komme i ChL til næste år."

Det ventes, at Søren Larsen har kostet i omegnen af de 50 mio. Brøndbys dyreste indkøb nogensinde.

Søren Larsen var ikke den eneste der blev hentet i sommerens transfervindue. En anden profil fra Danmark er nemlig hentet hjem fra et ophold i hollandske Heerenveen. Det drejer sig om den tidligere FC Midtjylland forsvarer, Kristian Bak Nielsen.

- ”Familien og jeg er glad for, at være hjemme igen. Vores børn skal til, at starte i skole og synes at det ville være bedst for dem, at komme i en dansk skole. Men jeg synes ikke, at det er ét skridt tilbage i min karriere ved, at skifte til Brøndby. Den danske liga vil jeg sige, er på niveau med den hollandske. Heerenveen er et midterhold i Holland, hvor Brøndby er en topklub i Danmark. Håber at jeg kan bidrage med noget stort og vinde det danske mesterskab, som jeg endnu ikke har gjort.”


Bak Nielsen har kostet 10 mio. efter diverse danske presser.

De to forstærkninger er ikke de eneste der er landet i Brøndby. Stortalentet Christian Eriksen fra OB’s ungdomsrækker har længe været i, manager Elnegaards søgelys. Handlen indbragte OB 20 mio. kroner kontant, og Eriksen er at finde i Brøndby frem til 2013. Eriksen sammenlignes med Michael Laudrup, så der er store forventninger til ham. Det ventes dog, at han starter på 2. holdet.

- ”OB har lært mig meget, men jeg glæder mig til, at spille for Brøndby og videreudvikle mig på deres træningsbaner. Jeg håber hurtigt, at blive en profil på 2. holdet, og derefter bide mig fast på førsteholdet, selvom vi er godt besat med profiler på midtbanen.” sagde en lykkelig Christian Eriksen.


En 4 tilføjelse til truppen skulle også finde sted. Det er den tidligere FC København spiller, Libor Sionko. FC København ophævede kontrakten med Sionko efter uoverensstemmelser med ledelsen, og da tilbuddet om at få en tjekkisk landsholdspiller på en fri, slog manager Elnegaard til.



- ”Da jeg fik af vide, at Sionko og FC Københavns dage var talte, henvendte Anders Bjerregaard sig til Sionkos agent om et muligt samarbejde efter, at jeg havde anbefalet ham. Han er ét godt supplement med til truppen, hvor vi har mange kampe i ligaen, pokalen og ude i Europa, hvor vi forhåbentlig når langt.” sagde en tilfreds Brøndby manager efter transfervinduets lukning.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #47: 14 Sep 2008, 20:49 »

SS af Christian Eriksen? Helst fuld scouted så man kan se hans stats Wink.

Her er han http://i33.tinypic.com/29uvdcx.png
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #48: 14 Sep 2008, 20:51 »

Okay, men var et ikke lidt overpris for ham Smiley?
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #49: 14 Sep 2008, 20:54 »

Okay, men var et ikke lidt overpris for ham Smiley?

Tja. Han bliver rimelig vild. Har købt ham før, solgte ham videre for 57 mio plus 50 %. Han er kun 16 år, og ville have ham inden andre fik fat i ham.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #50: 14 Sep 2008, 20:57 »

Note: Bayern manager, Michael Laudrup er ude efter den offensive back, og senest har CSKA Sofia også meldt deres interesse.

Note: Jan K har spillet en stor sæson, men Elnegaard har ikke i sinde at sælge hans profil.

Note: Brøndby vil ikke sælge deres profiler i denne sæson.

Note: Manager, Elnegaard ser helst ikke at han mister nogle af hans profiler.

Note: Vestegnens manager ser heller ikke at Jon smutter.

Synes det er ærgeligt, at de samme noter er ens lige med undtagelsen af Wass. Så hellere mere variation mellem dem :-)

Ganske udmærkede handler du har gjort dig med Larsen og de øvrige, og alt andet end mesterskabet tilbage i Brøndby er uacceptabelt ;-)

Go, go, go! KIU!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #51: 14 Sep 2008, 21:00 »

Synes det var den bedste update du har lavet indtil nu, opsætning og grafik mæssigt. Rigtig godt arbejde.

Synes også 20 mio. for ham gutten er meget, men man må da håbe han bliver til noget Wink Så du kan lukke munden på mig og Krellz Tunge


Forsæt endelig det gode arbejde Wink
Logged


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #52: 14 Sep 2008, 21:03 »

Synes det er ærgeligt, at de samme noter er ens lige med undtagelsen af Wass. Så hellere mere variation mellem dem :-)

Ganske udmærkede handler du har gjort dig med Larsen og de øvrige, og alt andet end mesterskabet tilbage i Brøndby er uacceptabelt ;-)

Go, go, go! KIU!

Hvordan kan jeg gøre det anderledes? Har forsøgt meget, så det ikke blev til:

- Elnegaard vil ikke sælge Wass
- Elnegaard vil ikke sælge Jon
- Elnegaard vil ikke sælge Farnerud osv..

Hvis du kan følge mig? Og tak for rosen fra dig Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #53: 14 Sep 2008, 21:04 »

Synes også 20 mio. for ham gutten er meget, men man må da håbe han bliver til noget Wink Så du kan lukke munden på mig og Krellz Tunge
I virkeligheden er han jo også et mega talent. Han har været til prøvetræning i Chelsea og Barcelona og her for tiden er en fra Ajax ovre og se om han er værd at skrive kontrakt med.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #54: 14 Sep 2008, 21:08 »

I virkeligheden er han jo også et mega talent. Han har været til prøvetræning i Chelsea og Barcelona og her for tiden er en fra Ajax ovre og se om han er værd at skrive kontrakt med.

Ja, det er rigtigt. Men han kan ende som Mads Timm. Men jeg har gode erfaringer med ham i tidligere spil, så nu er han at finde i Brøndby i 5 år og udvikler sig. Kun 16 år Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #55: 14 Sep 2008, 21:19 »

Hvordan kan jeg gøre det anderledes? Har forsøgt meget, så det ikke blev til:

- Elnegaard vil ikke sælge Wass
- Elnegaard vil ikke sælge Jon
- Elnegaard vil ikke sælge Farnerud osv..

Hvis du kan følge mig? Og tak for rosen fra dig Smiley

Jeg kan sagtens følge dig, jeg synes dog at meget af det går igen med, at profilerne ikke skal sælges. F.eks. kunne du skrive "X sælges næppe, da prisen er høj". :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #56: 14 Sep 2008, 21:21 »

Jeg kan sagtens følge dig, jeg synes dog at meget af det går igen med, at profilerne ikke skal sælges. F.eks. kunne du skrive "X sælges næppe, da prisen er høj". :-)

Det er selvfølgelig rigtigt nok,- er taget til mig. Dog også kun med 2. blog Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #57: 14 Sep 2008, 21:25 »

Ja, det er rigtigt. Men han kan ende som Mads Timm. Men jeg har gode erfaringer med ham i tidligere spil, så nu er han at finde i Brøndby i 5 år og udvikler sig. Kun 16 år Smiley
Ja, håber dog at han bliver i OB til han er ca. 19 år fx og så blive solgt for lidt knapper Thumbs Up Hævet Øjenbryn.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #58: 14 Sep 2008, 21:31 »

Ja, håber dog at han bliver i OB til han er ca. 19 år fx og så blive solgt for lidt knapper Thumbs Up Hævet Øjenbryn.

Kender ikke til hans kvaliteter IRL, men har da kun hørt positivt om ham i pressen.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

dasmessi
Gæst
 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #59: 15 Sep 2008, 19:33 »

Haha fedt du henter Sionko. Gode indkøb. De skal nok blive gode. Fortsæt endelïg
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010