home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1217 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 38117 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #75: 19 Sep 2008, 21:39 »

Jeg glæder mig til at se dig i Murcia.. det har været spændende at følge dig på vestegnen og jeg håber på en hurtig oprykning.. KIU

Er jeg glad for at høre fra sådan en garvede blogwriter som dig! Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #76: 22 Sep 2008, 22:43 »


                                 Chok i Murcia


Det var et rystet trænerteam, som idag fik meldingen om at direktøren i Real Murcia, Jesús Samper havde fortrudt sine dispotioner på trænerposten. Elnegaard og Nielsen var hans 2. prioritet. Udmeldingen kommer efter få dage ved roret, da Jesús Sampers 1. prioritet, Víctor Munoz sagde op i Getafe i utide. Ifølge Samper var Víctor manden som skulle tilføre Murcia oprykningen. Samper troede ikke så meget på Elnegaards evner alligevel, så da Víctor blev ledig, var han ikke sen til at headhunte ham til klubben. Her tilbage står to meget frusterede trænere, Elnegaard og Nielsen som troede at de skulle bosætte sig i det spanske, men her er de havnet, dog uden et job. Hovedpersonerne har denne kommentar, da BT får fat i dem igennem mobilen i Spanien.

"Jeg kan slet ikke sætte ord på det.... Jeg er målløs. Det er meget uproffesionelt af Real Murcia. Men det er ham (Jesús Samper, red.) der har magten i klubben. Det var dog heldigt, at vi ikke havde sagt ja til den villa, som vi havde kigget på forleden." sagde en meget frustreret træner, Martin Elnegaard.

Hans kollega, Kent Nielsen var også en mand med få ord.

"Det er helt vildt. Troede ikke at det kunne ske i moderne fodbold. Men det er tydeligt, at vi er nogle skuffede mennesker. Her troede vi, at vi skulle igang igen efter, at have forladt Brøndby. Men her står vi tilbage uden noget, og skal igang med at lede efter ét andet job. Vi tager tilbage til Danmark, og så må vi se hvad der dukker op. Jeg skal i hvert fald lige sunde mig ovenpå denne." sagde en ligeså frustreret Kent Nielsen.




« Seneste Redigering: 22 Sep 2008, 22:45 af Elne » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #77: 22 Sep 2008, 22:52 »

Spændende drejning, dog også usædvanlig drejning. Men bliver spændende hvad der nu skal ske for Elne og Nielsen Wink
Logged


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #78: 22 Sep 2008, 23:08 »



Dagene efter bruddet mellem Real Murcia og trænerteamet er nu oppe på 15 dage. Datoen er 16. august 2009. Elnegaard og Nielsen slapper ikke bare af, og venter på at der kommer et ledigt trænersæde. De er, at finde på Brøndbys bane 2, hvor hjemmeholdet tager imod B93. De leder efter mulige emner til deres nye klub i fremtiden. Emnerne der idag skal studeres er målmandstalentet Nicolai Jørgensen på bare 16 år, som regnes for at være den nye store målmand på Vestegnen når Stephan Andersen indstiller sin karriere. Nogle andre emner er forsvarsspiller, Mads Brandis som også har et stort potentiale til, at blive en god spiller, men også David Williams er også et emne. Den 21 årige angriber har endnu ikke slået til på Brøndby Stadion, og spiller til dagligt på Brøndbys 2. hold.

Brøndby 4 - B93 0
1-0 Daniel Stenderup (12)
2-0 Jannick Thrane (15)
3-0 Osama Akharraz (56)
4-0 Mads Nielsen (selvmål, 78)

MOM: Jannick Thrane, Brøndby
Tilskuere: 357

Emnerne har imponeret, og det var Martin Elnegaard tilfreds med.

"Jeg er sådan set godt tilfreds med det vi ser. Nicolai står en fremragende kamp og holder nullet. Mads bevarede roen nede bagved, og lukkede godt af sammen med Daniel Stenderup. David Williams så vi ikke meget til, da han blev skadet efter godt et kvarters spil. Vi kender meget til talentudviklingen her på Vestegnen, men det er nu meget rart at komme tilbage og se at de stadig forbedre sig under den nuværende træner, Kjetil Rekdal."
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 20 - Brøndby - Real Murcia
« Svar #79: 22 Sep 2008, 23:08 »

Spændende drejning, dog også usædvanlig drejning. Men bliver spændende hvad der nu skal ske for Elne og Nielsen Wink

Ja lidt en usædvanlig drejning at tage, men det var tilfældet her. Smiley Håber at I stadig læser med.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #80: 23 Sep 2008, 10:26 »

Ny afstemning oppe! Begrund gerne for jeres svar Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #81: 23 Sep 2008, 14:13 »

Synes det kunne være spændende at se dig i en klub der ikke har midlerne og ikke er kendt, og se om du kan føre dem til superliga :=) Det vil se vildt ud hvis du så kunne vinde pokalen mens du var i 1. division og lave en randers da de rykkede op Opstemt
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #82: 23 Sep 2008, 14:19 »

Synes det kunne være spændende at se dig i en klub der ikke har midlerne og ikke er kendt, og se om du kan føre dem til superliga :=) Det vil se vildt ud hvis du så kunne vinde pokalen mens du var i 1. division og lave en randers da de rykkede op Opstemt

Så du synes at Svendborg ville være ok?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #83: 23 Sep 2008, 14:29 »

Tag OB eller en klub der ligger i bunden af SAS-Ligaen hvis du kan komme til det. Den er blog er dejlig realistisk, og det syntes jeg fortsat den skal være. Tag hjem til en klub du kan genrejse, og så kan du som afslutningen på en forhåbentligt lang trænerkarriere tage en tørn i hans barndomsklub, men det er det stadig for tidligt til Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #84: 23 Sep 2008, 14:35 »

Tag OB eller en klub der ligger i bunden af SAS-Ligaen hvis du kan komme til det. Den er blog er dejlig realistisk, og det syntes jeg fortsat den skal være. Tag hjem til en klub du kan genrejse, og så kan du som afslutningen på en forhåbentligt lang trænerkarriere tage en tørn i hans barndomsklub, men det er det stadig for tidligt til Smiley

Jeg håber også, at OB henvender sig. Håber snart at få min fremtid på plads.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #85: 23 Sep 2008, 14:41 »

Jeg håber også, at OB henvender sig. Håber snart at få min fremtid på plads.

Ellers må du jo henvende dig til dem Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #86: 23 Sep 2008, 15:42 »

Kan afsløre at jeg har fundet en klub. Ét af de største i Norden.. Update kommer måske iaften ellers imorgen formiddag.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #87: 23 Sep 2008, 15:52 »

Vi kræver den kommer eftermiddag/aften! Alt andet vil være uacceptabelt Wink Glæder mig virkelig til fortsættelsen på bloggen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #88: 23 Sep 2008, 16:03 »

Det rosenborg tror jeg Opstemt
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 22 - Brøndby - Real Murcia - Arbejdsløs
« Svar #89: 23 Sep 2008, 19:58 »

Begynder faktisk at blive lidt spændende det her. Tunge Glæder mig også til at se hvem du har fundet Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010