home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Inter tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Inter tråden  (Læst 20916 gange)
mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Inter tråden
« : 06 Sep 2008, 09:21 »

Nu sider jeg og undre mig over om inter ikke har en tråd, sidste år´s serie A vinder.. Kan det passe ?? Nej men nu er der en!
I den her tråd kan I snakke om alt omkring Inter

Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter tråden
« Svar #1: 06 Sep 2008, 09:39 »

Der findes allerede en Intertråd.

Link
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #2: 08 Maj 2009, 21:50 »

Det kan da ikke passe, at der ikke er nogle der holder med Inter herinde på FmF? Shockeret
- Jeg selv holder med Inter i Italien.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Inter tråden
« Svar #3: 08 Maj 2009, 21:54 »

Det kan da ikke passe, at der ikke er nogle der holder med Inter herinde på FmF? Shockeret
- Jeg selv holder med Inter i Italien.
Det er der jo, men de holder vel ikke nok med til at skrive i deres tråd Wink

men:
bobogol, kasperbp & rolighed99 er vist (desværre) Inter fans..
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #4: 08 Maj 2009, 21:59 »

Jeg tænkte bare, at en Inter-tråd på 2 indlæg ikke kunne være sandt Opstemt
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #5: 08 Maj 2009, 23:08 »

Jo da.. Selvfølgelig er der Inter-fans til stede!

- og med en sejr over Chievo på søndag, tror jeg mesterskabet bliver sikret søndag aften ca. kvart over 10 når vi får hjælp af "den gamle dame"
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #6: 08 Maj 2009, 23:27 »

Jae, en sejr på søndag kan da bringe os meget tæt på mesterskabet.
Jeg håber at se Balotelli og Zlatan sprudle! Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #7: 10 Maj 2009, 17:06 »

Desværre drillede Chievo idag, og det blev kun til 2-2 mod bundholdet.
Vores mål blev scoret af Hernan Crespo, samt Mario Balotelli. Super Mario har virkeligt fundet sin klasse frem, og han gør det super for tiden!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #8: 17 Maj 2009, 00:24 »

Så kan vi kalde os for mestre endnu en gang. AC Milan tabte 2-1 til Udinese idag, og kan derfor ikke nå os mere. En godkendt sæson, som bare manglede en smule mere held i Champions League og pokalturneringen Smiley
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #9: 17 Maj 2009, 01:10 »

En helt igennem perfekt sæson! Sæsonens målsætning hed Scudetto, og denne blev sikret i aften..

Er du gal det må være trist at være Mlan-fan.. Ligefrem at forære os mesterskabet ved et nederlag.. "Hyggelig" tur hjem til Milano for de Milan-fans, som tog turen til Udine..

CAMPIONE D'ITALIA!!!
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #10: 17 Maj 2009, 09:41 »

En helt igennem perfekt sæson! Sæsonens målsætning hed Scudetto, og denne blev sikret i aften..

Er du gal det må være trist at være Mlan-fan.. Ligefrem at forære os mesterskabet ved et nederlag.. "Hyggelig" tur hjem til Milano for de Milan-fans, som tog turen til Udine..

CAMPIONE D'ITALIA!!!
Disse nedsættende og ydmygende udtalelser kan vi slet ikke accepterer her på Forummet. Og så fra en Forum Mod. Du kan forvente en hilsen i PM, hvis du altså kan logge på!!!!!

Aii gas. Hjertelig tillykke med Mesterskabet. Det er sku fuldt fortjent. AC har været alt for svingende i denne sæson, så det er utroligt, at de overhovedet var i nærheden af Mesterskabet. Og jeg tror at allerede i sidste runde indså de, at de ikke kunne nå det længere.
FORZA ITALIA...
Logged


Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #11: 17 Maj 2009, 10:25 »

Derby-sejren var vel det endelige søm i kisten, og siden denne sejr, har det vel kun været et spørgsmål om tid..

Lad os se om Milans, indtil nu, naive ledelse fortsætter med at tro på et forsvar med en gennemsnitsalder på 35 år...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter tråden
« Svar #12: 17 Maj 2009, 11:14 »

Det gør de nok ikke, det bliver i hvert fald svært at krænge den derop, når nu Maldini definitivt stopper efter denne sæson (det skræmmende er vel så bare, at det faktisk var ham, der var den mest stabile forsvarer i denne sæson...)

Jeg glæder mig lidt til at se hvad Thiago Silva kan gøre ved vores forsvar, og så håber jeg bestemt også, at der bliver hentet endnu en forstærkning eller to til den kæde, jeg nægter simpelthen at tro, at Nesta kan holde sig skadesfri en hel sæson, efter den sæson han lige har haft...

Men Tillykke til Inter, i har været det mest stabile hold i Serie A i år (på trods af en skidt afslutning).

Derbykampen lå for tidligt på sæsonen, til at den på nogen måde blev afgørende, i øvrigt vand vi jo den første, så det har været præstationerne mod de små hold, der har været afgørende, og der har vi bare været for svingende. Man kan sagtens tåle at sætte point til mod de andre storhold i ligaen, hvis man så bare slår alle de små hold, det har i formået, mens vi har sat for mange dumme point til i netop disse kampe.

Kan i også gøre det med Italienere på holdet?  Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #13: 17 Maj 2009, 12:32 »

Lad os se om Milans, indtil nu, naive ledelse fortsætter med at tro på et forsvar med en gennemsnitsalder på 35 år...
Hvis de fortsætter med at tro på det, bliver vi også mestre i 09/10 sæsonen Wink
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #14: 17 Maj 2009, 12:45 »

Så er spørgsmålet bare om vi også for en gangs skyld også kan få succes i Europa.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010