home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Inter tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Inter tråden  (Læst 20976 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #15: 17 Maj 2009, 12:53 »

Hjertelig tillykke med Mesterskabet, i har sku fortjent det. men få nu styr på EUROPA
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Bave
Gæst
 
Sv: Inter tråden
« Svar #16: 17 Maj 2009, 13:03 »

Hvis de fortsætter med at tro på det, bliver vi også mestre i 09/10 sæsonen Wink
Juve er vel også en trussel :-D

Men tillykke nu har vi lige mange mesterskaber Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #17: 31 Maj 2009, 18:02 »

Hvad synes i om, at vi køber Diego Milito og Thiago Motta fra Genoa i sommerpausen? Smiley
Og sender Crespo og 50% af Quaresma den anden vej.
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #18: 31 Maj 2009, 18:06 »

Tillykke med mesterskabet (igen, igen  GræderDjævel).

I har klart været de mest stabile denne sæson..

Juve vinder dog ALT næste sæson  Peace
Logged

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #19: 31 Maj 2009, 18:07 »

Milito er da en klar forbedring end Crespo så det ''bytte'' synes jeg sgu er meget godt, så vi har mere end en kompetent angriber  Smiley

Motta kender jeg ikke så meget til, så ham er jeg lidt mere nervøs for
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Robsteren
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Inter tråden
« Svar #20: 31 Maj 2009, 18:09 »

Hvad synes i om, at vi køber Diego Milito og Thiago Motta fra Genoa i sommerpausen? Smiley
Og sender Crespo og 50% af Quaresma den anden vej.

Umiddelbart virker det fint. De har begge spillet en god sæson for Genoa, som mod alle odds klarede sig i CL. Bare de ikke forventer at blive stamspillere, og begynder at tude når det ikke bliver tilfældet. Gode spillere til at styrke bredden.

Crespo er stadig en ok spiller, men har sine bedste år bag sig, derfor fornuftigt nok at han ryger.

Quaresma kunne sikkert blive god, men er nok for meget en klynker. Er vant til at være en af de største stjerner på sit hold, og har ikke kunne finde sig til rette længere nede i hierakiet. Fint nok at han er co-owned, så hvis han viser han er det værd, kan vi købe halvparten tilbage.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #21: 31 Maj 2009, 18:13 »

sebman & robsteren; Jeg glemte lige noget.

Jeg citerer lige, fra Genoa tråden, som jeg lige selv har startet.
"Det negative for Genoa er jo så, at en sprudlende Milito, med 99% sandsynlighed, skifter til Inter i næste sæson, sammen med Thiago Motta. Dog får Genoa penge for de to, og Robert Acquafresca som del af en byttehandel. Nogle af de penge Genoa får, går til 50% af Quaresma, og udover det sikrer de sig nok Hernan Crespo gratis.

Jeg kan godt have misforstået noget, men indtil videre er det vidst kun 100% sikkert, at Quaresma bliver del-ejet af Genoa næste sæson, alt det andet er bare meget meget tæt på.

Her er alle nyhederne!
- Bare rul længere ned, så kommer de andre nyheder nedenunder den øverste."
Logged

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #22: 31 Maj 2009, 18:16 »

sebman & robsteren; Jeg glemte lige noget.

Jeg citerer lige, fra Genoa tråden, som jeg lige selv har startet.
"Det negative for Genoa er jo så, at en sprudlende Milito, med 99% sandsynlighed, skifter til Inter i næste sæson, sammen med Thiago Motta. Dog får Genoa penge for de to, og Robert Acquafresca som del af en byttehandel. Nogle af de penge Genoa får, går til 50% af Quaresma, og udover det sikrer de sig nok Hernan Crespo gratis.

Jeg kan godt have misforstået noget, men indtil videre er det vidst kun 100% sikkert, at Quaresma bliver del-ejet af Genoa næste sæson, alt det andet er bare meget meget tæt på.

Her er alle nyhederne!
- Bare rul længere ned, så kommer de andre nyheder nedenunder den øverste."

Ja det er ikke helt 100 procent sikkert endnu, men tror nu at alle handlerne nok skal gå igennem Smiley
Synes bare det er lidt ærgeligt at Acquafresca også smutter, da han har spillet godt i år for CAgliari
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Inter tråden
« Svar #23: 31 Maj 2009, 18:21 »

Quaresma skal så også spille for Genoa. Han er ikke bedre. DM og TM for Crespo og Quaresma er en genial handel i Italien, men i min verden er det ikke de spillere der skal bruges i Europa. Der skal Mikel, Vidic og Bent som Mourinho var efter hentes eksempelvis. I skal bare ikke købe Vidic fra os.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #24: 31 Maj 2009, 18:22 »

Acquafresca er jo ikke den bedste angriber, og jeg forstår egentligt godt hvis han smutter. Han får jo ingen spilletid, da han højest bliver 4. valg, efter Zlatan, Milito & Balotelli. Selvom Crespo også smutter, gør det ikke hans chancer for spilletid meget bedre. Jeg håber et eller andet sted, at det hele går i gennem. Milito er bedre end Acquafresca & Crespo, og Motta er god nok, mens vi altid kan købe de sidste 50% af Quaresma igen, hvis han udvikler sig godt.

Det er jo også godt for Genoa, da de får en spændende angriber i Acquafresca, og Crespo som er den "sikre" af dem. Og så at de køber noget af Quaresma, er jo godt for dem, da han er en god spiller, og bliver en af stjernerne på holdet, så han får den frihed han skal bruge. Og hvis han nu er okay, men ikke god nok til os i Inter, kan Genoa jo købe ham. Så mangler Genoa bare en central/defensiv midt, og så er de, ligeså vel som Inter, vel blevet et bedre hold? Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #25: 18 Dec 2010, 23:24 »

Tillykke med VM for klubhold Smiley Selvom jeg ikke kan lig jeres spillestil, da i ødelægger underholdningen imo. Har i haft et fantastisk 2010 set på pokaler Thumbs Up
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #26: 20 Dec 2010, 10:59 »

 Cool Benitez har i den seneste tid blameret sig med hans opførsel, senest har han angrebet Moratti og ledelsen af klubben og hævdet at han som træner har behov for forstrækninger mindst 3 hvis han skal vinde noget for klubben.. timin har aldrig være Rafa Benitez stærke side, denne svada kom frem efter han havde vundet VM for klub hold...

Nå men kigger man så lige på Inter holdet...så fatter jeg ganske enkelt ikke manden..det er en fantastisk trup han har overtaget... hvordan kan man undgå at vinde noget med den trup.... jeg tror manden er på vej væk og det er også hvad der kan læses her: http://www.bold.dk/nyt/Avis-Inter-fyrer-Benitez

Noget helt andet er findes der virkelig ingen Inter Fans her på FmF... det kommer altså bag på undertegnede.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #27: 23 Dec 2010, 13:49 »


Så fik Rafa Benitez kniven i Inter...... det var ikke længe han holdt der....


http://sporten.tv2.dk/article.php/id-36027842:s%C3%A5-skete-det-benitez-er-fyret.html?forside
Logged

YNWA

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #28: 23 Dec 2010, 14:39 »

Så fik Rafa Benitez kniven i Inter...... det var ikke længe han holdt der....


http://sporten.tv2.dk/article.php/id-36027842:s%C3%A5-skete-det-benitez-er-fyret.html?forside

Det kommer vel ikke som den helt store overrakelse. Dog havde jeg læst mig frem til inden at Klub VM startede at Moratti havde udtalt at hvis de IKKE vinder Klub VM så ville han blive fyret. Den vandt han jo? 3-0 over Mazembe.

Man må dog også sige at det var et svært job Benitez overtog. José Mourinho havde jo vundet hele 3 trofæer sæsonen inden. Serie A, Coppa Italia og Champions League. Det er vel ikke så mærkeligt at han ikke levede op til dette?

Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter tråden
« Svar #29: 31 Jan 2011, 20:42 »

Så er Inter færdig med at købe ind Smiley
nogle rigtig gode køb de har fået lavet:
Ranocchia
Pazzini
Kharja (godt nok på lån)
Nagatomo (lån)

synes selv de to første har gjort det godt, Ranocchia ser rigtig spændene ud, mens Kharja lavede et konge oplæg til Pazzini i Palermo kampen Smiley
Nagatomo har jeg kun hørt meget lidt om, der skrives han er en af de bedst backs i serie A, ser ellers god ud på denne video http://www.youtube.com/v/EaE5n1KkjJA
« Seneste Redigering: 31 Jan 2011, 20:46 af RasmusA12 » Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010