home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvilket hold skal du være i FM 09?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket hold skal du være i FM 09?  (Læst 49430 gange)
Clausm
Lilleputspiller
*

Sv: Hvilket hold skal du være i FM 09?
« Svar #90: 08 Sep 2008, 14:48 »

Det bliver klart Lyon, de skal lige hjælpes det sidste skridt til at komme i toppen af europæisk topfodbold..Og så selvfølgelig Brøndby.
« Seneste Redigering: 08 Sep 2008, 15:08 af Clausm » Logged

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #91: 08 Sep 2008, 14:49 »

Er helt sikker på at det bliver Chelseas fans der kan begejstre sig over mine kundskaber...!

Cech, Cole, Cole, Terry, Carvalho, bosingwa, Deco, Ballack, Essien, Drogba, Anelka, Mikel skal ikke føle sig for sikre.
Første spiller jeg køber er den altid farlige Agüero ;o)

BenMusalho
Gæst

« Svar #92: 08 Sep 2008, 14:57 »

Vejle skal afprøves da jeg er vejle fan Opstemt
men ellers ser man city spændende ud.
Hvorfor er du så Brøndby fan i din signatur? :-D

BIF eller UTD!
Denne tråd har til formål at inspirere brugerne på dette forum til deres klubvalg, når vi jublende har pakket vores elskede spil ud, og smidt det i DVD-drevet, om alt alt for lang tid..  Wink

Kom med en begrundelse af jeres klubvalg - ellers videregiver i ikke ret megen inspiration.

TT: Skal da selv starte med Brøndby hvis man kan, da jeg er Brøndby-fan. Starter altid med Brøndby. Vil prøve at bringe os tilbage til toppen hvor vi hører hjemme. Og så glæder  jeg mig til at prøve nyindkøbene. Især Jallow glæder jeg mig til at prøve af.

holm76
Lilleputspiller
*

« Svar #93: 09 Sep 2008, 15:30 »

Helt sikkert OB har været stribet siden 1989, så siger vel sig selv, men skal også rundt i andre lande og prøve, vil desuden prøve noget helt nyt starte i laveste liga et eller andet sted og se hvad det ender med..

SirToby
Manager

« Svar #94: 09 Sep 2008, 15:38 »

Jeg starter nok - igen, igen - ud med at spil med Manchester United. Jeg springer dermed ikke direkte ind i f.eks. den hårde LLM-verden, men prøver først spillet lidt af med mit favorithold. Og som regel for jeg et fedt spil ud af det. Det har i FM07 givet et startspil på 14 sæsoner eller sådan noget i den dur, mens det i FM08 blev til et seks sæsoners langt spil.

Derefter venter der er utal af spændende hold, og jeg har slet ikke fået identificeret alle endnu. Groningen, Feyenoord, Cobh Ramblers, Peterborough, Rhyl og Dortmund er umiddelbart navnene på hold, jeg kunne tænke mig at spille med.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 15:53 af SirToby » Logged

rombok
Lilleputspiller
*

« Svar #95: 09 Sep 2008, 15:40 »

Helt klart manchester united  Thumbs Up

Guldbrand
Gæst

« Svar #96: 09 Sep 2008, 15:42 »

Tja, skal da helt sikkert have nogle spil igang med Dortmund og OB, derudover skal jeg nok også prøve de fleste af de andre danske hold, samt udenlandske hold som jeg lige finder spændende.

Har udover det også store planer om at starte en spil uden job, og se hvor lang jeg kan komme, men det havde jeg også her i 08, og der kom jeg aldrig rigtig sådan helt for alvor igang.

- Et hold jeg dog med 100% sikkerhed ikke skal spille med er Manchester City. Ihvertfald ikke hvis de har alle de penge som de har i virkeligheden, for så bliver det da for nemt.

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #97: 09 Sep 2008, 15:44 »

Jeg skal uden tvivl starte et spil med St. Pauli i demoen, har jeg gjort de seneste par år. Derefter - når spillet udkommer - går turen til europas top; Arsenal, Real Madrid & PSG!

Madrid - 08/09

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #98: 09 Sep 2008, 15:47 »

mens det i FM09 blev til et seks sæsoners langt spil.

Hvor har du købt dit FM09 henne? :-)

Jeg skal uden tvivl starte et spil med St. Pauli i demoen, har jeg gjort de seneste par år. Derefter - når spillet udkommer - går turen til europas top; Arsenal, Real Madrid & PSG!

Ici C'est Paris! Thumbs Up

Valverde
Lilleputspiller
*

« Svar #99: 09 Sep 2008, 15:48 »

Skal bestemt prøve AEK Athens og Athletic Bilbao, når spillet udkommer. Klart mine yndlignshold.

Men venter også spændt på, om jeg overhovedet kan finde ud af 09'eren da jeg var dårlig til 08'eren.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #100: 09 Sep 2008, 16:17 »

Skal bestemt prøve AEK Athens og Athletic Bilbao, når spillet udkommer. Klart mine yndlignshold.

Men venter også spændt på, om jeg overhovedet kan finde ud af 09'eren da jeg var dårlig til 08'eren.

Med dit brugerne lyder det heller ikk til at det ligger lige til højre benet Opstemt

Ej, jeg skal helt klart prøve med:

OB:
Mit ynglingshold i Danmark, og så kommer man bare til at owne med Fall og Djemba Peace

Liverpool: Mit ynglingshold over dem alle. Jeg skal gøre hvad Rafa aldrig fik gjort - vinde Premier League

Køge/Herfølge: Håber stadig på en fusion Opstemt, men ellers bliver Herfølge ihvertfald et rigtig godt hold i næste fm.

motZ
Gæst

« Svar #101: 14 Sep 2008, 19:43 »

Skal da prøve at være Schalke 04 efter deres spændene indkøb af Engelaar og Farfan.

Skal også prøve Atletico Madrid, de har lavet nogle rigtig gode indkøb.

Og selfølgelig skal jeg også være mit yndlingshold Real Madrid, for at se hvordan de klarer sig i spillet efter Robinho, hvor det også ville være oplagt at prøve at hente C. Ronaldo.

fck-drengen
Gæst

« Svar #102: 14 Sep 2008, 21:55 »

Starter nok med FCK... Begrundelse: det er en tradition og de har en suveræn okonomi.... vil derefter være et bundhold og så til sidst et giganthold(:

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 14 Sep 2008, 22:43 »

starter ud med SIF, jeg er jo ikke fan for ingenting

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 15 Sep 2008, 00:24 »

Jeg vil som altid starte op med Manchester United, fordi det er den klub jeg altid har holdt med.. Og skal nok også prøve et spil mod Aab.. Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010