home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  3 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvilket hold skal du være i FM 09?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket hold skal du være i FM 09?  (Læst 49297 gange)
Nolte
Ynglingespiller

Hvilket hold skal du være i FM 09?
« : 04 Sep 2008, 18:21 »

Denne tråd har til formål at inspirere brugerne på dette forum til deres klubvalg, når vi jublende har pakket vores elskede spil ud, og smidt det i DVD-drevet, om alt alt for lang tid..  Wink

Kom med en begrundelse af jeres klubvalg - ellers videregiver i ikke ret megen inspiration.

Jeg ligger naturligvis selv ud:

Mit valg bliver højst sandsynligt ACF Fiorentina. Klubben har været kilde til nogle af mine bedste og mest spændende saves i FM08. Med spillere som Mutu, Montolivo, Kuzmanovic, Frey, Pazzini og nu b.la. Gilardino og Vargas, er der grundlag for at skabe et sandt klassehold med en masse teknisk stærke spillere  Smiley. Derudover er klubben glædeligvis i dette års Champions League, så der er grundlag for at føre holdet helt til toppen - også europæisk.

Fyr løs folkens!

Tiden kan ikke gå hurtigt nok...

kasperbp12
Manager

Sv: Hvilket hold skal du være i FM 09?
« Svar #1: 04 Sep 2008, 18:24 »

Tror jeg vil prøve med Juventus, da de har et virkelig spændene hold og jeg glæder mig virkelig til at spille med dem, men også Chelsea og Valencia

m-jessen
Ynglingespiller

« Svar #2: 04 Sep 2008, 18:25 »

Skal helt sikkert have et spil med FC Fyn, et hold som jeg har haft stor succes med tidligere.
Men mon ikke jeg lige tager et spil med en større klub til at starte med, lige for at lære spillet at kende. Måske Arsenal eller Atlético...

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #3: 04 Sep 2008, 18:26 »

Tror jeg vil starte med FCK eller Vejle, som traditionen tro, ellers skal jeg starte mit frøste spil med et storhold for at lære spillet at kende

GudenEricsson
Gæst

« Svar #4: 04 Sep 2008, 18:27 »

Starter altid mit første spil med Brøndby! Smiley

I demoen vil jeg starte med et storhold, så jeg lige kan lære spillet at kende Thumbs Up

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 04 Sep 2008, 18:27 »

Har tænkt på Bayern Munchen, ellers Manchester city, kunne være nice eller dortmund med zidan på holdet

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 04 Sep 2008, 18:27 »

Ellers brøndby og føre dem til tops

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

dasmessi
Gæst

« Svar #7: 04 Sep 2008, 18:29 »

Tror jeg vil lægge ud med Arsenal eller FCK eller en helt tredje. Real Madrid.

Arsenal De har knap nok hentet så godt ind i år med købet af Silvestre. Derfor giver det mig alligevel lysten med hensyn til økonomien og spillerne selvfølgelig.

FCK De har også købt endnu bedre ind. Santin,Larsson, og Wiland. Alle 3 spillere er nogle som jeg rigtig godt kan lide. Jeg har haft rigtig stor erfaring med FCK før hen også og som sagt deres økonomi er tilpassende for mig.

Real Madrid Igen. Købene er til at se på. Rafael Van Der Vart som er hentet fra HSV er også et super køb i mine øjne. Real Madrid er et hold jeg altid har haft lyst til at blogge om, men ikke alligevel. Nu ved jeg så ikke om jeg gør det når FM 09 udkommer. Men en blog skal jeg udgive inden så længe. Real Madrid har jo en enorm økonomi og troværdighed.

Det var mine begrundelser.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 04 Sep 2008, 18:32 »

Starter altid ud med Tottenham, så det må være dem. Derefter skal jeg nok et smut til Italien, Spanien og Frankrig. AC Milan har jo det perfekte udgangspunkt til at genopbygge holdet i denne sæson, så mon ikke jeg også starter et spil der.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

andersfa123
Gæst

« Svar #9: 04 Sep 2008, 18:33 »

Jeg vil starte med FCK.
Fordi jeg vil starte med dem, er fordi jeg godt vil lære spillet at kende. FCK syntes jeg er et spændene hold også er de mine favoritter haha...

-LFC-
Manager

« Svar #10: 04 Sep 2008, 18:34 »

I demoen vil jeg være Liverpool i alle mine spil. Det er dejligt nemt og det giver en god mulighed for at lære spillet at kende stille og roligt. I selve spillet bliver det helt sikkert Villarreal mit første spil skal være med. Jeg elsker at spille med holdet og nu, hvor de formegenligt har flere penge. Bedre spillere og en forbedret Senna så bliver det endnu sjovere.

Når jeg har spillet et stykke tid med Villarreal, starter jeg med Fremad Amager og ser om, at jeg kan føre dem op i Suppen. Det bliver ihvertfald den første udfordring jeg giver mig selv her i 09. Smiley

Min første blog i FM09 bliver iøvrigt også med Villarreal. Opstemt

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #11: 04 Sep 2008, 18:35 »

Starter helt klart med Randers FC, nu når de har fået Mikkel Beckman

Tavares
Manager

« Svar #12: 04 Sep 2008, 18:36 »

Puha, så langt har jeg ikke tænkt. Men de hold det nok bliver, er selvfølgelig Espanyol og Liverpool. Men måske Stoke kunne blive et bud i år. Eller måske skulle jeg prøve at starte med Brøndby, som jeg aldrig har spillet med før. Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

ManUtd83
Manager

« Svar #13: 04 Sep 2008, 18:37 »

Det er tradition at starte med Manchester United Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #14: 04 Sep 2008, 18:38 »

Liverpool, ingen tvivl om det...
Og når det så er nok med dem begynder jeg ret sikkert med Liverpool igen så jeg kan rette alle de fejl jeg lavede i det første spil med dem...
3. spil kunne også godt være med Liverpool igen Wink Men chancen for at det bliver Roma er nok større, de er blevet mit favorithold i Italien pga CM/FM så de skal helt sikkert prøves...
Derefter kunne jeg faktisk godt tænke mig en tur til Dortmund... Jeg har tidligere haft lange, stor og gode spil med dem men det er efterhånden nogle år siden så dem tror jeg vil prøve igen, og der går det især ud på at få nogle tyskere tilbage i truppen fremfor alle de østlændinge der findes der nu...
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 19:25 af JKJ » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010