home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1240 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tidsfordriv
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tidsfordriv  (Læst 1399 gange)
NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Tidsfordriv
« : 03 Sep 2008, 23:43 »

Hej drenge!

Da jeg skal til Spanien (Madrid) som udvekslingsstudent her d. 23 september, har jeg på nuværende tidspunkt ikke rigtig noget at give mig til. Alle mine mates er startet på henholdsvis gymnasium & efterskole, og det har de pænt travlt med!

Det er fint nok med ferie, man kan sove længe etc..
Men når man så engang står op, what to do? Jeg bliver sgu helt restløs! Og så hjælper det ikke rigtig på det hele, at jeg nu - efter at have set videoerne for FM09 - totalt har mistet lysten til at spille FM08. Se dét pisser mig i den grad af. Spillet fanger mig bare ikke på samme måde mere, når jeg ved, at der findes noget bedre og nyere 'derude'.

Så drenge, forslag til, hvad fanden jeg kan lave i de godt og vel 20 dage jeg har tilbage herhjemme i DK, for helt ærligt - jeg har ingen anelse selv. Weekenderne går det jo som det plejer (hej alkohol!), men hverdagene er uendelig lange.

Shoot Smiley!

Madrid - 08/09

Klaus Fejer
Gæst

Sv: Tidsfordriv
« Svar #1: 03 Sep 2008, 23:57 »

Gad det var mig' så skulle det bare være LA I USA Opstemt

- Anyway = Spore, CS:S, FIFA MANAGER evt?, oblivion ? - lidt spil

ANDET: Spil fodbold, BMX eller andet?

Cencur
Manager

« Svar #2: 03 Sep 2008, 23:58 »

Det er svært at få tiden til at gå når man ikke har nogle venner eller lign som man kan være sammen med. Har lige selv lagt syg i fjorten dage, hvor jeg sov længe og stod op for så at lave ingenting! Jeg begyndte at læse nogle bøger som jeg havde liggende, men fortæl lidt om hvad der interesserer dig, så er det måske lidt lettere at komme med nogle forslag. Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #3: 04 Sep 2008, 00:03 »

Er meget fodbold interesseret, og jeg har da også øvet et par ting intensivt de sidste par dage, men desværre egner vejret sig lige for tiden heroppe i det nordjyske sig ikke særlig godt til, at man kan være udendørs.

Er ikke den store læsehest, men finder det interessant at skrive ting (har bla. min egen blog) og er generelt fascineret og kan gode lide det danske sprog, måske jeg bare skulle skrive løs om hvad jeg går og har af tanker? Måske jeg kunne sælge det, hmm Smiley
Derudover finder jeg film, musik og serier meget interessante, orker bare ikke at starte på Friends forfra for 3. gang :--)

Madrid - 08/09

Cencur
Manager

« Svar #4: 04 Sep 2008, 00:06 »

Er meget fodbold interesseret, og jeg har da også øvet et par ting intensivt de sidste par dage, men desværre egner vejret sig lige for tiden heroppe i det nordjyske sig ikke særlig godt til, at man kan være udendørs.

Er ikke den store læsehest, men finder det interessant at skrive ting (har bla. min egen blog) og er generelt fascineret og kan gode lide det danske sprog, måske jeg bare skulle skrive løs om hvad jeg går og har af tanker? Måske jeg kunne sælge det, hmm Smiley
Derudover finder jeg film, musik og serier meget interessante, orker bare ikke at starte på Friends forfra for 3. gang :--)

Det er vel for det meste formiddagen du skal have til at gå? For om eftermiddagen har dine venner vel fri fra skole? Udover dem der går på efterskole Wink Så tag ned i din lokale filmpusher og lej eller køb nogle film som du aldrig har set, men måske kunne tænke dig at se og sten nogle formiddage med det. At skrive "dagbog" er en anden mulighed, hvor du træner dit sprog.

Hvad med spansk, kan du snakke spansk eller forstå det? Ellers ville det måske være en god idé at terpe nogle gloser, så du kan spørge om vej og bestille mad osv?

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #5: 04 Sep 2008, 00:11 »

Jeg er sjældent oppe før kl. 13, så der er formiddagen pænt meget væk .. og lige her i starten af gymnasiet har de ret travlt med lektier etc. etc., men noget kan de da godt.

God idé med at leje et par film, tror jeg at jeg vil gøre her en af de nærmeste dage. Kræver vel nok bare, at jeg skal være medlem af Blockbuster, baaah på det!

Jeg har lige været i Barcelona i 2 uger på noget sprogskole-halløj, det gik super godt, og jeg fik en hel masse gode vendinger, en stor del af grammatikken og en større forståelse af det spanske sprog generelt med hjem i baggagen, men det kan vel aldrig skade at træne endnu mere ..

Smiley

Madrid - 08/09

Cencur
Manager

« Svar #6: 04 Sep 2008, 00:17 »

Jeg er sjældent oppe før kl. 13, så der er formiddagen pænt meget væk .. og lige her i starten af gymnasiet har de ret travlt med lektier etc. etc., men noget kan de da godt.

God idé med at leje et par film, tror jeg at jeg vil gøre her en af de nærmeste dage. Kræver vel nok bare, at jeg skal være medlem af Blockbuster, baaah på det!

Jeg har lige været i Barcelona i 2 uger på noget sprogskole-halløj, det gik super godt, og jeg fik en hel masse gode vendinger, en stor del af grammatikken og en større forståelse af det spanske sprog generelt med hjem i baggagen, men det kan vel aldrig skade at træne endnu mere ..

Smiley

Det er gratis at blive medlem i Blockbuster, så det burde ikke være noget problem! Wink
Har selv spansk på trejde år på handelsskolen og det er altid nogle nye ting man kan lære! Men det er sgu svært at finde på noget som man kan give sig til... Hvad med at søge praktik plads et sted som du synes kunne være sjovt? Det kan vel ikke skade at spørge Smiley

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #7: 04 Sep 2008, 00:20 »

Jeg prøver mig frem, skal sgu nok finde et eller andet at lave. Jeg takker i hvert fald for den lille inspirationsinsprøj tning, det gav alligevel lidt..

Jeg vil gå i seng nu, godnat fellow fm lad(s) - sleep well Smiley

Madrid - 08/09

Cencur
Manager

« Svar #8: 04 Sep 2008, 00:24 »

Jeg prøvede Wink Sov godt og så må du ha' et super ophold i Madrid! Jeg er grøn af misundelse!

verdenskrig
Manager

« Svar #9: 04 Sep 2008, 09:06 »

Du kunne i hvert fald komme på msn Wink

Ej prøv at undersøg markedet for nogle interessante spil, og så invester i dem, hvis du er træt af fm Smiley

Kan anbefale microsoft flight simulator Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010