home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rule, Britannia!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Rule, Britannia!  (Læst 11137 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #15: 04 Sep 2008, 21:20 »

Glemte lige at sige jeg skal møde NAC Breda i UEFA Cuppens førsterunde. Måske kommer der en update i dag omkring de to opgør mod dem, men jeg lover ikke noget.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 21:25 af Ben92 » Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #16: 07 Sep 2008, 20:39 »

I må undskylder der ikke er kommet updates de seneste dag, men en druktur med en ven endte i stedet til tre. Opstemt
Der kommer nok ikke nogen i dag, men jeg forvente at der kommer 1-2 i morgen.
Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: O Glorioso
« Svar #17: 07 Sep 2008, 21:26 »

DEt ser rigtig godt ud, Ben. Kan ikke sætte en finger på noget, men vil i stedet bare læse med.

KIU!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #18: 08 Sep 2008, 17:37 »


The News ۩ 19/10/07
Gruppespilet en realitet
UEFA Cuppens gruppespil er i dag blevet en realitet for Benfica, da man i dag sikrede videre deltagelse ved at spille 0-0 mod NAC Breda.

Eftersom det første opgør endte med en 3-0 sejr til Benfica på udebane, var det nok at, et reservespækket Benfica mandskab fik 0-0 på hjemmebane. Opgøret i Holland, dominerede Benfica fra start til slut, og det var helt fortjent at man kunne forlade Tulipan-landet med en 3-0 sejr, på to mål af Oscar Cardozo og et enkel af Luisão.

Gruppenerne til gruppespillet er også blevet fundet, hvor Benfica er placeret i gruppe H. En overkommelig gruppe, hvor alt andet en videre avancement ville være en stor skuffelse. Endnu engang skal mod et hollandsk hold, dog af større kaliber. De to dobbelte vindere fra Feyenoord(h), senest i 2002, ser ud til at blive den største konkkurant til førstepladsen i gruppen.

Man skal også en tur til Frankrig, hvor man skal op imod AC Nancy-Lorraine(u). Sidste sæsons overraskende fjederplads, har forstærket sig godt, og med lidt held kan de godt gå ind og drille Feyenoord og Benfica, og derfor skal de ikke ses for givet.

De sidste to hold i gruppe H, burde ikke blive et problem, da man skal op imod Partizan(h) fra Slovenien og SV Mattersburg(u) fra Østrig. Selvom det er en overkommelig gruppe, skal man ikke tage nogle af holdene for givet.

Førsteopgør er imod Nancy på udebane.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #19: 08 Sep 2008, 21:14 »


The News ₪ 19/10/07
Pablo Aimar: Den argentinske troldmand
Den gode gamle Aimar, fra Valencias storhedstid er atter tilbage, både på klubplan, men også for hjemlandet, Argentina.

En legende gå af, en ny tager over. Rui Costa valgte i sommers at ligge støvlerne på hylden, til mange skuffelse. Han blev dog hurtigt glemt, da man hentede den faldende stjerne, Aimar. Aimar karriere er gået ned de seneste år, efter han var oppe at blande sig med de bedste i verden. Men nu er han tilbage.

Alle i Lissabon har glemt alt om den portugisiske legende, Rui Costa, for en ny stjerne er trådt til. Pablo César Aimar, har for alvor fået et comeback på fodboldscenen, og han har stor indflydelse i Benficas flotte halvsæson. Aimar har indtil videre scoret 10 mål i 17 kampen, mens han også har lavet 13 oplæg. Den argentinske troldmand har også kæmpet sig tilbage på landsholdet efter flere års pause. Her har han også gjort det godt. I de to kampe han har startet inde, er det blevet til to assists og et enkelt mål.

Den argentinske legende, Diego Maradona, har tidligere udtalt at, Pablo Aimar har det der skal til for, at blive verdensbedstefodbol dspiller. Det så også længe ud til at havde potentialet, men så gik han ned. Men nu er han tilbage, stærkere end nogensinde, og det kan meget vel være ham der skal fører Benfica tilbage til storhed i det store Europa.

Pablo Aimar skiftede i sommers til Benfica, fra Zaragoza som skuffede ved at rykke ned. Aimar har kontrakt frem til 2010, men en ny forbedret kontrakt skulle snart være på plads, som belønning for hans flotte efterår.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #20: 08 Sep 2008, 22:44 »

Dejligt at læse om "den lille klovn", som han jo kaldes/blev kaldt i Valencia. Har altid elsket Aimar, du kan nok gætte hvorfor, så det er dejligt at læse om ham.

Bliv ved, Ben92!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #21: 08 Sep 2008, 23:08 »

Tak for kommentaren Ghert. Har også selv altid kunne Aimar, da han er en fantatisk spiller. Smiley
Også tak til dig Nibali for kommentaren.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #22: 10 Sep 2008, 20:50 »

Super blog du har gang i, Ben92!
Rigtig fine resultater, og nogle rigtige spændende indkøb. Kan især godt lide den sidste update, godt med lidt afveksling.

:-)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #23: 10 Sep 2008, 21:36 »

At skulle sætte et ord på denne blog er overhovedet ikke svært, for der hersker ingen tvivl om at du pt. er ejer af sidens flotteste og mest underholdne blog. Ordet jeg vil frem med er: Perfekt!

Jeg har altid kunne lide at spille i Portugal, og når man ser en meget dejlig blog fra landet, skal man selvfølgelig følge med, især når det er ens favorithold fra landet, naturligvis. Benfica har samlet en flok spændende spillere, især en flok spillere trænere plejer at have svært ved at håndtere, men det ligner du har fint  tjek på det.

Kan ikke rigtig komme med ting, jeg synes du burde forbedre. Som sagt er bloggen perfekt, hvorfor det nærmest er umuligt for mig at finde skønhedsfejl. Jo, at du opdatere for lidt. Månedens blog vil i september klart gå til dig, hvis du får opdateret noget mere, hvilket jeg håber du gør. Dette er ikke et råb om at du skal droppe alt andet du laver, men håber på lidt flere opdateringer, end hvad der kommer lige for tiden.

Når det er sagt, glæder jeg mig til næste update, som forhåbentlig falder i morgen! Glæder mig til at læse videre om dit fantasiske eventyr og følge med i en utrolig talentfuld blogskrivers værk!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: O Glorioso
« Svar #24: 10 Sep 2008, 22:33 »

Jeg savner, at du arbejder med kommaer og ligegyldige slåfejl.

Det forstyrrer desværre læsningen en hel del.

Men layoutet er super og jeg synes bestemt, at teksten er ganske god.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #25: 10 Sep 2008, 22:41 »

Ligesom Hafiz synes jeg også, at der er for mange grammatiske fejl, hvilket ødeligger det lidt for mig. Desuden så jeg gerne lidt længere updates, men det er vidst en smagssag Wink

Rigtig flot og relativt simpelt layout, og får du styr på fejlene, tror jeg også denne blog kan blive rigtig god.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #26: 10 Sep 2008, 22:51 »

Tak for kommentarene alle sammen. Skal prøve at undgå de dumme fejl, og i må undskylde der ikke bliver updateret så tit, men har haft mange lektier for i denne uge. Jeg forventer dog at der kommer to updates i morgen, så glæd jer. Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #27: 11 Sep 2008, 14:04 »


The News ₪ 10/01/08
Perfekt halvsæson
Halvdelen af ligaen er spillet, hvilket vil sige 15 kampe. Alle sammen har Benfica vundet, hvilket gør at de lige nu ligger til at løfte trofæet i Portugal

Endnu ikke har Benfica prøvet at forlade banen med et nederlag efter tilgangen af den italienske træner, Mancini. 26 kampe har Mancini stået i spidsen for Benfica, og hans tropper har imponerende vundet de 24 af dem, mens de to sidste er endt uafgjort. Målscoren ser også fornuftig ud, hvor man har scoret hele 62 mål, mens man blot har lukket 13 ind, hvilket svare til et halvt mål per kamp. Alt i alt, en rigtig fornuftig halvsæson for Benfica, men især i ligaen har de overgået alle.

Alle 15 kampe i Liga betandwin.com er blevet vundet, og man har et forspring på 8 point ned til nærmeste forfølger, som er sidste sæsons mestre fra Porto. Netop kampen mod FC Porto bød på et spændende opgør, hvor Benfica med nød og næppe vandt 2-1. Yderligere er det blevet til nogle nævneværdige sejrer på 7-0 og 5-0, mod henholdsvis Marítimo og Académica.

Pablo Aimar er forsat en af de vigtigste brikker i Benficas offensiv, men Oscar Cardozo er for alvor også begyndt at vise kvalitet. 16 mål i 24 kampe gør ham til Benficas topscorer, og andre angribere som Nuno Gomes, Reyes og Suazo må se langt efter en plads i startopstillingen. Mest i UEFA Cuppen har han bombet, hvor han lige nu er oppe på syv mål i fem kampe, kun overgået af Valencias David Villa.

Ligesom i ligaen, er alt modstand i UEFA Cuppen blevet fejet af banen. Ørnene satte sig sikkert på førstepladsen, mens Nancy og Partizan følger med til knockoutrunderne, mens Feyenoord kun kan være skuffet over deres fjederplads. Man indledte gruppen med en lidt sløset start, med en heldig 1-0 sejr over Nancy, men i de følgende kampe viste Benfica at de er på vej mod en ny storhedstid. Først blev Partizan besejret med overbevisende 6-1, hvor Cardozo stod for fire af målene. Næste kamp rundbarberede man Mattersburg med 7-0, hvor alle var forskellige målscorere. Og gruppen blev lukke med at Benficas reservehold vandt 4-2 over et Feyenoord hold i krise. Næste runde byder på et opgør mod kroatiske Hajduk Spilt, og hvis man skulle gå hen og vinde, skal man enten ud mod Deportivo eller Stuttgart.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2008, 15:08 af Ben92 » Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #28: 11 Sep 2008, 17:07 »


The News ₪ 01/02/08
Transfers
Vintermånederne er som realt travle, og der har ikke været en undtagelse i det sydlige Lissabon. 4 nye ansigter er der blevet præsenteret, mens man måtte sige farvel til to. 

Januar transfervinduet har været usædvanlig travlt i Portugal, og flere store handler er blevet lavet. Sporting har solgt Veloso for 165 mio., mens man har hentet Rafinha og Demy de Zeeuw. Porto har købt Bordon og Pedretti, mens de måtte sige farvel til holdets genaral, Lucho Gonzaléz, som valgt at skifte til storsatsende Tottenham. Men alligevel er det Benfica der ser ud til at være kommet bedst ud af dette transfermarkedet.

Den første spiller der blev hentet til hovedstaden, var det ghanesiske talent, Anthony Annan. Den defensive midtbane er blevet hentet fra det skandinaviske storhold, Rosenborg BK. Annan har trods sine blot 21 år, optrædt hele 10 gange for hjemlandet. Annan har tidligere optrådt for Hearts of Oak, Start, Rosenborg og nu skal hans talent afprøves i Portugal.

Det havde længe ligget i luften at, de to centerforsvar Luisão og David Luiz var på vej væk for klubben. Først forlod den unge David Luiz klubben til fordel for AC Milan, som måtte punge op med hele 150 mio. kr. Blot en uge efter solgte man den anden startende midtforsvar, da Luisão skiftede til de syvdobbelte mestre fra Lyon. Overgangssummen menes at have ligge oppe omkring det samme som for David Luiz.

Efter salget af de to brasilianere, havde man et alvorligt problem i forsvaret, og derfor måtte man ud at investere i to nye forsvarsspillere. Den første der blev hentet, var den upopulære Tal Ben-Haim. Ben Haim havde ikke fået meget spilletid i engelske Manchester City, og derfor valgte han at skifte efter blot et halvt år i klubben. Ben Haim menes at havde kostet i omegn af 45 mio. kr. Blot 2 dage efter købet af Ben-Haim, hentede man endnu en forsvarsspiller. Hele 125 mio. kr. måtte man betale, for den 26-årige Andrea Barzagli. Barzagli der skiftede i sommers til tyske Wolfsburg, havde svært ved at vende sig til landet, og nu er han at finde på sydligere breddegrader. Barzagli der har fået sin fodboldopvækst i Italien, har optrådt 15 gange for hjemlandet, hvilket også fortæller at han er en spillet med stor kvalitet.

Transfervinduet så ud til at være overstået for Benfica, men på sidste dagen kunne man præsentere endnu en spiller. Det unge portugisiske talent, Ricardo Vaz Te, er nu at finde de næste fire år i Benfica. Højrefløjen havde svært ved at få spilletid i Bolton, og nu skal han prøve lykken i hjemlandet. Vaz Te er en alsidigspiller, som kan spiller på alle de offensive pladser. Vaz te er blevet hentet for 55 mio kr.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #29: 11 Sep 2008, 17:09 »

Har ændre lidt i designet. Håber i kan li' det. Smiley

Edit: Første indlæg er blevet opdateret med truppen.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2008, 17:12 af Ben92 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010