home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 346 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rule, Britannia!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Rule, Britannia!  (Læst 11077 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #45: 13 Sep 2008, 22:16 »

Jeg har fået et tilbud fra et andet hold, og jeg overvejer det seriøst. Ville lige hører hvad i ville sige til et skifte, da jeg er rimelig splittet nu. Ubeslutsom
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #46: 13 Sep 2008, 22:27 »

Jeg har fået et tilbud fra et andet hold, og jeg overvejer det seriøst. Ville lige hører hvad i ville sige til et skifte, da jeg er rimelig splittet nu. Ubeslutsom
Jeg har læst med hele vejen igennem og synes det er en super fed Benfica blog hidtil. Personligt ville det være et lille hak ned af for mig som læser at se "manageren" allerede smutte efter en sæson, men hvis tilbudet er "lukrativt" og kan holde din interesse ved lige, så bør du da absolut slå til!

Held og lykke med det!
PS: Accepter det nye tilbud! Opstemt crazy
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: O Glorioso
« Svar #47: 13 Sep 2008, 22:29 »

Hvis det er et hold som er på samme niveau eller højere så slå til. Ellers lad vær' Wink
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Rule, Britannia!
« Svar #48: 14 Sep 2008, 11:26 »


THE SUN ₪ 18/02/08
MANICNI OVERTAGER ENGLAND

England skuffede under EM, og det kostede Fabio Capello sit job. Landsmanden, Mancini, der tidligere har stået i spidsen for Inter og senest Benfica, overtager det varmesæde.

England kom kun med nød og næppe med til dette års EM, men endnu engang skuffede man. Fabio Capellos troppe formået ikke at vinde en eneste kamp i gruppespillet, og det har kostet hans job. England har nu, godt to måneder, stået uden en manager, men nu er han fundet. Der havde været flere rygter om at Manchester United legenden, Sir Alex Furgerson, skulle være den nye træner, og han allerede havde været til samtale med det engelske fodboldforbund. I stedet faldt valget på Mancini, som sidste sæson stod i spidsen for Benfica, som havde en forrygende sæson.

”Det er en meget stor dag i min karriere. At blive træner for et land så stort som England, er nået af det ypperste du kan nå som træner. Når du en chance som denne, kan man ikke sige nej, det er simpelthen for stort. Du får måske kun et tilbud som dette i din karriere, også valgte jeg at tage chancen. Det er en hårdt job, for hvis man ikke levere varen bliver man fyret. Bare se på Capello og McClaren. Men jeg sikker på at jeg kan magte denne opgave, og forhåbentlig skal vi til VM i Sydafrika. Selvom gruppen ser overkommelig ud, skal man ikke undervurdere nogen.” Udtalte den nye engelske landstræner på dagens pressemøde.

Mancini har skrevet under på et kontrakt for de to næste år, og nu skal han prøve at fører England til VM 2010 i Sydafrika. England er placeret i VM-kvalifikation gruppe 3, hvor alt andet en videre avancement ville være en stor skuffelse. Det største trussel for England er Tyrkiet, som viste godt spil under EM. Endnu en gang er England også endt i gruppe med Israel, mens de sidste hold er Island, Færøerne og Hviderusland. En gruppe som ligner at England allerede kan booke billet til Sydafrika, men alt kan ske i fodbold.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 11:37 af Ben92 » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: O Glorioso
« Svar #49: 14 Sep 2008, 11:29 »

England skuffede under EM, og det kostede Fabio Capello sit job. Landsmanden, Manicni, der tidligere har stået i spidsen for Inter og senest Benfica, overtager det varmesæde.
En lille fejl Wink.

Det bliver spændende og følge dig i England, bare kom med mere Wink.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: O Glorioso
« Svar #50: 14 Sep 2008, 11:30 »

En lille fejl Wink.

Det bliver spændende og følge dig i England, bare kom med mere Wink.
Ja, tak.

Hvis der er nogen der et godt navn til bloggen, står jeg åben for foreslag. Smiley
Logged

Fækalier
Gæst
 
Sv: England
« Svar #51: 14 Sep 2008, 11:32 »

Puha, en ringe titel. Den skal vidst blive ændret, for den er overhovedet ikke fangende i mine øjne. At der bare står 'holdets' navn er jo helt hen i vejret. Skriv et kælenavn eller en betegnelse for England.

Ellers ser det ret godt ud. ;-)

EDIT:
Storbritanniens stolthed
3Løver
Landets håb
Den varmeste sæde
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 11:34 af Fækalier » Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: England
« Svar #52: 14 Sep 2008, 11:33 »

Puha, en ringe titel. Den skal vidst blive ændret, for den er overhovedet ikke fangende i mine øjne. At der bare står 'holdets' navn er jo helt hen i vejret. Skriv et kælenavn eller en betegnelse for England.

Ellers ser det ret godt ud. ;-)
Ved jeg godt, men kan ikke finde noget på noget. Har du et foreslag?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #53: 14 Sep 2008, 11:41 »

Så fik jeg læst det hele igennem og det ser jo ganske fremragende ud  Thumbs Up Layoutet er jeg hel vild med.

Synd dog det er synd at du stopper i Benfica pga. 1 meget dårligt kamp Skuffet
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #54: 14 Sep 2008, 11:46 »

Så fik jeg læst det hele igennem og det ser jo ganske fremragende ud  Thumbs Up Layoutet er jeg hel vild med.

Synd dog det er synd at du stopper i Benfica pga. 1 meget dårligt kamp Skuffet
Det er ikke pga. af den kamp jeg valger at skifte. Synes bare det var et spædende tilbud, og synes jeg også det ville være realistisk. Smiley

Er navnet bedre nu?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #55: 14 Sep 2008, 11:49 »

Navnet er fint og bloggen er helt fantastisk.. jeg synes det er lidt ærgerligt at du forlader portugisisk fodbold, men landstræner jobbet i England er sgu svært at sige nej til.. jeg håber på masser af succes ved de kommende slutrunder og så håber jeg på at du vender tilbage til en eller anden klub igen..  Wink KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ben92
Gæst
 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #56: 14 Sep 2008, 13:37 »


THE SUN ₪ 10/09/08
MANICNIS DEBUT
Mancini fik i dag sin debut for England, som skulle spille mod Hviderusland. En nem modstander på papiret, men det skulle blive svære end forventet.

Der var mange overraskelser i Mancinis første trup. Bland andet var Beckham, Joe Cole og Wayne Bridge tilbage efter næsten et års fravær fra nationalholdet. Samtidig havde de to unge Arsenal spillere, Theo Walcott og Michael Johnson fundet vej til de 26 udvalgte, og stod overfor deres debut. Den sidste og måske største overraskelse var at Evertons 20-årige angriber, James Vaughan, også var blandt de udtaget. Vaughan har startet godt i Premier League, hvor det er blevet til to mål i tre kampe, og han står nu overfor sit gennembrud på landsholdet. Yderligere overraskelser var ikke i truppen, men startopstillingen satte nogle spørgsmålstegn.

Wayne Bridge som var tilbage efter et års fravær startede inde, trods han kun er anden violin i Chelsea. Beckham var også tilbage i startopstillingen, og ligeså Joe Cole. Samtidig var den måske største stjerne, Rooney, fundet for let, og han var vraget til fordel for Peter Crouch, mens Michael Owen tog sig af den anden angrebsplads. Joe Hart startede inde i buret, og han kunne noteres for sin blot fjerde landskamp.

Som forventet gik England ud og kontrollerede kampen, og kom til flere store chancer i starten af kampen. Joe Cole spillede en god kamp, og kom flere gange til baglinjen og slog nogle kvalificeret indlæg. På den modsatte fløj, gjorder Beckham også god figur af sig selv, og han havde et forsøg på stolpen, efter 21 minutter. Generelt spillede England rigtig godt, målene udeblev bare. Crouch brændte den ene hundredprocent chance efter den anden, og det gjorder at den endnu stod 0-0 ved pausen.

Efter pausen røg Crouch ud, til fordel for Walcott som kom ind til sin debut. Indskiftningen af Walcott skabte mere bevægelse i angrebet og nu brændte det for alvor på hos hviderusserne. I det 58 minut, viste David Beckham hvordan et hjørnespark skal tages, og anføreren John Terry kunne heade England i front. England pressede på for at lukke kampen, og indstiftede Rooney havde et godt forsøg som ramte stolpen. Flere mål kom der ikke, og England kunne forlade Hviderusland med en 1-0 sejr trods man væltede i chancer.

Hvis dette er standeren for England, kan de blive rigtig farligere når de er spillet ordentlig sammen. Præcist om en måned skal Mancinis tropper op imod Fæøerne, som tabte 4-0 til Israel i deres kamp.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 18:46 af Ben92 » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #57: 14 Sep 2008, 14:28 »

Rigtig lækker blog.
- Du har givet mig lysten til at lave et spil med Benfica Opstemt
Tak! Peace
Bliver spændene at se Mancini som landstræner.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #58: 14 Sep 2008, 16:18 »


THE SUN ₪ 15/10/08
KAMPENE MOD FÆRØERNE OG TYRKIET
Lilleputnation Færøerne, fik ikke et ben til joden på Wembley, og blev besejret overbevisende. Fire dage senere spillede man mod Tyrkiet i Istanbul.

Der var ikke de store ændringer i truppen der skulle op imod Færøerne og Tyrkiet, i forhold til den der vandt 1-0 i Hviderusland. Rooney havde fået genvalg i startopstilling, ellers var startopstillingen identisk.

Et fuldt Wembley kunne allerede efter et minut juble, da Michael Owen scorede fra en spidsvinkel. 10 minutter senere kom England på 2-0, da Lampard scorede på et straffespark, begået på Rooney. Færøerne kom ikke til noget hele kampen igennem, og England kunne ligeså godt have spillet mod 11 træningskegler. I det 29 minut kom Owen endnu en gang på måltavlen, da han udnyttede en returbold. Og blot 10 minutter senere scorede Terry på hjørnespark, sparket af Beckham. Færøerne nåede kun at give op før et England scorede igen. Terry scorede endnu engang på et hjørnespark, og ligesom før blev det sparket af Beckham. Flere mål kom der ikke i førstehalvleg, og England kunne gå til pausen med en overbevisende 5-0 føring.

Efter pausen formåede Færøerne kun at holde stand i 10 minutter, inden England scorede. Denne gang var det Joe Coles tur, da han udnyttede et dårligt clearet hjørnespark. Agbenlahor blev indskiftet  med Rooney efter 65 minutters spil, og det skulle vise sig at være en god ide. Agbenlahor headede en frispark fra Beckham ind, og
Beckham kunne noteres for sin fjeder assist på to kampe. Syv minutter senere skød Agbanlahor England på 9-0, og Rooney lignede en mand der var at finde på bænken igen. Ydmygelsen blev afsluttet med et selvmål, af Tem Hansen efter et hjørnespark.

Næste kamp var imod Tyrkiet, som er den største modstander i Englands gruppe, og en tæt kamp blev det også. England startede med tomåls-skytten, Agbenlahor, i stedet for den ineffektive Rooney, og det skulle vise sig at være en god ide. Agbenlahor sagde tak for tilliden ved at scorer på et fremragende langskud og England var i front efter 17 minutters spil. Føringen holdt dog ikke længe, da Nihat scorede på en fremragende stikning fra Kazim-Kazim. Blot fire minutter senere, scorede Nihat igen. Målet var identisk med det første, og man kunne ligeså godt tro at det var en repley fra det første. Som minutter gik, fik England mere styr på kampen, og man havde mange gode chancer for at udligne. Man måtte dog vente til der var 10 minutter tilbage af kampen, før hattrickhelten, Owen, afsluttede et flot engelsk opspil.

Kampen endte 2-2, hvilket giver England syv point for tre kampe, hvilket gør at man deler førstepladsen med Israel. Næste kamp er en venskabskamp, hvor man skal en tur til Portugal.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Rule, Britannia!
« Svar #59: 14 Sep 2008, 18:44 »


THE SUN ₪ 04/02/09
VENSKABSKAMPENE
England afsluttede dette år med en uafgjort mod Portugal, mens man åbnede det nye med en sejr over Serbien.

Mancini skulle for første gang tilbage til Portugal siden skiftet fra Benfica. Her skulle England og Portugal mødes i årets sidste internationalvenska bskamp. Sidst de to hold mødtes, var tilbage i EM 2004 i netop Portugal. Der røg England ud på straffespark, efter Beckham lossede bolden flere meter over målet.

Nu var det tid til revanche og med flere spillere i topform virkede det ikke umuligt. England var tvunget til at ænder i opstillingen, da flere var valgt at blive sparet af deres respektive trænere. Det betød Michael Carrick overtog Gerrards plads, mens Lescott tog Ferdinands. Første halvleg var en kedelig affære, hvor Portugal spillede bedst. Specielt Nani gjorder det godt, og satte konstant Ashley Cole på prøve - dog uden held.

Anden halvleg var langt mere spændende, og bolden var blot givet op før der blev scoret. Endnu en gang afdriblede Nani, Cole, og han kunne slå den indover til Hugo Almeida som kunne heade portugiserne i front. Syv minutter senere fik England udlignet, da Lampard skød fra distancen. I det 68 minut fik Carrick sit andet gule kort, og det gjorder at England var tvunget til at gå i defensiv. Portugal var tæt på at scorer flere gange, men kampen endte 1-1. Et resultat som begge hold godt kunne stille sig tilfredse med.

Det nye år blev åbnet med endnu en venskabskamp, hvor Serbien gæstede England. England startede godt, og i det 18 minut kom man også foran. Beckham sparkede en bold fra højresiden ind til Owen, som han udnyttede. Desværre for England, måtte Owen kort efter udgå med en mindre skade. Walcott kom ind i stedet for ham, og han skulle vise sit værd. Godt fire minutter havde han været på banen, før han scorede. Endnu gang var det den aldrende Beckham der stod bag oplæget. I det 30 minut kom England også på 3-0, da Lampard endnu engang viste sit fremragende spark fra distancen. Anden halvleg stillede England sig længere tilbage på banen, alligevel kom man på 4-0, ved Agbonlahor. Serbien kom bedre med i anden halvleg, og fik reduceret ved Denko Lazovic. I overtiden fik Serbien reduceret endnu engang og ligesom før ,var det også ved Lazovic. Kampen sluttede 4-2, og England kunne starte det nye år på den bedst tænkelige måde.

Næste kamp er imod Israel, og fire dage senere skal man til Madrid, for at spille imod Spanien.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010