home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Et spinkelt håb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Efter en gennengang af truppen, hvad spår du så om Real Madrids sæson?
Kongeklubben hiver både Champions League-titlen, mesterskabet og pokalturneringen hjem
- 3 (20%)
For tredje år i træk, må 'Los Blancos' nøjes med mesterskabet
- 4 (26,7%)
Sæsonen bliver så skuffende, at kun pokalen bliver hentet hjem
- 0 (0%)
Real Madrid vinder ingen trofæer i 2007/2008 sæsonen
- 3 (20%)
Endelig får Real Madrid hul på en af klubbens værste bylder, og hiver Champions League-trofæet i hus
- 5 (33,3%)
Antal Stemmer: 15

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Et spinkelt håb  (Læst 13662 gange)
Hallas
Gæst
 
Et spinkelt håb
« : 02 Sep 2008, 14:43 »

Trods den legendariske stemning for længst er sablet ned af nutidens penge, er det ikke slut endnu. Selvom vi ikke længere lever for vores klub, er det ikke slut endnu.

Vi er i en ny tid med nye magter. De gamle traditioner, som førhen var så vigtige, er for længst skrevet ned i bøger, som siden er blevet lagt til side, som de eneste minder af den sande side af fodbold. Men det er ikke slut endnu.

Pengegriske forretningsmænd hærger fodboldscenen, mens spillerne, den sande essens af fodbolden, er blevet smidt i rendestenen. De har dog en stor pose penge i behold, og det er, i de flestes tilfælde, en god nok erstatning til et liv i sølet. Men gløden mangler. Indsatsen mangler.

Endnu er der dog det mindste, det allermindste og spinkleste håb tilbage, og netop derfor er det ikke slut endnu. Dette håb skal vi hive fat i og drive videre, så vi igen kan gøre fodbold, til hvad det var engang – så vi igen kan opleve fortidens legendariske glød.

Det er langt fra slut endnu.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 22:04 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #1: 02 Sep 2008, 14:46 »

TRUPPEN ANNO 2007/2008
  Iker CASILLAS
  Jerzy DUDEK
  Jordi CODINA

  Míchel SALGADO
  PEPE
  Sergio RAMOS
  Fabio CANNAVARO
  MARCELO
  Gabriel HEINZE
  Cristoph METZELDER
  Miguel TORRES

  Royston DRENTHE
  Javi GARCÍA
Matías FERNÁNDEZ
  Fernando GAGO
  Arjen ROBBEN
  GUTI
  Rubén DE LA RED
  Wesley SNEIJDER
  Rafael VAN DER VAART
  Alberto ZAPATER

  RAÚL
  Javier SAVIOLA
  Ruud VAN NISTELROOY
  Gonzalo HIGUAÍN


REGLER FOR SPILLET
Idet jeg igennem indledningen giver udtryk for, at jeg vil tilbagebringe en del af traditionerne i fodbolden og ligeledes få afskaffet pengemagten, har jeg stillet visse regler op, for at gøre således:

1. Højst to spillere må købes hver sæson (heraf skal den ene være af spansk afstamning), og ligeledes må kun to spillere sælges hver sæson.
2. Ingen køb for over 200 millioner kr.
3. Der skal mindst afprøves to spillere fra egen ungdomsafdeling på førsteholdet hver sæson. Med det menes der, at de skal optræde i mindst fem kampe, enten i ligaen eller i europæisk sammenhæng.

PROCES I SPILLET:
Real Madrid, 2007-
Trofæer: -

UPDATES:
1. Real Madrid hiver mand op fra arkiverne
2. Rygterne svirrer i Madrid
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 18:14 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #2: 02 Sep 2008, 15:03 »

Forresten:

Kan nogle fortælle mig, hvor jeg finder flagene, som kan bruges til at vise truppens nationaliteter?
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #3: 02 Sep 2008, 15:10 »

Forresten:

Kan nogle fortælle mig, hvor jeg finder flagene, som kan bruges til at vise truppens nationaliteter?

Du finder nogle gratis, der må redestribueres, eller også laver du dem selv - og så uploades de. For at vise billederne skal du bruge en speciel kode, der kun kan ses i Firefox (mig bekendt).
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #4: 02 Sep 2008, 15:15 »

Du finder nogle gratis, der må redestribueres, eller også laver du dem selv - og så uploades de. For at vise billederne skal du bruge en speciel kode, der kun kan ses i Firefox (mig bekendt).

Tak.

Kan se, du har nogle i din blog. Kan jeg bruge dem?
Logged

Hallas
Gæst
 
Real Madrid hiver mand op fra arkiverne
« Svar #5: 02 Sep 2008, 17:20 »

- Noticias de Madrid
28 del junio, 2007: Real Madrid hiver mand op fra arkiverne

En sammenkogning af adskillige konflikter mellem ledelsen i Real Madrid og den nu afgåede cheftræner, Fabio Capello, resulterede i en fyreseddel til sidstnævnte og et tomt trænersæde hos Kongeklubben.

Således indstillede man sigtekornet på en ny mand, som skulle tiltræde som klubbens nye cheftræner. Flere emner rygtedes til vending hos klubben, men i sidste ende blev det en gammel kending, som fra dags dato tiltræder som styrmand.

Navnet er, som førnævnt, velkendt, men så sandelig også legendarisk, i klubben såvel som i landet. Med en status i nærheden af værende et koryfæ indtræder derved Vicente del Bosque, som så senest som i perioden fra 1999-2003 var cheftræner hos netop Real Madrid.

”At være en del af Real Madrid én gang, er et privilegium, som alle bør have glæden af. At være en del af Real Madrid for anden gang, er den ultimative oplevelse i verden”, siger del Bosque ved sin præsentation.

Ved pressemødet var adskillige fodboldkyndige samt Real Madrid-fans troppet op, sandsynligvis på grund af del Bosques stadigt stigende popularitet i byen samt hos klubben. En heftig storm af kamerablitzen og meldinger lydende, at Madrid er på den anden ende over del Bosques tilgang, gør den ikke mindre.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 19:36 af Hallas » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #6: 02 Sep 2008, 17:25 »

Er vild med dine regler! Det bliver spændende at følge et Real Madrid hold hvor man ikke bruger 500+ mio hver transfervindue!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #7: 02 Sep 2008, 17:37 »

Nu kan man jo ikke sige, at det overståede transfervindue var sådan ;-)
Selvom de i Madrid nok ønskede det sådan.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #8: 02 Sep 2008, 18:00 »

Spændene blog at følge. Jeg kan fa**** godt lide din skrivemåde.!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #9: 02 Sep 2008, 18:12 »

Tak andersfa123.

Dejligt du følger min blog :-)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #10: 02 Sep 2008, 18:29 »

Hallas : Udover Cube er der INGEN der skriver blogs som dig.. og dine regelsystemer (i tidl. blogs) er fandeme så nice at jeg næsten selv får lyst til at prøve med et lignende sæt pga. udfordringen i det.. Good luck with Real Madrid(selvom jeg er Barca-fan) Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #11: 02 Sep 2008, 19:03 »

Hallas : Udover Cube er der INGEN der skriver blogs som dig.. og dine regelsystemer (i tidl. blogs) er fandeme så nice at jeg næsten selv får lyst til at prøve med et lignende sæt pga. udfordringen i det.. Good luck with Real Madrid(selvom jeg er Barca-fan) Wink

Noget af en kommentar, må jeg sige Smiley
Tak ska du have, og så må vi jo se om jeg kan leve op til den.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #12: 02 Sep 2008, 19:29 »

Ser yderst spændene ud Hallas. Som de andre også kommer ind på, kan jeg godt lide dine regler.
Udover det skriver du jo fantastisk, og da jeg selv er kæmpe Real Madrid fan vil jeg helt sikkert følge med her.
Glæder mig til at høre mere fra Madrid Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #13: 02 Sep 2008, 19:33 »

Ja, reglerne er fine. Men er det så ikke det, Hallas? Synes overhovedet ikke du lever op til din ellers normalt høje standard. Det skuffer mig rent faktisk, meget. Du skriver jo fint, som vi ved, men er den update ikke lidt tynd i det? Du mangler fyld, og jeg ved du kan få mere kød på dem.

Synes lige du skal kigge en nærmere gang på dit layout, da det kun kan gå til nød. Billedet til venstre er alt for bredt, i forhold til overskriften på din update. Det virker lidt sammenskudt, hvilket jeg ikke synes om. Kig en ekstra gang på layoutet, så tror jeg problemet løser sig. Placér måske billede i højre side, samme sted. Det vil nok gøre det lidt bedre.

Som sagt, kan din blog forbedres en masse - hvilket jeg også håber du vil gøre!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #14: 02 Sep 2008, 19:38 »

Dejlig kritik, Cesc, kan jeg helt sikkert bruge til noget.

Har rykket billedet nu, men mere vil jeg ikke gøre, før jeg igen skriver en update.
Tager det til mig, og vil se, hvad jeg kan gøre bedre.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010