home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Et spinkelt håb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Efter en gennengang af truppen, hvad spår du så om Real Madrids sæson?
Kongeklubben hiver både Champions League-titlen, mesterskabet og pokalturneringen hjem
- 3 (20%)
For tredje år i træk, må 'Los Blancos' nøjes med mesterskabet
- 4 (26,7%)
Sæsonen bliver så skuffende, at kun pokalen bliver hentet hjem
- 0 (0%)
Real Madrid vinder ingen trofæer i 2007/2008 sæsonen
- 3 (20%)
Endelig får Real Madrid hul på en af klubbens værste bylder, og hiver Champions League-trofæet i hus
- 5 (33,3%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Et spinkelt håb  (Læst 13637 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #15: 02 Sep 2008, 19:42 »

Ligesom i dine andre blogs, har jeg været rigtig vild med det, og det er faktisk den eneste blog på siden jeg gider at læse. Jeg elsker din skrivestil og at den er ikke alt for lang. Reglerne er også rigtig gode, som mange også siger, og kan godt lide din plan om kun at hente spillere for mindre end 200 millioner kroner, og det kommer til at blive en udfordring Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Rygterne svirrer i Madrid
« Svar #16: 02 Sep 2008, 20:30 »

- Noticias de Madrid
4 del julio, 2007: Rygterne svirrer i Madrid

Sommeren har for længst meldt sit indtog i den spanske hovedstad, og siestaerne bliver igen holdt i flittigste forstand. Gaderne syder stadig af ekstase over klubbens nyerhvervede træner, men trods den hedende varme, er der ikke tid til at lægge på den lade side.

Med en ny sæson kommer igen et transfervindue, og i ligesom alle andre af slagsen, øjner alverdens hold igen chancen for at forstærke sig på alle mulige måder og kanter. En røren på sig fra Real Madrids side varsler om et unaturligt vindue i forhold til deres forgangne år. Det menes, at Kongeklubben ikke vil købe styrtende ind med stjerner fra alle jordens hjørner, men i stedet kigge ind af, mod den spanske liga, mod spanske spillere.

En ting er dog ikke anderledes, og det er de svirrende rygter, der som altid danner en tåge omkring vinduet. Ligeledes er der rygter om Real Madrid:

Matías Fernández
Kongeklubben såvel som dens nyligt fundne træner, del Bosque, har udtalt sig i rosende vendinger omkring den offensive kreatør. Trods prisen menes at ligge på fornuftighedens rand, meldes Real Madrid og Villereal allerede liggende i forhandlinger om midtbanespilleren, som muligvis kan blive hovedstadsklubbens nye stjerneskud.
Sandsynlighed: Over middel.

Cristiano Ronaldo
Til trods for den nye transferstil, man angiveligt kører i Real Madrid, meldes Cristiano Ronaldo til klubben. Mens kantspillerens evner stiger i drastisk tempo, stiger prisen dog også støt, og nu meldes som det perfekte tidspunkt at bringe portugiseren til Spanien. En blokade, som dog nådesløst kan hugge rygtet til jorden, er Manchester United-træner, Alex Ferguson, som helst ser sin guldfugl blive i reden.
Sandsynlighed: Middel.

Kerlon
Den brasilianske troldmand, kendt for karismatiske sæl-dribling, kan købes fri fra Cruzeiro for blot 28 millioner, hvilket, hvis man kigger på hans talent, lyder som en rimelig pris. Spejdere fra England samt Spanien har iagttaget den offensive midtbanespiller, og det menes, at Kerlon inden længe sætter sine ben i en europæisk storklub.
Sandsynlighed: Over middel.

Alberto Zapater
Zaragozas nedrykning til den anden bedste række, klinger ikke ligefrem i Alberto Zapaters ører. Udtalelser påpegende et snarligt skifte tilbage til Liga BBVA skal, som Zapater har udtalt, helst ende i interesse fra nogle af de større klubber i den bedste spanske række. Real Madrid menes allerede på banen i kampen om den defensive midtbanespiller.
Sandsynlighed: Middel.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 20:45 af Hallas » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #17: 02 Sep 2008, 20:37 »

Jeg synes at du skal hente Matias Fernandez, da du kan få ham under 200 millioner. Kan også godt lide at du henter Kerlon, som måske vil lave en sæl-dribling i Real Madrid - hvem ved?. Jeg tror ikke at du kan få Cristiano Ronaldo for under 200 millioner, da United næppe accepterer bud under 200 millioner kroner, så den sandsynlighed synes jeg faktisk du skal sætte under middel. Men ellers er det fremragende læsning Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #18: 02 Sep 2008, 20:41 »

Jeg synes at du skal hente Matias Fernandez, da du kan få ham under 200 millioner. Kan også godt lide at du henter Kerlon, som måske vil lave en sæl-dribling i Real Madrid - hvem ved?. Jeg tror ikke at du kan få Cristiano Ronaldo for under 200 millioner, da United næppe accepterer bud under 200 millioner kroner, så den sandsynlighed synes jeg faktisk du skal sætte under middel. Men ellers er det fremragende læsning Smiley

Tusind tak for din kommentar og også til den anden Smiley
Ja, vi får at se hvem der kommer, og hvem ved, om Kerlon skal til at sprede sine vinger i Spanien?
Hvis vi holder bloggen på et "virkeligheds-agtigt" niveau synes jeg dog godt, at man kan sætte Ronaldo på middel, da "medierne" jo ikke kender 200 mil-grænsen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #19: 02 Sep 2008, 20:42 »

Tusind tak for din kommentar og også til den anden Smiley
Ja, vi får at se hvem der kommer, og hvem ved, om Kerlon skal til at sprede sine vinger i Spanien?
Hvis vi holder bloggen på et "virkeligheds-agtigt" niveau synes jeg dog godt, at man kan sætte Ronaldo på middel, da "medierne" jo ikke kender 200 mil-grænsen.

Nå ja selvfølgelig Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Real Madrid: "Zapater og Fernández nok for os!"
« Svar #20: 02 Sep 2008, 21:22 »

- Noticias de Madrid
16 del julio, 2007: Real Madrid: ”Zapater og Fernández nok for os”

Tilgang
Alberto Zapater, 22, 75.000.000 kr.
Matías Fernández, 21, 135.000.000 kr.

Afgang
Mahamadou Diarra, 26, 75.000.000 kr.
”Slut med rygter! Vi køber ikke flere spillere!”
Sådan står det skrevet på den spanske avis, Marcas, forside dagen efter præsentationen på den angiveligt sidste tilgang hos Real Madrid i dette transfervindue.

Hos Real Madrid vil man således følge op på den transferpolitik, man fortalte, at man havde tillagt sig. Omtrent 200 millioner kroner er blevet hevet op af pengepungen og sendt mod henholdsvis Villarreal og nedrykkerne fra Zaragoza.

Vinduet var fem dage gammelt, da man overgav Zaragoza de 75 millioner kroner, som åbnede op for en kontraktforhandling med den defensive midtbanespiller, Alberto Zapater. 22-årige Zapater nåede hurtigt til enighed med Kongeklubben, som fremover vil være hans arbejdsgiver, i hvilken han kommer til at løbe rundt med nummer 13 på ryggen.

Matíaz Fernández fra ligakonkurrenten, Villarreal, var nummer to spiller, til at skrive sig ind på Real Madrids holdkort i dette vindue. Rygter fortæller, at hårde forhandlinger endte i en transfersum i omegnen af 130 millioner kroner, men ingen af de vedrørende klubber har offentliggjort den præcise salgspris.

Med erhvervelsen af Zapater, blev der ligeledes åbnet for et salg. Mahamadou Diarra blev sat på transferlisten, og da Liverpool bød ind med et bud på 75 millioner kroner, var både Real Madrid og Diarra ikke sene til at slå til.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 21:33 af Hallas » Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #21: 02 Sep 2008, 21:42 »

er lidt enig i Cesc's kritik, men jeg mener du har hævet niveauet på de to sidste 2 updates. , men bliv ved og måske lidt mere fyld i updatene.
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #22: 03 Sep 2008, 07:26 »

Igen en god update, og jeg synes ikke der skal være mere fyld i. Som jeg sagde ville du nok hente Fernandez, men istedet for at vælge sælen Kerlon, så valgte du Zapater, som også er et rigtigt godt indkøb.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #23: 03 Sep 2008, 08:31 »

Dine seneste to updates har i mine øjne ikke kunne bære kritik, efter min mening er du nok FmFreaks' bedste blogskriver, dog læser jeg ikke med i særlig mange blogs, men da jeg tilfældigvis så at DU havde startet en ny blog klikkede jeg straks på overskriften og begynde at læse.

Dog håber jeg at denne blog vil blive længere end dine andre blogs Smiley

KIU Thumbs Up
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #24: 03 Sep 2008, 09:41 »

Rigtig lækker update Hallas. Kan godt li' din indkøbs politik, og det er nogle klasse indkøb du har foretaget dig. Glæder mig til at høre mere. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #25: 03 Sep 2008, 15:43 »

Tusind tak alle sammen, nu må vi håbe jeg kan leve op til, og denne gang lave en blog, som bliver længere, end de forrige.
Logged

Hallas
Gæst
 
Tumult i baggrunden
« Svar #26: 03 Sep 2008, 16:30 »

- Noticias de Madrid
21 del julio, 2007: Tumult i baggrunden

Indsættelsen af del Bosque som Real Madrids nye træner, blev, af de fleste, modtaget med kyshånd og omfavninger. Her, omtrent en halv måned efter ansættelsen, meldes der dog om problemer i Real Madrids stab, hvilket har resulteret i fyringer til ellers pålidelige og gennem årene loyale folk.

Det drejer sig om syv trænere, som i Real Madrid følte sig forbisete af den nye cheftræner, del Bosque, og da man sammen dannede fælles force mod den nye styrmand hos Kongeklubben, blev man altså sendt på porten.

"I en trænerstab skal man være enige om, hvordan man vil navigere holdet mod sejre, og visse folk i klubben havde simpelthen bare ikke den fornødne respekt og disciplin til, at gå i fælles stand mod dette. Vi kan dog fortælle, at trænerpladserne allerede er blevet besat af folk, som har bedre forstand på, hvad de gør og ikke mindst siger," fortæller Real Madrid-præsident Ramón Calderón.

Manchester United-legenden, Eric Cantona, er eftersigende en af de nye trænere hos 'Los Merengues'.
Logged

Hallas
Gæst
 
Kongeklubben anno 2007/2008
« Svar #27: 03 Sep 2008, 23:19 »

- Noticias de Madrid
27 del julio, 2007: Kongeklubben anno 2007/2008

Mange ting har ændret sig siden de famøse ’Galacticos’-tider, og da den seneste tid lider af pokaltørken, er det nu igen tid til at vise ydmygheden frem. En ny sæson står for skud, og herved en kærkommen chance til at omdanne denne ydmyghed til overlegenhed.

Trods fortiden kaster skygger over nutiden hos ’Los Blancos’, er truppen stadig af en kaliber, som kun få andre klubber i verden kan matche.

I centerforsvaret ser man sågar stærkere ud, end man i de forrige år har gjort. Portugieseren Pepe ligner mere og mere en mand, som inden længe kan påtage sig titlen som den bedste centerforsvarer i verden. Trods hans løbemåde ser noget karismatisk og til tider sælsom ud, er den ikke desto mindre effektiv. Samtidigt besidder, nej mestrer, han også de basale centerforsvarer egenskaber, hvilket gør ham til en komplet skanse både nu og i fremtiden.

Ved hans side står den aldrende, men dog stadig dynamiske, Fabio Cannavaro. Verdens bedste spiller anno 2006 bevidner om hans evner, og så er der vist ikke mere at sige i den sag.

På forsvarskanterne ligger henholdsvis Marcelo og Sergio Ramos, som begge to optræder for deres respektive landshold. Begge backs er kendt for deres angrebsiver, men samtidigt også for deres, til tider, manglende defensive kapaciteter. Bag dette prangende forsvar står verdens måske bedste målmand. Reflekserne er i top, og når det skulle glippe i forsvaret, er Casillas, som i så mange situationer før, på pletten til at redde Real Madrid-mandskabet.

I den defensive midtbaneakse vil Zapater samt Gago blive placeret, hvorfra de burde have gode muligheder for både at bryde modstanderes spil op, men så sandelig også hjælpe til i det offensive aspekt af spillet.

Et skridt længere fremme på banen finder vi hollænderen Wesley Sneijder. Den reelle overtager efter David Beckham på frisparkssiden vil gardere offensiv midtbane, hvorfra han har rigelig med mulighed til at afprøve sit glimrende skud. Ved siden af ham, på henholdsvis højre og venstre side, er Matías Fernández og Arjen Robben at finde. Chileneren er hentet ind som fremtidens mand, men kan dog allerede i denne sæson vise sig, at blive en af de fremtrædende profiler på et stort potentiale-minded Real Madrid-hold.

Robben derimod har allerede vist sit værd på højeste niveau, men mangler dog lige en tand, før han kan tilmelde sig det fine prædikat, som er tilegnet verdens bedste spillere. Ene og alene i front vil enten Raúl eller Ruud van Nistelrooy ligge. Hos Real Madrid bliver disse to frontløbere, på trods af deres forskellighed hierarkimæssigt, vægtet som lige gode, og på denne baggrund vil de få omtrent lige stor spilletid.

På bænken finder man nævneværdige spillere som Rafael van der Vaart, Guti og Ruben de la Red, hvilket højner truppens bredde, som jo bekendt, også er en stor faktor i kampen om mesterskabet.

Alt i alt ligger dette Real Madrid-mandskab på et niveau, som i de senere snes år, ikke er set, og den mentalitet og det kollektiv, som er at finde på holdet er stærkt medvirkende til at få alle disse kvaliteter til at spille sammen.

Samlet trupvurdering


« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 22:01 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #28: 04 Sep 2008, 22:04 »

Afstemning tilføjet - vil meget gerne høre jeres meninger!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et spinkelt håb
« Svar #29: 05 Sep 2008, 07:36 »

Jeg har stemt på at du vinder Champions League, da jeg mener at du har truppen til det, men der er jo også andre hold, som er ligeså gode(hivis ikke bedre).
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010