home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828925 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4065: 21 Feb 2012, 20:49 »

1 - Nej, jeg kan ikke forestille mig, at han bliver fyret, hvis de taber.
2 - Nej, Napoli er bestemt ikke et middelmådigt hold.
3 - Igen nej, Meireles er bestemt ikke en fin spiller at starte, hvis man ville vinde PL og CL.
Jeg tror heller ikke, at han bliver fyret i aften, hvis resultatet ikke går deres vej. Men hvis de ikke går videre, så tror jeg hammeren falder, og ellers får han i hvert fald ikke lov til at fortsætte efter sommerferien. Russeren har indgået dette samarbejde med en langsigtet bagtanke, men han kan ikke tillade, at man ryger ud til et middelmådigt hold, og jo, det er middelmådigt. De ligger nr. 6 i Serie A, og sluttede som to'ere i CL-gruppespillet. Deres spilmateriale er til mere, men som det ser ud nu, så er det et middelmådigt hold, når vi snakker Champions League-niveau/plan.

Riis, læs hvad jeg skriver. Jeg siger jo netop, at man skal foretrække Lampard, da han er en langt dygtigere spillere, men jeg understreger samtidig at portugiseren er en fin spiller. Hvis du endelig skal begynde og rette på mig, så gør det med stil, og ikke gribe noget ud af den blå luft, som jeg ikke har skrevet.

Det er også henvendt til dig, Korzika. Man er altså ikke et tophold på verdensplan, blot fordi man har nogle rigtig dygtige individualister på papiret.

EDIT: Jeg tror at I har misforsået mig.

Som jeg også indikere til i overstående formulering, så mener jeg at det er et middelmådigt hold på CL-niveau.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4066: 21 Feb 2012, 20:51 »

Som jeg også indikere til i overstående formulering, så mener jeg at det er et middelmådigt hold på CL-niveau.
Baserer du det på deres forfærdelige tur i Champions League indtil videre? For så er det selvfølgelig svært at være uenig med dig, der har du virkelig fat i den lange ende.

Det kan selvfølgelig være at du mener de er grønne i CL sammenhæng, hvilket måske ikke ville være helt forkert, men det gør dem fandme ikke middelmådige.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4067: 21 Feb 2012, 20:56 »

Oh god, Nordentoft.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4068: 21 Feb 2012, 20:58 »

Baserer du det på deres forfærdelige tur i Champions League indtil videre? For så er det selvfølgelig svært at være uenig med dig, der har du virkelig fat i den lange ende.

Det kan selvfølgelig være at du mener de er grønne i CL sammenhæng, hvilket måske ikke ville være helt forkert, men det gør dem fandme ikke middelmådige.
De ligger nr. 6 i den italienske liga, og de slutter som to'er i CL. Ergo er de middelmådige, når vi snakker CL-niveau. Der er ikke så meget at diskutere, selvom det måske lyder lidt tørt.

Selvfølgelig er deres spilmateriale til mere, - se blot deres startellever; Hamsik, Cavani, Lavezzi, Maggio, Inler, Cannavaro osv. Det er jo klassespillere over hele linjen, omend de ikke kan agere i øverste luftlag af CL-niveau.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4069: 21 Feb 2012, 20:58 »

Oh god, Nordentoft.
Hvad nu? Min argumentation står ovenover.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4070: 21 Feb 2012, 21:03 »

Hvad nu? Min argumentation står ovenover.

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg egentligt skal forsøge at overbevise dig, når du holder fast i, at Napoli er middelmådige. Det forstår jeg simpelten intet af.

ptrN
Manager

« Svar #4071: 21 Feb 2012, 21:07 »

Det er ikke svært at kende en subjektiv mening når man ser den.

welbz is dat guy

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4072: 21 Feb 2012, 21:07 »

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg egentligt skal forsøge at overbevise dig, når du holder fast i, at Napoli er middelmådige. Det forstår jeg simpelten intet af.
Håbløst.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4073: 21 Feb 2012, 21:09 »

Du skal ikke forsøge at overbevise mig om noget som ikke passer, for jeg giver mig ikke. Det er, som det ser ud nu, et middelmådigt hold, når vi snakker CL-sammenhæng. Samtidig ligger de nr. 6 i deres hjemmelige liga. De gik videre fra en tæt gruppe, hvor City var tæt på at gå videre.

Endnu engang, deres spilmateriale er helt sikkert til en del mere, men fordi at man har nogle rigtig dygtige spillere på papiret, gør det jo ikke en klub til et tophold på europæisk plan.

Men hvis det ikke er et middelmådigt hold på europæisk plan, hvad er det så? - Et tophold?

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4074: 21 Feb 2012, 21:10 »

De ligger nr. 6 i den italienske liga, og de slutter som to'er i CL. Ergo er de middelmådige, når vi snakker CL-niveau. Der er ikke så meget at diskutere, selvom det måske lyder lidt tørt.

Selvfølgelig er deres spilmateriale til mere, - se blot deres startellever; Hamsik, Cavani, Lavezzi, Maggio, Inler, Cannavaro osv. Det er jo klassespillere over hele linjen, omend de ikke kan agere i øverste luftlag af CL-niveau.

Du siger selv de har klassespillere over hele linjen, jamen så er det sgu da ikke et middelmådigt hold. Hvad er Chelsea så ikke? Eller United, som forhelvede ikke kunne gå videre i den letteste gruppe? De har ikke haft nogen fantastisk sæson, men det gør dem da overhovedet ikke til et middelmådigt hold. Desuden blev de altså nr 2 i den klart sværeste gruppe. Bla. bedre end det bedste hold i England, Manchester City. Men det er måske også bare et amatør-hold. Noget af det dummeste jeg længe har hørt!

Hala Madrid!

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4075: 21 Feb 2012, 21:10 »

Det er svært at tage det her seriøst når du ikke selv gør det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4076: 21 Feb 2012, 21:15 »

Du siger selv de har klassespillere over hele linjen, jamen så er det sgu da ikke et middelmådigt hold. Hvad er Chelsea så ikke? Eller United, som forhelvede ikke kunne gå videre i den letteste gruppe? De har ikke haft nogen fantastisk sæson, men det gør dem da overhovedet ikke til et middelmådigt hold. Desuden blev de altså nr 2 i den klart sværeste gruppe. Bla. bedre end det bedste hold i England, Manchester City. Men det er måske også bare et amatør-hold. Noget af det dummeste jeg længe har hørt!
Chelsea og United er etablerede storhold på den europæiske scene, men United's præstation har været middelmådig, og faktisk ringere end det i år.

Napoli skal jo mange år tilbage for bare, at være med i gruppespillet, og jeg kan ikke erindre på stående fod, hvornår de egentlig sidst var med.

Det er svært at tage det her seriøst når du ikke selv gør det.
Jeg tager det her 100% seriøst, og selvom du er uenig med mig, så giver jeg da om nogen nogen argumentationer i stedet for at slynge de håbløse postulater ud. Dét er useriøst.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 21:19 af Daniel Nordentoft » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4077: 21 Feb 2012, 21:19 »

Chelsea og United er etablerede storhold på den europæiske scene, men United's præstation har været middelmådig, og faktisk ringere end det i år.

Napoli skal jo mange år tilbage for bare, at være med i gruppespillet, og jeg kan ikke erindre på stående fod, hvornår de egentlig sidst var med.

Men når du har et hold her, der har ligget toppen af Serie A, og er kommet videre fra den klart sværeste gruppe i CL, blandt andet over førerholdet i England, så kan jeg simpelthen ikke forstå, hvordan du kan kalde dem middelmådig. Altså de er jo ikke den absolutte top, men hvor mange hold ligger der der? Altså i årets CL er det vel kun Real og Barca, måske Bayern. Ellers kommer Napoli jo lige bagefter, og vil da klart mene de har et ligeså stærkt hold som Chelsea. 

Hala Madrid!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4078: 21 Feb 2012, 21:23 »

Dårligt og heldigt mål at den yderst middelmådige Lavezzi.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4079: 21 Feb 2012, 21:29 »

Men når du har et hold her, der har ligget toppen af Serie A, og er kommet videre fra den klart sværeste gruppe i CL, blandt andet over førerholdet i England, så kan jeg simpelthen ikke forstå, hvordan du kan kalde dem middelmådig. Altså de er jo ikke den absolutte top, men hvor mange hold ligger der der? Altså i årets CL er det vel kun Real og Barca, måske Bayern. Ellers kommer Napoli jo lige bagefter, og vil da klart mene de har et ligeså stærkt hold som Chelsea. 
Toppen er en bred definition, og det ville nok være mere på sin plads at kalde det den øverste halvdel, da de altså nu engang ligger på en 6. plads, og kun 1 point over 7. pladsen og 3 point over 8. pladsen, så det nærmere sig vel mere midten end toppen.

Noget helt andet er Champions League, og der er de altså et middelmådigt hold, som det ser ud nu. Middelmådig er jo også et vidt begreb, og det kan jo også indbærer et hold som ligger lidt over midten, og det gør de jo nu, så kan ikke se hvordan du og andre kan være uenige med mig. Det er jo kolde facts.

Det kan jo så analyseres dybere, og der giver jeg jer helt ret, - deres hold er til mere på papiret, omend det ikke er et verdensklasse mandskab.

Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010