home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829102 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3945: 02 Feb 2012, 21:01 »

Malouda har valgt at skifte nummer fra nummer 14 til 15. Hvad årsagen er til det, ved jeg virkelig ikke. Dog siger et eller andet mig, at Kevin de Bruyne spiller ind. Men jaja, det ændrer vel ikke noget, lidt sjovt er det dog.

Lad os ellers hylde vores fantastiske hold: http://www.youtube.com/v/UHVM8sLbIbE&feature=related

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3946: 02 Feb 2012, 21:35 »

Jeg så lige en video omkring ChL finalen i 2008. To af verdens dengang bedste hold mødtes. United mod Chelsea. Jeg husker den som var det igår!
Minderne der kom frem, tvang næsten en lille tåre frem bag mine øjenlåg. Terrys brændte straffe, Lampards flotte mål, Essiens vilje for at vinde .. Jeg huskede hvor skuffet jeg blev da vi ikke vandt. Jeg syntes spillerne fortjente det! Deres talenter, personligheder og vilje, fortjener et sådant trofæ! Men det blev ikke den aften, nej det gjorde ikke..
Trods skuffelsen huskede jeg pludseligt, at jeg dengang selv kneb en tåre, følte med holdet, da nederlaget fandt sted. Billedet af Terry der græder ved Avram Grants skuldrer. Lampards gestus mod de mange tusinde fans der mødte op til kampen. Jeg syntes selv jeg følte smerten, som spillerne følte. Fodbold er min hjertesport, og Chelsea fulgte med.
Kan godt være det lyder overdrevet, sentimentalt, ynkeligt eller latterligt, men sådan mindes jeg kampen og alle de følelser der var indblandet!
Men det hjalp mig også til at huske hvor meget jeg elsker Chelsea! Og specielt nu, hvor tingene ikke kører som det skal og de bærende kræfter på holdet er ved at svinde hen, skal vi, fansene, huske på dette! Vi må blive ved med at tro på holdet og stole på at vores tid nok skal komme igen!
Keep the blue flag flying high!
A true blue, till I die!

Ps. Ved ikke om det var det rette sted at poste dette, men tænkte i måske ville opleve de samme følelser som jeg - og måske genvinde håbet om storhed.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3947: 02 Feb 2012, 22:17 »

Jeg så lige en video omkring ChL finalen i 2008. To af verdens dengang bedste hold mødtes. United mod Chelsea. Jeg husker den som var det igår!
Minderne der kom frem, tvang næsten en lille tåre frem bag mine øjenlåg. Terrys brændte straffe, Lampards flotte mål, Essiens vilje for at vinde .. Jeg huskede hvor skuffet jeg blev da vi ikke vandt. Jeg syntes spillerne fortjente det! Deres talenter, personligheder og vilje, fortjener et sådant trofæ! Men det blev ikke den aften, nej det gjorde ikke..
Trods skuffelsen huskede jeg pludseligt, at jeg dengang selv kneb en tåre, følte med holdet, da nederlaget fandt sted. Billedet af Terry der græder ved Avram Grants skuldrer. Lampards gestus mod de mange tusinde fans der mødte op til kampen. Jeg syntes selv jeg følte smerten, som spillerne følte. Fodbold er min hjertesport, og Chelsea fulgte med.
Kan godt være det lyder overdrevet, sentimentalt, ynkeligt eller latterligt, men sådan mindes jeg kampen og alle de følelser der var indblandet!
Men det hjalp mig også til at huske hvor meget jeg elsker Chelsea! Og specielt nu, hvor tingene ikke kører som det skal og de bærende kræfter på holdet er ved at svinde hen, skal vi, fansene, huske på dette! Vi må blive ved med at tro på holdet og stole på at vores tid nok skal komme igen!
Keep the blue flag flying high!
A true blue, till I die!

Ps. Ved ikke om det var det rette sted at poste dette, men tænkte i måske ville opleve de samme følelser som jeg - og måske genvinde håbet om storhed.

Jeg husker den aften for altid. En aften der var bagt op til at nu skulle det satme være, også endte den på den brutale mde det gjorde. Det gør ondt på os Chelsea-fans den aften, og jeg kan godt frygte lidt at vi ikke længere vil være et absolut tophold så længe vi holder fast i AVB som træner, med de nye financial rules kan vi ikke købe alle de spillere vi tydeligvis mangler for at AVB kan praktisere hans spillestil.
Jeg drømmer tilbage til dagene under Mourinho og holder den blå fane højt. Engang Chelsea, altid Chelsea, i medgang og modgang.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #3948: 03 Feb 2012, 07:30 »

Nu kan det være at der bliver noget om snakken med at få The Special One tilbage - tjek dette her link:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4105579/Jose-Mourinho-news-Mourinho-says-he-will-manage-Chelsea.html

Opstemt Opstemt Opstemt

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3949: 03 Feb 2012, 09:16 »

Nu kan det være at der bliver noget om snakken med at få The Special One tilbage - tjek dette her link:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4105579/Jose-Mourinho-news-Mourinho-says-he-will-manage-Chelsea.html

Opstemt Opstemt Opstemt

jeg er sådan lidt ambivalent i forhold til om jeg kunne tænke mig at se Mourinho tilbage i Chelsea. Der er 2 aspekter for mit vedkommende, for egentlig er jeg ikke tilhænger af Mourinho, men jeg syntes hans attitude er så fantastisk overlegen at jeg på et eller andet plan kun kan respektere manden. Samtidig vil det skabe sådan et had fra andre klubber til Chelsea, som vi lidt var kommet af med, efter han smuttede. Efter Mourinho trækkes et langt spor af fanatiske fans, som kun kommer med succes som jeg ikke kan lide - Det så vi i fbm med truslerne overfor den norske dommer, dette har vi vidst også været foruden det sidste stykke tid, hvor succesen ikke har været udpræget.

Jeg kan godt lide tilgangen til talentmassen vi har skabt os, jeg ved vi har en masse talenter rendende rundt, men jeg tror ikke at Mourinho vil gøre brug af disse. På det plan har jeg lidt en Arsenal holdning, hellere med i toppen hvert år uden at vinde mesterskaber, men istedet bruge talenter, skabe talenter og have en attraktiv tilgang til fodbolden. Istedet for betondefensiven som i min verden er hvad Mourinho's taktik er.

Det kan sagtens forsvares at vinde 1-0 i alle kampe og jeg ville se og nyde alle sejre alligevel, men jeg vil alligevel hellere se en offensiv tilgang til spillet, som man ser i Arsenal, Dortmund, Barcelona... Samt satse på talenterne vi har købt og udviklet.

Alligevel skal Mourinho nu være velkommen i Chelsea, fordi han er manden der har skabt mest succes for os over min periode som fan, selvom jeg nu stadig er mest tilhænger af 1998-2000 årgangen Smiley De spillede måske ikke drømmebold hver gang, men de havde karakter og en fast tro på spillestilen.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #3950: 03 Feb 2012, 10:42 »

Jeg er enig I at de unge tallenter skal spilles mere, som man med succes gør i Man Utd, Arsenal, Barcelona og andre steder - det har Chelsea været alt for dårlige til - ingen tvivl om det...

...men jeg tror også bare man er nødt til at være realistisk mht. antallet af unge spillere man kan have i starting 11. Du er nødt til at have verdensklassespille re som den bærende del af holdet, og det er det Mourinho bringer med sig.

Der bliver jo allerede lavet regler omkring Home-Grown spillere, hvor man nu snart skal have 10 home-grown spillere ud af en trup på max. 25 mand - det betyder ganske automatisk at de unge, engelske spillere vil få mere spille tid - specielt krydret med at Chelseas nuværende home-grown spillere i start 11 er på vej på pension (A.Cole, Terry, Lampard).

Mht.l spillestilen, så kan Mourinho jo også vinde med mere end 1-0 - der var ganske rigtig en periode hvor man godt kunne havde ønsket sig flere mål, men det er jo også et produkt af at et hold skal spilles sammen...

Når jeg lægger det hele sammen, så tænker jeg - The Special One - Welcome Back  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #3951: 03 Feb 2012, 11:06 »

jeg er sådan lidt ambivalent i forhold til om jeg kunne tænke mig at se Mourinho tilbage i Chelsea. Der er 2 aspekter for mit vedkommende, for egentlig er jeg ikke tilhænger af Mourinho, men jeg syntes hans attitude er så fantastisk overlegen at jeg på et eller andet plan kun kan respektere manden. Samtidig vil det skabe sådan et had fra andre klubber til Chelsea, som vi lidt var kommet af med, efter han smuttede. Efter Mourinho trækkes et langt spor af fanatiske fans, som kun kommer med succes som jeg ikke kan lide - Det så vi i fbm med truslerne overfor den norske dommer, dette har vi vidst også været foruden det sidste stykke tid, hvor succesen ikke har været udpræget.

Jeg kan godt lide tilgangen til talentmassen vi har skabt os, jeg ved vi har en masse talenter rendende rundt, men jeg tror ikke at Mourinho vil gøre brug af disse. På det plan har jeg lidt en Arsenal holdning, hellere med i toppen hvert år uden at vinde mesterskaber, men istedet bruge talenter, skabe talenter og have en attraktiv tilgang til fodbolden. Istedet for betondefensiven som i min verden er hvad Mourinho's taktik er.

Det kan sagtens forsvares at vinde 1-0 i alle kampe og jeg ville se og nyde alle sejre alligevel, men jeg vil alligevel hellere se en offensiv tilgang til spillet, som man ser i Arsenal, Dortmund, Barcelona... Samt satse på talenterne vi har købt og udviklet.

Alligevel skal Mourinho nu være velkommen i Chelsea, fordi han er manden der har skabt mest succes for os over min periode som fan, selvom jeg nu stadig er mest tilhænger af 1998-2000 årgangen Smiley De spillede måske ikke drømmebold hver gang, men de havde karakter og en fast tro på spillestilen.

Men er det i bund og grund ikke det, det går ud på - nemlig at vinde kampe? Hvis i vinder alle jeres kampe 1-0, får i jo nok betegnelsen kedelig, men det kan i jo være ligeglad med når i står med alle pokalerne, incl CL trofæet.

Det er nok den forkerte tråd at diskutere Arsenal i, men du nævner dem selv. Ja de spiller kanon flot bold til tider, men hvor mange titler er det nu lige de har vundet de sidste 6-8 år?

Jeg vil langt hellere spille kedeligt og vinde end spille underholdene og så tabe point.

Imo er det lidt en romantisk holdning hvis man vil have både i pose og sæk, det er der faktisk ikke mange hold der magter.
Så må man jo gøre op med sig selv hvad man ønsker, kedeligt spil og pokaler eller underholende spil og ingen titler.

Det sidste er selvfølgelig sat hårdt op, men hvor mange hold spiller godt i samtlige kampe i en sæson og vinder samtidig?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #3952: 03 Feb 2012, 11:47 »

Men er det i bund og grund ikke det, det går ud på - nemlig at vinde kampe? Hvis i vinder alle jeres kampe 1-0, får i jo nok betegnelsen kedelig, men det kan i jo være ligeglad med når i står med alle pokalerne, incl CL trofæet.

Det er nok den forkerte tråd at diskutere Arsenal i, men du nævner dem selv. Ja de spiller kanon flot bold til tider, men hvor mange titler er det nu lige de har vundet de sidste 6-8 år?

Jeg vil langt hellere spille kedeligt og vinde end spille underholdene og så tabe point.

Imo er det lidt en romantisk holdning hvis man vil have både i pose og sæk, det er der faktisk ikke mange hold der magter.
Så må man jo gøre op med sig selv hvad man ønsker, kedeligt spil og pokaler eller underholende spil og ingen titler.

Det sidste er selvfølgelig sat hårdt op, men hvor mange hold spiller godt i samtlige kampe i en sæson og vinder samtidig?

Enig. Jeg har også den holdning. Sejren kommer først, spillet bagefter. Så længe ens klub vinder, så er alt andet ligegyldigt. Folk kan brokke sig ligeså tosset de vil og sige at klubben ødelægger fodbolden, men i sidste ende, er det pointene som tæller.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 11:55 af molle » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3953: 03 Feb 2012, 16:53 »

Hav nu lidt tålmodighed, drenge !!! Stop nu med at skrig på ny manager, når holdet er i en opbygningsfase. Det er uden tvivl sjovere at se sit hold vinde hver kamp, men AVB laver ikke mirakler! Giv manden tid!!!!!

Ellers en dårlig dag for Chelsea og i særdeleshed John Terry. FA - det inkompetente forbund - har valgt at tage anførerbindet af John Terry.. Hvad blev der er "du er uskyldig indtil det modsatte er bevist" ? Huh

Det FA er ude på er klamt symbolpolitik af værste skuffe - ligesom vi kender fra DF herhjemme. FA viser virkelig at de mangler nosser. Enten skulle de have gjort det rigtige, og have støttet deres anfører, eller det mindre rigtige (men alligevel relativt fornuftige) at ekskludere JT helt fra landsholdet. Det de har gjort holder ikke en sk..

Derudover er JT ikke med mod United i weekenden. United-kampen bliver svær, men kan måske åbne op for, at Cahill får debut.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 16:59 af Korzika » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #3954: 03 Feb 2012, 16:59 »

Hav nu lidt tålmodighed, drenge !!! Stop nu med at skrig på ny manager, når holdet er i en opbygningsfase. Det er uden tvivl sjovere at se sit hold vinde hver kamp, men AVB laver ikke mirakler! Giv manden tid!!!!!

Ellers en dårlig dag for Chelsea og i særdeleshed John Terry. FA - det inkompetente forbund - har valgt at tage anførerbindet af John Terry.. Hvad blev der er "du er uskyldig indtil det modsatte er bevidst"

Det FA er ude på er klamt symbolpolitik af værste skuffe - ligesom vi kender fra DF herhjemme. FA viser virkelig at de mangler nosser. Enten skulle de have gjort det rigtige, og have støttet deres anfører, eller det mindre rigtige (men alligevel fornuftige) at ekskludere JT helt fra landsholdet. Det de har gjort holder ikke en sk..

Derudover er JT ikke med mod United i weekenden. United-kampen bliver svær, men kan måske åbne op for, at Cahill får debut.

Synes også man skulle have ventet til JT havde fået en dom...

Når det er sagt, synes jeg næsten man 100% kan se i denne video: http://www.youtube.com/v/2FmHdVzHk6M

At han siger : "You F*****g black c**t" .. Men ja, synes også de skulle have ventet til han var blevet dømt.. Men som du skriver "Uskyldig indtil det modsatte er bevist", men, er det her ikke bevis nok?

Korzika
Gæst

« Svar #3955: 03 Feb 2012, 17:06 »

Synes også man skulle have ventet til JT havde fået en dom...

Når det er sagt, synes jeg næsten man 100% kan se i denne video: http://www.youtube.com/v/2FmHdVzHk6M

At han siger : "You F*****g black c**t" .. Men ja, synes også de skulle have ventet til han var blevet dømt.. Men som du skriver "Uskyldig indtil det modsatte er bevist", men, er det her ikke bevis nok?
"Uskyldig indtil det modsatte er bevist" hentyder til at sagen skal gennemarbejdes i retssystemet og at JT skal have muligheden for at få en fair rettergang.

En fair rettergang indebærer også, at man gennemarbejder alt bevismateriale og ikke blot tager et lille udpluk af det. Det er vigtigt at være nuanceret i sin bedømmelse af sager, da det altid vil være 2 syn på tingene.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3956: 03 Feb 2012, 17:15 »

AVB er vores træner, og det er han forhåbentlig i mange mange år endnu. Jeg har stor tiltro til ham. Han skal bare have de rette spillere, og det har han ikke pt.

Skidt med Terry, og en dybt dybt underlig beslutning af FA. Det forstår jeg simpelthen ikke. Enten skal han helt af holdet eller også skal han spille som kaptajn. Det der er en alibiløsning. Desuden er det åndssvagt at dømme en mand, der netop ikke er dømt endnu. Men det må de jo om. Nu skal Capello ud og vælge ny kaptajn, og det kan sgu da godt blive halvsvært.

Når vi nu snakker om anførerbindet, så er vi faktisk i en situation, hvor vi muligvis skal ud i et 5. valg på den post på søndag. Terry kan ikke spille, og hvis Lampard IKKE bliver klar, bliver det jo heller ikke ham. Drogba er i Afrika, og Cole har karantæne. Det er sgu mange år siden, at vi har været så langt ude. Personligt tror jeg på, at Cech får det, hvis Lampard ikke spiller. Er der nogle af jer der reelt ved noget om, hvem AVB giver det til, hvis Lampard ikke bliver klar?

Korzika
Gæst

« Svar #3957: 03 Feb 2012, 17:19 »

AVB er vores træner, og det er han forhåbentlig i mange mange år endnu. Jeg har stor tiltro til ham. Han skal bare have de rette spillere, og det har han ikke pt.

Skidt med Terry, og en dybt dybt underlig beslutning af FA. Det forstår jeg simpelthen ikke. Enten skal han helt af holdet eller også skal han spille som kaptajn. Det der er en alibiløsning. Desuden er det åndssvagt at dømme en mand, der netop ikke er dømt endnu. Men det må de jo om. Nu skal Capello ud og vælge ny kaptajn, og det kan sgu da godt blive halvsvært.

Når vi nu snakker om anførerbindet, så er vi faktisk i en situation, hvor vi muligvis skal ud i et 5. valg på den post på søndag. Terry kan ikke spille, og hvis Lampard IKKE bliver klar, bliver det jo heller ikke ham. Drogba er i Afrika, og Cole har karantæne. Det er sgu mange år siden, at vi har været så langt ude. Personligt tror jeg på, at Cech får det, hvis Lampard ikke spiller. Er der nogle af jer der reelt ved noget om, hvem AVB giver det til, hvis Lampard ikke bliver klar?
Har ikke set nogle udtalelser om det, men ville æde min gamle hat, hvis det ikke var enten Cech, Essien eller Ivanovic.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3958: 03 Feb 2012, 17:21 »

Har ikke set nogle udtalelser om det, men ville æde min gamle hat, hvis det ikke var enten Cech, Essien eller Ivanovic.
Ja, så vil jeg også godt være med. Men jeg ser bare ikke som Ivanovic og Essien som fast startere pt. Ivanovic spiller dog nok, da det ville være noget vildt at smide Cahill ind i sådan en kamp. Jeg tror dog på Cech.

Korzika
Gæst

« Svar #3959: 03 Feb 2012, 17:24 »

Ja, så vil jeg også godt være med. Men jeg ser bare ikke som Ivanovic og Essien som fast startere pt. Ivanovic spiller dog nok, da det ville være noget vildt at smide Cahill ind i sådan en kamp. Jeg tror dog på Cech.
Jeg tror også på Cech, men Ivanovic ser jeg klart som en starter. På trods af Bosingwas heldige mål mod Swansea, så var han elendig, og når centerforsvarene har været fit og Bosingwa ligeså, så er Ivanovic blevet foretrukket på højreback. Uanset hvad, så spiller enten CB eller HB mod United, det er jeg ret sikker på.

Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010