home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829334 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3780: 03 Jan 2012, 14:10 »

Godt med en sejr igår!

Og så til dagens rygter: http://www.chelseasupport.dk/nyheder/sneijder-og-higuain-m%C3%A5ske-til-chelsea

Sneijder og Higuain rygtes til Broen. Det er to verdensklasse spillere, men jeg kan ikke forestille mig at det sker. Hverken Inter eller Real er meget for at sælge, og så findes der bedre alternativer. Hamsik er en jeg gerne så i klubben. En rigtig god spiller, som kan det samme som Lampard, han er bare bedre til det kreative og har også en lidt mere offensiv udgangsposition. I angrebet så jeg hellere at vi brugte Lukaku lidt mere, i stedet for at hente en angriber til 300 millioner.

Korzika
Gæst

« Svar #3781: 03 Jan 2012, 14:35 »

Silly season. Selvom £25 mio dog er en ganske udemærket pris for en spiller af Sneijders-kaliber. Som artiklen også nævner skal rygtet dog tages med et gran salt, hvilket også er gældende for Higuain-rygtet. Higuain har været sublim for Real i denne sæson, og Mou vil ikke være interesseret i at sælge ham (i hvert fald til en fornuftig pris) når 1) han gør det godt, 2) hans kontrakt udløber i 2016 og 3) at han er tilfreds i klubben, og ikke har nogle intentioner i at forlade Madrid.

Hamsik kunne være et alternativ til den centrale midtbane, hvor en af positionerne mangler et kreativt indspark. Vi har massere af dynamik i både Meireles, Lampard og Ramires, men det ville klart være mest optimalt, hvis vi fik en spiller, der med afleveringer eller aktioner kunne gøre noget uventet, der ville føre til chancer. Men forventer, at Napoli kun vil sælge ham for rigtig mange penge. Derudover så er han låst i CL, der er et lille minus.

Er helt enig i, at vi skal satse på det, som vi har i forvejen til angrebet. Torres er manden, der skal satses på. Lukaku er uomtvisteligt et kæmpe talent, men han er alt for raw til at spille på førsteholdet pt. Men er sikker på, at han nok skal udvikle sig, og at vi kommer til at se ham på banen på et mere konsistent basis.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3782: 03 Jan 2012, 14:39 »

Selvfølgelig skal rygterne tages med et gran salt, hvilket jeg også gør.
Den eneste jeg håber vi får fat i er Gary Cahill, som passer godt i systemet med spillende forsvarere. At han er engelsk og kender flere af vores spillere fra landsholdet er bare en bonus.

Korzika
Gæst

« Svar #3783: 03 Jan 2012, 14:48 »

Selvfølgelig skal rygterne tages med et gran salt, hvilket jeg også gør.
Den eneste jeg håber vi får fat i er Gary Cahill, som passer godt i systemet med spillende forsvarere. At han er engelsk og kender flere af vores spillere fra landsholdet er bare en bonus.
Enig. Cary Cahill vil være en rigtig fornuftig tilføjelse til klubben. Nu må se, hvordan det skrider frem med handlen. Han er forhåbentligt Chelsea-spiller inden d. 8/1. Der møder vi Porstmouth på broen i FA-Cuppen, og det ville være en god kamp at give ham debut.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3784: 04 Jan 2012, 12:13 »

Jeg tror ikke på noget af det der. Det virker ikke realistisk, og jeg synes egentlig ikke, at vi har brug for dem. Gary Cahill derimod er jeg ret sikker på kommer til klubben her i vinterpausen. Jeg håber, han finder niveauet fra sidste sæson, for så kan han blive en fantastisk spiller for os. I år er han dog dalet i niveau sammen med hele Bolton-mandskabet. Naturligt nok.

Ellers en vigtig vigtig sejr over Wolves. Vi var lidt heldige med at Lampard ikke røg ud i midten af første halvleg, og det viste sig jo udslagsgivende for kampen. Det er så typisk Lampard at rende op og afgøre det. Men ellers en jævn præstation. Sejren var fuldt dog fuldt fortjent, og det var 3 vigtige point på kontoen i en periode hvor ikke alt kører på skinner. Også en fremragende kamp af Torres, han kæmper virkelig for det, og jeg tror, han er på rette vej. Han var upåklagelig mod Wolves. Jeg håber, han viser tænder her i januar, nu når Drogba drager til Afrika.

Korzika
Gæst

« Svar #3785: 06 Jan 2012, 16:16 »

Som man har kunnet fornemme i lang tid har et Cahill-skifte kommet nærmere og nærmere..

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16438701.stm

Nu har Coyle været ude at sige, at et skifte kan ske inden for 48-timer. Jeg havde gerne set, at Cahill kunne få debut mod Portsmouth, men det sker nok ikke. Men bare at vi får ham er et kæmpe plus. God spiller, engelsk og passer ind til konceptet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3786: 08 Jan 2012, 00:28 »

Jeg venter også på Cahill, men man ved jo aldrig, hvad der kan ske. Ellers har Lampard været rygtet til United, som selvfølgelig er en joke. Derudover skal McEachran nok lejes ud her i januar. Det vil glæde mig hvis det skete. Han skal have succes i Chelsea.

Ellers tager vi i mod Portsmouth hjemme på Stamford Bridge i FA Cuppen i morgen. En god lejlighed for at bruge nogle af vores unge spillere og reserver. Mon ikke McEachran, Malouda, Kalou, Lukaku osv kommer i aktion. Ellers vil jeg også rigtig gerne se Hutchinson og Chabolah i kamp, men de spiller nok næppe begge to. Men spændende bliver det i hvert fald.

Korzika
Gæst

« Svar #3787: 08 Jan 2012, 15:28 »

Chelsea will line-up in the following 4-3-3 formation:

1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
16 Raul Meireles
8 Frank Lampard
10 Juan Mata
9 Fernando Torres
15 Florent Malouda

Subs: 23 Ross Turnbull, 20 Paulo Ferreira, 27 Sam Hutchinson, 34 Ryan Bertrand, 6 Oriol Romeu, 20 Josh McEachran, 18 Romelu Lukaku.

AVB tager ingen chancer i dag. Han har i hvert faldikke valgt at benytte nogle af de unge spillere fra start. Romeu bliver sparet, mens Terry er med, da han har bestået en fysisk test op til kampen. Portsmouth skal simpelthen besejres, og jeg forventer også en sikker sejr. 2-0 på hvor Torres bliver dobbelt målscorer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3788: 08 Jan 2012, 15:33 »

Sikke en stærk opstilling, og den skal gerne resultere i en sikker sejr. Jeg glæder mig meget til kampen, og håber vi får en stor sejr, og at Torres laver et par kasser. Det ville være perfekt.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3789: 08 Jan 2012, 15:39 »

Noget af en opstilling må man sige! Burde være sikker sejr på 3+ Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Korzika
Gæst

« Svar #3790: 08 Jan 2012, 20:09 »

Dejligt med en komfortabel sejr selvom spillet i majoriteten af kampen ikke skulle have været for godt. Men vi var effektive og det er noget, som vi ellers ikke har været gennem sæsonen. Torres kom desværre ikke på tavlen, men spillede en fin kamp og lavede 2 assists. Ramires scorede 2 kasser og igen sætter han trumf på en virkelig god sæson so far fra hans side.

Chelsea will be away to MK Dons or Queen's Park Rangers in the fourth round of the FA Cup.

The tie will be played 28/29 January.

Tyder på, at det bliver et lokalopgør mod QPR. OK lodtræning, den kunne bestemt have været mere tricky.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3791: 08 Jan 2012, 20:17 »

Bestemt en god lodtrækning for os. Der burde være gode muligheder for at gå i 5. runde. Og fantastisk med en storsejr i dag. Det var lige, hvad vi havde brug for, selv om spillet ikke var prangende. Ramires har vel sammen med Sturridge været sæsonens store optur, og jeg vil da gerne rose ham igen, selv om jeg har gjort det før. Han er virkelig klasse. Efterhånden en af Premier Leagues bedste midtbanespillere, hvis man spørger mig. Jeg er glad for, at jeg ikke dømte ham i hans første tid i Chelsea, for de må da skamme sig nu. En nøglespiller for os, ingen tvivl om det. Hans mål til 3-0 er desuden af høj høj klasse.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3792: 09 Jan 2012, 11:38 »

Sikke en stærk opstilling, og den skal gerne resultere i en sikker sejr. Jeg glæder mig meget til kampen, og håber vi får en stor sejr, og at Torres laver et par kasser. Det ville være perfekt.

Det undrer mig også at Chelsea stillede i så stærk en opstilling. Hvorfor blev der ikke plads til de unge talenter som har brug for spilletid? Nu var det trods alt kun mod Portsmouth, og burde fokus ikke være på PL? Det kan godt ske at AVB prøver at give lidt selvtillid til spillerne, men det er lidt en underlig disposition at stille med noget nær stærkste opstilling mod Portsmouth på hjemmebane.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3793: 09 Jan 2012, 21:48 »

Det undrer mig også at Chelsea stillede i så stærk en opstilling. Hvorfor blev der ikke plads til de unge talenter som har brug for spilletid? Nu var det trods alt kun mod Portsmouth, og burde fokus ikke være på PL? Det kan godt ske at AVB prøver at give lidt selvtillid til spillerne, men det er lidt en underlig disposition at stille med noget nær stærkste opstilling mod Portsmouth på hjemmebane.
Det var en underlig disponering, ja. Men det var uden tvivl for at få en succesoplevelse, som vi jo heldigvis også fik. Men jeg forstår sagtens, hvis Chabolah, McEachran osv er skuffet. Det havde jeg også selv været. Jeg havde også glædet mig til at se de unge i aktion, for jeg anser dem som meget meget vigtige, hvis vi nu tager vores gamle garde i betragtning. Der skal ske et generationsskifte, og jeg ser gerne så mange af egen avl bliver kørt i stilling og få succes i stedet for at købe en hulens masse.

Men ja, du har ret. Vi burde have sparet nogle af dem, som spiller meget. Det var reelt kun Romeu, der fik en pause, og han kom endda ind.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3794: 09 Jan 2012, 21:51 »

Hvor spilletid er det egentlig blevet til til Lukaku?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010