home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829620 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3615: 24 Nov 2011, 20:54 »

Sikke en omgang jammerlig fodbold. Katastrofalt hvad holdet har præsteret den seneste tid. AVB kunne ikke gøre  så meget mod Liverpool, hvor det var spillernes personlige fejl, der hovedsageligt var grunden til vi tabte. AVB må droppe den høje forsvarslinje, det har vi slet ikke haft succes med. Det offensive spil har til tider været lovende, og når det kører mest flydende, så er det rigtig godt. Vi skal fortsætte med at spille sådan, men måske lidt mere kontrolleret med en lidt lavere forsvarslinje..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3616: 24 Nov 2011, 21:00 »

Det er selvfølgeligt rigtigt skidt osv., men forstår ikke den fans/eksperter, som allerede spekulerer i Boas' afgang. Han er et af de største trænertalenter og de har betalt vildt mange penge for ham. Han skal selvfølgelig vænne sig til hvordan det hele fungerer i Chelsea, ligesom spillere udefra skal det. Det er helt naturligt i mine øjne. Han prøver nogle ting, som han aldrig har forsøgt sig med i PL - nogle lykkedes, andre naturligvis lykkedes ikke og det koster. Og derudover er der jo også bare spillere, som underpræsterer - i sær Torres og Terry i min optik. Det kan og skal ikke være Boas' skyld og man må erkende som Chelsea fans, at materialet lige nu ikke er det mest skræmmende.

Synes han er en fantastisk træner og jeg håber da for jer og PL, at han bliver Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3617: 24 Nov 2011, 21:11 »

Det er selvfølgeligt rigtigt skidt osv., men forstår ikke den fans/eksperter, som allerede spekulerer i Boas' afgang. Han er et af de største trænertalenter og de har betalt vildt mange penge for ham. Han skal selvfølgelig vænne sig til hvordan det hele fungerer i Chelsea, ligesom spillere udefra skal det. Det er helt naturligt i mine øjne. Han prøver nogle ting, som han aldrig har forsøgt sig med i PL - nogle lykkedes, andre naturligvis lykkedes ikke og det koster. Og derudover er der jo også bare spillere, som underpræsterer - i sær Torres og Terry i min optik. Det kan og skal ikke være Boas' skyld og man må erkende som Chelsea fans, at materialet lige nu ikke er det mest skræmmende.

Synes han er en fantastisk træner og jeg håber da for jer og PL, at han bliver Smiley
Utrolig enig. Han skal helt klart blive, og jeg er overbevist om, at han sagtens kan føre sine koncepter igennem. Jeg tror vi kunne være uhyggelige om et par år, hvis han bliver. En fyring af ham, vil være idioti.

Og ja, Terry har været rystende usikker, og jeg håber snart vi ser vores kaptjan oppe i gear igen. Jeg synes dog derimod, at der er folk der har skuffet mere end Torres, under AVBs ledelse. Blandt andet David Luiz. Synes egentlig Torres har gjort det okay, når han har fået chancen, og ja, det mener jeg. Smiley
« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 21:19 af Jakob E » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3618: 24 Nov 2011, 21:30 »

Hvordan skaffer man bedst billeter til en hjemmekamp, når man ikke er medlem af noget som helst? Regner med at skulle se os mod Sunderland den 14. Januar.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3619: 24 Nov 2011, 21:39 »

Hvordan skaffer man bedst billeter til en hjemmekamp, når man ikke er medlem af noget som helst? Regner med at skulle se os mod Sunderland den 14. Januar.
Det er meget svært, hvis du ikke er medlem af fanklubben. Jeg vil anbefale dig at melde dig ind. Så burde du have en langt bedre chance.

Ellers ved jeg desværre intet om, hvordan man evt. kunne gøre det.

JKJ
Gæst

« Svar #3620: 24 Nov 2011, 21:49 »

Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke har set så meget af jeres seneste kampe.

Men når man læser det i skriver herinde og samtidig freder AVB er jeg altså lidt forvirret.

Spillerne laver fejl på fejl, står forkert, gør det ikke godt nok, løber forkert osv osv.

Er det ikke netop trænerens opgave at sørge for at det ikke sker, og hvis det sker flere gange så tage aktion ud fra det?
Når feks Luiz bliver ved med at lave fejl/spille dårligt skal han vel bare ud.
Når Terry samtidig er rystende usikker og jeres forsvar generelt er rystende usikker kamp efter kamp hvorfor gør han så ikke noget.
Imo lader han jo bare stå til og gør faktisk ingenting.
Taktikken virker ihf ikke efter hansigten men der er jo heller ikke umiddelbart en plan B lyder det til.

Kæden hopper så helt af da han pludselig begynder at snakke om at det er for dyrt at fyre ham? Såvidt jeg ved er der ingen der har snakket om dette, hvorfor begynder han så selv på det?
Det kan da kun være fordi han ved at det han laver bare ikke er godt nok.

Måske han er et talent og ja han gjorde det rigtig godt i Porto, men jeg er bestemt ikke imponeret når man tænker på at han har matriale til at kæmpe med om mesterskabet hvis jeg skal bedømme jeres trup.

Jeg vil helt ærlig ikke blive overrasket hvis det pludselig i løbet af sæsonen er Hiddink der sidder på bænken mens AVB er tabet hjem til den ibiriske halvø!  Peace

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3621: 24 Nov 2011, 21:56 »

Er det ikke på tide man giver træneren noget tid?

Jeg er godt klar over at Chelsea skal være med i toppen af PL og CL, men at fyre træner på træner er vel ikke vejen frem? Man har nu haft 2-3 ? som ikke har fået det optimale ud af en gammel trup.

Jeg er slet ikke i tvivl om at AVB er manden som kan vinde CL med jer, men hvor længe er det lige har været i klubben? Vi snakker måneder og ikke år..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3622: 24 Nov 2011, 22:02 »

Selvfølgelig skal AVB have mere tid, og han er et kæmpe træner talent. Men hvorfor skilte man sig egentlig af med Ancelotti i første omgang? Han gjorde det da glimrende som Chelsea træner. Men det er selvfølgelig ikke specielt relevant pt. men bare en tanke jeg fik.

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3623: 24 Nov 2011, 22:06 »

Jeg er godt klar over at Chelsea skal være med i toppen af PL og CL, men at fyre træner på træner er vel ikke vejen frem? Man har nu haft 2-3 ? som ikke har fået det optimale ud af en gammel trup.

Jeg er slet ikke i tvivl om at AVB er manden som kan vinde CL med jer, men hvor længe er det lige har været i klubben? Vi snakker måneder og ikke år..

Netop. Noget af det som man har brug for i Chelsea, er stabilitet. Det nytter ikke noget at man fyrer en træner eller to hvert år eller halvandet år. Det tager altså rigtig lang tid at få sat sit præg på en trup, og især når koncepter skal ændres så drastisk som det skal fra Mourinho's beregnende taktisk defensive tilgang og over til AVBs sprudlende angrebsfodbold. Det nytter ikke noget at man smider træneren ud eller rokerer voldsomt rundt i truppen. Stabilitet er nøglen, bare kig på hvor meget Arsenal har forbedret sig fordi Wenger har kørt med de samme spillere siden 1. september. Hvis AVB er træneren man vil satse på, så giv ham et par år og lad ham revolutionere en trup der har brug for det (ud med de gamle folk som ikke passer ind i systemet (Drogba, Terry, Lampard, Ivanov etc) og hent nogle spillere der passer til systemet (som f.eks. Mata) og brug den tid det tager, om det så er 1 eller 10 måneder på at lade dem finde systemet og hinanden. Så vinder man måske ikke mesterskabet eller CL i denne sæson, men så giver stabiliteten chancen for at man gør det i næste. Det hjælper sgu ikke at blive ved med at skifte ud i managere som så bliver nødt til at skifte ud i spillemateriale for at tilpasse sit system.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #3624: 24 Nov 2011, 22:07 »

Er som sådan set ikke uenig.

Men det kører jo slet ikke og alligevel gør han intet. Hvorfor ikke, er han handlingslammet eller i vildrede?

Jeg ved godt der er kommet rygter om en fyring på det seneste men før det skette snakkede han selv om en fyring af sig selv ville være for dyr osv. Hvorfor kom det lige på banen?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3625: 24 Nov 2011, 22:08 »

Er som sådan set ikke uenig.

Men det kører jo slet ikke og alligevel gør han intet. Hvorfor ikke, er han handlingslammet eller i vildrede?

Jeg ved godt der er kommet rygter om en fyring på det seneste men før det skette snakkede han selv om en fyring af sig selv ville være for dyr osv. Hvorfor kom det lige på banen?

Måske fik han et spørgsmål fra en journalist, som spurgte om han troede at de overvejede at  fyre ham? Smiley

Manchester United

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3626: 24 Nov 2011, 23:16 »

Misforstå mig ikke, jeg håber ikke AVB bliver fyret, for han har et potentiale som træner der er unikt.

Han skal bare droppe tanken om at spille med en bagkæde der presser ligeså højtspom Barcelona gør, for det har vi slet ikke spillerne til, de eneste spillere vi har som kan indhente spillere hvis de er blevet sat er Cole og Luiz. resten lever på deres fysik.  For offensivt synes jeg egentlig vi komemr frem til mange chancer, vi sparker dem bare ikke ind

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Zone 43
Manager

« Svar #3627: 25 Nov 2011, 13:02 »

Mon ikke han vil give det lidt tid, og se hvordan tingene kører i et stykke tid, og så evt. ændrer på de ting der nu måtte ændres.

Han står overfor både et generations- og systemskifte, og den slags tager tid. Plus al begyndelse er svær, det tager lidt tid at få idéer og kendskab med spillere, stab, direktører og andet godtfolk, såvel personligt som professionelt, på plads. Så det er måske ikke som sådan helt overraskende at Chelsea har skuffet lidt i denne sæson, hvis man da kan sige det, for de er stadig med i det felt i PL, der skal ligge og kæmpe om medaljer, de er stadig med i pokalturneringer, så det er reelt kun CL de har skuffet lidt, specialt de to sidste kampe, ude mod Genk og Leverkusen, der gør, at de står svære kort på hånden forude for Valencia kampen.

Jeg kan se at de - resultatmæssigt, jeg har ikke set nær så mange kampe som andre herinde, så det spillemæssige vil jeg ikke udtale mig om - kom sig over nederlaget til United, fik hevet fem sejre og en uafgjort i Valencia, men efter nederlaget til QPR har de derimod manglet resultater. 2 sejre i 6 kampe. De trænger til en succesoplevelse, og den er jeg ikke i tvivl om kommer i weekenden mod Wolves.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3628: 26 Nov 2011, 15:33 »

Lampard, Mikel og Torres på bænken i dag. Vores lineup ser sådan her ud:

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
6 Oriol Romeu
16 Raul Meireles
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Giv os nu forhelvede en sejr! Vi har brug for det. Kom nu!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3629: 26 Nov 2011, 15:41 »

Umiddelbart virker Wolverhampton som en overkommelig modstander. Men håber ikke holdet laver samme fejl som de gjorde imod Q.P.R!
De store stjerne bliver nødt til at vise hvad de er lavet af. Jeg håber det bliver idag vi får oprejsning og kan få lidt smil på læberne! Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010