home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829858 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3465: 01 Okt 2011, 17:01 »

I morgen gælder det så ligaens bundprop på udebane, og det skal nok blive spændende! Sjovt nok hedder modstanderen hverken Wolves, Wigan, Norwich, WBA, Blackburn eller Swansea, men derimod Bolton! Det er aldrig sjovt at komme på besøg, på Reebok Stadium, og så er jeg egentlig ligeglad med at de ligger sidst. Det kan blive meget svært. United ser svage ud for tiden, og det skal vi udnytte. Det er vigtigt at vi griber de chancer vi får. Jeg ved godt, vi først spiller i morgen, men jeg tror på følgende opstilling, selv om AVB er umulig at regne ud.

Cech
Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole

Ramires - Mikel - Lampard

Sturridge                            Mata
                    Drogba

Spændende bliver det i hvert fald, nu vil jeg blot håbe at Norwich holder stand på Old Trafford 45 minutter endnu!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3466: 02 Okt 2011, 14:32 »

Lineup; Cech, Bosingwa, Luiz, Terry, A. Cole, Meireles, Ramires, Lampard, Mata, Sturridge, Drogba.

De to Manchester-hold vandt, og derfor er presset på os. Vi skal vinde, for ikke at give de to et stort forspring!

COME ON CHELSEA!
« Seneste Redigering: 02 Okt 2011, 14:34 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3467: 02 Okt 2011, 15:16 »

Fin halvleg, hvor vi uden at være fantastiske har kørt Bolton over, som så også er helt væk. Jeg håber AVB tager Ramires eller Meireles ud i pausen, og smider McEachran ind. Han kunne være spændende at se i aktion, og da sejren burde være sikret, kunne det være fint.

Fin halvleg.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3468: 02 Okt 2011, 15:27 »

Er der andre Chelsea-fans her på siden end Jakob? Opstemt

Chelsea har egentligt ikke spillet godt, mener mere, at det er Bolton som simpelthen er fornærmende ringe. Og så gør den nye keeper det heller ikke bedre - håber også, som dig, at se McEachran, som vist skulle være meget god.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3469: 02 Okt 2011, 15:31 »

Kunne også godt tænke mig at se Lukaku i aktion i stedet for en total anonym Drogba! Håber vi holder buret rent

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3470: 02 Okt 2011, 15:35 »

Er der andre Chelsea-fans her på siden end Jakob? Opstemt

Chelsea har egentligt ikke spillet godt, mener mere, at det er Bolton som simpelthen er fornærmende ringe. Og så gør den nye keeper det heller ikke bedre - håber også, som dig, at se McEachran, som vist skulle være meget god.

Selvfølgelig er der det - Vi er masser af os!

Jeg er helt enig med at Chelsea ikke har spillet godt godt, men de har sku spillet pænt og udnyttet modstanderens svagheder, selvom de er så svage at selv HB køge ville slå dem! - Jeg kunne godt tænke mig at se Romeu, Lukaku samt McEachran i 2. halvleg gerne allerede allerede tidligt i 2. halvleg.

Men nu skal vi også passe på ikke at tabe... Opstemt

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3471: 02 Okt 2011, 16:29 »

Fin sejr, over et meget tamt Bolton-mandskab. Jeg synes egentlig ikke, at vi er fantastiske gode, men vi var effektive. Der er situationer ved målene, som er fremragende, især til 5-1. Det var klasse. Men fin sejr, og vi er 3 point rigere.

Lampard, Sturridge og Luiz må fremhæves som profiler i dag. Lampard laver et kynisk hattrick, mens Sturridge laver to, og var konstant en udfordring for Bolton-forsvaret. Luiz var sikker i forsvaret, og førte flot bolden frem gang på gang. En rigtig solid præstation.

thydam1
Lilleputspiller
*

« Svar #3472: 02 Okt 2011, 16:44 »

godt

Newton Heath
Manager

« Svar #3473: 02 Okt 2011, 16:48 »

godt

Haha, det var sku kort og præcist må man sige.  Grin

Du har vel ikke lidt mere at byde ind med eller?

crille759
Ynglingespiller

« Svar #3474: 02 Okt 2011, 16:54 »

sådan chelsea sikker 5-1 sejre chelsea 4 ever! Smiley

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3475: 02 Okt 2011, 17:01 »

Velkommen til evt. nye brugere på siden som holder med Chelsea. Det kunne være skønt, hvis I gad at skrive noget om kampen. Nogle der gjorde det godt, nogle der gjorde det skidt, eller bare noget I generelt har lagt mærke til. :-)

Gungner
Gæst

« Svar #3476: 02 Okt 2011, 17:04 »

Må indrømme jeg havde frygtet at vi kunne komme i problemer, da Bolton aldrig er et sjovt hold at spille imod. Trods deres placering. Men spillet var en fornøjelse at se på, og Lampard = ownage.

Korzika
Gæst

« Svar #3477: 04 Okt 2011, 17:13 »

Der er snak om, at vi skal flytte fra Stamford Bridge. Roman Abramovic skulle eftersigende have brugt 1 million £ på at udvikle ideer. Først og fremmest er Abramovic dog nødt til at udkøbe Chelsea Pitch Owners, der er et konsortium bestående af flere tusinde fans. Hvis dette sker, så er der endnu en udfordring. QPR leder også efter et nyt sted at bygge et stadion, og QPR leder efter nogle af de samme steder som os.

Her er der et kort over mulige steder:
http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00653/66-chelsea_653981a.jpg

Vi skulle vist mere mest interesserede i Battersea/Nine Elms lang med Themsen. Det ligger godt nok syd for Themsen, men der menes, at stadionet ville kunne ligge rigtigt godt med udsigt over Themsen. Et nybygget stadion med 60.000 tilskuerpladser ville kunne skabe et årligt profit på omkring 50 millioner pund. Financial Fairplay behøve vi ikke bekymre os om, da den regel ikke omfatter stadion investeringer. Personligt er jeg lidt delt. Det vil være ærgerligt at forlade det stadion, som vi har spillet på i 106 år, og har opnået fantastiske bedrifter. På den anden side, så har vi på tilskuerfronten vokset os fra Broen. Vi er det hold i Europa, som har det 28 højeste tilskuersnit i Europa, og det er ikke specielt stort, når man ser på, hvordan vi har klaret os nationalt, så vel som internationalt.

Derudover er der en lille artikel med Sam Hutchinson. En lokal knægt, der desværre har/havde store kæmpeproblemer, men han har formået at lave et flot comeback til fodboldverdenen. Jeg håber virkelig, at han kan blive den spiller, som kan spille sig på holdet i Chelsea. Vi har brug for spillere, som vi selv har udviklet, og som er Chelsea-folk helt ind til benet.  

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3478: 04 Okt 2011, 17:52 »

Hmm, ja er ikke meget for at flytte så langt væk også på den anden side af Themsen, men vi er også ved at have brug for et nyt stadion med vores ambitioner.

Desuden fedt, at Hutch er igang igen, det havde man da ikke regnet med efter han blev erklæret fodboldinvalid og fik et trænerjob i klubben så vidt jeg husker.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3479: 04 Okt 2011, 21:39 »

Jeg er også splittet. Jeg kan godt se, det super fede i, at have et moderne og stort stadion, men det ville altså ikke være uden betydning at fjerne Stamford. Vi har mange gode øjeblikke, store resultater og traditioner igennem 106 år på Stamford Bridge, og det ville sgu være synd at fjerne. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg mener i denne sag. Det er sgu svært.

Til en anden sag, kan I her se lidt tryllerier fra McEachran til træning ved en U21-landsholdssamling. Knægtens teknik er ustyrlig god.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=84521

Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010