home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829859 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3450: 24 Sep 2011, 17:11 »

Nej, tacklingen kan ikke kategoriseres som en sviner. Det røde kort var dog en kende hårdt dømt, men det røde kort kan godt dømmes.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3451: 24 Sep 2011, 17:36 »

Fandme et dejligt mål af Ramires men målmanden lå jo næsten ned inden han kom i feltet ... 3-0 er sku fint Opstemt

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3452: 24 Sep 2011, 19:17 »

En fin sejr i dag, selv om vi spiller i undertal det meste af kamp. Torres laver et flot mål, hvor han så skarp ud i situationen, men desværre får han et rødt kort, som er en klar skamplet, på den præstation. Ærgerligt. Ellers synes jeg sgu det var en fin præstation af drengene.

Jeg har dog svært ved at indse, at Lampard ikke starter inde i dag. Han blev taget ud i pausen mod United, og er bænket hele kampen i dag, og derfor kan jeg godt frygte for hans fremtid i Chelsea. Jeg skal sgu lige vænne mig til, at han måske blot bliver en rotationsspiller, og ikke den sikreste mand på holdkortet. Jeg må sige, at jeg er lidt ked af det, for jeg elsker at se Lampard i aktion, og er vokset op med et Chelsea-mandskab hvor han var helt fantastisk. Men lad os nu se, det virker til at Lampard måske er en smule for langsom til Villas-Boas spillestil, hvilket er ærgerligt. Dog viser det igen noget om Villas-Boas kynisme. Han er sgu ligeglad med hvem det er han bænker, han stiller med dem, han mener er bedst.

Korzika
Gæst

« Svar #3453: 25 Sep 2011, 10:58 »

Ja, og apropos Lampard, så skulle han eftersigende i vrede have forladt bænken, da AVB 7 minutter før tid valgte at skifte Josh ind på banen.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2041508/Frank-Lampards-future-Chelsea-jeopardy-snub.html

AVB siger, at det handlede om, at Lampard var med i kampen imod Fulham, og havde brug for restitution. Jeg tror, at det er den halve sandhed. Jeg tror også, at det handler om, at han er af den opfattelse, at Lampard spiller for langsomt. Og den opfattelse, må jeg desværre erklære mig enig i. Første gang, jeg så Chelsea, forelskede jeg mig i Lampard. En rigtig dynamisk midtbane-fighter med et sublimt skud, der også var målfarlig. Men den spiller, vi ser på banen i 2011, er ikke den vi så for 5-6 år siden, som jeg - uden at blinke med øjnene - havde kaldt for verdens bedste centrale midtbanespiller. Men siden sidste sæson, hvor Lampard var ude i nogle måneder, så syntes jeg, at det er gået ned af bakke, desværre. Derfor syntes jeg også, at AVB gør det korrekte ved at bænke Lamps. Jeg håber dog ikke, at Lampard forlader Chelsea foreløbigt. Jeg håber, at han spiller hele hans kontrakt færdig (evt. forlænger), og kommer til at få en-eller-anden rolle i klubben. For Lampard er en sand legende, og sammen med JT og Drogba er han de spillere, der symboliserer Chelseas nye status, som en af verdens bedste og største klubber.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3454: 25 Sep 2011, 11:07 »

Ja, man kan ikke forestille sig Lampard forlade Chelsea. Jeg kan ikke engang se ham sidde på bænken, som han gjorde i går. Jeg ved ikke hvor han står i klubben, men jeg synes han er god nok til en start 11'er. Kan ikke se hvem der er bedre end ham på midten. Han er ikke den hurtigste i verden, men det er så også det. Jeg er overbevist om at han med afstand er en bedre fodboldspiller end Ramires, Meireles, Mikel og Essien. Fodboldmæssigt. Desværre er det blot ikke det, der altid kigges efter. Men lad os nu se, om det er noget der vil gentage sig. Lampard er dog måske den bedste spiller Chelsea nogensinde har haft, og han er en stor legende i klubben. At han er den mest scorende midtbanespiller nogensinde, og den 7 mest scorende nogensinde i Premier League, siger alt om, hvor god han er, og har været.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3455: 25 Sep 2011, 11:17 »

Men det ville jo også være synd at tage en mand som Ramires ud igår efter sine 2 mål . Jeg ville også ønske Lampard var inde fra start men han har jo ikke ligefrem været den man har set mest til når han så er inde. Dog tror jeg at han er og finde i start 11`eren når der skal spilles CHL.

Torres skulle vidst få 3 spilledages karantæne for sin tackling igår og han er så tilbage når vi møder Arsenal.

Vi skal alle være her.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #3456: 25 Sep 2011, 11:29 »

Forstår udmærket jeres frustration, drenge.

Lampard er one of a kind - en helt igennem fantastisk fodboldspiller, som bestemt ikke bør sidde på bænken.

Jeg er bestemt enig i, at man har set ham langt bedre, men han har en kæmpe indflydelse og aura at tilføre en klub som Chelsea, og han er Chelsea's hjerte i min optik. André Villas Boas er en fremragende træner, og det er er et rigtig godt koncept, at sætte de bedstspillende på banen, men der er undtagelser. Hans hierarkistatus i klubben, er som overnævnt, meget nævneværdig, og han betyder ekstremt meget for Jer - det er jeg helt overbevist om.

Kunne ikke forestille mig ham i en anden klub. Håber da for Jer, at han kommer i omdrejninger, for hvis han gør det, så kan han blive en vigtig faktor til at gå efter guldet, så vi får en spændende Mesterskabs-kamp, sammen med City også.

Korzika
Gæst

« Svar #3457: 25 Sep 2011, 11:42 »

Ja, man kan ikke forestille sig Lampard forlade Chelsea. Jeg kan ikke engang se ham sidde på bænken, som han gjorde i går. Jeg ved ikke hvor han står i klubben, men jeg synes han er god nok til en start 11'er. Kan ikke se hvem der er bedre end ham på midten. Han er ikke den hurtigste i verden, men det er så også det. Jeg er overbevist om at han med afstand er en bedre fodboldspiller end Ramires, Meireles, Mikel og Essien. Fodboldmæssigt. Desværre er det blot ikke det, der altid kigges efter. Men lad os nu se, om det er noget der vil gentage sig. Lampard er dog måske den bedste spiller Chelsea nogensinde har haft, og han er en stor legende i klubben. At han er den mest scorende midtbanespiller nogensinde, og den 7 mest scorende nogensinde i Premier League, siger alt om, hvor god han er, og har været.
Skal Lampard bruges nogle steder, så skal det vel være i rollen som felt-til-felt spiller på midten. Det er den position, hvor Ramires pt. spiller. Og med Ramires præstation mod Swansea i betragtning, så syntes jeg, det er fair, at Ramires bliver foretrukket. Skal Lampard betragtes som regulær starter, så skal han overbevise AVB om, at han er bedre end Ramires. De to andre roller på midtbanen passer Lampard i mine øjne ikke ind i. Han er ikke nogen ankermand, bolderobrer eller eventuelt defensiv playmaker, der skal ligge foran forsvaret. Der har vi Mikel, Essien eller eventuelt Meireles. Jeg mener heller ikke, at Lampard besidder den fornødne kreativitet til at blive brugt som den kreative-midtbanespiller. Tidligere kunne han kompensere for det med hans målfarlighed, men Lampard er ikke helt så målfarlig, som han var tidligere. Derudover vil AVB gerne have den kreative midtbanespiller til at være hurtig i sin boldomgang, og i den rolle, der fungerer en Meireles bedre end Lampard.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3458: 25 Sep 2011, 11:45 »

Skal Lampard bruges nogle steder, så skal det vel være i rollen som felt-til-felt spiller på midten. Det er den position, hvor Ramires pt. spiller. Og med Ramires præstation mod Swansea i betragtning, så syntes jeg, det er fair, at Ramires bliver foretrukket. Skal Lampard betragtes som regulær starter, så skal han overbevise AVB om, at han er bedre end Ramires. De to andre roller på midtbanen passer Lampard i mine øjne ikke ind i. Han er ikke nogen ankermand, bolderobrer eller eventuelt defensiv playmaker, der skal ligge foran forsvaret. Der har vi Mikel, Essien eller eventuelt Meireles. Jeg mener heller ikke, at Lampard besidder den fornødne kreativitet til at blive brugt som den kreative-midtbanespiller. Tidligere kunne han kompensere for det med hans målfarlighed, men Lampard er ikke helt så målfarlig, som han var tidligere. Derudover vil AVB gerne have den kreative midtbanespiller til at være hurtig i sin boldomgang, og i den rolle, der fungerer en Meireles bedre end Lampard.
Jeg tror godt, Villas-Boas kunne finde på at bruge Lampard som ankermand. Det har han i hvert fald udtalt før sæsonstart, at han synes Lampard var rigtig god, i sådan en 6'er-rolle. Men jeg ved ikke helt, hvad planen er, og hvor han står. Det må kun tiden vise.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3459: 28 Sep 2011, 19:27 »

Tror det bliver en rigtig svær kamp i aften! - Vi spiller nogenlunde, men er ikke så stærke som vi kan være! - men vi bliver vist på TV2 sport og det ser jeg frem til!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3460: 28 Sep 2011, 19:34 »

Jeg er tilfreds med uafgjort i aften. Valencia er godt kørende i øjeblikket. Mata scorer i aften, det er jeg overbevist om. Tror det ender med en smal 1-2 sejr til os.

Korzika
Gæst

« Svar #3461: 28 Sep 2011, 20:24 »

CHELSEA XI
Cech,; Bosingwa, David Luiz, Terry, Cole; Ramires, Mikel, Lampard; Mata, Torres, Malouda.

subs: Turnbull, Ivanovic, Romeu, Meireles, Kalou, Anelka, Drogba

Lampard er med i starteren igen. Derudover er David Luiz med i centerforsvaret. Det tyder på, at han er ved at være sin skade kvit, og er frisk nok til at spille kampe i både weekenden og midtugen. Jeg er lidt overrasket over, at Malouda er blevet foretrukket fremfor Anelka, men AVB har sikkert sine grunde. Sturrigde er åbenbart ikke kommet sig over hans skade, og er slet ikke med i truppen. Jeg frygter desværre, at vi ikke har kreativitet nok på midtbanen. Der havde jeg gerne set Meireles på banen på bekostning af enten Ramires eller Lampard. Jeg håber dog, at holdet gør min frygt til skamme, og kommer til at spille noget hurtigt og flydende angrebsspil. 

Kampen mod Valencia bliver svær, og jeg vil være tilfreds med et enkelt point. Valencia er klart den modstander i gruppen, som jeg frygter mest, men vi har gode erfaringer med dem. Hvem husker ikke Essiens kasse på Mestella for nogle sæsoner siden?

Jeg gætter på en 1-0 eller 2-1 sejr til os!

Korzika
Gæst

« Svar #3462: 28 Sep 2011, 22:57 »

1-1 på Mestalla er på papiret et udemærket resultat. Men bedømt ud fra alle vores chancer, så mener jeg, at vi skulle have vundet denne kamp. Diego Alves står en helt sublim kamp, men der skal altså lidt mere kvalitet i vores afslutninger. Det er også måden Valencia kommer på tavlen, der irriterer mig. Kalou begår et vanvittigt dumt straffespark, som der slet ikke var behov for. Jeg har haft svært ved at sige noget positivt om den mand, og det bliver bestemt ikke lettere med sådan en aktion. 

Lampard var virkelig god i dag. En fantastisk arbejdsindsats, hvor han flere gange går ind og presser Valencia-spillerne til boldtab. Han krydrer den gode præstation med en scoring, og der er sgu spor af den gamle Lampard. Op til denne kamp foretrak jeg Ramires, men det har ændret sig efter denne. Det er fantastisk, at vi har konkurrence spillerne imellem, og det får spillerne til at kæmpe om deres plads. Vores venstreside var usikker i dag, og Cole virkede ikke som den klasse-back han jo er. Torres havde ikke nogen fantastisk 1. halveg, men i 2. halveg steppede han op, og havdee nogle super aktioner. Desværre så vi det tilsvarende for Diego Alves, der flot reddede hans forsøg. Ros til AVB og spillerne for en rigtig intelligent approach til denne kamp. Organisationen og defensiven var imponerende, og det var ikke let for Valencia at spille sig til chancer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3463: 28 Sep 2011, 23:01 »

Jeg kan kun gentage dig. 1-1 er et fint klasse på papiret, men vi skulle sgu have vundet i dag, og Anelka, Torres og Ramires skal sparke dem i kassen i 2. halvleg. Det må Villas-Boas arbejde på. Ellers virkede Lampard meget opsat på at vise AVB, at han stadig er en verdensklasse spiller, og det fik han da gjort. Han var vores bedste mand i dag, og kampens bedste også, hvis vi ser blot fra Diego Alves, som stod en kamp af en anden verden.

Det ærger mig lidt vi ikke vandt, men sådan er det nu. Det er ingen katastrofe og nu har vi 4 point i to kampe. Det er optimalt. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3464: 29 Sep 2011, 20:49 »

Så kom min hjemmebanetrøje hjem, og derved har jeg givet mig selv en god fødselsdagsgave! God timing! Den er med LAMPARD 8, og jeg føler, at dette må blive min sidste Lampard-trøje. Jeg køber også udebanetrøjen med MATA 10, spørgsmålet er dog bare hvornår og ikke om jeg gør det.

Desuden skønt at se, at Lampard bliver hyldet i de engelske aviser i dag. Det fortjener han.

Fortsat god dag!

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010