home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829998 gange)
MBryoma
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3375: 02 Sep 2011, 14:33 »

Men Van Aanholt er blive udlejet igen. spørgesmål hvem de ville bruge når A. Cole bliver skadet

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3376: 02 Sep 2011, 14:42 »

Jeg er positiv mht af Meireles. Har altid godt kunnet lide ham, og da vi havde følerne ude efter ham sidste sæson ønskede jeg ham også til klubben i stedet for Ramires. Meireles var en af de bedre Liverpool-spillere i sidste sæson, hvor han viste lidt af hans fantastiske sparketeknik, arbejdsraseri,  og ind i mellem også nogle fantastiske afleveringer. Men nogen super kreativ spiller, som Modric eller Pastore, er han nu langt fra. Jeg er overbevist om at han bliver en god spiller for os, han vil som i andre også siger, nok kun være reserve, men hvilken reserve. En spiller der yder 110% når han er på banen kan man altid bruge, og specielt med hans kvaliteter. Nu har vi altså et super stærkt hold.

Det giver så følgende opstilling:

Cech
Bosingwa Luiz Terry Cole
                Mikel
        Ramires Lampard
Mata                   Malouda
              Torres

Resten:
Hilario
Alex
Ivanovic
Van Aanholt
Meireles
McEachran
Sturridge
Drogba
Lukaku
Anelka
Kalou

Bosingwa er startet rigtig stærkt, og når jeg gerne ser at vores to fløje trækker ind i banen en gang i mellem for at gøre spillet mere kreativt, er det vigtigt med to offensive backs, som kan lave nogle gode indlæg og som har hurtigheden, det har Ivanovic ikke.

Vi er afhængige af at Torres kommer igang, samt at vores midterforsvar bliver mere stabilt, hvor specielt Terry har set rusten, langsom og usikker ud i flere situationer.

Synes vi har gjort et rigtig godt transfervindue. Synes dog at vores forsvar ser en smule tyndt ud, mens vores angreb er overfyldt med gode spillere. Håber så bare at Kalou forsvinder snarest, han gør intet godt.

Villas-Boas og Abramovich har bestået.

C H E L S E A

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #3377: 02 Sep 2011, 14:56 »

Jeg er positiv mht af Meireles. Har altid godt kunnet lide ham, og da vi havde følerne ude efter ham sidste sæson ønskede jeg ham også til klubben i stedet for Ramires. Meireles var en af de bedre Liverpool-spillere i sidste sæson, hvor han viste lidt af hans fantastiske sparketeknik, arbejdsraseri,  og ind i mellem også nogle fantastiske afleveringer. Men nogen super kreativ spiller, som Modric eller Pastore, er han nu langt fra. Jeg er overbevist om at han bliver en god spiller for os, han vil som i andre også siger, nok kun være reserve, men hvilken reserve. En spiller der yder 110% når han er på banen kan man altid bruge, og specielt med hans kvaliteter. Nu har vi altså et super stærkt hold.

Det giver så følgende opstilling:

Cech
Bosingwa Luiz Terry Cole
                 Mikel
         Ramires Lampard
Mata                   Malouda
               Torres

Resten:
Hilario
Alex
Ivanovic
Van Aanholt
Meireles
McEachran
Sturridge
Drogba
Lukaku
Anelka
Kalou

Bosingwa er startet rigtig stærkt, og når jeg gerne ser at vores to fløje trækker ind i banen en gang i mellem for at gøre spillet mere kreativt, er det vigtigt med to offensive backs, som kan lave nogle gode indlæg og som har hurtigheden, det har Ivanovic ikke.

Vi er afhængige af at Torres kommer igang, samt at vores midterforsvar bliver mere stabilt, hvor specielt Terry har set rusten, langsom og usikker ud i flere situationer.

Synes vi har gjort et rigtig godt transfervindue. Synes dog at vores forsvar ser en smule tyndt ud, mens vores angreb er overfyldt med gode spillere. Håber så bare at Kalou forsvinder snarest, han gør intet godt.

Villas-Boas og Abramovich har bestået.

C H E L S E A

Jeg ville gerne se sturrigde inde i stedet for "gamle" malouda..  Smiley

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3378: 02 Sep 2011, 14:59 »

De har A. Cole, og de havde før Zhirkov, som jeg bestemt ikke synes var god på backen. Han var mere en kantspiller. Dog får unge Van Aanholt nok chancen, hvis A. Cole bliver skadet.

En helt anden sag, er din signatur, som jeg er ret sikker på, er for høj. Wink

Van Aanholt er udlejet. Ryan Bertrand er derimod vores backup på venstreback.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3379: 02 Sep 2011, 15:00 »

Van Aanholt er udlejet. Ryan Bertrand er derimod vores backup på venstreback.
Du har ret.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3380: 02 Sep 2011, 15:14 »

Havde helt glemt Bertrand. Men det var nok efter hans noget upopulære tweet sidst.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3381: 10 Sep 2011, 14:33 »

Så ruller Premier League igen, og en irriterende landskampspause er nu slut. Herligt!

Vi skal en tur nordpå til Sunderland, som bestemt ikke er en nem kamp. Taget i betragtning, at vores spil ikke har været fantastisk so far, kan jeg da godt frygte dem lidt. Men nu må vi se, jeg tror da selvfølgelig på en sejr. Cech er tilbage i kassen, og sikke et held. Hilario var skyld i målet mod Norwich, som aldrig var gået ind, hvis Cech havde været mellem stængerne. En kæmpe gevinst, at han er tilbage. Derudover har Sturridge overstået sine karantænedage, og han er nu tilgængelig. Han starter inde i dag, er jeg ret sikker på, og jeg glæder mig til at se ham i aktion. Mata tror jeg starter på den anden kant, og da Drogba er skadet, skal Torres selvfølgelig spille i front, som han nok skulle alligevel. Meireles er mere en tvivlsom starter, og jeg tror han er på bænken i dag. Her er mit bud på en start 11'er:

Cech
Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole
                    Mikel
           Ramires - Lampard
Sturridge                         Mata
                    Torres

Nu må vi se, jeg tager sikkert gevaldigt fejl, men jeg tror på en 2-0 sejr. Sturridge og Torres på tavlen!

THE BLUES!

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #3382: 10 Sep 2011, 14:48 »

Personligt er jeg i tvivl om det bliver malouda eller sturridge, der starter på højre kant, dog er jeg også rimelig sikker på Mata starter inde. Jeg håber, at vi igen idag får lov, at se Lukaku i aktion, han er virkelig en spændende spiller! Jeg er enig med dit 2-0 resultat Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #3383: 10 Sep 2011, 15:44 »

Anelka valgt i stedet for Torres og debut til Meireles, bliver spændende at følge. :-)

Derudover glæder jeg mig til at se Sturridge og håber selvfølgelig ikke at han spiller alt for godt for jer. Bedntner på toppen for Sunderland!

God kamp. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3384: 10 Sep 2011, 16:05 »

Overraskende med Torres. Meireles så jeg som 50-50. Kom så Chelsea!

Korzika
Gæst

« Svar #3385: 10 Sep 2011, 16:54 »

For satan vi er fremragende!
Vi spiller fantastisk flydende angrebsspil, og alle kæder kører som smurt i en smuk symbiose. Mata gør allerede en stor forskel, og det er tydeligt, at vi har manglet en spiller som ham. Vi har givet en fodboldlektion til Sunderland, og det er stort set ikke noget negativt at tage fat på. Det eneste jeg kan komme på, at B52 har vundet lidt for mange luftdueller mod Terry. I anden halveg skal vi fortsætte disse takter, og komme på 2-0, så kampen bliver lukket. 

CHELSEA!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3386: 10 Sep 2011, 16:59 »

Jeg er ganske enig. Mata er fremragende! Konstant i bevægelse, god flair, kreativitet og et fremragende spark, som vi så, da han ramte stolpen på frispark.

Klasse spiller.

Nu skal vi fortsætte, og så vinder vi også den her kamp.

Korzika
Gæst

« Svar #3387: 10 Sep 2011, 18:35 »

Rigtig opløftende kamp!
Sidder tilbage med en følelse af, at vi er hvor vi skal være. Jeg mener oprigtigt, at vi er en ligeså stor titelkandidat som de to Manchester-klubber. Derfor glæder jeg mig også til vores kamp om 8 dage på OT. Først er der dog en ChL-kamp, der først skal vindes. Vi fik set 3 nyindkøb på banen, Meireles, Mata og Romeu. Især to de førstnævnte var fremragende. Det er fantastisk, at de kan have så stor en betydning, når man tager i betragtning, at de har været kort tid i klubben.

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #3388: 10 Sep 2011, 19:13 »

lidt skuffet over at  Lukaku får ikke spilletid og for at vise hvad han kan..

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #3389: 10 Sep 2011, 20:17 »

Hvorfor er 'ingen' ikke en mulighed i jeres afstemning?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010