home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830072 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3345: 31 Aug 2011, 14:58 »

Vi skal alle være her.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3346: 31 Aug 2011, 15:35 »

Kan ikke se hvad vi skal med ham? Kanter har vi nok af. Malouda, Mata, Sturridge, Anelka og Kalou.

Så at Stevan Jovetic også var rygtet til os. Det håber jeg heller ikke på, han er en 10'er, og vil kun sætte McEachran endnu længere tilbage. Har aldrig set ham spille. Men de 180 millioner han angiveligt skulle koste, skulle vi hellere bruge på Modric, selvom han nok nærmer sig 350 mio.

Tror dog ikke vi køber nogen i dag.

Newton Heath
Manager

« Svar #3347: 31 Aug 2011, 15:40 »

De glasben i engelsk fodbold? Puha, held og lykke siger jeg bare..

Ingen tvivl om at han er en gudsbenået spiller når tingene kører for ham og han er i 100% form, men det er bare ved at være sjældent han er det. Derfor ville jeg anslå ham som noget af en lottokupon, men det kan selvfølgelig godt blive en succes. Hvem ved?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3348: 31 Aug 2011, 15:46 »

De glasben i engelsk fodbold? Puha, held og lykke siger jeg bare..

Ingen tvivl om at han er en gudsbenået spiller når tingene kører for ham og han er i 100% form, men det er bare ved at være sjældent han er det. Derfor ville jeg anslå ham som noget af en lottokupon, men det kan selvfølgelig godt blive en succes. Hvem ved?
enig omkring hans skader. Men stadig ville han pynte på holdet . Dog vil han ikke kunne deltage i CHL .

Vi skal alle være her.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #3349: 31 Aug 2011, 17:07 »

Kan ikke se hvad vi skal med ham? Kanter har vi nok af. Malouda, Mata, Sturridge, Anelka og Kalou.

Så at Stevan Jovetic også var rygtet til os. Det håber jeg heller ikke på, han er en 10'er, og vil kun sætte McEachran endnu længere tilbage. Har aldrig set ham spille. Men de 180 millioner han angiveligt skulle koste, skulle vi hellere bruge på Modric, selvom han nok nærmer sig 350 mio.

Tror dog ikke vi køber nogen i dag.

Så Jovetic spille sidst Fiorentina var i CHL. Der gjorde han det rigtig godt, husker ham specielt for at kører hele Liverpool forsvaret tyndt. Når det er sagt, så har manden været skadet i et år, så det er uvist om han kommer på samme niveau og om talentet rækker til storklubber. Jeg så også gerne Modric komme til klubben, han er etableret i PL og har spillet stabilt over en længere periode.

Ribery ser jeg egentlig ikke i Chelsea, som andre har nævnt, så er han god når det kører for ham, men han er skadet alt for ofte og Chelsea har masser af kanter.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Weezy
Lilleputspiller
*

« Svar #3350: 31 Aug 2011, 17:10 »

Mere om Ribery til Chelsea: »... Det er første gang, at jeg hører noget om det jeg kan garantere dig, at Franck vil blive hos os Der er ingen sandhed i dette rygte, uanset tallene, der bliver nævnt" - Bayern München sportsdirektør Christian Nerlinger, til Sport Bild. Det ser ud til Chelsea bliver nødt til at kigge andre steder for midtbane forstærkninger.

http://www.goal.com/en/live-update/375/goalcom-transfer-deadline-day-live

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3351: 31 Aug 2011, 23:09 »

I dag har vi udlejet Kakuta til Bolton, Van Anholt til Wigan, ham mexicaneren til Vitesse og solgt Benayoun til Arsenal. Glimrende synes jeg, ingen af de spillere var tæt på start 11 alligevel. Og jeg tror ikke vi henter noget her i sidste minut Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

JKJ
Gæst

« Svar #3352: 31 Aug 2011, 23:17 »

I dag har vi udlejet Kakuta til Bolton, Van Anholt til Wigan, ham mexicaneren til Vitesse og solgt Benayoun til Arsenal. Glimrende synes jeg, ingen af de spillere var tæt på start 11 alligevel. Og jeg tror ikke vi henter noget her i sidste minut Cool

Men svækker i ikke dermed bredden i truppen?
Det var vel jeres store problem sidste år da i havde en lang nedtur i efteråret.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3353: 31 Aug 2011, 23:25 »

Hverken Van Anholt eller Kakuta er i nærheden af holdet endnu, og er stadig kun unge talenter. Benayoun ville måske være 5/6 valg til midtbanen, så at sælge ham ser jeg som optimalt. Jeg tror ikke på vi igen får en sæson hvor vi har 5-6 stamspillere ude i en længere periode, så uheldig kan vi ikke være 2 sæsoner i træk. Godt nok er Essien væk resten af året, men med salget af Benayoun viser Vilas-Boas også unge Josh at han kan regne med spilletid i år. Og det glæder mig meget, da han er en uslebet diamant.

Men breddemæssigt er vi måske ramt en lille smule, men ikke noget særligt synes jeg.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #3354: 31 Aug 2011, 23:32 »

Liverpool have confirmed that Raul Meireles has submitted a written transfer request.

Mon han er på vej til os ?? Smiley

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3355: 31 Aug 2011, 23:37 »

Liverpool have confirmed that Raul Meireles has submitted a written transfer request.

Mon han er på vej til os ?? Smiley

Hvorfor komme med sådan en med 30 min tilbage af transfervinduet?? Opstemt

Men han vil jo bare gøre vejen for Josh længere, nu var han lige komet ind i varmen med salget af Benayoun, så mener ikke vi skal købe ham, vi har ikke brug for ham. Og hvis han koster penge plus Sturridge er det jo bare tåbeligt!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #3356: 31 Aug 2011, 23:40 »

Uden tvivl, han vil gøre det svært for Josh, mener bare vi brug for noget bredde på midten. Især efter Essien er væk.

Men det må ikke være på bekostning at Sturridge... Wink

Men ja det er til at grine af, at han kommer med det ønske så sent Opstemt

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Naustratze
Gæst

« Svar #3357: 31 Aug 2011, 23:43 »

Synes det er lidt syndt for jer med Essien, han er virkelig en klasse spiller. Stort fan kan jeg indrømme selvom jeg er større Arsenal fan.

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #3358: 31 Aug 2011, 23:45 »

Han betyder SÅ meget for det hold, det er helt enormt.. En skam, også derfor vi skal have en backup.... Wink

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #3359: 31 Aug 2011, 23:48 »

Få så gennemført minimum den ene handel...!!! Får jo grå hår af det her!

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010