home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830398 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3105: 05 Jul 2011, 10:53 »

Ifølge rapporten, vil Villas-Boas bruge Pepe på den defensive midtbane og ikke i forsvaret.

korzika
Gæst

« Svar #3106: 05 Jul 2011, 11:07 »

Du glemmer Alex, som også kan og vil starte inde. og Luiz og peppes spillestil er meget ens da de er meget fandenivoldsk og offensive
Ja, vi har også Alex, men da jeg talte om vores starter, der undlod jeg ham, da jeg mener hierarkiet i centerforsvaret er relativt fastlagt, som det pt. ser ud.

Ifølge rapporten, vil Villas-Boas bruge Pepe på den defensive midtbane og ikke i forsvaret.
Jeg tror stadig, at det er en and. På den defensive midtbane har vi bl.a. Obi Mikel og Essien. Som defensiv midtbanespiller, må man antage, at han enten skal fungere som en boldvindende midtbanespiller eller ankermand. Essien er en fremragende bolderobrer, mens Obi Mikel kan udfylde rollen som ankermand med bravour. Derudover, så tvivler jeg på, om Real Madrid vil slippe Pepe. Der skal i hvert fald MANGE penge til, og de penge skal i mine øjne bruges andre steder. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3107: 05 Jul 2011, 14:01 »

I mine øjne har slet ikke behov for Pepe, hvis der er tale om vores starter. Vi har Terry og Luiz i forsvaret. Terry er selvskrevet, mens at Luiz og Pepe er ret lige niveaumæssigt. Om man syntes Luiz eller Terry er bedst, er jo lidt af en smagssag, da de har forskellige forcer, men jeg ville vælge Luiz over Pepe, da jeg syntes Luiz komplimenterer Terry bedre end Pepe. Det ville være fantastisk, at have disse 3 spillere til to pladser, men det ville kræve, at en af dem sad på bænken, og det tror jeg ikke nogen af dem er indstillet på. Jeg er helt enig med Wicked Sick i, at der er andre dele af holdet, der hellere skal styrkes.

Jeg tror, at det er en and.
Pyt med længden af dette indlæg, for det er 100% korrekt og spot on.

Vi skal ikke have Pepe, og jeg tror heller ikke på at det er noget seriøst. Luiz er pissegod, men det er mest fordi at han kan alt det Terry ikke kan. Terry er en leder, og en fantastisk fighter og klippe i forsvaret. Til gengæld er han ikke ret god til at føre bolden frem som Luiz er. Vi har manglet sådan en spiller siden vi solgte Carvalho, som i mine øjne også er fantastisk. Derfor er Luiz god, og han er også bedre end Pepe til det. Derfor har vi ikke brug for Pepe. Heller ikke på den defensive midtbane, hvor vi er godt besat med Mikel og Essien.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 14:03 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3108: 06 Jul 2011, 12:54 »

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3109: 06 Jul 2011, 15:24 »

Der går en masse på SSN om at chelsea åbenbart har budt på Samir Nasri.
Jeg syntes det kunne være fedt at få Nasri til chelsea. Han er en fantastisk spiller og hans fulde potentiale er ikke blevet udtrykt i en underpræsterende klub. Han vil sikker gerne til den anden side af London for at have en chance for at vinde trofæer. Jeg ville se Kalou, Nasri og måske en Modric lige bag den enlige angriber. Den enlige
Hvis dette transfervindue skal foregå idealt så ville jeg gerne se disse transfers:

(gælder fra nu af og ikke spillere som allerede er blevet solgt/købt)
Ind: Modric, Nasri og Falcao.
Ud: Drogba, Malouda eller Anelka, Paulo Ferraira.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3110: 06 Jul 2011, 15:25 »

Hvordan vil du spille så? Jeg tror ikke på at vi henter mere end højst en af de tre. Og er næsten sikker på at det ikke bliver Falcao.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3111: 07 Jul 2011, 10:57 »

Hvordan vil du spille så? Jeg tror ikke på at vi henter mere end højst en af de tre. Og er næsten sikker på at det ikke bliver Falcao.

cech

ivanovich, Alex/Luiz, Terry, Cole.

Essien, Mikel Obi
Kalou, Nasri/Lampard, Modric

Falcao/Torres.

Jeg mener også at denne formation vil løfte byrden fra lampard, terry og hvem der nu bliver af de erfarne spillere.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3112: 07 Jul 2011, 12:09 »

Hvis du vil spille på den måde, kommer vi igen til at spille meget snævert, som vi også gjorde efter Torres kom i vinters. Modric er ikke kantspiller i mine øjne. Hans kreativitet og blik for spil er bedst centralt. Kalou har slet ikke overbevist mig om at han har en fremtid i klubben, publikumsyndling eller ej. Ramires overstrålede helt klart Mikel i sidste halvdel af sæsonen, og selvom jeg er stor fan af Mikel, har han virket langsom og en smule ude af kampform. Lampard skal være fast mand, ingen tvivl om det! Når han er på sit højeste er han en af verdens bedste, med al ære og respekt for Nasri, er han altså ikke i nærheden af Lamps.

Jeg foretrækker Modric fremfor Nasri. Da jeg mener han er en bedre spiller, og har et højere bundniveau end Nasri. Dog synes jeg hellere vi burde forstærke højrekanten. Hulk er næsten eneste mulighed efter at Sanchez ser ud til at skifte til Barca. På højrebacken kunne jeg godt tænke mig Kyle Walker. En offensivt tænkende back, som er lynende hurtig, fysisk stærk, og også god i det defensive arbejde. Han er nok heller ikke den dyreste. Dog tror jeg ikke vi køber ham. Jeg er ret sikker på at vi højst køber to spillere til de første 16. Modric og Hulk håber jeg på.

Afgange:
Ferreira
Zhirkov
Benayoun
Anelka
Kalou
McEachran (leje)

Tilgange:
Hulk
Modric
(Sturridge)
(Kakuta)

Opstilling:

Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
               Essien
        Lampard Modric/Ramires
Hulk                     Malouda
               Torres

Bænk:
Turnbull
Alex
Mikel
Ramires/Modric
Kakuta
Sturridge
Drogba

Rest:
Delac
Bosingwa
Bertrand
Van Aanholt
Cork
Borini

Newton Heath
Manager

« Svar #3113: 07 Jul 2011, 12:43 »

Med hensyn til Modric så tror jeg ikke i skal regne med at få ham, da Tottenham skulle være meget meget standhaftige og ikke have nogen som helst intentioner om at sælge uanset prisen. Manden har trods alt stadig fire eller fem år tilbage af kontrakten, så der er ikke rigtig noget han kan gøre ved det og det virker jo heller ikke til at han er utilfreds i Tottenham, selvom han har luftet tanken om at skifte. Jeg tror ikke at han kommer til at forlade Tottenham i dette vindue, en uhyggeligt stor check af russeren kan måske gøre det, men det kommer i den grad til at koste knaster. Det er russeren dog selvfølgelig også garant for skal man have med i overvejelserne. ;-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3114: 07 Jul 2011, 13:15 »

Hvis du vil spille på den måde, kommer vi igen til at spille meget snævert, som vi også gjorde efter Torres kom i vinters. Modric er ikke kantspiller i mine øjne. Hans kreativitet og blik for spil er bedst centralt. Kalou har slet ikke overbevist mig om at han har en fremtid i klubben, publikumsyndling eller ej. Ramires overstrålede helt klart Mikel i sidste halvdel af sæsonen, og selvom jeg er stor fan af Mikel, har han virket langsom og en smule ude af kampform. Lampard skal være fast mand, ingen tvivl om det! Når han er på sit højeste er han en af verdens bedste, med al ære og respekt for Nasri, er han altså ikke i nærheden af Lamps.

Jeg foretrækker Modric fremfor Nasri. Da jeg mener han er en bedre spiller, og har et højere bundniveau end Nasri. Dog synes jeg hellere vi burde forstærke højrekanten. Hulk er næsten eneste mulighed efter at Sanchez ser ud til at skifte til Barca. På højrebacken kunne jeg godt tænke mig Kyle Walker. En offensivt tænkende back, som er lynende hurtig, fysisk stærk, og også god i det defensive arbejde. Han er nok heller ikke den dyreste. Dog tror jeg ikke vi køber ham. Jeg er ret sikker på at vi højst køber to spillere til de første 16. Modric og Hulk håber jeg på.

Afgange:
Ferreira
Zhirkov
Benayoun
Anelka
Kalou
McEachran (leje)

Tilgange:
Hulk
Modric
(Sturridge)
(Kakuta)

Opstilling:

Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
               Essien
        Lampard Modric/Ramires
Hulk                     Malouda
               Torres

Bænk:
Turnbull
Alex
Mikel
Ramires/Modric
Kakuta
Sturridge
Drogba

Rest:
Delac
Bosingwa
Bertrand
Van Aanholt
Cork
Borini

kan godt lide din tanke gang dog er vi uenige med henhold til kalou Peace

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3115: 07 Jul 2011, 13:31 »

Med hensyn til Modric så tror jeg ikke i skal regne med at få ham, da Tottenham skulle være meget meget standhaftige og ikke have nogen som helst intentioner om at sælge uanset prisen. Manden har trods alt stadig fire eller fem år tilbage af kontrakten, så der er ikke rigtig noget han kan gøre ved det og det virker jo heller ikke til at han er utilfreds i Tottenham, selvom han har luftet tanken om at skifte. Jeg tror ikke at han kommer til at forlade Tottenham i dette vindue, en uhyggeligt stor check af russeren kan måske gøre det, men det kommer i den grad til at koste knaster. Det er russeren dog selvfølgelig også garant for skal man have med i overvejelserne. ;-)

Jeg tror heller ikke fuldt på det. Men jeg håber. Han er fantastisk, og lige den slags spiller vi mangler. Der går rygter om at han skulle have udtalt, at han meget gerne ville til Chelsea. Men som du siger, så vil Tottenham helt forståeligt ikke af med ham.

Duff: Ingen grund til at citere hele mit lange indlæg. Det fylder bare siden  Smiley

korzika
Gæst

« Svar #3116: 07 Jul 2011, 13:45 »

Jeg tror heller ikke på Modric til Chelsea i dette vindue. Daniel Levy blev fanget af SSN på vej til hans bil, hvor han afviste, at Modric ville forlade Tottenham UANSET prisen. En anden spiller, der har været nævnt er Moutinho, men han har selv afvist at skifte.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3117: 07 Jul 2011, 13:51 »

Jeg tror heller ikke fuldt på det. Men jeg håber. Han er fantastisk, og lige den slags spiller vi mangler. Der går rygter om at han skulle have udtalt, at han meget gerne ville til Chelsea. Men som du siger, så vil Tottenham helt forståeligt ikke af med ham.

Duff: Ingen grund til at citere hele mit lange indlæg. Det fylder bare siden  Smiley

jeg er brugervenlig :I

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3118: 07 Jul 2011, 14:00 »

Brugerne herpå FmF er kloge folk Wink

Nok om det! Back to topic.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3119: 07 Jul 2011, 14:03 »

Jeg regner sku ikke med de henter Modric eller Neymar ..

Jeg tror vi henter enten Falcao eller Hulk ..

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010