home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  2 Brugere, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830382 gange)
korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3090: 29 Jun 2011, 10:58 »

Villas-Boas er så småt ved at tilpasse klubbens stab.

Der er bl.a. hentet en ny ass. manager og det er Roberto Di Matteo, der tidligere har spillet i klubben, og som også er lidt af en ikonisk figur. Derudover, så har han været manager for WBA, men han blev dog fyret i februar. Vi har dog fået en mand, der har massere af erfaring, som manager og som spiller i Chelsea. Så i mine øjne en super assistent. Smiley

Der er også hentet en ny scout og en fittness-ekspert. Det kan I læse om her.

EDIT: Det ser ud til, at Di Matteo kommer til at dele hvervet med Steve Holland, der efter en succesrig sæson med reserverne kommer til at arbejde med førsteholdet.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 11:00 af korzika » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3091: 29 Jun 2011, 13:08 »

Fint med Di Matteo. En ikonisk figur i klubben og han spillede også noget offensivt fodbold i WBA (hvilket nok ikke var det rigtige at gøre med det spillermateriale), ligesom Villas Boas nok også vil.

Ham fitness coachen virker også som en god mand at få med, da jeg læste om ham i dette link, som du postede tidligere Korzika

Stod der, at han havde en rigtig vigtig rolle og han var meget ny tænkende og revolutionerende indenfor fitness området.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3092: 29 Jun 2011, 16:14 »

Nej, det er skam ganske seriøst. Jeg ville hade usikkerheden omkring trænerposten, hvis det var sådan i United. I får aldrig ro til at udvikle klubben i en bestemt retning, og det er svært for f.eks. Villas-Boas at gå ind og kræve forbedringer af ungdomsfaciliteter, udvidet talentarbejde, lave langsigtede indkøb eller lignende, når han ikke har nogen sikkerhed i sædet.

Nu er det jo heller ikke alle som er så heldige, at få en træner som jeres. Kan du nævne mig en klub udover jeres som har haft den samme træner så længe?

Og jeg tror det er umuligt at finde en, hvis vi snakker uden titler.

Om jeres nye træner vinder noget, syntes jeg er svært at sige, nok vil manden spille offensiv fodbold men det er bare ikke nok i PL. Jeg frygter lidt det både blir jeres styrke men også svaghed, hvis han får indført det spillesystem, Chelsea er for mig et langt bedre mandskab rent fysisk.

« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 16:19 af Roman » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3093: 01 Jul 2011, 15:53 »

I går fik vi så lejet vores unge hollandske talent, Jeffrey Bruma, ud i 2 år til Frank Arnesens HSV. Det er noget jeg personligt er glad for, da jeg tror at Bruma kan have en gd fremtid i klubben for os. Så er det fint, hvis han får noget erfaring nede i Tyskland.

Det var desuden den fjerde spiller Arnesen hentede fra os. Udover en lejeaftale med Bruma, har han også hentet Töre, Sala og Mancienne. Men jeg er glad for Bruma kun er lejet ud til dem.

Desuden skulle vi i næste uge købe Barcelonas unge Gael Etock, som så skal lejes ud til Sporting, med det samme. Jeg kender ikke meget til ham, så det bliver spændende. 

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #3094: 01 Jul 2011, 16:15 »

Den nye udebane Chelsea trøje er mega fed Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3095: 02 Jul 2011, 17:05 »

Super dejligt med en ung trænerduo. Det vil måske give lidt ny inspiration til klubben. Dermed også sagt at der kommer en del aktivitet på spillersiden. Det er også nødvendigt, selvom Boas godt nok har påpeget at han er yderst tilfreds med truppen. Men mon ikke han vil sætte sin lid til Lampard og Terry i hans første par sæsoner i klubben alligevel (håber han bliver mindst 4-5 sæsoner og får tid til at opbygge sit eget hold).

@David Madsen
Selvfølgelig er det irriterende med så meget usikkerhed. Men alle tendenserne i denne træneransættelse peger mod en langsigtet løsning. Du betaler altså heller ikke 300 mio for en 18-årig spiller, hvis ikke man satser på ham langt ud i fremtiden. (115 mio er meget for en 33-årig træner). Men som Jakob E påpeger, er der reelt kun været tale om 3-4 managers i Romans periode i klubben, der har fået sparket (Ranieri, Mourinho, Scolari og Ancelotti).

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3096: 02 Jul 2011, 17:12 »

Gael Etock er så officielt skiftet i da. Spændende synes jeg. Kender ikke noget til ham. Men han skulle være et stort talent.

Ang. den nye udebanetrøje så elsker jeg den. Den er fantastisk! Fedt design, kombineret med nogle alt for fede figurer og så nogle flotte farver.

DavidMadsen
Manager

« Svar #3097: 02 Jul 2011, 18:09 »

Nu er det jo heller ikke alle som er så heldige, at få en træner som jeres. Kan du nævne mig en klub udover jeres som har haft den samme træner så længe?

Og jeg tror det er umuligt at finde en, hvis vi snakker uden titler.
Nu SKAL det jo ikke være små 25 år, men f.eks. har David Moyes siddet 9 år i Everton. Det er i min verden mange gange bedre end en masse managers, der højest sidder i sædet to-tre år ad gangen. Men jo, det er da skønt at have haft både Ferguson og Busby siddende i over 20 år hver. Uden dem ville klubben sikkert heller ikke have været, hvad den er i dag.

I øvrigt så var Fred Everiss manager for WBA i 46 år eller sådan noget i starten af 1900-tallet. Men hvis vi taler lidt nyere tid, så har Dario Gradi været manager for Crewe Alexandra i 24 sæsoner eller sådan noget siden 1983. Det er vist lidt on/off, men jeg mener, at der er én sæson mindre end Ferguson i alt.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3098: 02 Jul 2011, 18:40 »

Nu SKAL det jo ikke være små 25 år, men f.eks. har David Moyes siddet 9 år i Everton. Det er i min verden mange gange bedre end en masse managers, der højest sidder i sædet to-tre år ad gangen. Men jo, det er da skønt at have haft både Ferguson og Busby siddende i over 20 år hver. Uden dem ville klubben sikkert heller ikke have været, hvad den er i dag.

I øvrigt så var Fred Everiss manager for WBA i 46 år eller sådan noget i starten af 1900-tallet. Men hvis vi taler lidt nyere tid, så har Dario Gradi været manager for Crewe Alexandra i 24 sæsoner eller sådan noget siden 1983. Det er vist lidt on/off, men jeg mener, at der er én sæson mindre end Ferguson i alt.

du ved jo godt hvordan fodbold verdenen er, hvis du ikke præsterer bliver du fyret. De managere har enten været så dygtige og/eller ekstremt heldige at kunne indfri de respektive bestyrelsers krav. Selvom der er store fordele ved at have den samme manager i længere tid, så kan jeg også se få ulemper; fx bliver det svært at skille sig af med Ferguson hvis han begynder at fejle (og ikke selv trapper af og slutter på toppen).

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3099: 03 Jul 2011, 22:25 »

Det tog så vidt jeg husker ca. 5 sæsoner før Ferguson vandt et mesterskab. Dette ville aldrig være gået i en topklub idag. Det skal så også siges at Engelsk fodbold på daværende tidspunkt var ramt af karantæne og der var krise. Desuden var selve klubben i krise rent resultatmæssigt, hvor Forest, Arsenal og Liverpool dominerede. Derfor kan du ikke sammenligne Chelseas nuværende trænersituation med Fergusons i starten af hans United-karriere. Han har om nogen skabt de nutidige resultater og fundamentet for klubben.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3100: 04 Jul 2011, 14:13 »

Men okay, der er forskel på Everton og Chelsea. Chelsea er en storklub, der skal vinde trofæer, mens Everton mere er et godt midterhold. Det er en klar forskel. I Everton forventes det ikke, at du vinder noget hvert år. Det gør man i Chelsea. Jeg har absolut intet problem med trænerposten, og jeg er fuld tiltro til André Villas-Boas.

Indtil videre virker jeg meget begjestret for vores nye unge træner. Han har nogle ting, som jeg rigtig godt kan lide. Blandt andet, at han her i starten af sæsonen, vil nærmest provokere vores spillere med at vise en video af United, Arsenal eller et andet engelsk tophold juble med en pokal. Effekten af dette, skulle så være, at spillerne skulle føle sig mere motiverede end nogensinde før. Der er jo intet værre end at se en rival juble med en pokal. Det var noget han gjorde i starten af sidste sæson for Porto, hvor han viste en video med Benfica som jubler med et stort trofæ. Det resulterede i, at Porto vandt 4 titler i den sæson, og samtidig at han ikke tabte en eneste kamp i hele sæsonen. Yderst imponerende.

Jeg synes sgu, at det er en spændende ung mand vi har med at gøre her.

Gungner
Gæst

« Svar #3101: 05 Jul 2011, 09:13 »

Nå, nu lader det til at Villas-Boas vil have Real Madrid's Pepe til Stamford Bridge. Tanker?

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3102: 05 Jul 2011, 10:09 »

Nå, nu lader det til at Villas-Boas vil have Real Madrid's Pepe til Stamford Bridge. Tanker?

Naarh.. Ikke når vi købte David Luiz i vinters. Pepe er da helt sikkert en fremragende fodboldspiller og han vil nok også kunne styrke holdet, men der er andre dele af holdet jeg hellere ser styrket (en kreativ midtbanespiller f.eks.) desuden vil det nok også stoppe Luiz' udvikling lidt, da han nok ikke vil få særlig meget spilletid og Alex vil jo være miles away fra spilletid.

korzika
Gæst

« Svar #3103: 05 Jul 2011, 10:28 »

I mine øjne har slet ikke behov for Pepe, hvis der er tale om vores starter. Vi har Terry og Luiz i forsvaret. Terry er selvskrevet, mens at Luiz og Pepe er ret lige niveaumæssigt. Om man syntes Luiz eller Terry er bedst, er jo lidt af en smagssag, da de har forskellige forcer, men jeg ville vælge Luiz over Pepe, da jeg syntes Luiz komplimenterer Terry bedre end Pepe. Det ville være fantastisk, at have disse 3 spillere til to pladser, men det ville kræve, at en af dem sad på bænken, og det tror jeg ikke nogen af dem er indstillet på. Jeg er helt enig med Wicked Sick i, at der er andre dele af holdet, der hellere skal styrkes.

Jeg tror, at det er en and.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3104: 05 Jul 2011, 10:45 »

Du glemmer Alex, som også kan og vil starte inde. og Luiz og peppes spillestil er meget ens da de er meget fandenivoldsk og offensive

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010