home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830426 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3060: 21 Jun 2011, 13:28 »

Kunne Guus Hiddink blive sportsdirektør ?
Nej, det kunne jeg ikke forestille mig. Så vil han nok hellere være tyrkisk landstræner.

Swizz CataR
Manager

« Svar #3061: 21 Jun 2011, 14:01 »

Og så går det nok også. Wink

Jeg er positivt stemt for Andre Villas-Boas, på trods af hans unge alder. Jeg tror han er klar til at overtage en storklub, og han har jo også været på Stamford før. Det tror jeg ikke, er en ulempe. Jeg glæder mig til at se, hvad han står for, for jeg tør godt love, at det bliver ham der overtager trænerposten nu.

Husker jeg forkert, hvis jeg mener at huske, at du for omtrent en måned siden var modstander af at få Vilas-Boas til klubben? Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3062: 21 Jun 2011, 14:04 »

Husker jeg forkert, hvis jeg mener at huske, at du for omtrent en måned siden var modstander af at få Vilas-Boas til klubben? Smiley
Jeg ved ikke, om du husker forkert, men jeg havde ikke tvivl omkring hans kvaliteter, men omkring hans alder. For dygtig, det er han. Men du har ret så langt, at jeg er blevet mere positivt stemt overfor ham. Det indrømmer jeg gerne. Han er pt. en af de bedste løsninger vi kan få, sammen med Hiddink og Redknapp, hvis man spørger mig. De to andre, er der bare ikke ret meget fremtid i. Alderen er stadig svagheden hos Villas-Boas, men jeg er på den seneste tid, blevet overbevist om, at han er klar til en storklub. Men du har ret, jeg havde min tvivl om ham. Men det var mest grundet alderen. :-)

korzika
Gæst

« Svar #3063: 21 Jun 2011, 15:20 »

Jeg fandt lige dette link, der giver et godt indblik i Villas-Boas metoder og hans karriere. Det er dog lidt langt..

http://www.level3football.com/royhendo/article/andre_villas_boas_how_would_he_fare_at_chelsea

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3064: 21 Jun 2011, 17:07 »

Det ser ud til Abramovich har valgt en langsigtet løsning, for en gangs skyld (jeg går hermed ud fra handlen går igennem). Manden er 33, slet ikke lige så arrogant og magtfikseret som Mourinho. Det taler til en fordel. Han spiller samtidig klart mere offensivt. Det virker umiddelbart som det perfekte match.
115 mio kr er rigtig mange penge for en træner, så jeg er overbevist om, at vi stadig har ham i klubben om 4-5 år, medmindre noget går helt galt.

Hvis Boas kommer til klubben, bringer han nok nogle spillere med. Jeg tror ikke vi skal hente Falcao, fordi han og Torres kommer til at tage plads fra hinanden i boksen. Derimod vil Hulk og Modric være fantastiske køb. Især Hulk, vi mangler virkelig en eksplosiv højrekant (jeg falder ofte i søvn, når Anelka har bolden).

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #3065: 21 Jun 2011, 17:24 »

Det ser ud til Abramovich har valgt en langsigtet løsning, for en gangs skyld (jeg går hermed ud fra handlen går igennem). Manden er 33, slet ikke lige så arrogant og magtfikseret som Mourinho. Det taler til en fordel. Han spiller samtidig klart mere offensivt. Det virker umiddelbart som det perfekte match.
115 mio kr er rigtig mange penge for en træner, så jeg er overbevist om, at vi stadig har ham i klubben om 4-5 år, medmindre noget går helt galt.

Hvis Boas kommer til klubben, bringer han nok nogle spillere med. Jeg tror ikke vi skal hente Falcao, fordi han og Torres kommer til at tage plads fra hinanden i boksen. Derimod vil Hulk og Modric være fantastiske køb. Især Hulk, vi mangler virkelig en eksplosiv højrekant (jeg falder ofte i søvn, når Anelka har bolden).
Undskyld, men magtfikseret skal en træner vel være. Hans ivrige og stædige personlighed, samt den såkaldte arrogance, nogle mener han besidder, mener jeg personligt er en styrke, da det underbygger de magtfaktorer du skal besidde som træner. Mourinho er et geni, og hans lidt flabede attitude og karisma smitter mere positivt end negativt af på hans trup, i min optik.

By the way, så er Villas Boas en fremragende og talentfuld manager, der tør spille offensivt og flot fodbold. Han er utrolig dygtig, trods at han ligeså godt kunne være spiller, i form af hans unge alder. Jeg tror at han ender i Chelsea, og jeg vil ønske jer tillykke. Held og lykke med portugiserens tilgang i næste sæson.  Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3066: 21 Jun 2011, 22:43 »

Efter flere ugers kraftig rygtestrøm med hensyn til hvem, der skal overtage mangersædet i Chelsea - hvor vi især er blevet kædet sammen med tidligere Chelsea træner Guus Hiddink, er vi nu ifølge alle de store sportshjemmesider og rygtebørser, næsten sikre på at 33-årige Luís André Pina Cabral Villas-Boas bliver den 7 manager til at overtage det prestigefyldte trænersæde igennem de sidste 7 år. Således er oddset på diverse bettingsites blandt andet blevet sat til at give pengene sølle 1,09 gange igen. Ydermere har Porto bekræftet at Villas Boas har opsagt trænerjobbet i Porto, samtidig med at Chelsea har bekræftet at vi er interesserede i ham - med andre ord, så må man gå ud fra at det er Roman der har kigget dybt i lommerne og betalt de over 100 mil. en sådan kontraktløsrivelse koster.

Dette trænerscenarie har lige siden fyringen af Ancelotti, været min 1. prioritet. Villas Boas må siges at have fået en kometkarriere i sine få år som manager. Hans viljestyrke og passion for fodbold førte ham ind i branchen allerede som 17-årig og sidste sæson vandt han så Uefa-cuppen, samt den portugisiske liga - endda uden at indkassere ét eneste nederlag.

Hvad kan man så forvente af Villas Boas nu når han formentligt kommer til Chelsea?

For det første kan vi forvente en træner der ikke for problemer med at kommunikere med spillerne. Villas Boas snakker flydende engelsk, hvilket udspringer af bedstemorderens "undervisning" samt de år han spenderede i London hos os. Da han samtidig snakker portugisisk, må det også være forventeligt at han kan kommunikere med de brasilianske spillere såsom Ramires og Luiz, som endnu ikke mestrer engelsk.

Derudover kan vi forvente en træner som kender til klubben, klubstrukturen og formentligt også lidt til nogle af spillerne.

Det var på det rent personlige plan i forhold til spillere, trænerstab, viden om klubben etc.
Men hvad med spillerkøb og formation?

I Porto, ligesom i Chelsea, benyttede han en 4-3-3 formation, hvor kanterne ofte kommer til at angribe meget og af og til kommer til at ligge på en angribers position. Denne 4-3-3 er knapt så defensiv som den Mourinho benyttede i hans Chelseatid, hvilket betyder at vi formentligt kommer til at spille mere flydende og angrebsivrigt fodbold. Dette er også den formation vi har set fungere langt bedst i klubben igennem de sidste mange sæsoner.
Hvordan han så kommer til at veksle mellem angriberne til den éne angrebsplads, han formentligt kommer til at benytte sig af, kan kun tiden vise.

Der går rygter om at han vil hente Falcao og Moutinho til klubben, hvilket jeg ikke ser som nødvendigt, snarere som et spild af penge. - De vil selvfølgelig blive modtaget med åbne arme, hvis dette er tilfældet, men så vil jeg hellere undvære signings. En spiller han dog gerne må bringe med sig er Hulk. En virkelig eksplosiv, fysisk stærk og hårdtsparkende spiller. Dette er oven i købet en position, hvor forstærkning er hårdt tiltrængt!

Vi bliver også kraftigt rygtet sammen med Modric, og hvor jeg i starten var mere tilbageholdende med min entutiasme omkring den 25-årige kroat, er jeg efterhånden blevet mere overbevist om at han er den spiller vi mangler på midtbanen. Han erobrer mange bolde (WOW), opsøger konstant bolden og mister den aldrig. Desuden har han næsten altid tredjesidste fod på scoringerne, hvilket vidner om hans evne til også at åbne et forsvar. Han havde desuden sidste års tredjebedste afleveringsprocent i ligaen, svarende til hele 85% - kun overgået af Fabregas 86% og vores egen Essiens 87%.

Til sidst håber jeg at Villas Boas kan se neymars abnorme potentiale og at han sammen med Roman får ham bragt til klubben - om ikke andet så sikret ham på en aftale om et års tid, hvor han i mellemtiden forbliver udlejet til Santos. En spiller på højrebacken ville også være tiltrængt og denne plads kunne let være reserveret til Van der Wiel, hvilket jeg også håber på. Lykkes det os at få disse spillere, ville jeg blive lykkelig. Jeg vil dog smatidig gerne påpege at spillere som Anelka, Kalou og Benanyoun skal afskibes, da de simpelthen vejer for tungt i lønbudgettet og bare kommer til at fylde på bænken.

Det var mit besyv, håber der var nogen som fik det læst til ende og gider kommentere mine holdninger - både i form af mulig negatvitet samt positivitet Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3067: 22 Jun 2011, 11:53 »

Så er det officielt <3

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #3068: 22 Jun 2011, 11:56 »

hey alle , ville lige høre om der andre som mig der virkelig elsker chelsea klubben og især de 3 guder (terry-lampard-drogba) overalt på jorden , kæft hvor er det vildt Smiley jeg får helt tåre i øjnene nogle gange Opstemt  er der nogle der har det som mig?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #3069: 22 Jun 2011, 12:02 »

Jeg synes det er fedt de henter Villas-Boas, og jeg glæder mig til at se hvordan deres trup kommer til at se ud i den kommende sæson! Det er en sikker tilgang af en manager der kender Premier League, Chelsea og en masse af spillerne, og derfor tror jeg ikke at han har brug for en tilvænningsperiode. Derudover kender han London osv., og derfor falder det ham nok bare naturligt at komme ind på holdet og forbedre dem fra sidste sæson.

Stammen af holdet er stadig den samme, og derfor er jeg sikker på at de er lykkelige over de har hentet en tidligere mand tilbage på posten. Han vil nok ikke gøre det præcis som Mou, men han vil stadigvæk kunne skabe succes til Chelsea med stor stil tror jeg - og med en mere offensiv stil som han også lagde for dagen nede i Porto. Villas-Boas får en lang snor er jeg sikker på, for hvem fanden henter til træner til den pris? Det er vildt, men det viser også at han kan være sikker på, at han gerne må lave et par svipsere. Jeg tror det gavner ham, for det giver ham mere arbejdsro.

Tillykke med træneren, det er ved at være mange som har været på den plads de senere år. Håber for Chelsea at der bliver holdt fast i ham her! Der er fremtiden!

På transferfronten er jeg sikker på at Luka Modric joiner The Blues, det er bare et spørgsmål om tid før Tottenham imødekommer spillerens ønske om at forlade dem til fordel for succes ;-)

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3070: 22 Jun 2011, 12:09 »

Vi skal alle være her.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3071: 22 Jun 2011, 12:16 »

Kan virkelig ikke se hvad folk vil med endnu er angriber? Vi har jo Torres, Drogba og Sturridge til at kæmpe om formentligt én position. Så selvom Falcao og Etoó er virkelig dygtige, kan jeg bare ikke se hvor der er plads til dem.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3072: 22 Jun 2011, 12:18 »

Jeg synes det er fedt de henter Villas-Boas, og jeg glæder mig til at se hvordan deres trup kommer til at se ud i den kommende sæson! Det er en sikker tilgang af en manager der kender Premier League, Chelsea og en masse af spillerne, og derfor tror jeg ikke at han har brug for en tilvænningsperiode. Derudover kender han London osv., og derfor falder det ham nok bare naturligt at komme ind på holdet og forbedre dem fra sidste sæson.

Stammen af holdet er stadig den samme, og derfor er jeg sikker på at de er lykkelige over de har hentet en tidligere mand tilbage på posten. Han vil nok ikke gøre det præcis som Mou, men han vil stadigvæk kunne skabe succes til Chelsea med stor stil tror jeg - og med en mere offensiv stil som han også lagde for dagen nede i Porto. Villas-Boas får en lang snor er jeg sikker på, for hvem fanden henter til træner til den pris? Det er vildt, men det viser også at han kan være sikker på, at han gerne må lave et par svipsere. Jeg tror det gavner ham, for det giver ham mere arbejdsro.

Tillykke med træneren, det er ved at være mange som har været på den plads de senere år. Håber for Chelsea at der bliver holdt fast i ham her! Der er fremtiden!

På transferfronten er jeg sikker på at Luka Modric joiner The Blues, det er bare et spørgsmål om tid før Tottenham imødekommer spillerens ønske om at forlade dem til fordel for succes ;-)
Det håber vi ihvert fald, men med hensyn til Modric synes jeg det er meget 50/50, da der også går rygter om at han har fordtrudt sine udtalelser og samtidig får tilbudt en klækkelig lønforhøjelse. Samtidig går der rygter om at Villas Boas vil have Moutinho med, hvilket jeg ikke håber sker, da jeg hellere ser Modric i den blå trøje.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3073: 22 Jun 2011, 12:21 »

Kan virkelig ikke se hvad folk vil med endnu er angriber? Vi har jo Torres, Drogba og Sturridge til at kæmpe om formentligt én position. Så selvom Falcao og Etoó er virkelig dygtige, kan jeg bare ikke se hvor der er plads til dem.

Vi bliver nød til at gardere os mod det som skete sidste sæson .. Drogba spillede ikke sin bedste sæson og Torres har bare og komme i sving .. Sturridge er stadig ung og hvis nu der kommer en skade til Drogba eller Torres så ville jeg virkelig godt have en back up som man slet ikke vil tvivle på kunne tage over ...

Men de må gerne starte med at få fikset det store fløj problem og så en forsvar højre ..

Vi skal alle være her.

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #3074: 22 Jun 2011, 12:22 »

Ville være fint hvis vi hentede Jesus Navas, eller hvad syntes i?

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010