home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  2 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830501 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3015: 18 Jun 2011, 18:26 »

Det kunne være fantastisk, hvis Modric kom til klubben. Jeg tror lige det er sådan en spiller man kunne bruge. Det kræver dog, at man nok skiller sig af med et par spillere samtidig. Jeg kunne godt forestille mig en midtbane med Modric, Lampard og Essien (Hvor McEachran/Ramires, kunne være outsidere). Derfor ligner Mikel en færdig mand, tror jeg, hvis Modric kommer til klubben.

Det skal dog lige siges, at Tottenham fuldstændig har afvist et salg under alle omstændigheder, men alt kan købes for penge...

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3016: 19 Jun 2011, 12:43 »

Så er kampprogrammet for næste sæson udkommet.

Der burde være mulighed for 12 point efter 4 kampe, med modstandere som Stoke, West Bromvich, Norwich og Sunderland. Derefter venter Manchester United på udebane. United har på det tidspunkt allerede mødt Arsenal og Tottenham. Det er vigtigt at vi får startet godt op, og får tanket noget selvtillid, ligesom vi gjorde sidste sæson. Jeg tror ikke vi falder sammen på samme måde igen, så med 13 point efter 5 kampe, kunne vi måske allerede være 5 point for United, som jeg ser som vores værste udfordrere til titlen.

Vi har et fint juleprogram med Fulham, Aston Villa og Wolves. Men det synes jeg alle topholdene har.

De sidste 4 kampe er ude mod Arsenal, hjemme mod QPR, ude mod Liverpool og hjemme mod Blackburn. To rigtig grimme udebaneopgør, på et tidspunkt hvor vi forhåbentligt også stadig er med i CHL.

Jeg glæder mig som en sindssyg. Først til at finde ud af hvem træneren bliver, noget som man godt må skynde sig lidt med, og til at se hvem den kommende træner vil købe.

http://www.premierleague.com/page/FixturesResults/0,,12306,00.html

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3017: 19 Jun 2011, 12:50 »

Det kunne være fantastisk, hvis Modric kom til klubben. Jeg tror lige det er sådan en spiller man kunne bruge. Det kræver dog, at man nok skiller sig af med et par spillere samtidig. Jeg kunne godt forestille mig en midtbane med Modric, Lampard og Essien (Hvor McEachran/Ramires, kunne være outsidere). Derfor ligner Mikel en færdig mand, tror jeg, hvis Modric kommer til klubben.

Det skal dog lige siges, at Tottenham fuldstændig har afvist et salg under alle omstændigheder, men alt kan købes for penge...
Nej de sælger nok ikke Modric medmindre de sender et vildt bud. Tottenham har indberret Chelsea til det engelske fodboldforbund pga de har offentliggjort budet på Modric.

Anderlecht har sagt at de er i gang med at forhandle med Chelsea omkring Lukaku.

Rygterne siger vi har smidt et bud på Aguero ( 50 mil pund ) . Så er Barcelona klar til at sælge David Villa for 40 mil pund og der skulle Chelsea og City være inde i billedet fordi de skal have råd til : Sanchez, Rossi og Cesc.

Vi skal alle være her.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3018: 19 Jun 2011, 13:00 »

Jeg kan ikke se hvad vi skal med Aguero eller for den sags skyld Villa? Aguero passer ikke ind i vores 4-3-3. Villa er der ikke meget fremtid i, og vil hellere beholde Malouda end at give så mange penge for ham. Lukaku derimod ville jeg med glæde byde velkommen i klubben, jeg synes han ser rigtig god ud, når man ser på de mål han har scoret. Han fysik er fantastisk, han er hurtig, har en rimelig teknik og så sparker han bolden i kassen. Han ville passe rigtig godt ind i vores 4-3-3 omend det kun bliver som reserve for Torres og evt. Drogba.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3019: 19 Jun 2011, 13:03 »

Jeg kan ikke se hvad vi skal med Aguero eller for den sags skyld Villa? Aguero passer ikke ind i vores 4-3-3. Villa er der ikke meget fremtid i, og vil hellere beholde Malouda end at give så mange penge for ham. Lukaku derimod ville jeg med glæde byde velkommen i klubben, jeg synes han ser rigtig god ud, når man ser på de mål han har scoret. Han fysik er fantastisk, han er hurtig, har en rimelig teknik og så sparker han bolden i kassen. Han ville passe rigtig godt ind i vores 4-3-3 omend det kun bliver som reserve for Torres og evt. Drogba.

Forstår ikke hvorfor du hænger dig i 4-3-3 ... Der er ingen træner pt og ham den nye som kommer kan jo måske være en som vil spille 4-4-2 eller noget andet..

Jeg synes også godt det kunne være lækkert med Lukaku . Neymar til 350 mil vil jeg gerne sige nej tak til . Men så gerne Sneijder blive hentet.

Vi skal alle være her.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3020: 19 Jun 2011, 13:06 »

Jeg synes 4-3-3 passer bedst til de spillere vi råder over pt.

Neymar til 350 mil. er i overkanten, kan vi få dem ned under 300 mil. som også burde være muligt, så synes jeg vi skal købe. Hvad vil du med Sneijder? Hvordan vil du spille ham i en 4-3-3? En 4-4-2?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3021: 19 Jun 2011, 13:08 »

Det er en sandhed, at 4-4-2-systemet ikke fungerede ret godt. Det håber jeg man har indset i Chelsea. Hvis Hiddink kommer til, ville han med sikkerhed også spille 4-3-3. Det system har han haft meget succes med, og han havde det vel også reelt i Chelsea, hvor han overtog os, i en mindre god periode.

Jeg vil egentlig gerne have Lukaku, men jeg er frisk på at gamble. Hvis vi køber ham nu, vil hans udvikling måske stoppe en smule, da han ikke ville være førstevalget til angrebspladsen. I Anderlecht er han førstevalg, og udvikler sig sindssygt meget, og derfor er jeg villig til at vente med at købe ham, i håb om, at han stadig så spiller i Anderlecht om et år eller to.

Ellers skal vi har forstærket vores højre side, og det burde være det, vi har mest fokus på.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3022: 19 Jun 2011, 13:15 »

Mon ikke der kunne være den mulighed at vi køber Lukaku nu, men at fortsætter i Anderlecht en sæson mere? Jeg tror ikke de ville have noget imod det, og Chelsea må da også kunne se at det er det bedste for alle parter. Jeg håber det sker.

Er helt enig med dig i at højresiden skal forstærkes. Jeg synes bare at mulighederne bliver færre og færre. Ashley Young på vej til United, Sanchez til Barca og Hulk som vi ikke kan få medmindre Villas-Boas overtager. På højrebacken ser jeg kun Kyle Walker og Van der Wiel som interessante.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3023: 19 Jun 2011, 14:27 »

Hej alle Smiley

Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på chelseasupport.dk, hvis I ikke skulle have hørt om siden. Det er den officielle danske Chelsea-fanside. Jeg er lige blevet skribent og har skrevet mit første indlæg. Der kommer nyheder dagligt, skrevet fra et Chelsea point-of-view.Tag et kig på siden, og spred budskabet - det kunne være rart med lidt omtale Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3024: 19 Jun 2011, 14:28 »

Jeg tjekker siden dagligt. En fin side, som holder en godt opdateret.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3025: 19 Jun 2011, 14:32 »

Hej alle Smiley

Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på chelseasupport.dk, hvis I ikke skulle have hørt om siden. Det er den officielle danske Chelsea-fanside. Jeg er lige blevet skribent og har skrevet mit første indlæg. Der kommer nyheder dagligt, skrevet fra et Chelsea point-of-view.Tag et kig på siden, og spred budskabet - det kunne være rart med lidt omtale Wink
Lyder super fedt. Jeg har et godt kendskab til siden, og så vidt jeg ved, er det faktisk to 16-årige gutter der står bag det hele. Yderst imponerende.

Men tillykke med det. :-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3026: 19 Jun 2011, 14:42 »

Lyder super fedt. Jeg har et godt kendskab til siden, og så vidt jeg ved, er det faktisk to 16-årige gutter der står bag det hele. Yderst imponerende.

Men tillykke med det. :-)
Ja, det er rigtigt. Der er dog omkring 20 i staben nu. Og tak Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3027: 19 Jun 2011, 15:07 »

De arbejder vel på et nyt design ?? For det er da ikke noget at råbe hurra for.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3028: 19 Jun 2011, 15:28 »

De arbejder vel på et nyt design ?? For det er da ikke noget at råbe hurra for.
Ja, omkring sæsonstart kommer der et helt nyt design. Du har fuldstændig ret i, at det ikke er særligt godt, men det er fordi det køres fra et gratisprogram i øjeblikket, så hvidt jeg har forstået det. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3029: 20 Jun 2011, 13:18 »

Det ser ud til at vi har fundet vores nye træner. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fekstrabladet.dk%2Fsport%2Ffodbold%2Fudenlandsk_fodbold%2Fengelsk_fodbold%2FPremierLeague%2Farticle1573988.ece&h=59bf6

Min personlige favorit. Regner med at det bliver bekræftet i løbet af i dag.

Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010