home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830513 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2985: 29 Maj 2011, 15:20 »

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2986: 29 Maj 2011, 15:32 »

Fint så kan i få din elskede Kuyt og så er alle glade Smiley

Jakob E du dømmer en mand på livstid for noget han lavede for år tilbage og som har udstået sin straf.
Han er med garanti bliver mere "voksen" og har lært af sine fejl. Med en træner som "lille Mourinho" var han 100% røget ud hvis han ikke havde lært noget og var blevet klogere.

Han har scoret ufattelig mange mål i Porto, både i ligaen og EL.
Han er en af de mest eftertraktede spillere i EU og du vil ikke have ham.

Du må endelig ikke tage det nært men som jeg ser det har du med at se tingene meget sort og hvidt.
Feks Drogba som du kalder verdens bedste angriber. Det har han måske været men det er han ikke i nærheden af at være mere, og han tilbringer efterhånden mere tid på bænken end på banen.
Torres som de fleste vel kan se bestemt ikke har slået igennem er du også glad for, dog ikke dig som stadig ser et lys i ham.
Lampard kunne blive den bedste, kunne scorer flere mål osv osv- hvis -hvis og hvis. Der er alt for mange hvis'er som kun kan blive gæt og gisninger.
Forhold dig nu til hvad der virkelig sker og ikke alt muligt andet.

Jeg synes det er flot at du støtter dit hold fra inderst til yderst, men nogle gange skal du altså prøve at holde dig til virkligheden og se ud over din egen lille næsetip.

Det er derfor du alt for tit ender i nogle vilde og til tider tåbelig diskutioner fordi du kun ser det som enten eller, ikke det der er imellem.

Jeg dømmer ikke manden på livstid, men siger at det er for tidligt at sige noget om, om han har lært af fejlen. Det er det også. Det kan være det gentager sig, og det kan være det ikke gør, Det er simpelthen for nemt at sige han har lært noget af det, når det er så kort tid siden. Jeg synes ikke vi skal kigge efter Hulk lige nu, og det har jeg argumenteret for, og så er det vel fair nok. 

Resten af dit indlæg, har ikke så meget med Chelsea at gøre, men er mere møntet på mig som debattør. Synes du måske ikke det kan forsvares at kalde Drogba verdens bedste angriber? Det synes jeg sagtens det kan, selvom der selvfølgelig også er andre alternativer. Jeg har da indrømmet blankt, at Torres ikke har slået igennem, men jeg har stadig tiltro til ham, og synes det er en ufortjent hetz han er udsat for i medierne. Det er vel også fair nok? Derudover synes jeg ikke, at jeg deltager i nogle latterlige diskussioner, men blot oftest diskussion hvor vi ikke er enige om sagen. Jeg ved ikke, om du tænker på nogle specielle debatter, men jeg synes f.eks. ikke, at en debat er latterlig, blot fordi jeg ikke er enig med den moddebatterende.

Jeg synes det er fint, at du ytre dig om hvordan jeg kan forbedre mig, men det her er Chelsea-tråden, og her ønsker jeg egentlig ikke at man debattere de enkelte brugere, men om fodboldklubben Chelsea. Det håber jeg du forstår. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive en PB til mig, som jeg selvfølgelig gerne vil svare på. :-)

Yessir
Manager

« Svar #2987: 29 Maj 2011, 19:50 »

Jeg dømmer ikke manden på livstid, men siger at det er for tidligt at sige noget om, om han har lært af fejlen. Det er det også. Det kan være det gentager sig, og det kan være det ikke gør, Det er simpelthen for nemt at sige han har lært noget af det, når det er så kort tid siden. Jeg synes ikke vi skal kigge efter Hulk lige nu, og det har jeg argumenteret for, og så er det vel fair nok. 

Burde man så ikke kigge på om Terry og Cole skulle have haft lov at fortsætte i klubben?
Eller burde klubben i første omgang have hentet Lampard og Anelka til?

I alle fire tilfælde har spillerne dummet sig mindst en gang, og enten skadet klubben, eller fået et blakket ry inden de kom til klubben. Der findes sikkert flere tilfælde, men de her var lige de mest indlysende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2988: 29 Maj 2011, 19:54 »

Burde man så ikke kigge på om Terry og Cole skulle have haft lov at fortsætte i klubben?
Eller burde klubben i første omgang have hentet Lampard og Anelka til?

I alle fire tilfælde har spillerne dummet sig mindst en gang, og enten skadet klubben, eller fået et blakket ry inden de kom til klubben. Der findes sikkert flere tilfælde, men de her var lige de mest indlysende.
Du kan ikke smide en ud fra klubben, der har gjort sådan noget. Det er netop derfor man skal tænke sig om. Jeg siger ikke, at det er grundet til at man ikke skal hente ham, men det er noget, man skal have det med i baghovedet, og at det er for tidligt at sige noget om, om han har lært noget af det.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 20:04 af Jakob E » Logged

Yessir
Manager

« Svar #2989: 29 Maj 2011, 20:05 »

Du kan ikke smide en ud fra klubben, der har gjort sådan noget. Det er netop derfor man skal tænke sig om. Jeg siger ikke, at det er grundet til at man ikke skal hente ham, men det man skal have det med i baghovedet, og at det er for tidligt at sige noget om, om han har lært noget af det.

Det kan man da sagtens, og det sker da også jævnligt at spillere bliver smidt ud af en klub for at skade dens ry...
Men jeg er bare glad for at de kan se igennem 1½ år gamle ting i Chelsea, ellers havde vi aldrig set Lampard i klubben  Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2990: 29 Maj 2011, 20:07 »

Det kan man da sagtens, og det sker da også jævnligt at spillere bliver smidt ud af en klub for at skade dens ry...
Men jeg er bare glad for at de kan se igennem 1½ år gamle ting i Chelsea, ellers havde vi aldrig set Lampard i klubben  Wink
Nu har Lampard aldrig slået nogen ned, men han havde bare et vildt ungdomsliv. Jeg ser en forskel. :-) Men ja, alle fortjener en chance til, selv om de har dummet sig, men jeg er helt sikker på, at det er noget der er med inde i overvejelserne, når man anskaffer sig spilleren.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2991: 29 Maj 2011, 21:25 »

At Hulk har temperament er jo både positivt og negativt. Positivt er det, at han formentlig vil kunne virke mere frygtindgydende over for sin nærmeste modstander, hvilket er en vigtig faktor i Premier League. Men der er selvfølgelig også den negative side af sagen. Men hvis man inddrager den side, når man bedømmer spilleren, skal man da også sammenligne med hans måske kommende medspillere. Og jeg mener at en spiller som Anelka (der ofte bruges på højrekanten), lige præcis mangler det Hulk gør. Det er blandt andet derfor vores spil til tider har været fastlåst. Vi skal være mere aggressive overkanterne.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2992: 02 Jun 2011, 10:48 »

« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 11:07 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2993: 02 Jun 2011, 13:17 »

Her er ifølge en engelsk avis Chelseas nye udebanetrøje, adidas overgår sig selv i grimme trøjer år efter år.
http://www.talksport.co.uk/magazine/big-picture/2011-06-02/picture-monstrosity-chelseas-new-away-kit

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2994: 02 Jun 2011, 13:24 »

De seneste to år, har udebanetrøjen været noget af det fedeste jeg nogensinde har set. Jeg har dem også begge, da jeg var helt tosset med dem. I år er synes jeg ikke trøjen er grim, men derimod blot lidt mere fed. Men pyt med det, det er en Chelsea-trøje, og hvis det der ender med at blive vores udebanetrøje, skal den også ejes. :-)

kasperbp12
Manager

« Svar #2995: 03 Jun 2011, 15:59 »

Her er ifølge en engelsk avis Chelseas nye udebanetrøje, adidas overgår sig selv i grimme trøjer år efter år.
http://www.talksport.co.uk/magazine/big-picture/2011-06-02/picture-monstrosity-chelseas-new-away-kit
Synes bestemt heller ikke at den er grim! Jeg synes tværtimod at den er helt vildt fed! Den skal ejes!

kasperbp12
Manager

« Svar #2996: 03 Jun 2011, 18:03 »

Ifølge DailyMirror så er vi rigtig tæt på at sikre os Romelu Lukaku og The Times skriver at man snakker med Tottenham om en mulig Modric signing. Ikke dårligt hvis man spørger mig!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2997: 07 Jun 2011, 14:46 »

Mere og mere tyder efterhånden på, at Guus Hiddink er manden, der tager over efter Ancelotti. Hiddink skulle i hvert fald selv have udtalt, at Chelsea simpelthen er for gode til at afvise. Derved er jeg også rolig med hensyn til om han har motivationen. Det var ellers det jeg frygtede mest. Smiley

Men lad os nu vente og se. Jeg tror meget snart der er en afklaring.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2998: 07 Jun 2011, 15:35 »

Hvis Hiddink var bare 10 år yngre ville han være det perfekte valg. Jeg kan dog ikke se ham som andet et en mand, der bliver i højst 2 sæsoner. Men det kan måske også være godt i sidste ende. Han har i hvert fald erfaringen.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2999: 07 Jun 2011, 15:36 »

Mere og mere tyder efterhånden på, at Guus Hiddink er manden, der tager over efter Ancelotti. Hiddink skulle i hvert fald selv have udtalt, at Chelsea simpelthen er for gode til at afvise. Derved er jeg også rolig med hensyn til om han har motivationen. Det var ellers det jeg frygtede mest. Smiley

Men lad os nu vente og se. Jeg tror meget snart der er en afklaring.
Guus Hiddink ventes at blive præsenteret som ny manager i Chelsea i næste uge, og nu forlyder det, at hollænderen allerede har bedt om at få Inters Wesley Sneijder til klubben.

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010