home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876432 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2385: 18 Mar 2011, 19:22 »

Han er også på et af billederne. :-)

Men fedt du mødte ham. Nu ved jeg ikke, om du har en passion for Chelsea, men i det hele taget, kan jeg godt lide Chelsea/Fulham-området. Jeg er meget fascineret af London i det hele taget, og jeg er planer om at tage derover et år efter gymnasiet.

Kensington... er virkelig en smuk og undervurderet del af London, selvom man ikke er Chelsea eller Fulham fan er den bydel i hvert fald et besøg værd! Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2386: 18 Mar 2011, 19:26 »

Kensington... er virkelig en smuk og undervurderet del af London, selvom man ikke er Chelsea eller Fulham fan er den bydel i hvert fald et besøg værd! Thumbs Up
Et flot del i hvert fald. Allerede hvis man står af toget ved West Brompton Station, og går over den gamle træbro, kommer der en speciel følelse. Igennem den gamle kirkegård, med de mange egerner, og så videre mod Stamford Bridge. Fantastisk. Hvorfor bor jeg ikke der?
« Seneste Redigering: 18 Mar 2011, 19:29 af Jakob E » Logged

Bimmand
Gæst

« Svar #2387: 18 Mar 2011, 19:29 »

Vi boede i Wimbledon, men byen var virkelig flot, I det hele taget var London flot og en virkelig fed by, kunne sagtens se mig tage derover for at se et par kampe.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2388: 18 Mar 2011, 22:42 »

Men hvis vi kigger på kampene mod United, har vi en fordel, hvis de er skadesramt i forsvaret. Det er dog ikke der kampen vindes. Det er på midtbanen. Der mener jeg at Lampard og Essien har rutinen og styrken til at overstråle Fletcher, Scholes, Carrick eller hvilke to der nu spiller derinde. På den konto er jeg fortrøstningsfuld. Jeg ser vores midtbane som stærkere end deres, hvis vi har Lampard, Essien, Mikel og Ramires klar.

Dog har United fordelen af at spille ude først.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2389: 20 Mar 2011, 11:42 »

Så er Terry igen anfører for England, efter ca. et år uden bindet. Capello siger, at han har fået sin straf, og at han er den naturlige leder på holdet. Det var selvfølgelig en dejlig nyhed, også selvom den ikke ikke har meget med Chelsea at gøre, andet end at det er vores kaptajn også.

Derefter til dagens i dag. Vi skal have besøg af vores onde ånd Manchester City. Vi har tabt de sidste mange gange til City, og hvis Tevez spiller, fristes man til at sige, at vi endnu engang taber. Jeg tror dog på en sejr i dag. Vi har den seneste tid været fint kørende med vores 4-4-2, og Essien, Torres og Malouda blev sparet i midtugen mod København. Luiz spillede selvfølgelig heller ikke, da han ikke er spillerberettiget i Champions League. Derfor tror jeg holdopstillingen ser sådan her ud i dag:

Cech
Bosingwa - Luiz - Terry - A. Cole

Ramires - Essien - Lampard - Malouda

Drogba - Torres

Jeg tror på en 2-0-sejr, hvor Torres i hvert fald scorer det ene mål. Han skal give sig selv en fødselsdagsgave. Og ja, tillykke til ham. Han bliver 27 år i dag.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #2390: 20 Mar 2011, 11:55 »

Glædelig nyhed med John Terry tilbage som landsholdsanfører for England. Det er selvfølgelig fuldt ud fortjent, at han genvinder det, synes jeg personligt i hvert fald.

Manchester City volder os tit problemer, og det kan de - uheldigvis - komme til at gøre igen i seneftermiddagens kamp. De kan sagtens spille rigtig god og farlig fodbold, så vi skal have lukket dem ned i dag. Deres force er faktisk også at de har nogle fysisk stærke spillere, og i luftrummet er de heller ikke helt dårlige, så det bliver en hård kamp at nedbryde dem.

Din startopstillingen er jeg så absolut enig i. Det bliver med den lidt skæve midbanekonstellatio n hvor Florent Malouda er længere ude mod kanten end arbejdshesten - Ramires er det.

Jeg håber, Torres kommer igang med en scoring, da det ville give et selvtillidsboost at få scoret første mål for klubben. Derudover går han jo nu ind i den fodboldalder hvor han virkelig bør toppe. Didier Drogba tror jeg bliver valgt til fordel for Anelka i dag, hvilket jeg synes er den rigtige beslutning.
Noget andet man kunne gøre var at smide Anelka ind på højremidtbane, men det tror jeg ikke sker, da men så mister noget af arbejdskraften.

Sejren er påkrævet og nødvendig, fordi vi med en sejr overhaler Manchester City på andenpladsen, og rykker tættere på Arsenal der i gårsdagens kamp valgte at smide point. Jeg er yderst fortrøstningsfuld og tror meget på sejren, mit bud er en 2-målssejr.

Come on The Blues!!
« Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 11:57 af Daniel SS » Logged

19. 5. 2012.

Szczesny
Manager

« Svar #2391: 20 Mar 2011, 11:56 »

Så er Terry igen anfører for England, efter ca. et år uden bindet. Capello siger, at han har fået sin straf, og at han er den naturlige leder på holdet. Det var selvfølgelig en dejlig nyhed, også selvom den ikke ikke har meget med Chelsea at gøre, andet end at det er vores kaptajn også.

Derefter til dagens i dag. Vi skal have besøg af vores onde ånd Manchester City. Vi har tabt de sidste mange gange til City, og hvis Tevez spiller, fristes man til at sige, at vi endnu engang taber. Jeg tror dog på en sejr i dag. Vi har den seneste tid været fint kørende med vores 4-4-2, og Essien, Torres og Malouda blev sparet i midtugen mod København. Luiz spillede selvfølgelig heller ikke, da han ikke er spillerberettiget i Champions League. Derfor tror jeg holdopstillingen ser sådan her ud i dag:

Cech

Drogba - Torres

Jeg tror på en 2-0-sejr, hvor Torres i hvert fald scorer det ene mål. Han skal give sig selv en fødselsdagsgave. Og ja, tillykke til ham. Han bliver 27 år i dag.

1-2-3 mange... De sidste 7 gange inden det, der vandt i kampen. I de sidste 10 kampe har City scoret 8 mål mod jer - heraf halvdelen i sidste sæsons opgør på Broen.

Er slet ikke i tvivl om at Chelsea vinder idag. Er de foran ved halvleg, så vinder de minimum med 2 mål. City har haft en kedelig tendens til at spille meget defensivt på udebane - bliver de tvunget frem, så må det uden tvivl give huller bagude.

I øvrigt ingen tvivl om at Terry er det rigtige valg som anfører

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2392: 20 Mar 2011, 11:58 »

Cech

Drogba - Torres

Tror og håber på at Ivanovic starter frem for Bosingwa, og så er dt store spørgsmål jo om Anelka eller Drogba skal supplere Torres i angrebet.
Tror desværre den ender 0-0, men håber og har dog også en lille tro på at vi vinder idag!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2393: 20 Mar 2011, 12:05 »

Tror og håber på at Ivanovic starter frem for Bosingwa, og så er dt store spørgsmål jo om Anelka eller Drogba skal supplere Torres i angrebet.
Tror desværre den ender 0-0, men håber og har dog også en lille tro på at vi vinder idag!
Jeg må sige, at jeg håber Bosingwa spiller. Kolarov er meget offensiv, og det er til Bosingwas fordel. Desuden er Citys kantspillere ikke langsomme, og igen har Bosingwa en fordel fremfor Ivanovic. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2394: 20 Mar 2011, 12:12 »

1-2-3 mange... De sidste 7 gange inden det, der vandt i kampen. I de sidste 10 kampe har City scoret 8 mål mod jer - heraf halvdelen i sidste sæsons opgør på Broen.

Er slet ikke i tvivl om at Chelsea vinder idag. Er de foran ved halvleg, så vinder de minimum med 2 mål. City har haft en kedelig tendens til at spille meget defensivt på udebane - bliver de tvunget frem, så må det uden tvivl give huller bagude.

I øvrigt ingen tvivl om at Terry er det rigtige valg som anfører
Jeg kan godt se, hvad du mener. Men 3 gange er egentlig også mange, for en klub som Chelsea, og det er klart et hold, som ligger dårligt til os for tiden. Jeg tror dog også vi vinder.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2395: 20 Mar 2011, 12:45 »

Jeg kunne faktisk forestille mig at Anelka startede frem for Drogba. Førstnævnte blev trods alt skiftet ud imod FCK, hvilket jeg vil formode er for at spare ham, så han er frisk i dag. Dog ville det taktisk være klogere at stille med Drogba, da City, som de har gjort hidtil mod større hold, nok parkerer bussen foran eget felt, og en stærk spiller ville kunne bryde 0-0'eren på et indlæg. Set med Arsenal synspunkt ville uafgjort være at foretrække i dag, og jeg har også svært ved at se en vinder i dag. City er utroligt gode til at stille sig defensivt, og jeg er ikke sikker på at Chelsea har midlerne til at åbne dem op. Samtidig er City farlige på kontra med hurtige folk fremad, så udfaldet kunne blive til hvilken som helst side. Men hvis Chelsea scorer først, vinder de.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 12:47 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2396: 20 Mar 2011, 15:08 »

Jeg håber vi spiller med Ivanovic, fordi City med Silva og Kolarov er utroligt farlige på den kant. Der får de svært ved at udfolde sig, hvis både Ivanovic og Ramires spiller. Ellers kan vi da godt prøve med Drogba/Torres, selvom de slet ikke fulgte hinanden i sidste kamp.
Til gengæld er Drogba afgørende på dødbolde - det kan godt være dér kampen bliver afgjort. Men jeg tror på at vi vinder, hvis vi lukker af bagi. 1-0 på mål af Lampard. Torres finder desværre ikke netmaskerne i dag, men det ville da være en glædelig overraskelse, hvis han gjorde.

Derudover er det helt korrekt set af Capello, at give anførebindet tilbage hvor det hører til. Han burde aldrig have frataget Terry det, men nok om det - jeg glæder mig til kampen i eftermiddag.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #2397: 20 Mar 2011, 15:11 »

Jeg må sige at jeg tror kampen bliver uafgjort det er en hård kamp for begge parter og begge hold vil utrolig gerne vinde lampen for at være med i kampen om mesterskabet i England så jeg siger 2-2 eller 1-1

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2398: 20 Mar 2011, 17:47 »

Hold da kæft Kalou spiller godt og baseret på de sidste kampe så vil jeg sige at han klart fortjener noget mere spilletid! Jeg blev lidt overrasket over at ancelotti ville starte med kalou da han jo er meget spinkel i forhold til citys midterforsvar, men han gør det sgu godt!

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #2399: 20 Mar 2011, 18:04 »

Derudover er det helt korrekt set af Capello, at give anførebindet tilbage hvor det hører til. Han burde aldrig have frataget Terry det, men nok om det - jeg glæder mig til kampen i eftermiddag.
Terry er helt klart den rigtige anfører for England, mener stadig Rio er anden kandidat og håber derfor han er viceanfører igen. - Derudover mener jeg faktisk ikke man bør give Terry det igen, når man først har fravalgt en anfører så får han det ikke igen, man skal stå ved sine handlinger, medmindre det en ny træner. At fratage det fra Ferdinand er også rigtigt, ligesom Ferguson indså han skulle have en anfører der spiller alle kampe.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010