home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876350 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2370: 16 Mar 2011, 15:13 »

Sådan tror jeg ikke du skal tage på det. Derimod at det skal tolkes som om, at Chelsea har fysikken, til at slå Barcelona ud, hvilket jeg mener er rigtigt. Ancelotti er dygtig, til ikke at undervurdere sine modstandere, og det tror jeg heller ikke, de har gjort denne gang. Men jeg enig i, at det kunne misforståes. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2371: 17 Mar 2011, 18:42 »

Fantastisk med videre avancement i aftes! Nu er vi et skridt tættere, på den store drøm. FCK skal dog også have ros for deres præstation. De var langt bedre end i Parken. Det er dog negativt, at vi vadede sådan i chancer, uden at omsætte nogle af dem til mål. Vi skal være mere kynisk i fremtiden. Jeg håber som alle andre også gør, at vi trækker Schalke 04. Jeg ser dem som det svageste tilbageværende hold, selvom, der ikke er dårlige hold i 1/4-finalerne. Derudover, vil jeg gerne udgå Barcelona, Manchester United og Real Madrid. De er sammen med os, de bedste hold på papiret, og trækker vi dem, bliver det en svær, men ikke umulig opgave. Derudover skal Shakhtar Donetsk ikke undervurderes på nogen måde. De har mod Roma og Arsenal kun tabt 1 af 4 kampe, hvorefter de tre andre er blevet vundet. Det er høj klasse, og de har nogle fremragende teknikkere på det hold.

Men jeg glæder mig til lodtrækningen i morgen, som kan følges på Eurosport fra kl. 12 af. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2372: 17 Mar 2011, 21:15 »

Jeg er desværre i skole på det tidspunkt, men da der er frikvarter, så må det kunne følges et eller andet sted Wink

Men jeg håber også på Schalke eller Shaktar. Ellers ville jeg gerne møde Inter, og så få revanche fra sidste år.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2373: 17 Mar 2011, 21:17 »

Jeg er desværre i skole på det tidspunkt, men da der er frikvarter, så må det kunne følges et eller andet sted Wink

Men jeg håber også på Schalke eller Shaktar. Ellers ville jeg gerne møde Inter, og så få revanche fra sidste år.

det er ikke god stil... personligt håber jeg vi trækker barcelona eller united da det så bare bliver en walk-over  Djævel

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2374: 17 Mar 2011, 21:22 »

har prøvet at spørge min lærer om jeg ikke måtte få fri, men niks Wink

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2375: 18 Mar 2011, 12:42 »

Så blev det Man United, ikke helt god lodtrækning. Men hvis vi avancerer er der gode muligheder for finaleplads - da vi ville møde enten Schalke eller Inter i en eventuelt semifinale Peace

Drømmer stadig om en Chelsea - Barca finale Opstemt Opstemt   

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2376: 18 Mar 2011, 12:45 »

Så blev det Man United, ikke helt god lodtrækning. Men hvis vi avancerer er der gode muligheder for finaleplads - da vi ville møde enten Schalke eller Inter i en eventuelt semifinale Peace

Drømmer stadig om en Chelsea - Barca finale Opstemt Opstemt   

Man utd har en del skader i forsvaret lad os håbe de ikke når og blive klar da jeg mener Brown er elendig i det forsvar.

En fin lodtrækning da jeg helst så vi undgik Barcelona og Real Madrid .. Nu skal vi bare holde 0`et hjemme og så håber jeg vi går videre ..

Vi skal alle være her.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2377: 18 Mar 2011, 12:46 »

United med så mange skader i forsvaret, burde vi kunne hamle op med. Jeg ser det som en ganske udmærket lodtrækning, og alt efter hvor skadet de er i forsvaret når vi møder dem, så mener jeg at Chelsea er favoritter til at gå videre..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2378: 18 Mar 2011, 12:49 »

United med så mange skader i forsvaret, burde vi kunne hamle op med. Jeg ser det som en ganske udmærket lodtrækning, og alt efter hvor skadet de er i forsvaret når vi møder dem, så mener jeg at Chelsea er favoritter til at gå videre..

Håber også de lærte af kampen mod dem i ligaen at de ikke skal give Rooney så meget plads .. så frygter jeg evig og altid mexicaneren. Deres redning kan jo blive Edwin Van Der Sar da han tit lige finder en syg redning frem .

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2379: 18 Mar 2011, 17:44 »

Sikke en lodtrækning. Det var ikke lige min ønskemodstander, men sådan er det jo. Det bliver 2 svære kampe, og jeg vil sammenligne dem, med de opgør, vi har haft mod Liverpool. Det bliver virkelig tæt og uforudsigeligt. Jeg tror og håber dog på os. Mere har jeg egentlig ikke at sige. Jeg frygter ingen hold, men mod United vil vi få det svært, ligesom de også vil have det svært. Jeg tror på Chelsea.

Bimmand
Gæst

« Svar #2380: 18 Mar 2011, 18:51 »

Har fået en lille følelse for Chelsea, efter jeg var inde og se kampen i Champions League mod Fck. jeg synes stemningen var helt i top og jeg fik en fantastisk oplevelse I en af Lougerne, desuden mødte jeg Peter Bonati mener jeg han hed, så det var virkelig en fed oplevelse af at stå på Stamford Bridge   

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #2381: 18 Mar 2011, 18:53 »

Har fået en lille følelse for Chelsea, efter jeg var inde og se kampen i Champions League mod Fck. jeg synes stemningen var helt i top og jeg fik en fantastisk oplevelse I en af Lougerne, desuden mødte jeg Peter Bonati mener jeg han hed, så det var virkelig en fed oplevelse af at stå på Stamford Bridge   

Stemningen i top, det var da FCK fans man kunne hører hele kampen igennem Wink

FCK

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2382: 18 Mar 2011, 18:56 »

Vi har en engelsk legende som hedder Peter Bonetti, som stod i mål for os fra 1960-1975. Er du sikker på det ikke var ham? Stamford er ikke et stort stadion, men har samtidig en fantastisk atmosfære, hvor man får en fantastisk indlevelse af, hvad klubben står for. Så du de store billeder af nogen af klubbens største spillere gennem tiderne? De er helt fantastiske. Jeg havde selv den fantastiske oplevelse af at møde McEachran, og det var virkelig stort. Han er ca. et år ældre end mig, og at få en samtale med ham var fantastisk. Jeg er lidt misundelig over du har mødt Bonetti. :-)
« Seneste Redigering: 18 Mar 2011, 19:00 af Jakob E » Logged

Bimmand
Gæst

« Svar #2383: 18 Mar 2011, 19:02 »

Stemningen i top, det var da FCK fans man kunne hører hele kampen igennem Wink

Alligevel, Synes også Chelsea var fede men nok fordi vi sad tæt på dem Smiley

Vi har en engelsk legende som hedder Peter Bonetti, som stod i mål for os fra 1960-1975. Er du sikker på det ikke var ham? Stamford er ikke et stort stadion, men har samtidig en fantastisk atmosfære, hvor man får en fantastisk indlevelse af, hvad klubben står for. Så du de store billeder af nogen af klubbens største spillere gennem tiderne? De er helt fantastiske. Jeg havde selv den fantastiske oplevelse af at møde McEachran, og det var virkelig stort. Han er ca. et år ældre end mig, og at få en samtale med ham var fantastisk. Jeg er lidt misundelig over du har mødt Bonetti. :-)

Jep det var det han hed Smiley
Han var virkelig en flink mand og vi fik da en god snak, også fik vi et par fine billeder, jeg så også alle de billeder du snakker om Smiley.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2384: 18 Mar 2011, 19:19 »

Han er også på et af billederne. :-)

Men fedt du mødte ham. Nu ved jeg ikke, om du har en passion for Chelsea, men i det hele taget, kan jeg godt lide Chelsea/Fulham-området. Jeg er meget fascineret af London i det hele taget, og jeg er planer om at tage derover et år efter gymnasiet.

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010