home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834829 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2280: 05 Mar 2011, 16:46 »

Dit sofistikeret engelsk kan vel ikke stamme fra den undervisning, der gives folkeskolen. Jeg kan udemærket forstå dig - forstår dog bare ikke, hvorfor du vælger at formulere dig på den måde. Dit indlæg mister bare seriøsitet allerede ved sprogbruget, men det må du vel selv om.

Kan da godt være, du ikke har snakket om ordinær tid, men det er nu engang det man benytter i Premier League. Derfor er det ikke relevant at nævne vi taber på straffespark til Everton.

Tror du ikke, der er en vis forskel på Uniteds mentale indstiiling til en kamp mod Wolves end en kamp mod Chelsea. Wolves betrages formentlig som en hverdagskamp, mens Chelsea betragtes som et titelopgør eller i hvert fald en storkamp. Jeg påpeger blot, at United i år er det bedste hold i ligaen, og derfor kan vi slå alle, hvis vi kan slå dem.
Nu skal det så siges at Jakob E og jeg ikke er samme person, så derfor kan jeg vel godt have en anden holdning til, hvem jeg frygter mest?

Grunden til vi kan vinde mod Tottenham og City er simpelthen erfaring - ingen af klubberne har vundet Premier League, så derfor har de måske ikke den mentale styrke, der kræves i de sidste afgørende kampe i ligaen. Chelsea beviste mod United, at de netop besidder denne egenskab - så jeg frygter ingen.
Jeg synes du skal prøve, at høre crewet om de ikke kan indføre at man kun må skrive som det er blevet prædiket man må skrive i folkeskolen. Hvis du så vedhæfter, i samme omfang fortæller at det er fordi du vil pisse mig af. Jamen så tror jeg vi ser nye retningslinjer med det samme.
Men sofistikeret er lig useriøs? Tvivler jeg på der er særlig mange der vil give dig ret i.
But then again. Why so serious?

Selvfølgelig er det relevant, at I ikke magter at besejre Everton? For ellers kan vi jo kun se hvordan I i de seneste 3 PL kampe har slået United og fået ét point i 2 kampe mod hold som Fulham & Liverpool. Men hvis du synes det stiller jer stærkere i håbet om, at hive en epic win streak frem jamen så vælger vi kun at se på det.

Men er det ukendt, at i har et godt tag på United? Nej.
Det er fint nok, at de er det bedste hold i ligaen og i slår dem så er I selvfølgelig automatisk gud.
Men når i har problemer med de mellemstore hold som Liverpool, Everton & Fulham, jamen så gør det vel ikke meget forskel? For 3 point er 3 point om de kommer med Fulham eller United.

"Grunden til vi kan vinde mod Tottenham og City er simpelthen erfaring - ingen af klubberne har vundet Premier League, så derfor har de måske ikke den mentale styrke, der kræves i de sidste afgørende kampe i ligaen."
Stop. Tottenham viste i sidste sæson med deres slutspurt, at de har den mentale styrke, i 3 kampe i træk skulle i de møde Arsenal, Chelsea & Man United jeg tror de fleste gerne have solgt den for de 6 point Tottenham fik.
Det var ikke engang bare det, at de fik 6 point men den måde det skete på, jeg ved ikke om du kan huske den overhaling i fik?

Jeg hader den naivitet, den arrogance der florerer blandt det forhistoriske big four.
Måske 'frygter' du ingen, men med sådan en indstilling til kampene. Så bliver det bare det nemmere for de små hold at lave en sensation, og før United kampen var der ingen der frygtede jer.
Arsenal & United fans har den samme arrogance og det er klamt og ulækkert, at høre på.
Men til deres forsvar skal det siges, at de på nuværende tidspunkt ligger nr. 2 & 1 så de har vel noget at have det i?
Det har I ikke påtrods af jeres titel som forsvarende mestre.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2281: 06 Mar 2011, 13:47 »

Jeg synes du skal prøve, at høre crewet om de ikke kan indføre at man kun må skrive som det er blevet prædiket man må skrive i folkeskolen. Hvis du så vedhæfter, i samme omfang fortæller at det er fordi du vil pisse mig af. Jamen så tror jeg vi ser nye retningslinjer med det samme.
Men sofistikeret er lig useriøs? Tvivler jeg på der er særlig mange der vil give dig ret i.
But then again. Why so serious?

Selvfølgelig er det relevant, at I ikke magter at besejre Everton? For ellers kan vi jo kun se hvordan I i de seneste 3 PL kampe har slået United og fået ét point i 2 kampe mod hold som Fulham & Liverpool. Men hvis du synes det stiller jer stærkere i håbet om, at hive en epic win streak frem jamen så vælger vi kun at se på det.

Men er det ukendt, at i har et godt tag på United? Nej.
Det er fint nok, at de er det bedste hold i ligaen og i slår dem så er I selvfølgelig automatisk gud.
Men når i har problemer med de mellemstore hold som Liverpool, Everton & Fulham, jamen så gør det vel ikke meget forskel? For 3 point er 3 point om de kommer med Fulham eller United.

"Grunden til vi kan vinde mod Tottenham og City er simpelthen erfaring - ingen af klubberne har vundet Premier League, så derfor har de måske ikke den mentale styrke, der kræves i de sidste afgørende kampe i ligaen."
Stop. Tottenham viste i sidste sæson med deres slutspurt, at de har den mentale styrke, i 3 kampe i træk skulle i de møde Arsenal, Chelsea & Man United jeg tror de fleste gerne have solgt den for de 6 point Tottenham fik.
Det var ikke engang bare det, at de fik 6 point men den måde det skete på, jeg ved ikke om du kan huske den overhaling i fik?

Jeg hader den naivitet, den arrogance der florerer blandt det forhistoriske big four.
Måske 'frygter' du ingen, men med sådan en indstilling til kampene. Så bliver det bare det nemmere for de små hold at lave en sensation, og før United kampen var der ingen der frygtede jer.
Arsenal & United fans har den samme arrogance og det er klamt og ulækkert, at høre på.
Men til deres forsvar skal det siges, at de på nuværende tidspunkt ligger nr. 2 & 1 så de har vel noget at have det i?
Det har I ikke påtrods af jeres titel som forsvarende mestre.
Så du mener, at selvom vi vandt mesterskabet sidste år, pludselig har mistet rettigheden til at kræve en sejr i de kampe, hvor vi er forhåndsfavoritter?
Jeg er ikke arrogant, men selvfølgelig kommer der en subjektiv holdning indover. Jeg mener bare, at vi har muligheden for at slå Tottenham og Everton, selvom vi ikke har den bedste historik mod de to mandskaber. Kan da godt være Tottenham er mentalt stærke, men de har stadigvæk ikke prøvet at vinde et engelsk mesterskab, så derfor er de ikke rustet på samme måde, som Chelsea er. Hvis vi overfører den til dansk fodbold, vil jeg mene at FCK vandt på rutine og mental styrke over OB, der ellers førte klart i efteråret. Så kom ikke og sig, Tottenham er ligeså stærke som Chelsea på det område.

Og ja, tre point betyder lige meget om det er mod Fulham eller United. Men rent mentalt er der en klokkeklar forskel, som du burde have set. Hvis Chelsea havde vundet mod Fulham, var folk ikke imponerede, fordi man var favorit. Opfattelsen bliver en helt anden, når der er mod United, der ligger nr. 1, og spillernes tro på sig selv bliver pludselig meget større. Du kan bare se på Liverpool-Chelsea. Vi tabte, og derefter rullede krisen ud. Det er selvfølgelig ikke kun derfor, men kampen havde sikkert en afgørende betydning.

Lige nu tror jeg spillerne tror det samme, som jeg tror. Hvis vi kan slå United (uanset førhenværende resultater), kan vi slå alle. Det kan selvfølgelig godt udmøntre sig i arrogance, men de her spillere er så erfarne, at de kende risikoen ved at tage en sejr for givet. Jeg tror på teorien om at sejre avler sejre. Men jeg undervurdere bestemt ikke Tottenham, City og Everton. Jeg er også tilfreds, hvis vi bare får 5 point mod de tre, men jeg skal sgu da tro på mit hold kan vinde. 

JKJ
Gæst

« Svar #2282: 06 Mar 2011, 21:30 »

Vores trup er klasser bedre end jeres. Derfor har vi flere strenge at spille på. Den kamp i vandt mod os, blev vundet på kontraspil og det virkede fint fordi vi forsøgte at skabe kampen (hvilket ikke lykkedes). Men mod midter- og bundhold skal man selv skabe kampen, og formår man ikke det, vinder man sjældent. Så min pointe holde fuldt ud.

Grunden til vores krise skal primært findes i skader. Lampard havde været ude i 3½ måned. Drogba har stadig men efter malaria. Essien fik 3 dages karantæne. Terry og Alex har været ude. Så er det svært at bevare kontinuiteten, når man i forvejen har en smal trup. Nu er den forstærket. Vi har ingen skader (udover Alex) og vi har vist, at med en fuld trup så spiller vi fantastisk. Så jeg er som sagt ikke bekymret mere.

Jeg vil ikke ligge dig ord i munden og måske har jeg læst/tolket dit indlæg forkert.

Men du skriver at jeres trup er klasser bedre - er det det samme som en bred trup?
Og samtidig skriver du at jeres krise er pga mange skader - jamen så er truppen jo ikke bred nok hvis i ikke kan klare nogle skader   Huh

Jeg beklager hvis jeg har misforstået dit indlæg  Peace

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2283: 06 Mar 2011, 21:43 »

Selvfølgelig skal vi vinde over Blackpool, som er gået totalt i stå efter deres flotte start og som må undvære Adam. Jeg kan ikke se andet end 3 point i den kamp. vi vinder 2-0 i morgen.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2284: 06 Mar 2011, 21:47 »

Efter en fantastisk weekend, med pointtab til Manchester United, Tottenham og Arsenal, skal vi slog Blackpool i morgen, for at vinde lidt ind på United og Arsenal. Hvis vi vinder de to kampe vi har i hånden er vi "kun"6 point efter, og vi har stadig et møde på Old Trafford mod United. Vi kan med alt held, godt komme tilbage, men lad os nu tage en kamp af gangen. :-)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2285: 06 Mar 2011, 21:54 »

rolig nu, mesterskabet er utopi, det har vi dummet os for mange gange til i de par vintermåneder. men at tottenham mister sejren til sidst er vigtigt! Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #2286: 06 Mar 2011, 21:54 »

Selvfølgelig skal vi da det. Det er slet ikke en kamp, der må volde os problemer - overhovedet. Jeg håber, Torres og Drogba eller i hvert fald en af dem får hul på bylden, da begge er inde i en mindre god periode hvad angår scoringerne. En sikker sejr, uden de store kræfter skal bruges, men vi må selvsagt heller ikke tage for let på det.

Derudover glæder jeg mig selvfølgelig også over at Arsenal ikke vandt, og Tottenham ikke vandt, samt at Manchester United tabte 3-1 til Liverpool. Det er stadig usandsynligt, vi bliver mestre. Men man bliver nød til at tro på det, indtil det er fuldstændig afgjort. Og hvis vi vinder i morgen, den kamp vi har mindre, samt vores indbyrdes kamp med Manchester er der lige pludselig kun tre point imellem os. Men alt skal lykkedes, og gå op i en højere enhed, for at mesterskabstrofæet bliver vores.

19. 5. 2012.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2287: 06 Mar 2011, 22:01 »

Selvfølgelig skal vi da det. Det er slet ikke en kamp, der må volde os problemer - overhovedet. Jeg håber, Torres og Drogba eller i hvert fald en af dem får hul på bylden, da begge er inde i en mindre god periode hvad angår scoringerne. En sikker sejr, uden de store kræfter skal bruges, men vi må selvsagt heller ikke tage for let på det.

Derudover glæder jeg mig selvfølgelig også over at Arsenal ikke vandt, og Tottenham ikke vandt, samt at Manchester United tabte 3-1 til Liverpool. Det er stadig usandsynligt, vi bliver mestre. Men man bliver nød til at tro på det, indtil det er fuldstændig afgjort. Og hvis vi vinder i morgen, den kamp vi har mindre, samt vores indbyrdes kamp med Manchester er der lige pludselig kun tre point imellem os. Men alt skal lykkedes, og gå op i en højere enhed, for at mesterskabstrofæet bliver vores.

Jeg synes ikke længere det er usandsynligt at vi vinder mesterskabet, hvis vi kan vinde de to næste kampe. Det vil bringe os op på i alt 54 point - 6 ponit efter United og 3 point efter Arsenal, dog med en kamp i hånden. United og Arsenal skal mødes endnu, så der vil blive tabt point for minimum ét af holdende. Desuden skal vi møde United og kan det blive til en sejr der, er det lige pludseligt meget åbent igen.

Jeg tror på det, og mener bestemt det er realistisk.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2288: 06 Mar 2011, 22:12 »

Jeg vil ikke ligge dig ord i munden og måske har jeg læst/tolket dit indlæg forkert.

Men du skriver at jeres trup er klasser bedre - er det det samme som en bred trup?
Og samtidig skriver du at jeres krise er pga mange skader - jamen så er truppen jo ikke bred nok hvis i ikke kan klare nogle skader   Huh

Jeg beklager hvis jeg har misforstået dit indlæg  Peace
Ja, jeg skrev det måske lidt forkert. Jeg mener at vores startformation er bedre end jeres. Desuden er vores 12, 13 og 14 mand også bedre. Men vi har ikke haft 25 spillere, der har niveau til Premier League. Derfor er jeres trup nok bredere.

Derfor er vi mere udsatte for skader, fordi vi ikke har haft spillere på bænken, der kan gå ind og afgøre kampene. Vi har dog fået bredden tilbage nu, især i angrebet.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2289: 06 Mar 2011, 22:15 »

Det vigtigste er at vi med sejre i de kampe vi mangler, kan få lidt ro i truppen, fordi vi igen selv kan afgøre om vi kommer i Champions League i næste sæson. Samtidig er vores kampprogram udmærket, med 4 svære kampe, der dog kan udmøntre sig i en del point alligevel.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2290: 06 Mar 2011, 22:24 »

Der er helt klart chance for mesterskabet hvis vi vinder de resterende kampe, men hvor sandsynligt er det...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2291: 07 Mar 2011, 20:36 »

Så er det om lidt vi løber ind på Bloomfield Road, til kamp mod Blackpool!

Hjemmeholdet er uden Charlie Adams og Dudley Campbell, som er to af deres største profiler, så det vil 100 % øge vores chance for sejr. Blackpool har ramt en dårlig periode, og kan ikk vide sig sikre på noget som helst. Derfor vil de med sikkerhed gør alt for at skaffe et resultat i aften, jeg tror dog, at vi vinder sikkert. 4-0, Torres, Lampard, Drogba og Ramires scorer. Vi skal vinde, så vi kan hente ind på de andre, som smed point i denne weekend!

COME ON YOU BLUES!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2292: 07 Mar 2011, 20:40 »

Jeg tipper igen ikke på resultatet da det er gået meget godt de gange jeg ikke har gjort dette (FCK og United).
Men i og med at de mangler Adam og Campbell, har vi som Jakob også skriver en meget større chance for at vinde. Ian Holloway har været ude og sige at Blackpool vil spille friskt til.

GO THE BLUES!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2293: 07 Mar 2011, 20:55 »

Det er ligegyldigt om Blackpool stiller stærkeste eller svageste hold da vi skal have 3 point! Smiley På papiret har vi det stærkeste forsvar og skal møde det dårligste, som vores angreb (og helst Torres) nemt bør kunne bryde Smiley!!! 3-0 sejr!

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #2294: 07 Mar 2011, 20:59 »

Jeg håber torres score sin første kasse for os idag..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010