|
matnic_92
|
|
Så er Carrol solgt til Liverpool. De vil under ingen omstændigheder have råd til tre så dyre angribere (transfer og løn taget i betragtning), derfor får vi efter al sandsynlighed Torres til klubben inden midnat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Så er Carrol solgt til Liverpool. De vil under ingen omstændigheder have råd til tre så dyre angribere (transfer og løn taget i betragtning), derfor får vi efter al sandsynlighed Torres til klubben inden midnat.
Link .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Well pt har de kun indgået aftale om køb med klubberne på Carrol og Suarez, ingen af dem har pt skrevet under med klubben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Well pt har de kun indgået aftale om køb med klubberne på Carrol og Suarez, ingen af dem har pt skrevet under med klubben.
Er Suarez ikke blevet officielt? Kæft Liverpool får et giftigt og dyrt angreb hvis de snyder hele verden og køber Caroll og beholder Torres, men det kan deres økonomi vist ikke klare
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Jeg tvivler på Luiz, men Torres er jeg næsten sikker på. TV2 skriver også at Torres ar fløjet væk i helikopter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Er Suarez ikke blevet officielt? Kæft Liverpool får et giftigt og dyrt angreb hvis de snyder hele verden og køber Caroll og beholder Torres, men det kan deres økonomi vist ikke klare
Nopes det er han ikke, tjah tror jeg nu nok deres nye ejer ville kunne klare, de har angiveligt også budt op til 20 mill pund for Mich Richards
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Overvej lige at Torres kun har spillet èn god kamp i denne sæson, og det var mod CHelsea.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
Sky Sports News understands Chelsea have agreed a fee with Benfica for defender David Luiz. The Blues are set to pay £21m for the Brazilian, plus Nemanja Matic.
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Kl. 20.30 Så har Liverpool endelig accepteret Chelsea bud på omkring 50 mio. pund for Fernando Torres. Ifølge Sky Sports har Chelsea nu tilladelse til at forhandle personlige vilkår med den spanske angriber.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Nogle der kender en hjemmeside hvor man kan se de seneste handler? 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|