home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 890 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833853 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1710: 25 Jan 2011, 21:54 »

Der bliver intet sagt om alderen her.
At han kan blive en stor spiller er en helt anden sag, det er dog stadig latterlig at beskrive ham som om han er en Xavi allerede. Extremt kølig, eminemt blik for spiller, fremragende placeringsevne. Give me a break  crazy

Og igen hvor står der Xavi?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1711: 25 Jan 2011, 21:56 »

Nej det er der ikke noget galt med at sige han bliver stor, men du siger at han ser ud som en der har spillet PL i 10 år.
Det gør han på boldsikkerheden og selvtilliden, ja. :-)

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1712: 25 Jan 2011, 21:58 »

Og igen hvor står der Xavi?

Hvis du kigger rigtig godt efter, så ser du at der ingen steder står Xavi.

19-18!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1713: 25 Jan 2011, 22:00 »

Der er ingen tvivl om, at I har et kæmpe talent i McEachran. Han er en boldsikker knægt, som laver minimale fejl, i forhold til at han er så ung og uerfaren. Om han bliver kæmpe stor må tiden vise. Der er mange spillere, som har en tidlig opblomsting, men som måske ikke udvikler sig efter de sene ungdomsår. Det har vi set mange gange. Men han er ekstrem dygtig, og det kan du ikke tage fra ham, hvad end du så ønsker det, jamil.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1714: 25 Jan 2011, 22:01 »

Der bliver intet sagt om alderen her.
At han kan blive en stor spiller er en helt anden sag, det er dog stadig latterlig at beskrive ham som om han er en Xavi allerede. Extremt kølig, eminemt blik for spiller, fremragende placeringsevne. Give me a break  crazy

ja, men når drengen nu besidder de evner, er det jo ingen grund til at underspille dem vel?

Desuden sammenligner jeg ham med talenter på hans alder/niveau. Medmindre du ser Xavi som et upcomming talent, kan jeg ikke se hvad du vil?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1715: 25 Jan 2011, 22:07 »

Hvis du kigger rigtig godt efter, så ser du at der ingen steder står Xavi.

Hvorfor bliver du så ved med at sidde og sige hans navn?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1716: 26 Jan 2011, 19:04 »

Vi har valgt at leje et par af vores unge spillere ud til mindre klubber for at de kan få mere spilletid, den første og mest logiske IMO er Patrick van Aanholt som er kommet til Leicester resten af sæsonen, en lovende back som har mange af de samme ligningstræk som Ashley Cole, offensiv tænkende og god boldomgang, det skal nok gavne hans udvikling at tage et halvt år i Coca-Cola Division og få fast spilletid der. Jeg forstår måske ikke helt man udlejer Gael Kakuta, da vi ikke har så meget bredde op foran. Benayoun og Zhirkov er forhåbentlig snart tilbage nu hvor han udlejes. Og kan han få meget spilletid i en midter/bundhold i PL som Fulham? Jeg tvivler men håber da de vil bruge ham Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1717: 29 Jan 2011, 13:37 »

Så spiller vi sgu mod Everton på Goodison. Det kan ses på 6'eren nu. Jeg nåede desværre ikke at skrive før kampen. Jeg tror vi vinder 2-0. :-)

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #1718: 29 Jan 2011, 13:47 »

jeg siger 3-0 Smiley

Fuck Art  - Let's Dance!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1719: 29 Jan 2011, 21:54 »

Vi fik hevet en omkamp hjem efter en 1-1 kamp i dag.

Transferrygter: David Luiz skifter med stor sandsynlighed alligevel ikke til os, da Benfica skulle have skruet prisen højere op, meget fornuftigt vi trækker os ud af handelen. Nu skulle vi igen gå efter Gary Cahill.
Torres bliver også rygtet kraftigt til os, og at han selv skulle have ønsket at forlade Liverpool. Tror dog mest det er et mediestunt som det Rooney lavede.
Pedro Leon rygtes til på en lejeaftale for resten af sæsonen. Han har spillet meget lidt i Real Madrid og jeg kender ikke noget til hans niveau.

Det ser ud til vi ikke henter forstærkninger før til sommer IMO Ubeslutsom

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1720: 29 Jan 2011, 22:03 »

Go Cahill, han ville være fantastisk. Torres får vi ikke Skuffet Pedro Leon ville være fin, tror jeg.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #1721: 30 Jan 2011, 19:39 »

Vil nu ikk sige det torres gør nu er et mediestunt, Rooney sagde han ville væk i Oktober eller hvornår det nu var, men torres siger han vil væk på de aller sidste dage af transfervinduet, og hold køber som regel spiller ind til sidst i transfer vinduer, så jeg tror godt chelsea imorgen kunne finde på at byde på Torres, og Cahil. Så går der rygter om at Chelsea gir penge PLUS Anelka, for mig er det helt iorden, Anelka har spillet utroligt ringe, det kan godt være han er klubbens topscorer, men det os på grund af hans mål i CL mod zilina og moskva

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1722: 31 Jan 2011, 18:36 »

Når/hvis Liverpool køber Andy Caroll skulle Torres være Chelsea-spiller for små 400 mio kr Cool

Kan vi få ham igang og tilbage i form har vi verdens måske bedste Angreb i Torres-Drogba Smiley

Til gengæld ser det ikke ud til vi henter en midterforsvarer, hvilket må betyde at Alex ikke er skadet i længere tid og snart er tilbage

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1723: 31 Jan 2011, 18:47 »

Jeg overvejer at blive oppe indtil midnat for at følge udviklingen. Men det kunne nu også være dejligt at stå op i morgen, og se at Torres var kommet til. Jeg tror dog ikke på det. Det ville ændre vores system og det ser jeg som et lille problem.

Cech
   Bosingwa Ivanovic Terry Cole
                     Mikel
              Essien Lampard
                  Malouda
             Torres Drogba

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1724: 31 Jan 2011, 18:54 »

Det er en giftig startopstilling, og jeg tror ikke det bliver et stort problem at ændre system, vi har før spillet med den smalle diamant på midten, og vores backs er offensive så der skal nok komme indlæg også. Og jeg bliver oppe til midnat foran skræmen, kun afbrudt af badminton træning Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010