home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1213 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833838 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1680: 20 Jan 2011, 22:55 »

Agger er jo kronisk skadet, så uden briller vil han være et dårligt køb. Medmindre han selvfølgelig kan fås billigt. For når han er på sit bedste er han verdensklasse. Men tror nu ikke han skifter efter Daglish er kommet til.

Benfica har netop afvist 200 mio for Luiz, og forlange nu €30 mio (225 mio). Synes godt nok det er lidt i overkanten og også sindsygt at de kan forlange så meget, når der reelt kun er én klub, der er kommet med et bud.

Synes i stedet vi skal rette fokus mod Subotic eller Hummels, da de nok kan fås billigere.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 16:28 af matnic_92 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1681: 20 Jan 2011, 23:04 »

Jeg håber også på Sanchez, selvom jeg synes 250 mio, er ufattelig mange penge. Jeg er ikke fan af at David Luiz skal købes til så høj en pris. Det synes jeg ganske enkelt ikke han er værd. Men jeg håber på Sanchez!

Desuden skulle Lampard være skadet igen. Det skulle være sket i går til træning Han forventes dog klar til at spille mod Bolton. Han har også udtalt, at McEachran bliver en topspiller og at han prøver at lære ham alt det han kan. Det er yderst positivt at høre.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1682: 21 Jan 2011, 18:46 »

Sanchez er jo en ganske spændene spiller, det er helt utroligt at Udinese har kunne beholde ham så længe. Især i denne sæson i Serie A, har han lagt op til mange mål.

Dog er det ikke på indlæg, men mere småspil med Di Natale, Milankampen er et godt sted at starte med at se.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1683: 21 Jan 2011, 19:47 »

Er ekstremt misundelig på jer, hvis I får Sanchéz! Han er en helt igennem fantastisk spiller med utrolige tekniske egenskaber, mod, flair, kreativitet, samt en arbejdsstyrke man sjældent ser for sådanne type spillere. Hans dribleevner hører med i den absolute verdenstop!

I mine øjne er han meget undervuderet, i forhold til hans kompetencer. Han er lynnende hurtig, og jeg er som sagt, rigtig misundelig hvis I løber afsted med ham! Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #1684: 22 Jan 2011, 13:38 »

Simon Kjær et emne i Chelsea?

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-36717576:rygte-chelsea-rykker-på-kjær.html?forside

Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det, det er nok ikke andet end det det er, nemlig et rygte Wink

Stadig kun et rygte, men der er måske mere i det end man lige tror.

Nu går rygtet på at i senest på mandag har en underskrevet kontrakt med Kjærs signatur

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/4657/7/chelsea-close-%C2%A3125m-wolfsburg-defender

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1685: 24 Jan 2011, 17:47 »

Så gælder det Bolton, ude på Reebok i aften. En rigtig svær udekamp, og Bolton har haft en flot sæson. Lampard spiller ikke, da han er småskadet, og derfor spares til Everton i FA Cuppen på lørdag. Det ærger mig rigtig meget, da jeg håbede at se ham i aktion. Han er uheldig pt. Det ligner at McEachran skal spille, og det vil jeg derimod glæde mig rigtig meget det. Han er fantastisk talentfuld. Ellers tror jeg vi vinder en smal sejr. Reebok er virkelig et svært sted, men jeg tror vi vinder.

Kampen kan for de interesserede ses på 6'eren kl. 21. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1686: 24 Jan 2011, 17:51 »

Jeg tror på 1-1 men håber selvfølgelig på en sejr. Men vi mangler Lampard i dag. Drogba er stadig ikke helt i gear og derfor skal målene komme fra en anden spiller, et godt bud kunne være Anelka som har scoret et par mål på det seneste.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1687: 24 Jan 2011, 23:06 »

Fantastisk sejr! Mere end jeg turde håbe på. Vi vidste vores gamle spil i dag, og det sidste vadede vi I chancer. Drogba, Malouda og Anelka spillede alle med sevtillid i dag, og selv Ramires kom på måltavlen. Han spillede faktisk en rigtig god kamp, og han er ved at finde PL tempoet og rytmen. Jeg tror, han kan blive rigtig god for os. McEachran kommer ind, og tilbyder sig hele tiden. Han er utrolig boldsikker, med en fantastisk teknik. En fremragende spiller allerede i en alder af 17 år. Han bliver rigtig stor.

Jeg kan ikke ønske mere, og det mese kørte jo på skinner i dag, efter Drogbas flotte 1-0-scoring. Nu ser vi frem til Everton i FA Cuppen!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1688: 24 Jan 2011, 23:08 »

Jeg så kun 2. halvleg i dag, men jeg må indrømme at der specielt offensivt var tegn på spillet fra i starten af sæsonen.  Vi skaber virkelig mange chancer i dag, og jeg synes ikke der er nogle spillere er er dårlig i dag. Når båe Ramires og Anelka scorer i samme kamp, så kan et kun betyde en sejr. crazy
Specielt Anelka var virkelig i hopla i dag, satte flere gange sin direkte modstander og blev snydt for at stort straffespark. Og McEachran viser fremragende teknik og overblik i hans indhop. Ham og Wilshere kunne jeg godt se som midtbaneparret for England om 5 års tid hvis de fortsætter udviklingen. Det er selvfølgelig farligt at sige, men det virker faktisk som om at vi er tilbage på vindersporet igen. Lad os nu for fanden blive ved med at vinde kampe, så vi kan spille CL næste sæson også!

Come on you Blues Thumbs Up

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1689: 24 Jan 2011, 23:11 »

Sådan! Vi viser endelig noget af det spil, der har kendetegnet os under Ancelotti. Specielt Essien, Drogba, Anelka og Ramires gjorde det godt. Dejligt at se, at især Drogba er tilbage på topniveauet igen.

Nu skal der bygges på formen. De næste par kampe skal gerne give os sejre.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1690: 24 Jan 2011, 23:14 »

Benfica skulle have accepteret et bud på 200 mio kr for David Luiz og en aftale bliver formentlig offentligjort indenfor 48 timer

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1691: 24 Jan 2011, 23:20 »

Benfica skulle have accepteret et bud på 200 mio kr for David Luiz og en aftale bliver formentlig offentligjort indenfor 48 timer
Ifl. Goal.com allerede i morgen - venter i spænding! Opstemt

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #1692: 25 Jan 2011, 09:50 »

Ifl. Goal.com allerede i morgen - venter i spænding! Opstemt

Enig! Kom hid David Luiz! Smiley

Fuck Art  - Let's Dance!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1693: 25 Jan 2011, 11:19 »

McEachran kommer ind, og tilbyder sig hele tiden. Han er utrolig boldsikker, med en fantastisk teknik. En fremragende spiller allerede i en alder af 17 år. Han bliver rigtig stor.

Kom nu lige lidt koldt vand i blodet. Han er kun 17 år gammel og kom i går ind på et hold der spillede godt. Han har på ingen måde endnu vist noget særligt når spillet ikke har kørt, så at lave nogen som helst konklusion på at han "bliver rigtig stor" er imo temmelig fjollet. De unge i Chelsea har stadig masser at bevise, før man kan udråbe nogen af dem til fremtidens storspillere. De har talent, men de skal vise noget mere imo før nogen kan udråbe dem til noget som helst Smiley

Men flot sejr i går, det virker til at man befinder sig godt på Rebook Stadium Smiley

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #1694: 25 Jan 2011, 15:54 »

Kom nu lige lidt koldt vand i blodet. Han er kun 17 år gammel og kom i går ind på et hold der spillede godt. Han har på ingen måde endnu vist noget særligt når spillet ikke har kørt, så at lave nogen som helst konklusion på at han "bliver rigtig stor" er imo temmelig fjollet. De unge i Chelsea har stadig masser at bevise, før man kan udråbe nogen af dem til fremtidens storspillere. De har talent, men de skal vise noget mere imo før nogen kan udråbe dem til noget som helst Smiley

Men flot sejr i går, det virker til at man befinder sig godt på Rebook Stadium Smiley

Helt enig! Jeg er selv glødende Chelsea fan, og jeg synes da også McEachran har vist nogle lovende takter, men jeg synes også lige man skal tage den med ro! Der er MEGET der kan nå og gå galt for ham, manden/knægten er jo kun 17 år. Jeg synes det er trist at man som Chelsea fan ikke rigtig har nogen kæmpe talenter i truppen (her tænker jeg fx Bojan, Toni Kroos, Bale etc.) som man har i de andre top klubber i Europa. Dette er også en af grundende til at jeg tror Chelsea har haft et gevaldigt formdyk, for når de rutinerede gode spillere har været skadet eller trængt til en pause, har kvaliteten på de unge spillere simpelthen ikke været god nok. Spillere som Kakuta, Sturridge, Borini, Sala osv er ikke gode nok, desværre. De eneste lys jeg ser i Chelseas ungdom er Bruma, som i min optik har gjort det fortrinligt de gange han har spillet. Sturridge er også ved at komme efter det, og hvis McEachran holder sig skadesfri og fortsætter, tror jeg hans potentiale kan få ham langt. Men lige nu synes jeg Chelseas ungdom er for ringe.

Fuck Art  - Let's Dance!

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010