home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833753 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1650: 15 Jan 2011, 23:00 »

Ja vi fik en 2-0 sejr, og Blackburn havde ikke noget at byde på, det var måske endda en for lille sejr. Hvem ved, måske er vi kommet igang igen, men lad os nu se næste gang er det en udebanekamp Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1651: 15 Jan 2011, 23:09 »

Sejren var afgjort for lille. Vi kunne have vundt 4- eller 5-0. Men det er ikke det der er vigtigst, det er sejren, og den fik vi uden problemer. Det er skønt. Vi viste en fantastisk attitude, og vilje. Fra samtlige spillere. Fantastisk at se. Ramires spillede en stor kamp, og ham vil jeg gerne have lov at fremhæve. En rigtig god præstation. Nu skal vi fortsætte!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1652: 15 Jan 2011, 23:59 »

Sejren var afgjort for lille. Vi kunne have vundt 4- eller 5-0. Men det er ikke det der er vigtigst, det er sejren, og den fik vi uden problemer. Det er skønt. Vi viste en fantastisk attitude, og vilje. Fra samtlige spillere. Fantastisk at se. Ramires spillede en stor kamp, og ham vil jeg gerne have lov at fremhæve. En rigtig god præstation. Nu skal vi fortsætte!

Jeg ved ikke helt om jeg er fuldstændig enig i din vurdering af Ramires. Han viste flere gange at han er super god i omstillingsspillet ved, at sætte et par mand og derved bryde deres midtbanelinje - var meget imponeret over den måde han bare accellererede fra dem på. Dog synes jeg han at han alt for ofte manglede overblik og held med den afgørende pasning. Forbedrer han sig lidt der, så er jeg sikker på at han nok skal blive en god back-up til vores midtbane trio. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1653: 16 Jan 2011, 00:03 »

Jeg ved ikke helt om jeg er fuldstændig enig i din vurdering af Ramires. Han viste flere gange at han er super god i omstillingsspillet ved, at sætte et par mand og derved bryde deres midtbanelinje - var meget imponeret over den måde han bare accellererede fra dem på. Dog synes jeg han at han alt for ofte manglede overblik og held med den afgørende pasning. Forbedrer han sig lidt der, så er jeg sikker på at han nok skal blive en god back-up til vores midtbane trio. 
Helt fair holdning. Jeg synes dog egentlig ikke han sætter mange fødder forkert, og han ryddede fantastisk op. Han er hurtig og frygtløs, og fløj flere gange gennem luften. Synes det var en god præstation, og det skal han have ros for. :-)
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 00:10 af Jakob E » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1654: 16 Jan 2011, 00:37 »

Helt fair holdning. Jeg synes dog egentlig ikke han sætter mange fødder forkert, og han ryddede fantastisk op. Han er hurtig og frygtløs, og fløj flere gange gennem luften. Synes det var en god præstation, og det skal han have ros for. :-)

Jeg er enig med dig i, at han skal have ros - for det vi så idag var en betydelig forbedring i forhold til tidligere præstationer. Dog mener jeg han manglede det afgørende touch, specielt da han på et tidspunkt passerer to midtbanespillere med en voldsom accelleration og skaffer os en tre mod tre situation, hvor han så desværre vælger at tage et træk for meget og hamre ind i en modspiller, istedet for at slippe bolden og så fortsætte sit løb. Men det er tydeligt at han er ved at vænne sig til PL tempotid!

Chamberlain15
Manager

« Svar #1655: 17 Jan 2011, 00:17 »

Hvad siger i Chelsea fans til den her:

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-forhandler-med-Pienaar

Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1656: 17 Jan 2011, 00:30 »

Hvad siger i Chelsea fans til den her:

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-forhandler-med-Pienaar

Smiley
Nu er jeg jo godt nok ikke Chealsea fan, men vil mene, at det ville være en kanon handel for jer. Alt hvad der kan styrke jeres bredte, ser jeg bestemt som en fordel for jer. Samtidig er Pienaar også en ganske god spiller, der dog har skuffet i denne sæson, sammen med resten af Everton holdet. Oven i det, skulle hans prisskilt heller ikke være så højt, grundet hans kontraktudløb til sommer.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1657: 17 Jan 2011, 14:11 »

Kunne godt være brugbar som ham som en backup til Malouda. Han har fine tekniske egenskaber og også en rimelig målnæse. Han minder lidt om Malouda, bare dårligere.
Håber vi får forhandlet en kontrakt med ham hurtigst muligt inden Tottenham kommer med et forbedret tilbud.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1658: 17 Jan 2011, 14:19 »

Pienaar er en dygtig spiller med mange facetter, som han mestrer rigtig flot. Hans tekniske kompetencer er gode og han har ikke nogle deciderede svagheder, og begår sig jo fint i PL, selvom han ikke er verdens stærkeste spiller.

Tror ikke, at han kan passe ind i Chelsea's start 11'er, men fin backup, som du nævner, Pepsigiggs.

I mangler noget bredde i jeres trup, som SeRux siger. Jeres skadesperioder er et større helvede, end det burde for så stor en klub.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1659: 17 Jan 2011, 14:50 »

Vil være skønt med Pienaar.

Synes han er ganske undervurderet og bestemt en nøglefigur for Everton.

Han vil passe rigtig fint ind i vores taktik som kantspiller, da han ikke er en klassisk kant, men mere en bevægelig kant, der vandrer lidt alá de kanter vi bruger. Derudover kan han også spille på midten, hvis Lamps skulle blive skadet igen. Minder på mange måder om Benayoun, dog lige lidt bedre imo. Vil blive en rigtig fin breddespiller!

Også er han billig!

korzika
Gæst

« Svar #1660: 17 Jan 2011, 15:13 »

Har læst, at Pienaars lønkrav er for høje til Chelsea.

Kranjar er blevet på rygtebasis blevet sendt til Chelsea. Om Tottenham skulle være interesserede i at sælgte til netop Chelsea er nok tvivlsomt, men Ancelotti skulle være ret desperat efter en midtbanemand af Piennars- og Kranjars kaliber.

EDIT:

Et lille link

http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-launch-bid-tottenham-playmaker-kranjcar-1388211

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1661: 18 Jan 2011, 20:39 »

Nu endte Pienaar så i Tottenham. Og mon ikke han bare havner på bænken, med alle de kreative midtbanespillere de render rundt med... Nå, men så må vi ud og investere langsigtet og dyrere i stedet. Pastore eller Hamsik, tak.

I det mindste ser David Luiz ud til at komme til klubben for et beløb på den pæne side af 200 mio kr. Benfica har i dag købt en "erstatning". Håber meget han ender i Chelsea, fordi vi mangler en spiller på den position. Og en boldspillende forsvarer er altid godt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1662: 18 Jan 2011, 22:37 »

Pienaar har valgt pengene frem for spilletid, for han vil få nemmere ved at få spilletid hos os end hos Tottenham, men sådan er der også nogle fodboldspillere der er, måske han skal forsørge familien fra det kulsorte og fattige Afrika?

200 mio er satme mange penge for Luiz

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #1663: 18 Jan 2011, 22:42 »

Pienaar har valgt pengene frem for spilletid, for han vil få nemmere ved at få spilletid hos os end hos Tottenham, men sådan er der også nogle fodboldspillere der er, måske han skal forsørge familien fra det kulsorte og fattige Afrika?

200 mio er satme mange penge for Luiz
Din første sætning hænger ikke helt sammen. Du siger, at han har valgt pengene frem for spilletid ved at skifte til Chelsea, men så modsiger du jo egentlig den påstand ved at skrive, at han ville få mere spilletid hos jer end hos Tottenham.

EDIT: Jeg var åbenbart forkert informeret omkring Pienaars skifte til Tottenham, så ovenstående kommentar fra min side af er intetsigende.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2011, 22:55 af Sulo » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1664: 18 Jan 2011, 22:45 »

Hvordan er det du har læst mit indlæg?

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010