home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  2 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833592 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1545: 06 Jan 2011, 18:58 »

Du prøver jo hver eneste gang at få os til at indrømme, at Chelseas hold er bedre end United, at United har spillet ringe hele sæsonen, Scholes er lort, Lampard er Gud, Kuyt er Gud, Unitede har ingen chance at vinde mesterskabet osv osv. Ting du næsten selv burde vide, at du aldrig får ret i inde i United tråden. Forstår ikke du gidder at blive ved, da det jo nu ogsð er "officielt" bekærftet at du er uønsket og bare er en pain in the ass i Untied tråden Tunge

19-18!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1546: 06 Jan 2011, 19:02 »

Rangnick, tror jeg er et for lille navn til jer.

Han ender sikkert i HSV, hvor de efterhånden skal til at fyre deres træner igen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1547: 06 Jan 2011, 19:02 »

Officielt bekræftet? Det fatter jeg intet af..

Jeg har ingen altid et argument, og i overdriver evig og altid. Det er jeg godt træt af. Jeg synes Lampard er bedre end Scholes, og jeg tror langt størstedelen af brugerne herinde er enige. Jeg synes ikke Scholes er lort. Derudover synes jeg Kuyt er god, men det er ufattelig mange brugere herinde åbenbart også et problem med. Synes United har været heldige i denne sæson, men endnu flere gange, har de bare fået 3 point på ringe spil.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1548: 06 Jan 2011, 19:04 »

Jakob E -

Ikke for at få dig til at lyde dum, men tror du virkelig selv på, at Chelsea stadig er favoritter til at vinde mesterskabet?. Mener du at Chelsea har spillet bedre end United?, og mener du seriøst at Lampard er verdens bedste?

Liverpool F.C

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1549: 06 Jan 2011, 19:05 »

Check lige års-kåringerne for årets mest fesne oplevelse og find dit navn der, så forstår du sikkert bedre.
Gør sådan der, og hold det bare herinde hvis du endelig har et behov for at få det ud Thumbs Up Inde i United tråden gør du ingen nytte.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1550: 06 Jan 2011, 19:06 »

Jakob E -

Ikke for at få dig til at lyde dum, men tror du virkelig selv på, at Chelsea stadig er favoritter til at vinde mesterskabet?. Mener du at Chelsea har spillet bedre end United?, og mener du seriøst at Lampard er verdens bedste?
1. Vi er ikke favoritter, men bestemt ikke ude endnu.

2. Jeg vil sige det sådan, at Chelsea stort set har fået point efter spil, det synes jeg ikke United har.

3. Ja, det gør jeg. Han synes han er unik og uerstattelig.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1551: 06 Jan 2011, 19:07 »

Officielt bekræftet? Det fatter jeg intet af..

Jeg har ingen altid et argument, og i overdriver evig og altid. Det er jeg godt træt af. Jeg synes Lampard er bedre end Scholes, og jeg tror langt størstedelen af brugerne herinde er enige. Jeg synes ikke Scholes er lort. Derudover synes jeg Kuyt er god, men det er ufattelig mange brugere herinde åbenbart også et problem med. Synes United har været heldige i denne sæson, men endnu flere gange, har de bare fået 3 point på ringe spil.

United ligger nummer 1, fordi de andre og især Chelsea har været helt ufatteligt svingenede. Plus Chelsea har en alt for lille trup, især når der kommer skader som i har oplevet det de seneste måneder.

Under normale forhold ville United ikke ligger nummer 1 med den udebanestatistik de har nu, men sådan er fodbold nu engang..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1552: 06 Jan 2011, 19:11 »

Check lige års-kåringerne for årets mest fesne oplevelse og find dit navn der, så forstår du sikkert bedre.
Gør sådan der, og hold det bare herinde hvis du endelig har et behov for at få det ud Thumbs Up Inde i United tråden gør du ingen nytte.
Fodboldklub-trådene er også til debat, og ikke bare holdopstillinger, nyheder og salg/køb. Slet ikke. Fordi jeg er Chelsea-fan, har jeg stadig ret til at være derinde, og jeg har altid et argument med mig. Årets mest fesne oplevelse siger jo intet om man er uønsket? Hvis jeg var uønsket var jeg vel blevet banned? Desuden har jeg det fint med en nominering i denne kategori, da det kunne kan skyldes folk er uenige med mine holdninger. Det må de gerne være. Man kan altid nominere, men det er crewet der bestemmer, og de har åbenbart ikke været enige med personen der har nomineret mig. Desuden er jeg også nomineret til "Årets bruger","Årets debattør" og "Årets positive oplevelse". Det er tre nomineringer, jeg er glade for.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 19:13 af Jakob E » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1553: 06 Jan 2011, 19:17 »

1. Vi er ikke favoritter, men bestemt ikke ude endnu.

2. Jeg vil sige det sådan, at Chelsea stort set har fået point efter spil, det synes jeg ikke United har.

3. Ja, det gør jeg. Han synes han er unik og uerstattelig.

I orden, skulle bare vide, for det er lidt som om du virkelig føler dig sikker på at Chelsea vinder ligaen. At du mener Lampard er verdens bedste, er mig uforstående, synes virkelig ikke han er på niveau med Messi, Xavi, Iniesta, Ronaldo og Sneijder.

Liverpool F.C

Wild Dog
Gæst

« Svar #1554: 06 Jan 2011, 19:41 »

I forhold til hvad han betyder for sit hold så er han da bedre end dem du nævner der.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1555: 06 Jan 2011, 20:02 »

Jeg synes personligt det er fedt at Jakob også gæster de andre klubtråde. At nogen så har fået ondt i røven af at han har kritiseret United, er bare synd, for han har bestemt hverken fortjent kåring eller nominering som den fesne oplevelse. Han har altid argumenterne med sig, og kommer aldrig med lamme provokerende indlæg som andre (bl.a. du selv jemil) tit kan forlade sig til. Nogle gange er han meget stædig og lytter ikke så meget til andres mening, men jeg synes altid hans indlæg er saglige og argumenterende - og at mange kunne lære af hans færden på forummet.

Ærgerligt at der er nogen der har fået ondt i røven af ham.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1556: 06 Jan 2011, 20:05 »

Well, du kommer med gode indlæg, fede indputs osv.. Men Lampard er jo ikke verdens bedste - overhovedet - og har for nogle år siden måske været i top-5 højest som det bedste? Opstemt

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1557: 06 Jan 2011, 20:07 »

Jeg synes personligt det er fedt at Jakob også gæster de andre klubtråde. At nogen så har fået ondt i røven af at han har kritiseret United, er bare synd, for han har bestemt hverken fortjent kåring eller nominering som den fesne oplevelse. Han har altid argumenterne med sig, og kommer aldrig med lamme provokerende indlæg som andre (bl.a. du selv jemil) tit kan forlade sig til. Nogle gange er han meget stædig og lytter ikke så meget til andres mening, men jeg synes altid hans indlæg er saglige og argumenterende - og at mange kunne lære af hans færden på forummet.

Ærgerligt at der er nogen der har fået ondt i røven af ham.

You said it!

Jakob er altid god for en debat, hvor han altid har argumenter for sin sag. At en masse United fans så ikke kan tage det, er en anden side af sagen.

Synes mange på siden kunne lære noget af ham.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1558: 06 Jan 2011, 20:09 »

Well, du kommer med gode indlæg, fede indputs osv.. Men Lampard er jo ikke verdens bedste - overhovedet - og har for nogle år siden måske været i top-5 højest som det bedste? Opstemt
Tjo, det er vel en fair mening. Men jeg er ikke enig. :-)

Jeg synes han er outstanding som midtbanespiller. Fantastiske afleveringer, god teknik, fremragende spark, målfarlig som ingen andre midtbanespillere i verdenen, og samtidig med et unikt dybdeløb. Det er den type spiller jeg synes bedst om, og jeg synes Lampard er uerstattelig, mens laaaaaaaaaaangt de fleste andre kan erstattes. Sniejder og Xavi f.eks.
Det er en helt fair mening, og jeg ved alle er uenige, men jeg synes bare han er unik.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1559: 06 Jan 2011, 20:10 »

I orden, skulle bare vide, for det er lidt som om du virkelig føler dig sikker på at Chelsea vinder ligaen. At du mener Lampard er verdens bedste, er mig uforstående, synes virkelig ikke han er på niveau med Messi, Xavi, Iniesta, Ronaldo og Sneijde
Hvad med PL bedst spiller der her sæson Nasri... Hans teknik er fantastisk, er en meget komplet midtbanespiller og i sæson 10/11 har han vært klart bedre end Iniesta, Sneijder og Lampard.

PS: Gerrard kan nemt erstatte Lampard, de har de samme kvaliteter, samme type spiller og er på samme niveau.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 20:21 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010