home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833095 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1170: 12 Dec 2010, 22:47 »

Lampard burde uden tvivl have sparket. Føj hvor er jeg dig sur, skuffet og irriteret. Fatter det slet ikke. Lort.

Lampard er tilbage, og det er eneste lyspunkt. Han er verdens bedste spiller i mine øjne, og hvis han er i topform slår vi Manchester United og Arsenal. Hans betydning kan ikke overvurderes.

Vi spillede bedre i dag, og er klart i fremgang. Vi tager 3 point mod United!

COME OM YOU BLUES!
Har du været i vinterhi de sidste 50 år? Der løber en vis troldmand med navnet Lionel Messi rundt i Barcelona, som til enhver tid slår Frank Lampard som verdens bedste spiller. Han kommer efter min mening ikke engang i top 5 i verden pt.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #1171: 12 Dec 2010, 22:49 »

Synes godt om (Y)

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1172: 12 Dec 2010, 22:52 »

Har du været i vinterhi de sidste 50 år? Der løber en vis troldmand med navnet Lionel Messi rundt i Barcelona, som til enhver tid slår Frank Lampard som verdens bedste spiller. Han kommer efter min mening ikke engang i top 5 i verden pt.
Nu har jeg den speciele holdning, at den type spiller Messi er, kan ikke være verdens bedste. Hvis der er nogen der er verdens bedste for Barca, er det Xavi eller Iniesta. Ronaldo, Messi, Robben osv kan ikke være verdens bedste i min optik. Dertil vægter jeg en anden type spiller, og ikke ham der laver alle tricksne. Det er sikkert underligt for dig, men det er også helt i orden.

Jeg synes Lampard er unik. Han er unik i den forstand, at du kun finder en af ham. Du finder ikke en spiller der som central midtbanespiller laver mellem 15-20 mål i verdens bedste liga hver sæson! Det kan man ikke.

Chamberlain15
Manager

« Svar #1173: 12 Dec 2010, 22:53 »

Synes godt om (Y)

Mee to! Lampard er altså ikke engang i top 5 hvad der angår verdens bedste fodboldspillere. Men undrer mig over at du ikke mener at Messi er verdens bedste fodbold spiller? Opstemt

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1174: 12 Dec 2010, 22:55 »

Nu har jeg den speciele holdning, at den type spiller Messi er, kan ikke være verdens bedste. Hvis der er nogen der er verdens bedste for Barca, er det Xavi eller Iniesta. Ronaldo, Messi, Robben osv kan ikke være verdens bedste i min optik. Dertil vægter jeg en anden type spiller, og ikke ham der laver alle tricksne. Det er sikkert underligt for dig, men det er også helt i orden.

Helt enig! Jeg ser dog, som du selv nævner Iniesta og Xavi som værende bedre end Lampard. Især Xavi er IMO klart verdens bedste. Manden har en fantastisk afleveringsprocent, hans ro og koncentration er fantastisk. Han gør Messi god, og kan ødelægge et hvert hold med sine afleveringer.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #1175: 12 Dec 2010, 22:55 »

Jeg synes Lampard er unik. Han er unik i den forstand, at du kun finder en af ham. Du finder ikke en spiller der som central midtbanespiller laver mellem 15-20 mål i verdens bedste liga hver sæson! Det kan man ikke.
Ja okay, to forskellige meninger om hvad verdens bedste fodbold spiller er. Jeg mener heller ikke det skal være dem der bare løber og laver en masse tricks osv, men Messi er bare i en klasse for sig, både hvad angår tricks, værdi for holdet og bare personligt! Men det er selvfølgelig bare min mening Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1176: 12 Dec 2010, 23:00 »

Helt enig! Jeg ser dog, som du selv nævner Iniesta og Xavi som værende bedre end Lampard. Især Xavi er IMO klart verdens bedste. Manden har en fantastisk afleveringsprocent, hans ro og koncentration er fantastisk. Han gør Messi god, og kan ødelægge et hvert hold med sine afleveringer.
Helt fair. Du siger Xavi, jeg siger Lampard. Det eneste de to imo mangler, er lidt mere målnæse. Jeg ved godt det ikke er nødvendigt, og ikke passer til Barcas spillestil, men tror ikke lidt mere dynamik vil skade. Jeg synes dog Lampards aflevering er undervurderet, da hans spidskompetance er mål. Så overser man lidt alle de fantastisk afleveringer han faktisk laver.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1177: 12 Dec 2010, 23:02 »

I løbet af en måneds tid vil Lampard igen vise hvorfor han er blandt verdens absolut bedste midtbanespillere. Hans betydning for Chelsea har tydelig vist sig den seneste måned. At vi så efterhånden har smidt så mange point at vi ikke bliver mestre er en anden sag

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #1178: 12 Dec 2010, 23:03 »

Jeg vil også godt blande mig lidt her :p undskyld, hvis det ikke lige passer gad ikke lige læse det hele igennem Opstemt men jeg mener nu, at messi er verdens bedste. Ikke på grund af alle hans tricks, men på grund af at han kan afgøre en kamp selv, kan godt være han skal bruge xavi og iniesta, men jeg har nu set kampe hvor de 2 ikke er med, og hvor messi stadig afgøre kampen selv, så jeg mener bestemt det er ham der er verdens bedste! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1179: 13 Dec 2010, 16:54 »

Hvor er jeg dog bare stadig ufattelig skuffet i dag. Jeg valgte at tage Lampard-trøje på i skole, men det skulle jeg sgu aldrig have gjort..

Redknapp har udtalt, at Lampard havde scoret, og jeg er helt sikker på han havde ret. Lampard er mere kold, og har mere kontrol over sig selv end Drogba har. Samtidig kan jeg også godt se hvorfor Drogba sparkede, da det er et kæmpe pres at ligge på Lampard efter kun et lille kvarter på banen. Men vi må videre, men det var satme en slem en i går.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1180: 13 Dec 2010, 17:29 »

Syntes Terry skulle havde sparket Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1181: 13 Dec 2010, 17:35 »

Syntes Terry skulle havde sparket Smiley
Hvorfor det?

JKJ
Gæst

« Svar #1182: 13 Dec 2010, 17:48 »

Hvorfor det?

Jeg tror det skal menes med en hel del ironi Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1183: 13 Dec 2010, 17:59 »

Jeg tror det skal menes med en hel del ironi Wink
Det er jeg udemærket godt klar over, og det var egentlig bare det jeg ville have ham til at indrømme. Synes på ingen måder det er sjovt, og det gavner ikke tråden. Måske skulle man finde en ny joke.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1184: 13 Dec 2010, 18:10 »

Hvorfor det?
Fordi han er god til at tage ansvar i presset situationer og er mere rolig under pres. Virker for mig at ser er vigtigst når men skal tage et straffespark i slutningen af en kamp hvor stillinger er lige...

Edit: Og nej det var ikke ironi (for 1 gang skyld)

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010