home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832876 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #990: 16 Nov 2010, 20:00 »

Nu er det vel begrænset, hvor mange gange du har kunne se ham spille? han har kun startet inde i en ubetydelig kamp. ellers er de 3-4 indhop han har haft de sidste to år. Og tvivler lidt på at du ser Hollands U-21 hold spille.
Jeg har set ham på U18-holdet og for reserverne mange gange. :-)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #991: 16 Nov 2010, 21:23 »

Puha det kan meget vel være mesterskabet vi kommer til at smide her i november/december, det kommer til at koste rigtig mange point at vi mangler halvdelen af stærkeste start 11. Reserverne er på ingen måde gode nok til at erstatte vores førstevalg, Bruma har ganske vist fået debut for Holland, men er stadigvæk meget uprøvet på højt niveau. En forsvar med Bosingwa-Ivanovic-Bruma-Cole er bestemt ikke skræmmende for nogle angribere. Midtbanen med Mikel-Ramires-Zhirkov er med undtagelse af MIkel ikke et tophold værdig, Zhirkov er venstre back eller kant og ingen central midt, det er af ren nød han spiller det, og indsasten er også derefter. Ramires ja....

Angrebet er det eneste hvor vi stadig er stærkt besat, men med deres manglende målform i mente bliver det nogle MEGET MEGET lange måneder, hvor målet vel må være ikke at have mistet de andre totalt. Jeg har hvertfald absolut ingne forventninger til resten af årets resultater.

Roman og Carlo må også indse til vinter at der SKAL hentes to klassespillere til vinter, en erstatning for Carvalho (HVorfor HELVEDE blev han solgt, som jeg hele tiden sagde dengang kommer vi til at mangle hans fantastiske høje bundniveau og nu ser man prisen for fejlen) og en mand der kan presse Drogbas position noget mere, gerne en ung til at afløse ham om et par år (NEYMAR TAK)

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #992: 16 Nov 2010, 21:29 »

Jeg synes vi skal satse på de unge. Nu skal de satme vise hvad de kan. Sådan fødes stjerner. Spiller Ramires af helvedes til mod Newcastle, så skal McEachran have chancen fra start næste gang! Cole og Bosingwa er optimalt på backerne, mens Ivanovic i midterforsvaret er okay. Så er det Bruma skal vise han kan på højeste niveau. Jeg kan han kan. Drogba, Anelka og Malouda er 100 % de stærkeste vi kan spille med. Mikel skal styrer midtbanen, og det er han pisse god til. Zhirkov har haft ganske fine kampe også. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men igen. Lad os nu lade vær med at male fanden på væggen..

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #993: 16 Nov 2010, 21:35 »

Jeg synes vi skal satse på de unge. Nu skal de satme vise hvad de kan. Sådan fødes stjerner. Spiller Ramires af helvedes til mod Newcastle, så skal McEachran have chancen fra start næste gang! Cole og Bosingwa er optimalt på backerne, mens Ivanovic i midterforsvaret er okay. Så er det Bruma skal vise han kan på højeste niveau. Jeg kan han kan. Drogba, Anelka og Malouda er 100 % de stærkeste vi kan spille med. Mikel skal styrer midtbanen, og det er han pisse god til. Zhirkov har haft ganske fine kampe også. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men igen. Lad os nu lade vær med at male fanden på væggen..

Grin Rullende Øjne

Der er enorm forskel på at gøre det godt på reserveholds-basis også skal ind og levere varen i PL. Jeg er overbevist om vores resultater failer big time i resten af dette år, men jeg ser da meget gerne jeg tager fejl.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #994: 16 Nov 2010, 21:37 »

Grin Rullende Øjne

Der er enorm forskel på at gøre det godt på reserveholds-basis også skal ind og levere varen i PL. Jeg er overbevist om vores resultater failer big time i resten af dette år, men jeg ser da meget gerne jeg tager fejl.
Selvfølgelig. Men der er ikke andet for end at give ham chancen. Nægter og tro på han er ringere end Ferreira. Han minder lidt om Alex. Stor og stærk, og med et brag af en kanon. Jeg tror på ham. Og også på McEachran hvis han får chancen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #995: 16 Nov 2010, 21:44 »

Uj uj uj, det er ikke godt det her. Håber ikke Manchester og Arsenal for tur i den nu. Drogba og Malouda må gerne komme igang med målscoringen igen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #996: 16 Nov 2010, 21:52 »

Drogba SKAL til at lave mål igen hvis vi skal komme denne periode. Og unge spillere som McEachran og Bruma skal vise at vi kan regne med dem. Kan de ikke dette må man tage konsekvensen og sige: i fik chancen, men magtede ikke opgaven, og vi går ud og henter nogle stjerner. Eller medmindre Roman vil nøjes med at kæmpe om sekundære placeringer.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Thore
Manager

« Svar #997: 16 Nov 2010, 21:53 »

Jeg tror virkelig Andy Carroll bliver farlig for Chelsea. Han kan meget vel komme til at rykke det forsvar noget så grusomt rundt. Der bliver altså udstillet nogle mangler i Chelseas trup her for tiden, og det kan der godt ryge et mesterskab på.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #998: 16 Nov 2010, 23:26 »

Jeg frygter også de kommende måneder ekstremt meget!

Uden Alex og Terry er vi meget sårbare - bare se på Sunderland-kampen. Hvis vi lukker tre mål ind mod et midterhold på hjemmebane i hver kamp, er det nedrykning vi spiller imod (overdrivelse fremmer forståelse).

Truppen er for tyndt besat. På sidste kamps bænk var der 5 spillere på 19 eller under. Der mangler decideret klasse i bredden. McEachran er den eneste unge spiller, der har vist han har niveau til Premier League. Derfor skal der investeres.

Jeg så gerne at vi køber en central forsvarer, en afløser til Drogba (på sigt) og en afløser til Lampard (på sigt). Det kunne være: David Luiz, Javier Pastore og Romelu Lukaku

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #999: 19 Nov 2010, 15:29 »

Alex er med i morgen mod Birmingham. Terry er måske med mod Zilina.
Jeg synes at Terry skal spares mod Zilina, fuck den kamp. Vi er videre. Giv de helt unge chancen og dem som ikke spiller overdrevet meget. Ferreira, Bruma, Van Aanholt, McEachran, Kakuta, Sturridge.

Pastore ville være fantastisk, han spiller som en drøm i Palermo lige nu, han bliver bare fandens dyr, præsidenten mener at han kan blive verdens bedste.
Lukaku har imo allerede niveauet til at kunne spille med i Chelsea. Han bomber i Anderlecht, er scorede senest to mål mod Rusland. Køb ham, køb ham.
David Luiz kender jeg ikke så meget til, men efter hvad FM mener om ham, er han god. Ca. Ivanovic niveau.

Jeg ville gerne dog hellere se Shawcross i midterforsvaret. Han er fremragende for Stoke, har været inde omkring det engelske landshold. Han er ung (24 år) og har fremtiden foran sig. Og så er han englænder!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1000: 20 Nov 2010, 10:39 »

Hvor kan man se kampen i dag?

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #1001: 20 Nov 2010, 11:33 »

Hvor kan man se kampen i dag?

http://www.atdhe.net/ og så skal du bare finde den derinde Opstemt

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #1002: 20 Nov 2010, 11:36 »

DROGBA gør det idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1003: 20 Nov 2010, 13:40 »

Jeg tror på vi vinder i dag. Især efter Alex er tilbage. Der er en verden til forskel på Ivanovic - Alex eller Ivanovic - Ferreira/Bruma i midterforsvaret. Så jeg tror på sejr. Derudover håber jeg Cech og Mikel fortsætter den gode stime. Mikel er en fantastisk spiller pt, og løfter hele midtbanen i Lampard og Essiens fravær. Ja faktisk løfter han hele holdet. Cech er pt. en af verdens bedste keepere, og i hvert fald den bedste i PL. Han er tilbage!
Skulle vi smide point er jeg stadig ikke nervøs. Arsenal har jeg igen ikke fidus til i år, og hvis United taber den guldske de har i røven, smider de også mange point.

Tror på følgende start 11'er i dag!

Cech
Bosingwa - Alex - Ivanovic - A. Cole

Mikel
         Ramires - Zhirkov
Anelka                          Malouda
                Drogba

THE BLUES!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1004: 20 Nov 2010, 16:43 »

Hold op hvor er vi uheldige!
Ellers dejligt at se at Zhirkov ikke er med. Og at vi spiller en mere offensiv opstilling.

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010