home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 899 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832814 gange)
Wicked Sick!
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #975: 16 Nov 2010, 18:06 »

Jeg synes ikke vores trup er dårligere end United, hvis man ser bort fra start 11'eren. Vi har Ivanovic, og den uvurderet Bruma som reserve til midten. Zhirkov som alt mulig mand. Han kan bruges på kanten, på den centrale midtbane og backen. Vi har Ramires og den unge McEachran som reserver til den centrale midtbane. Kakuta og Kalou til kanterne, og Kalou som faktisk er rimelig god i denne sæson kan også spille i angrebet, hvis han vælges fremfor Sturridge. Mange er disse spillere er altså rigtig gode reserver. Jeg synes pt. det er skaderne der rammer os.

Benayoun (når han er skadesfri of course) kan du også skrive med på din liste. Både som kant og på den centrale Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #976: 16 Nov 2010, 18:30 »

Selvfølgelig. Ham glemte jeg helt..

Men det vidner om, at vores trup er fin som den er. Håber ikke Ancelotti henter nogen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #977: 16 Nov 2010, 18:51 »

Hold kæft hvor er det skidt!

http://www.bold.dk/nyt/Chelseas-Alex-ude-resten-af-aaret

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-stjerne-frygter-lang-pause

Der tror jeg vores midterforsvar røg i en del tid.. Nu viser Bruma satme han er et stort talent!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #978: 16 Nov 2010, 18:55 »

@Jakob E

Jeg tror Daniel mener, at han på sin favoritposition ikke er elendig - men at han godt nok sejler rundt rent placeringsmæssigt i midterforsvaret. I nærkampe + hovedstødsdueller var han egentlig okay.

Præcis.

@Jakob E

Efter din og andres argumentationer, er Lionel Messi også elendig, fordi Guardiola vælger at sætte ham ned i det centrale forsvar. Så kunne I have uddybbet det lidt, og sagt at han bestemt ikke var god i søndags, grundet en uvant plads, men med den formulering lyder det jo som, at Ferreira generelt er dårlig, og så er I helt forkert på den!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #979: 16 Nov 2010, 18:58 »

Egentlig synes jeg faktisk også han ikke er på Chelsea-niveau, og jeg ser Ivanovic og Bosingwa før ham i køen på højre back positionen. Han burde sjældent spille.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #980: 16 Nov 2010, 18:58 »

Hold kæft hvor er det skidt!

http://www.bold.dk/nyt/Chelseas-Alex-ude-resten-af-aaret

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-stjerne-frygter-lang-pause

Der tror jeg vores midterforsvar røg i en del tid.. Nu viser Bruma satme han er et stort talent!

Kæmpe savn! De udgør hele stammen i Jeres defensiv.

Det er da super naivt at tro, at så ung en spiller kan gå ind og erstatte nogle af verdens bedste forsvarsspillere...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #981: 16 Nov 2010, 19:05 »

Det er en smagssag om du vil have en back eller sejler rundt, eller give et ung talent som Bruma chancen. Jeg ser intet om han skal erstatte en af de to, jeg siger bare han skal vise han godt kan på det niveau. Han er ingen Terry. Men han kan sagtens gøre en fin figur. Det ved jeg. Han er et kæmpe talent.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #982: 16 Nov 2010, 19:15 »

Det er en smagssag om du vil have en back eller sejler rundt, eller give et ung talent som Bruma chancen. Jeg ser intet om han skal erstatte en af de to, jeg siger bare han skal vise han godt kan på det niveau. Han er ingen Terry. Men han kan sagtens gøre en fin figur. Det ved jeg. Han er et kæmpe talent.

Hvordan ved du det?

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #983: 16 Nov 2010, 19:26 »

Egentlig synes jeg faktisk også han ikke er på Chelsea-niveau, og jeg ser Ivanovic og Bosingwa før ham i køen på højre back positionen. Han burde sjældent spille.

Så fordi der er andre i Chelsea, som har et højere niveau end portugiseren, gør det ham elendig?... Dette vil jeg dog kalde en fornæmelse af din egen klub.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #984: 16 Nov 2010, 19:49 »

Så Chelsea til Newcastle uden Terry, Alex, Essien og Lampard...

Guf for Andy Carroll

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #985: 16 Nov 2010, 19:51 »

Guf for Andy Carroll

Ja det ser i hvert fald lettere ud for ham, når London-klubben mangler disse stjerner.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #986: 16 Nov 2010, 19:52 »

Så fordi der er andre i Chelsea, som har et højere niveau end portugiseren, gør det ham elendig?... Dette vil jeg dog kalde en fornæmelse af din egen klub.
Jeg siger da intet om at han er elendig? Jeg siger bare han i mit hovedet ikke har niveauet til Chelsea. Heller ikke på backen. Det er dig der tolker det som at være elendig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #987: 16 Nov 2010, 19:53 »

Hvordan ved du det?
Men har ikke så ung en gut i førsteholdstruppen, hvis ikke han er talentfuld. Desuden har jeg set ham spille mange gange, og han spiller med stor sikkerhed.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #988: 16 Nov 2010, 19:54 »

Guf for Andy Carroll
Lugter pointtab til os, men nu skal man heller ikke male fanden på væggen..

Det bliver svært, og Drogba er heller ikke på toppen, da han har malaria i kroppen. Malouda, Anelka, Drogba og Mikel må jeg sætte min tillid til.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #989: 16 Nov 2010, 19:57 »

Men har ikke så ung en gut i førsteholdstruppen, hvis ikke han er talentfuld. Desuden har jeg set ham spille mange gange, og han spiller med stor sikkerhed.

Nu er det vel begrænset, hvor mange gange du har kunne se ham spille? han har kun startet inde i en ubetydelig kamp. ellers er de 3-4 indhop han har haft de sidste to år. Og tvivler lidt på at du ser Hollands U-21 hold spille.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010